سایر خبرها
توضیح کاپیتان سابق استقلال در مورد مواضع جنجالی اش
پیروز قربانی مدافع میانی سابق استقلال پیش تر نیز با موضع گیری های خود هواداران استقلال را برآشفته بود و اظهارات او پس از تساوی سایپا و صنعت نفت بار دیگر با خشم برخی از اعضای جامعه هواداری باشگاه استقلال مواجه شده است. در واقع پیروز قربانی مانند چند پیشکسوت دیگر باشگاه نظیر رجبی معتقد است که موفقیت های تیم رقیب به دلیل کار فنی بهتر آنها در زمین بوده است و حمایت هایی که گاها برخی
پیروز قربانی: نفرت هواداران استقلال و پرسپولیس به خاطر یک تعصب کورکورانه است
پیروز قربانی ، مربی سایپا در مورد ناراحتی هواداران استقلال از صحبت هایش درباره فنی بودن تیم پرسپولیس به رادیو جوان گفت: نفرتی که بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود دارد، به خاطر یک تعصب کورکورانه است. اگر قرار باشد به صرف پیشکسوت استقلال بودن، احمق باشم و هر اتفاقی می افتد به نفع استقلال صحبت کنم، این پیشکسوتی را نمی خواهم. پیروز قربانی در بخش های دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: باز هم می گویم؛ نه پرسپولیس بلکه هر تیمی که 4 سال قهرمان و 2 بار فینالیست آسیا شود، باید از نظر فنی به این تیم احترام گذاشت. ...
قربانی: در استقلال گل های من به چشم نیامد
پیشرفته تر به او پیشنهاد می دهند. آیا به این فکر می کنی که به فوتبال ایران برگردی؟ راستش را بخواهید به این موضوع فکر نکردم و دوست دارم در خارج از ایران بازی کنم. امیدوارم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به تعداد گل هایم اضافه کنم تا در فصل آینده شانس حضور در تیم های قوی تر و لیگ های معتبرتر را داشته باشم. من سابقه بازی در لیگ اسلواکی را هم دارم و در لیگ اروپا هم گل زده ام. حالا هم
صحبتهای جدید علیفر درباره کم کاری و عادل
تا کاری را آغاز کنم. * در سال های اخیر گزارشگران قدیمی تقریبا به حاشیه رفته اند. درباره سیاست صداوسیما چه نظری دارید؟ من در ابتدای صحبت هایم عرض کردم، ما باید تابع نظر مدیران خود باشیم. در واقع آن تجربه و سردی و گرمی چشیدن من باعث شده تا در طول این مدت، به نظری که الان گفتم برسم. باید از تصمیمات مدیران حمایت و اطاعت کرد و با سعه صدر پیش رفت. کار بالا پایین دارد، من نمی خواهم
پیروز قربانی: به نظرات احمقانه توجهی ندارم و باز هم می گویم پرسپولیس قابل احترام است/ اگر اذیت می شوید ...
در فوتبال و خیلی از زمینه ها پایین است و شما الان وضع جامعه ما را می بینید. اما من حرفی که به نظرم درست بیاید را می زنم و از هیچ کسی هم واهمه ندارم. برخی دوستان گفتند که دنبال سهم هستم. به هیچ وجه. خدا شاهده من برنامه ای برای آمدن به استقلال ندارم و حرف هایی که می زنم با برنامه ریزی برای رسیدن به هدف خاصی نیست. من به این اعتقاد دارم، باید به درجه ای برسم که دنبالم بیایند و اگر نیایند هم پیش وجدان
مربی پرسپولیس بودم، اما استقلالی هستم
داشته باشد. پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی از هواداران این تیم به خاطر اینکه مظاهری به پرسپولیس علاقه داشته و آ ها مخالف جذب او بودند، گفت: امروزه دیگر دوره این تعصبات اشتباه گذشته است. مهم این است که الان مظاهری تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال به کار می گیرد. من خودم مربی پرسپولیس بودم و تا زمانی هم که در این تیم حضور داشتم سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم، اما همیشه خودم را استقلالی می دانستم. میزان
من یک هنرمندم، زیاد با تقویم کاری ندارم/مشغول نگارش قطعه ای تازه برای بعد از کرونا هستم
