چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۵

ترس شدید از گربه، این ملوسِ ترسناک

روزنامه خراسان - الهه توانا: من از گربه می ترسم. در کوچه و خیابان، چشمم مدام توی باغچه ها و نزدیک سطل زباله ها را می کاود. اگر نقطه کوری سر راهم باشد یا تاریکی اجازه ندهد امنیت کنج و گوشه ها را بسنجم، می روم وسط خیابان، چون زیر خودرو رفتن، کمتر من را می ترساند یا مسیر دورتری را انتخاب می کنم، چون دیر رسیدن را به مواجهه با گربه ترجیح می دهم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)