سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۷

اعتیاد 30 درصد نوجوانان ایرانی به بازیهای رایانه ای/ زمینه سازی برای ...

خبرگزاری میزان- یک پژوهشگر فضای مجازی گفت: 30 درصد نوجوانان ایرانی به بازیهای رایانه ای اعتیاد دارند؛ بازی کلش آو کلنز در ایران 5.5 میلیون نفر بازیکن فعال دارد؛ هدیه بیش از 10 گیگابایت اینترنت بر روی سیم کارت دانش آموزی کشور، زمینه ساز اعتیاد اینترنتی در آنان است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)