آرزوهای خوب بسیاری داشته باشم. این پیشکسوت عرصه موسیقی سلامتی را بهترین هدیه سال نو دانست و اضافه کرد: وقتی آرزوی خوبی داریم باید برای تمام مردم جهان باشد، اینطور نیست که صرفا برای خودم آرزوی سلامتی کنم، من همیشه دوست دارم که تمام مردم جهان و مخصوصا ایران در آرامش و به دور از هرگونه بیماری زندگی کنند. وی کرونا را تجربه ای سخت برای جامعه خواند و اضافه کرد: کرونا بیماری
مربی آلومینیوم: حداکثر امتیاز دیدار با استقلال را می خواهیم
به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی روز یکشنبه که به جای رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران حاضر شده بود، اظهار داشت: همه می دانند که استقلال تیم بزرگی در ایران و آسیا است و هواداران بی شماری دارد. ما روند خوبی داریم و با برنامه ریزی که انجام شده و همتی که بازیکنان داشتند کم کم به بلوغ تاکتیکی می رسیم. وی افزود: این مهم مقداری زمان بر است اما نزدیک هستیم تا به خواسته
محسن کریمی: استقلال همیشه در قلب من است
محسن کریمی بازیکن گل گهر در خصوص آخرین شرایط خودش بعد از حضور در گل گهر سیرجان گفتگویی انجام داد. محسن کریمی در ابتدا اظهار داشت: بعد از یکسری اتفاقات خوب و بد که در استقلال برایم رخ داد تصمیم گرفتم در یک فضای جدید با آرامش و تمرکز بیشتر و بدون استرس بتوانم در تیمی بازی کنم که توانایی های خودم را نشان بدهم و از حواشی دور باشم. خیلی دوست داشتم خودم را به شرایطی که می خواهم
میلیچ: فردا استقلال را تشویق می کنم/ نمی دانم در دربی بازی می کنم یا نه
کنم و متاسفم که هواداران مان نمی توانند در این بازی کنار ما باشند اما می دانیم که مثل همیشه ما را حمایت می کنند. میلیچ درباره شایعاتی پیرامون آیندگی اش گفت: من نمی دانم چه می گویید، این خنده دار است، من خودم را ثابت می کنم. میلیچ درباره اینکه در دربی بازی می کند یا نه بیان کرد: این تصمیم سرمربی است و من تمام تلاشم را می کنم که خودم را ثابت می کنم. همانطور که در دربی قبلی یکی از بهترین بازیکنان بودم سعی می کنم که خودم را در همین دربی هم اثبات کنم. استقلال هرویه میلیچ ...
محمد مومنی: کیفیت فنی استقلال باید بالا بیاید
را هم بالا بیاورد، اما معتقدم استقلال به اصل اول که امتیاز گیری است رسیده و حالا به جای آنکه ما پیشکسوتان برای تیم خودمان شمشیر ببندیم، کمک کنیم تا کیفیت بازی های تیم هم بهتر شود. مومنی در ادامه بیان داشت: من از برخی از پیشکسوتان گله دارم که می آیند و از کیفیت فنی تیم رقیب صحبت می کنند و دل هواداران را می شکنند. تا به حال کدام پیشکسوت از کدام تیم آمده از استقلال تعریف و تمجید
میلیچ: می خواهم بهترین بازی ام را مقابل پرسپولیس انجام دهم
دانم که هواداران خوب ما با انرژی های مثبت شان بهترین تیم ایران را همراهی می کنند. میلیچ در خصوص شرایط خودش گفت: شرایط بدنی مناسبی دارم و این را در بازی های آینده نشان می دهم. حتماً خودم را اثبات می کنم. ما بعد از آلومینیوم یک بازی مهم با پرسپولیس در پیش داریم و من امیدوارم مثل دربی گذشته در این دربی هم حضور داشته باشم و برای موفقیت تیمم تلاش کرده و بهترین بازی ام را ارائه دهم. منبع: مهر
جباری: پرسپولیسی ها از سعید لطفی حمایت کنند
استقلال و پرسپولیس است. آنها تیم های بزرگی هستند. باعث می شوند جامعه شاداب باشند چون انبوهی از هواداران را دارند. هیچوقت آرزو نمی کنم استقلال ضعیف باشد. دوست دارم شرایط خوبی داشته باشند. رقابت سالم هم بین دو باشگاه باشد نه اینکه تلاش کنیم با حرف هایمان و توهین هایمان رقیب را تضعیف کنیم. هرکس درباره باشگاه خودش حرف بزند. درباره حریف کمتر چیزی بگویم. پیشرفت بقیه را خوب و ببینیم و ناراحت نشویم. باید رویکرد در دو باشگاه این باشد.
