اعلام شیوه نامه تحصیل دانش آموزان در مدارس خوزستان + فیلم
سایر خبرها
شیوه نامه بازگشایی مدارس در خوزستان اعلام شد
به گزارش رهیاب ؛ کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز کلاس ها و مدارس مذکور از تاریخ 99/11/01 تصمیماتی اتخاذ شد. وی افزود: در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی بر اساس اعلام وزارت
جزئیات بازگشایی مدارس تهران از اول بهمن ماه اعلام شد
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، عبدالرضا فولادوند در پیامی تصویری اعلام کرد: به دنبال مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و موضوع نامه شماره 1194.9 مورخ 20 دی ماه 99 درباره آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز و همچنین با عنایت به مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش مورخ مرداد 99 کلاس ها و مدارسی که از اول بهمن
دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شد
اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ دستورالعمل بازگشایی مدارس از اول بهمن اعلام کرد: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50نفر و هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در وضعیت زرد و آبی می شود. به گزارش اقتصادتهران، محسن حاجی میرزایی در اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی
ابلاغ دستورالعمل بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه
اول و دوم ابتدایی،دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز، دستورالعمل بازگشایی کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری در 6 بند و بارعایت پروتکل های بهداشتی به شرح زیر، به ادارت شهرستان های استان ارسال شد. در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ 1- آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام
تبیین دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه
دانش آموز بر اساس مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: بازگشایی کلاس ها و مدارس مذکور از اول بهمن ماه سال جاری در 6 بند و بارعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد: زینی وند مقدم بیان داشت: در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان
نحوه برگزاری کلاسهای دروس عملی هنرستانها، مدارس ابتدایی و روستایی استان تشریح شد
حضوری و حضور همکاران در مدارس گرفته شد که در بندهای این دستورالعمل آمده است؛ 1- آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر (براساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی وهنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های
صیدلو: مدارس با رعایت مفاد بخشنامه وزارت آموزش و پرورش از اول بهمن بازگشایی می شوند
ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی، هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کار آموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می شود. این مقام مسوول همچنین گفت: تعداد دانش آموزان در کلاسهای حضوری، حداکثر 10 نفر است و مدیران مدارس موظف هستند نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورا و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان
جزییات طرح بازگشایی مدارس در هرمزگان از اول بهمن
و کار آموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی می شود، خاطر نشان کرد: تعداد دانش آموزان در کلاسهای حضوری، حداکثر 10 نفر است و مدیران مدارس موظف هستند نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورا و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم آورند. مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: به منظور هماهنگی و همراهی خانواده ها شرایط را به گونه ای فراهم کرده ایم که
مدیران و کادر اجرایی مدارس بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در ایام بازگشایی مدارس اهتمام داشته باشند
واگذار شده است. وی با بیان اینکه در این دستورالعمل بر آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دروس کارگاهی هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 نفر تاکید شده است تصریح کرد: آموزش های حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر( بر اساس آمار ثبت نامی در سناد) در وضعیت آبی و هنرجویان
آخرین وضعیت بازگشایی مدارس تهران
خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا فولادوند درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، امکان بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی فراهم شد و بر این اساس شهر تهران هم مشمول می شود. وی افزود: دانش آموزان پایه های اول و دوم دبستان و مدارس دارای حداقل 50 دانش آموز آن هم براساس آمار ثبت نام ها، امکان آموزش حضوری را دارند. مدیرکل آموزش و
بازگشایی حضوری مدارس تهران از اول بهمن/کدام دانش آموزان به مدارس بیایند؟
- اخبار اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ عبدالرضا فولادوند درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، امکان بازگشایی و آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق زرد و آبی فراهم شد و بر این اساس شهر تهران هم مشمول می شود. وی افزود: دانش آموزان پایه های اول و دوم دبستان و مدارس دارای حداقل 50 دانش آموز آن هم براساس آمار ثبت نام ها
کدام دانش آموزان از اول بهمن به مدرسه می روند؟
آموزان کلاس اول و دوم در مناطق با وضعیت "زرد" و "آبی" از حیث شیوع کرونا از اول بهمن ماه به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا خواهند کرد که با توجه به اینکه وضعیت کرونایی استان در هیچ نقطه ای از این دو وضعیت خارج نیست، لذا تمامی دانش آموزان کلاس اول و دوم استان که حدود 60 هزار دانش آموز معادل 15تا 16 درصد مجموع دانش اموزان استان هستند، از اول بهمن راهی مدارس می شوند. یزدان پناه با بیان
آموزش حضوری دانش آموزانِ برخی مقاطع تحصیلی، بهمن
