دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰

قلیان های سفره خانه های اراک جمع آوری شدند

طرح جمع آوری قلیان در سطح شهر اراک به مرحله اجرا گذاشته شد و 13 واحد صنفی در اجرای این طرح نظارتی پلمب شد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، سرهنگ "احمد عباسی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی دستور مقام قضایی طرح جمع آوری قلیان ها از سفره خانه ها و قهوه خانه ها سطح شهر را در دستور کار قرار دادند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)