واسعی: قراردادم فسخ نشده است/ می خواهم با پیراهن تراکتور در لیگ قهرمانان بازی کنم
/> واسعی درباره اینکه در صورت قطعی شدن فسخ قراردادش با تراکتور چه راهکاری را درنظر می گیرد گفت: اکنون دوست ندارم قراردادم با تراکتور فسخ شود و می خواهم شرایط برای بازگشتم به تیم فراهم شود. با این حال باید منتظر ماند و دید در جلسات آتی چه اتفاقات می افتد. حدود یک ماه است خبر محرومیتم اعلام شده و سه ماه دیگر می توانم بازی کنم. دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا این
پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس از یکدیگر حمایت کنند/ بیان حقیقت ارزشمندتر از هر موضوع دیگری است
سرخابی تأکید کرد: پرسپولیس و استقلال که نماد فوتبال ایران هستند با احترام به هم فوتبالی زیبا را ارائه می کنند. جای تردیدی نیست که تیم های پرطرفدار دیگری چون تراکتور، سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن، شهر خودرو و ... نیز جایگاه ویژه ای در فوتبال ایران دارند و کری خواندن بدون بی احترامی بر جذابیت مسابقات می افزاید. بحث بیهوده وزیر استقلالی و پرسپولیسی وی درباره اینکه با انتشار
عبداللهی: جای هواداران استقلال برای دیدن ما خالی است
به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: با تیم بزرگ استقلال بازی داریم. تیم ما اما با برنامه های آقای خطیبی و همت بچه ها کم کم به بلوغ تاکتیکی می رسد. از نظر روحی و روانی هم شرایط خوبی داریم و در آرامش به سر می بریم. می خواهیم نشان دهیم که آلومینیوم چه تیم بزرگ و قابل احترامی است. در بازی با استقلال هم دنبال حداکثر امتیازات
محمدرضا علیمردانی: محسن تنابنده اصرار داشت بائو را بازی کنم
/> علیمردانی در پاسخ به این سوال که چرا نقش بائو در سریال پایتخت ادامه دار نشد؟ توضیح داد: به هر حال قصه سریال در سری های بعدی به سمت دیگری رفت که شاید جای کاری برای بائو نداشت. البته خودم هم گرفتاری های کاری فراوانی دارم و واقعاً برایم دشوار است که بخواهم چند ماه را برای یک سریال وقت بگذارم. او درباره صحبت کردن به لهجه مازندرانی در سریال پایتخت هم گفت: نه، قبلا هم با لهجه مازندرانی صحبت کرده
غروب بهروز، طلوع عاشقی در فوتبال
رو دوست داشته باشم. قبل از کرونا فوتبال بازی می کردم و دروازه بان بودم و گل زدن رو هم خیلی دوست دارم. من عاشق سیدجلال هستم و خیلی خوشحالم که تونستم با اون صحبت کنم. از آقا یحیی هم تشکر می کنم که به خونه ما اومد و باعث شد تا بابام خوشحال بشه.
بیانی: در ساق پای بازیکنان استقلال ترس دیده می شود
به گزارش وانانیوز، شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: بازی با گل گهر سیرجان دو نیمه متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول در حفظ توپ و سرعت دادن به بازی فوق العاده کار کرد و نتیجه اش دو گل بود و یک گل دیگر هم باید به ثمر می رسید. در نیمه دوم اما، حریف بهتر بود و تعویض های استقلال خوب نبود. وی افزود: وقتی مهدی قایدی از زمین خارج شد، فشار زیادی به دروازه استقلال
عبدالهی: اگر 100 دقیقه هم بازی کنیم مقابل استقلال جنگنده و جاه طلب خواهیم بود
حمید عبداللهی مربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: عرض سلام و احترام خدمت اصحاب رسانه و هواداران فوتبال به خصوص طرفداران تیم استقلال. فردا با تیم استقلال بازی می کنیم. همه می دانند استقلال یک تیم پرطرفدار در ایران و آسیاست. در مورد تیم خودمان باید عرض کنم که روند ما خوب بوده و با برنامه ریزی هایی که از سوی کادرفنی انجام شده و همتی که بچه ها داشتند کم
ناراحتی فکری از شایعات درباره دلایل کنار گذاشتن میلیچ