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط زنده اینترنتی با بخش خبری 20 سیمای مرکز اصفهان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در حوزه آموزش و پرورش و با ابلاغیه وزیر آموزش و پرورش کلاس های درس پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق با وضعیت زرد و آبی این استان با حداکثر تعداد 10 نفر حضوری دایر می شود. محمداعتدادی برنامه ریزی برای نحوه حضور دانش آموزان در
چگونگی آموزش حضوری دانش آموزان در اختیار شورای مدارس است
آموزان پایه های اول و دوم دبستان در مناطق زرد و آبی در گروه های کوچک با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به شیوه نامه های تعیین شده برای مدارس، بتوانند از آموزش حضوری برخوردار شوند. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین یادآور شد: آموزش حضوری باعث می شود تا عقب ماندگی های تحصیلی دانش آموزان در آموزش مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا جبران شود. حکیم زاده افزود: با توجه به
آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ، ایرج بیت الهی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس کارگاهی، هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز از اول بهمن آغاز می شود. وی گفت: با توجه به اینکه همه شهرستان های هرمزگان در وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا هستند، این بازگشایی شامل همه شهرستان ها می شود. بیت الهی افزود: به
جزییات طرح بازگشایی مدارس در استان هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش ، حاجی زاده افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، آموزش حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی و دروس کارگاهی، هنرستان ها و مدارس دارای جمعیت کمتر از 50 دانش آموز از اول بهمن آغاز می شود. وی با اشاره به اینکه شهرستان های هرمزگان در وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا هستند، گفت: این بازگشایی شامل همه شهرستان ها می شود. حاجی زاده افزود: به خانواده ها
اول بهمن کدام دانش آموزان قزوینی به مدرسه می روند؟
حسنعلی اصغری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازگشایی مدارس در ایام کرونا، تصریح کرد: از اول بهمن ماه سه گروه از دانش آموزان به مدرسه می روند، در مقطع ابتدایی ها صرفاً دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق آبی و زرد به صورت گروه بندی به مدرسه می روند. وی افزود: دانش آموزان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای نیز برای دروس شایستگی های فنی و مهارتی به صورت حضوری در مدارس حضور
دانش آموزان اول و دوم ابتدایی از ابتدای بهمن به مدرسه می روند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم ، حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تصمیمات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، از حضور دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی مناطق زرد و آبی در مدارس خبر داد و گفت: دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر بر اساس آمار ثبت نامی در وضعیت آبی حضوری خواهند شد. شیخ الاسلام افزود: هنرجویان هنرستان های
جزییات طرح بازگشایی مدارس در هرمزگان تشریح شد
نشان کرد: تعداد دانش آموزان در کلاسهای حضوری، حداکثر 10 نفر است و مدیران مدارس موظف هستند نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کنند و بر اساس مصوبات شورا و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم آورند. مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: به منظور هماهنگی و همراهی خانواده ها شرایط را به گونه ای فراهم کرده ایم که همه دانش آموزان مشمول و خانواده های آنان از میزان، زمان
جزئیات بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن ماه در خراسان رضوی
ماه امسال موافقت نموده است ادامه داد: کلاس های درس در مناطق زرد در پایه های اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس مهارتی هنرجویان هنرستان ها حضوری تشکیل خواهد شد، در مناطق آبی همه کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارسی که زیر 50 دانش آموز دارند حضوری تشکیل خواهد شد. خدابنده با تاکید بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و توجیه و آگاهی بخشی عوامل اجرایی مدرسه، دانش آموزان و خانواده های آن
کدام دانش آموزان استان تهران از اول بهمن به مدرسه می روند؟
مراقبت در مدرسه انجام پذیرد و گزارش هایی از سوی اولیائ مخصوصاً پایه های اول و دوم ابتدایی به منظور درخواست برقراری ارتباط دانش آموز و مدرسه به ما واصل شده است که البته شکل ارتباط همانند شرایط عادی امکان پذیر نیست. مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان کرد: برای ما سلامتی دانش آموزان در اولویت است و طبق گفته وزیر آموزش و پرورش برای تمامی مدارس کشور مصداق پیدا می کند و بناست که
دانش آموزان اول و دوم ابتدایی راهی مدرسه می شوند
سرویس : خراسان شمالی - زمان : شناسه خبر : 1014831 مهدی مودی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، آموزش برای دانش آموزان اول و دوم ابتدایی در تمام شهرستان های استان از اول بهمن ماه حضوری است و این افراد باید در مدارس حضور یابند. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: اکنون شهر گرمه در وضعیت آبی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد
جزئیات بازگشایی برخی مدارس در خراسان شمالی اعلام شد
به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک ، از اول بهمن کلاس های پایه های اول و دوم ابتدایی و بخش کارگاهی و دروس عملی هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای طبق شرایط خاصی در وضعیت زرد و آبی به شکل حضوری برگزار می شوند. بر اساس این گزارش، در دیگر مقاطع ابتدایی و متوسطه در وضعیت آبی در مدارسی که زیر 50 دانش آموز دارند کلاس ها به شکل حضوری برگزار خواهند شد و دانش آموزان به شکل 10 نفره در کلاس ها
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از استقرار تیم بازرسین کشوری به منظور پایش کیفیت آموزشی از 27دی در استان ...
