چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اتحاد خبر ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۷

انگ بیماری از کرونا بدتر است/ افسردگی عامل خود بیمارانگاری

اتحادخبر: رئیس بیمارستان اعصاب و روان استاد محری شیراز، با اشاره به مشکل "انگ زدن" در بسیاری از بیماری ها، تاکید کرد که در برخی افراد "انگ کرونا" به دلیل رنج روانی و وجود ترس های کلیشه ای، از خود بیماری دردناکتر و بدتر بوده و بعضا به افراد آسیب روانی وارد می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)