بیانیه نماینده سبزوار درباره درگیری اش با سرباز راهور
سایر خبرها
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد
ماشین آمده و مشت و لگد می زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می شود! افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز می کند و ما از صحنه خارج می شویم! معاون عملیات راهور از راه می رسد و عذرخواهی مختصری از ما می کند و قول می دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم، چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می رویم. با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با
عذرخواهی دیرهنگام نماینده مجلس / اعتراف به اشتباه اعتماد مردم را افزایش می دهد
علیه بنده قرار گرفته اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می شود! افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز می کند و ما از صحنه خارج می شویم! معاون عملیات راهور از راه می رسد و عذرخواهی مختصری از ما می کند و قول می دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می رویم. با وجود قول سردار
روایت سرباز، بیانیه نماینده!
راه به جایی نمی رسد! افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز می کند و ما از صحنه خارج می شویم! این نماینده مجلس در پایان بیانیه خود آورده است: 1- بنده به هیچ وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچ کس را نمی دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفاً بعد از چندین بار توهین زشت و به کار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتاً باید حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در
مردم:نماینده خاطی استعفا دهد
از راه می رسد و بی مقدمه به راننده ما می گوید برو کنار بچه خوشگل!!! راننده ما با اشاره به بنده تاکید می کند که ایشان نماینده مجلس است ولی سرباز دوم یکی دو بار می گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمی دهم. در بخشی از بیانیه علی اصغر عنابستانی آمده است: من که از توهین بی دلیل سرباز ناراحت شده ام پیاده می شوم و به او می گویم که شما حق نداری توهین کنی. راه نمی دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ
عنابستانی بالاخره به برخورد فیزیکی اش با سرباز راهور اقرار کرد+فیلم
عمومی مواجه شد. در فیلم منتشر شده اولیه، عابد اکبری سرباز راهور توضیح می داد که نماینده مجلس به صورت او سیلی زده و این اقدام، عصبانیت مردم حاضر در صحنه را در پی داشته است. نماینده متخلف، آقای علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بود که در همان ساعات اولیه، ابتدا این برخورد فیزیکی را تکذیب کرد و اظهار داشت که مامور ناجار با باتون به شکم او زده و به او
چرا توضیحات عنابستانی تکذیب واقعیت بود؟/ تحلیل عباس عبدی
کارت تردد ندارد مانع می شود. راننده می گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد. براساس روایت عنابستانی، آقای نماینده ناگهان وارد ماجرا می شود: سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت می خواهد که نشان می دهم. اما سرباز دیگری از راه می رسد و از سرباز اولی می پرسد این فرد کیست؟ می گوید نماینده مجلس است. عنابستانی از این اینجا دوباره در نقش راوی فرو رفته و می گوید: سرباز دومی بی
عذرخواهی عنابستانی از مردم و سرباز وظیفه شناس
روز شنبه فیلمی منتشر شد که واکنشهای زیادی را از طرف مردم و مسئولین داشت. در این فیلم سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی مدعی شد که از عبور بدون مجوز خودروی حامل نماینده مجلس از قسمت بی ار تی خیابان آزادی ممانعت کرده، که پس از گفتگوی همراه با فحاشی با راننده خودرو نماینده از دنا پلاس مشکی مجلس پیاده شده و سیلی به صورت سرباز زده است.امروز عنابستانی نماینده سبزوار بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.
سیلی بر صورت سرباز وطن؛ دو حادثه مشابه، دو رویکرد متفاوت
همین جهان به رخشان می کشد و حتی واداراشان می کند به کاری که کرده اند و زیر بارش نرفته اند معترف شده و سپس عذر خواه شوند. کاش به خود بیایند... شرافت انسان های در قدرت زمانی ستودنی است که بی شبهه مدافع قانون هستند و در خلوت و جلوت در برابر اجرای قانون خاضع اند . بعد از نواخته شدن سیلی بر صورت سر باز مجری قانون از سوی راه یافته مردم سبزوار به مجلس ، به دلیل مقاومت سرباز برای اجرای قانون
فیلم| کنایه محسن تنابنده به سیلی زدن نماینده سبزوار
به گزارش تیتربرتر ؛ جنجال سیلی علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به سرباز راهوار واکنش های زیادی در پی داشته است. یکی از واکنش های قابل تامل از سوی محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت بوده است. در آخرین فصل سریال پایتخت نقی در نقش راننده یک نماینده مجلس حضور دارد که ماجراهای زیادی برای او پیش می آید. در یکی از قسمت ها رفتار غیرقانونی نقی با برخورد پلیس راهور مواجه می شود ونقی تلاش می کند
سیلی دوم عنابستانی به سرباز / دروغگو را رسوا کنید
شعار سال :ابعاد فاجعه آمیز مساله نماینده ای که به یک سرباز در خیابان سیلی زد بیشتر می شود. به باور من مساله اصلی او بیش از آنکه سیلی زدن به صورت سرباز باشد، امروز دروغگویی است. درحالی که مسئولان نیروی انتظامی تاکید می کنند (و لابد این تاکید بر مبنای مستندات دوربین های آن منطقه است) عنابستانی نماینده تراز جوان مومن انقلابی مجلس، شب قبل گفته بود که اصلا از ماشین پیاده نشده و امروز تایید کرد که تنها سرباز را هل داده و به صورت او سیلی نزده است.