به گزارش وانانیوز، پس از اینکه محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیمش را کنار گذاشت، شایعات عجیبی مطرح شد که چون سرمربی آبی پوشان اعتقادی به بازیکنان خارجی در تیمش ندارد، از اعتراض میلیچ استفاده کرده و او را کنار گذاشته است. این مسئله باعث ناراحتی فکری شده است و اعلام کرده چطور زمانی که میلیچ در ترکیب اصلی به میدان می رفت، این صحبت ها مطرح
استقلال رو به پیشرفت است
گرفتم و گفتم حواس تمام هافبک ها بیشتر به نیمکت تیم است و آنها مرتب در حال صحبت با نیمکت هستند در حالی که بازیکن باید حواسش درون زمین باشد. من خودم تا همین پنج سال پیش فوتبال بازی می کردم و حالا که وارد عرصه مربیگری و کلاس های آن شده ام خیلی چیزها را با نگاهی متفاوت می بینم. صادقانه می گویم اگر به بازیکن اجازه بدهید پا را فراتر از وظیفه اش بگذارد، مطمئنا از فردا هر روز جنگ و دعوا در باشگاه و تیم به
رضاییان: بازی در پرسپولیس برای من افتخار است
رامین رضاییان مدافع تیم فوتبال الدوحیل قطر درباره شایعه حضورش در تیم پرسپولیس در لایو اینستاگرام خود اظهار کرد: صحبت هایی که الان انجام می دهم را به پای بی معرفیت من نگذارید. من واقعا دوست دارم به باشگاه بزرگ پرسپولیس برگردم، اما فعلا با باشگاه الدوحیل قرارداد دارم و این باشگاه برای من تصمیم گیری خواهد کرد. او افزود: باشگاه الدوحیل به من اعلام کرده که از 2 باشگاه قطری برای نیم فصل
قایدی: به نصیحت همسرم گوش کردم و گذشت
/> این فصل چند گل می زنی؛ فصل پیش گفتی 10 گل برای استقلال می زنی و این کار را هم کردی... دیگر نمی خواهم در این زمینه قولی بدهم. برای من اول موفقیت تیم اهمیت دارد و دوم هم تیم و سوم گلزنی خودم. تلاشم را می کنم بیشتر از فصل گذشته برای استقلال گل بزنم اما دوست ندارم قولی بدهم. چون قول دادن در فوتبال اشتباه است. دغدغه این روزهایت چیست؟ عدم حضور تماشاگران استقلال در استادیوم
انصاری: 4 سال پیش با طلبم از استقلال می توانستم بیست دستگاه 206 بخرم
را انجام بدهم ولی به خاطر استقلال نکردم چون استقلالی هستم و این تیم را دوست دوست دارم اما من و خانواده ام هم به این پول نیاز داریم. انصاری گفت: اگر چهار پنج سال پیش این پول را می گرفتم می توانستم کاری کنم ولی الان نمی توانم. از کمیته وضعیت چهار پنج روز پیش نامه زدند و اعلام کردند در حال بررسی دوباره هستند. وکیلم هم مشغول پیگیری کارهاست . هر دو تیم بازی سختی دارند. هم آلومینیوم و هم استقلال در شرایط خیلی خوبی به هم رسیده اند. ان شاالله بازی خیلی خوبی را ببینیم و حق هرکسی هست سه امتیاز را بگیرد. انتهای پیام/ ...
ماجرای بازگشت دوباره محسن مسلمان به پرسپولیس
بازیکن بوده است! مسلمان تازه اضافه کرده که فقط 29 سال دارد و هنوز قید تیم ملی را نزده. محسن یادش نیست، اما او قید تیم ملی را زمانی زد که با تمارض از همراهی این تیم طفره رفت و با افتخار هم این موضوع را اعلام کرد؛ اوایل دوران کی روش. بنده خدا دیروز هم که مصدوم شد و کلاً پرونده بسته شد. هافبک سابق پرسپولیس گفت: بحثی درباره پرسپولیس ندارم و به تازگی به سایپا پیوستم. تلاشم این است
مهری: هواداران نگران نباشند، تراکتور امسال مدعی قهرمانی است/ مقابل شهر خودرو طبق معمول بدشانس و کم دقت ...
سرمربی نشسته باشیم و مشغول فعالیت هستیم و تیم روند رو به رشدی دارد. قطعا مدیران باشگاه هم بهترین تصمیم را خواهند گرفت و جای نگرانی نیست. هافبک تراکتور در مورد عملکرد خودش هم گفت: خدا را شکر طبق مواردی که از کادرفنی منتقل شده فکر می کنم توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم ولی خودم انتظار بالایی از خودم دارم و هیچ وقت از عملکرد خودم راضی نیستم چون می خواهم هر بازی بهتر از قبل شوم و برای