/> در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، با اشاره به دستورالعمل مقام عالی وزارت در خصوص بازگشایی مدارس اظهار داشت: آموزش حضوری شامل دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر در وضعیت آبی وهنرجویان هنرستان های فنی وحرفه
جزئیات بازگشایی مدارس در خراسان رضوی
قاسم علی خدابنده در در جلسه شورای سلامت مدارس استان اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه کلاس های درس در مناطق زرد در پایه های اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس مهارتی هنرجویان هنرستان ها حضوری تشکیل خواهد شد و در مناطق آبی نیز همه کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارسی که کمتر از 50 دانش آموز دارند، حضوری تشکیل خواهد شد. وی ادامه داد: در مناطق نارنجی و قرمز هیچ کلاس درسی به صورت حضوری
تحصیل 30 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس شاهد/کیفیت بخشی ضرورت اول حوزه عملکردی مدارس شاهد استان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحصیل 30 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس شاهد؛ بیان کرد: کیفیت بخشی به روند آموزش مهمترین اولویت عملکردی حوزه مدارس شاهد در استان خوزستان است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ کورش مودت پیش از ظهر امروز سه شنبه 23 دی ماه 99 در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس شاهد استان با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت
احتمال بازگشایی مدارس در مناطق آبی/ پیشنهاد حضور 10 نفره در کلاس اول و دوم و 15 نفره در هنرستان ها
خاموش و یا بدون علامت موجب تسری ویروس نشوند. محسن بیگی در پایان اظهار داشت: برای اعلام زمان دقیق و اجرای بازگشایی مدارس منتظر اعلام ستاد مقابله با کرونا هستیم. اگر قرار باشد کلاس های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد یا آبی بازگشایی شوند باید تراکم آن ها 10 نفر باشد. تراکم حضور دانش آموزان در کارگاه ها و سوله های کارگاهی حداکثر تا 15 نفر است.
عملکرد دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی به صورت حضوری ارزیابی می شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بر اساس مصوبه وزارت آموزش و پرورش، سنجش توانایی علمی و تربیتی دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان باید به صورت حضوری در مدارس و بوسیله معلم انجام شود که حضور دانش آموزان به صورت 3 تا 10 نفر در هر کلاس و با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام می شود. او افزود: در مناطق عشایری، روستایی و کم جمعیت
سنجش عملکرد پایه اول و دوم دبستان به صورت حضوری
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، به منظور سنجش توانایی علمی و تربیتی دانش آموزان پایه اول و دوم دبستان باید به صورت حضوری در مدارس و توسط معلم انجام شود. کورش مودت افزود: حضور دانش آموزان به صورت سه تا 10 نفر در هر کلاس و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود. وی ادامه داد
بازگشایی هنرستان ها و مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر
حضور یابند و کادر اداری و اجرایی مدارس در مناطق قرمز می توانند بر سرکار خود حاضر شوند. وی بیان کرد: در وضعیت آبی تمامی مشاغل مجاز به فعالیت هستند، همچنین در مناطق با وضعیت آبی اگر تعداد دانش آموزان یک مدرسه زیر 50 نفر باشد مدارس بازگشایی خواهند شد. استاندار اصفهان افزود: اما اگر مدارس بالای 50 دانش آموز داشته باشد در مناطق آبی پایه های اول و دوم ابتدایی به شرط برگزاری کلاس