از سیلی به قانون تا سیلی مردم به نماینده قانون در نقض حقوق اساسی
/> به راستی، اینگونه قرار است ؛ " مجلس شورای اسلامی در راس امور بوده و عصاره همه فضائل ملت " باشد و نماینده مجلس؛ اینگونه حافظ جان و مال و حقوق و آزادی های مشروع موکلین خود( مردم) بوده و در مقام نکوداشت حقوق اساسی ملت و موکلین خود برآید...؟!". " خداوند کیوان و گردان سپهر...ز بنده نخواهد به جز داد و مهر.."، " مگوی ای برادر، سخن جز به داد که گیتی سراسر فسون است و باد..."! سیلی به سرباز
رفتار با سرباز راهور مصداق توهین و اخلال در نظم عمومی است
ادامه عنابستانی موضوع را با انتشار پیامی در فضای مجازی تکذیب کرد و او نیز مدعی شد که به صورت سرباز سیلی نزده است. این نماینده پس ار دو روز در هفتم بهمن ماه با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی برای حواشی رخ داده از مردم عذرخواهی کرد و گفت: قرار بود این ویدئو در نخستین ساعات بعد از واقعه منتشر شود اما دلسوزان و بزرگان بنده را به صبر و سکوت دعوت کردند تا فضا آرام و ابهامات برطرف شود. اما
عنابستانی: اشتباه کردم، از مردم و سرباز عذر می خواهم
به خط ویژه عنوان کرد: این اتفاق ممکن است برای هر فردی رخ بدهد که اگر توهینی بشنود، عصبانی شود زیرا همه ما انسان ها ممکن است در مقابل توهین دچار خطا شویم. سخنگوی فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: با این وجود، اینجانب باید بیشتر به خود مسلط می بودم و در همان حد عصبانیت نیز کارم اشتباه بود و به همین دلیل بار دیگر از مردم ایران و حوزه انتخابیه که روزهای سختی برای آنها می گذرد و شرمنده آنها شدم، عذرخواهی می کنم و بنده خاک پای آنها و مدافعان وطنم هستم.
حرف مشترک سرباز سیلی خورده و رئیس مجلس/ هر کی هستی، در برابر قانون فرقی ندارد
اما زمانی که این اتفاق از سوی منتخب مردم صورت گرفت منجر به تشدید ناراحتی مرده شده است؛ زیرا مردم از منتخب خود انتظار بیشتری دارند. پس از انتشار این خبر، علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس که به دلیل انجام وظیفه سرباز راهور به او سیلی زده بود، درباره آنچه رخ داده بیانیه ای منتشر کرد. هر خری هستی برای خودت هستی در بخشی از این بیانیه آمده است که سرباز
عنابستانی: معذرت میخوام ! / از سرباز به خاطر اجرای قانون تشکر می کنم + فیلم
به گزارش رکنا، علی اصغر با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی و رسانه ها به خاطر درگیری و زدن سیلی به پلیس راهور از مردم عذرخواهی کرد. وی در این ویدیو گفت: عذرخواهی می کنم؛ عصبانی شدم و اشتباه کردم. از سربازی هم که قانون را اجرا کرد تشکر می کنم. عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به صورت در تهران زد و این اقدام وی جنجال برانگیز شد. سخنگوی نیروی انتظامی درباره خبر
عنابستانی: سیلی زدنم به سرباز وظیفه ادعای کاملا دروغ و کذب است
راننده می گویم بشین برویم . سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد! خواهش های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی رسد! با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملا دروغ و کذب سیلی زدن بنده به صورت
انتشار فیلم لحظه درگیری نماینده مجلس و سرباز پلیس راهور تهران
الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتاً بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده ام و اساساً سیلی در کار نبوده است! افسری که وظیفه حفظ نظم و رعایت قانون دارد خود عامل تشنج عمومی در خیابان و جنجال آفرینی شده و با ایجاد ناامنی و تهییج سایرین برای هجوم به سمت نماینده ملت با خیال راحت از صحنه سازی اش با دوربین شخصی فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی
حق مردم،حق مسئولان
مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین از اصحاب قدرت و ثروت و... گرفته تا دیگران نخواهد بود و قاعدتاً تکلیف رفتار این اصحاب با مردم عادی هم که کاملاً واضح خواهد بود. نتیجه بررسی ها به گوش مردم برسد احمد مازنی/نماینده سابق مجلس اگر آنچه در رسانه ها درمورد نماینده محترم سبزوار مطرح شده با
ضد و نقیض گویی های عنابستانی: پیاده نشدم، پیاده شدم!
