جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۲۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته
زومیت ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۴

مایکروسافت سایه زنی با نرخ متغیر را به DirectX 12 می آورد

مایکروسافت قصد دارد با اعمال فناوری گرافیکی سایه زنی با نرخ متغیر در DirectX 12 ضمن افزایش نرخ فریم همگام با افزایش کیفیت بصری، از الزامات سخت افزاری اجرای بازی ها بکاهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)