رویداد24 علی اصغر عنابستانی، نماینده مجلس شورای اسلامی بعد از انتشار خبر درگیری با سرباز راهور به خبرگزاری صدا و سیما چنین گفت: "ما حتی از ماشین هم پیاده نشدیم؛ لذا اینکه گفته می شود؛ عنابستانی بر صورت سرباز پلیس راهور سیلی زده است، اصلاً صحت ندارد." همین شخص، امروز بیانیه ای صادر کرده و نوشته است: "من که از توهین بی دلیل سرباز ناراحت شده ام پیاده می شوم و به او می گویم که شما حق نداری
بیانیه طلبکارانه نماینده سبزوار عنابستانی: سرباز گفت هر خری هستی برای خودت هستی!
علیه مجلس و نمایندگان داد می زند و توهین می کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک می کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم برداری می کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تاثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می شود! افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز میکند و ما از صحنه خارج
فیلم با کیفیت لحظه سیلی زدن عنابستانی بر صورت مامور راهور
از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم برداری می کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تاثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می شود! افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز میکند و ما از صحنه خارج می شویم! معاون عملیات راهور از راه می رسد و عذرخواهی مختصری از ما می کند و قول می دهد که با سرباز و افسر
اولین فیلم از لحظه سیلی خوردن سرباز از نماینده مجلس / ادعا یا واقعیت !
خوشگل!!! راننده ما با اشاره به بنده تاکید می کند که ایشان نماینده مجلس است ولی سرباز دوم یکی دو بار می گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمیدهم. من که از توهین بی دلیل سرباز ناراحت شده ام پیاده می شوم و به او می گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی دهی اشکال ندارد اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می کوبد و می گوید
علی اصغر عنابستانی طلبکار شد/ به سرباز سیلی نزدم؛ باتوم خوردم (ویدئو)
/> او توضیح داده که پس از این ماجرا می خواستند محل را ترک کنند اما سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد. او در ادامه نوشته که افسر راهنمایی و رانندگی به محل می آید و شروع به فیلمبرداری می کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می زند و توهین می کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک می کند. عنابستانی
لحظه سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز
فرادید | سیلی زدن نماینده سبزه وار در مجلس به صورت سرباز راهور ناجا، این روز ها جنجال زیادی به پا کرده است. او می گوید که به صورت کسی سیلی نزده و این ادعای سرباز است. در آغاز ماجرا ویدئویی منتشر شد که شاهدانِ در صحنه سیلی زدن نماینده مجلس را تأیید کردند. به گزارش فرادید در ویدئوی دوم که دوربین های مدار بسته ضبط کرده اند با اینکه کیفیت چندانی ندارد، اما باز هم ادعای سرباز را
از تکذیب سیلی زدن به سرباز راهور تا سانسور فحاشی راننده/وقاحت در دروغگویی در برخی سیاستمداران عادی شده ...
این نماینده اعلام کرده است که او را هل داده داستانی است که وی در ذهن خود به آن پرداخته است. - ادعای دیگر نماینده مجلس این است که "سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد! خواهش های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی رسد!" این ادعا نیز در فیلم های منتشر شده در روز اول این اتفاق تقریبا رد می شود. زمانیکه فرد
روزنامه جوان: عنابستانی خود را وکیل دادگستری معرفی کرده اما پروانه وکالت او باطل شده/ او از ترس مردم ...
پیرامون سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور نوشت: فیلمی از یک سرباز پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران منتشر شده که ضمن معرفی خودش می گوید که یک نماینده مجلس به صورت او سیلی زده است به دلیل آنکه سرباز وظیفه اجازه ورود او به خط ویژه را نداده است. سرباز می گوید که ماشین این نماینده مجلس برای تردد در خط ویژه مجوز نداشته است و او هم مانع ورودش شده است. اما راننده به او توهین کرده و نماینده مجلس هم به صورت او
عنابستانی: سرباز گفت هر خری هستی برای خودت هستی/ با باتوم به شکم من کوبید/ شیشه عقب ماشین روی سرم خرد ...
علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس که در پی ممانعت سرباز راهوری برای عبور از خط ویژه به او سیلی زده بود؛ بیانیه ای درباره آنچه رخ داده است؛ منتشر کرد. بخشی از بیانیه به شرح زیر است: ▫️بنده به وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفا بعد از چندین بار توهین زشت و بکار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتا بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده ام و اساسا سیلی در کار نبوده است! ...
پس زمینه های زیبای یک سیلی زشت
/> تا اینجا در کنار زشتی های این اتفاق، اما در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب، زیبایی هایی هم دیده می شود. یک سرباز در برابر یک نماینده مجلسی که توقع نابجا داشته، ایستادگی می کند، لکنت ندارد، نمی ترسد! مردم به نوعی یقه مسئول متخلف را گرفته اند، نمی ترسند، مسئولان عالی تر در صدد برخورد با متخلف هستند و ... این یعنی همان آزادی که سال 57 از جمله شعارهای کلیدی مردم بود. این را باید در تمام سطوح و موضوعات و سوژه ها و اتفاقات کشور، ساری