سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 بهمن 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 بهمن 1397 آفتاب نیوز 2 بهمن 1397 آفتاب نیوز 3 بهمن 1397 آفتاب نیوز 4 بهمن 1397 آفتاب نیوز 5 بهمن 1397 آفتاب نیوز 6 بهمن 1397 آفتاب نیوز 7 بهمن 1397 آفتاب نیوز 8 بهمن 1397 آفتاب نیوز 9 بهمن 1397 آفتاب نیوز 10 بهمن 1397 آفتاب نیوز 11 بهمن 1397 آفتاب نیوز 12 بهمن 1397 آفتاب نیوز 13 بهمن 1397 آفتاب نیوز 14 بهمن 1397 آفتاب نیوز 15 بهمن 1397 آفتاب نیوز 16 بهمن 1397 آفتاب نیوز 17 بهمن 1397 آفتاب نیوز 18 بهمن 1397 آفتاب نیوز 19 بهمن 1397 آفتاب نیوز 20 بهمن 1397 آفتاب نیوز 21 بهمن 1397 آفتاب نیوز 22 بهمن 1397 آفتاب نیوز 23 بهمن 1397 آفتاب نیوز 24 بهمن 1397 آفتاب نیوز 25 بهمن 1397 آفتاب نیوز 26 بهمن 1397 آفتاب نیوز 27 بهمن 1397 آفتاب نیوز 28 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 بهمن 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۴    
با آن که ولایت بغلان از ولایات ناامن افغانستان است و طالبان در بخش هایی از این ولایت فعالیت های تروریستی دارد، برای بانوانی که خواهان فعالیت های اجتماعی هستند، امیدواری هایی دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۰    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: طرح های توسعه ای چابهار براساس رعایت تمامی ضوابط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با بیان اینکه بیماری های غیر واگیر تهدیدی برای سلامت جامعه است، گفت: مصرف فست فودها به عاملی برای مرگ و میر انسان ها تبدیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۶    
هفت فیلم برتر آرای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پایان ششمین روز جشنواره اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
معاون وزیر علوم در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور با آرمان های امام راحل گفت: ایران در علم و فناوری و توسعه کشور در دنیا زبانزد خاص و عام است و باعث افتخار است که به رتبه 16 تولید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۱    
شورای عالی احزاب زنان اصلاح طلب به مناسبت آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۷    
به دنبال بارش شدید برف و باران مدارس هزار جریب مازندران تعطیل اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۰    
در کوهستان های گیلان بین 5 تا 50 سانتی متر برف باریده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان برای برگزاری ششمین دور گفت وگوهای سیاسی ایران و فرانسه به پاریس رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۹    
پناهیان گفت: من برای رئیس جمهور به خاطر این حرف عوامانه که گفتند انقلابی گری هم یک سال دو سال، احساسات انقلابی یک مدتی و بعد از آن عقلانیت، متاسف و متاثر هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ایران در عرصه دستاوردهای دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد که این مهم قوت قلبی برای مردم و عامل بازدارندگی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس دادگستری اندیمشک خوزستان گفت: با تلاش و کوشش دادستان عمومی و انقلاب و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان و با جلب رضایت اولیاء دم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۴    
فرایند ثبت نام برای شرکت در کنکور 98 از روز چهارشنبه 24 بهمن آغاز می شود و روز پنج شنبه دوم اسفند ماه جاری پایان می پذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۳    
خواب کافی و عمیق می تواند حافظه را تقویت کند و خواب ناکافی و همراه با خروپف فراوان فرد را با چالشی بزرگ در سلول های مغزی مواجه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۰    
کیهان که به سیاه نمایی و مخدوش دانستن اطلاعات مراجع خارجی شهره است، نوشت: گزارش دفتر توسعه سازمان ملل از کاهش 85 درصدی شمار فقرا در ایران طی سه دهه گذشته خبر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۹    
گروه کُر آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو ساعت 18:30 روز شنبه 27 بهمن در چارچوب برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی تهران به اجرای برنامه می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۱    
تصویری از ریحانه پارسا ، بازیگر زن سینمای ایران را در حاشیه جشنواره فیلم فجر مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۶    
صفحه نمایش HUAWEI Nova 4 از طراحی نوآورانه ای موسوم به Punch display برخوردار است. در این شیوه که به ابتکار این شرکت انجام شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱    
نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و ستاره پسیانی، بازیگران فیلم سرخپوست با حضور در پردیس سینمایی آزادی، به تماشای آثار به نمایش درآمده در این مجموعه نشستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱    
بروز گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و برخی مناطق خراسان جنوبی دور از انتظار نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱    
علی دایی بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که در جریان مسابقات جام ملت های آسیا، پیشنهادی برای هدایت تیم ملی به وی ارائه نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱    
وکیل تعدادی از کارگران سازمان تامین اجتماعی که با شکایت سعید مرتضوی مدیر عامل اسبق این سازمان به تحمل 6 ماه حبس محکوم شده، برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱    
در نشست خبری خون خدا ، عباس میرزایی از این که بسیاری از سلبریتی ها، فیلمنامه را نخوانده، حضور در این کار را با بی احترامی رد کرده اند، لب به انتقاد گشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۶:۲۶    
فیلم "متری شش و نیم" شامگاه 13 بهمن ماه برخلاف اعلام قبلی در پردیس سینمایی "سیمرغ" مشهد به نمایش درنیامد، درباره دلایل عدم نمایش فیلم در این سالن خاص توضیحات کوتاهی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۵:۲۵    
نیروی دریایی روسیه از جدیدترین سلاح خود رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۱:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی آزمایش موشکی جدید ایران و با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، مدعی شد که این رژیم با هر ابزاری به اقدامات خود علیه ایران ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۱:۴۶    
منابع محلی از واژگونی یک اتوبوس در شهر کالوگا روسیه، در جنوب غربی مسکو و کشته شدن 7 نفر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۱:۲۰    
مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق در مقابل داعش نمی ایستادند امروز حتی در یزد به عنوان مرکزی ترین نقطه ایران گرفتار داعش بودیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۵۵    
پایگاه خبری – تحلیلی دبکا فایل با اشاره به رونمایی از موشک جدید کروز در کشورمان گزارش داد که نه آمریکا و نه رژیم صهیونیستی ظرفیت مقابله با این موشک جدید ایران را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۴۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از تدوین 13 هزار استاندارد طی پنج سال اخیر خبر داد و گفت: اگر تنها یک درصد از گردش مالی صنعت غذای حلال که رقمی معادل 25 میلیارد دلار است توسط ایران انجام شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم پای عدالت و انصاف ایستادند و همه مشکلات را تحمل می کنند گفت: آنها با زیاده خواهانی که سفره ای برای خود پهن کرده اند مشکل دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با صدور پیامی شهادت 3 تن از همکاران پژوهشگاه فضایی را تسلیت گفت و درباره این حادثه توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری 114 حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود در منطقه فهرج با اشرار مسلح درگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که دشمن از "سوسول های سلطنت طلب و منافقین 10 رو" نا امید شده است و خودش هم می داند که کاری از پیش نخواهند برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از بازگشت مهدی حاجتی به شورای شهر شیراز خبر داد و از مساعدت و پیگیری رییس مجلس در این زمینه قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی توهین آمیز بار دیگر ایران را کشوری شرور و تروریست خواند و گفت ایران یک مشکل واقعی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
مدارس شهری و روستایی شهرستان قروه به دلیل برودت هوا تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
سفیر ایران در لندن در پاسخ به یکی از منتقدان برجام اعلام کرد که اینستکس در صورت اجرایی شدن اولین کانالی است که ایران از طریق آن خریدهای چندین میلیارد دلاری برای محصولات دامی و تجهیزات پزشکی را انجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
از صبح امروز موج گسترده ای از اخبار در کانال های مختلف پیام رسان ها درباره تعطیلی مدارس در روز یکشنبه 21 بهمن ماه منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
اشتوتگارت در دیدار مقابل فرایبورگ به تساوی رسید و آگسبورگ بر ماینس غلبه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
هر دلار آمریکا ساعت 16 روز گذشته نسبت به آخرین قیمت هفته قبل، 570 تومان کاهش یافت و به بهای 11 هزار و 270 تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱    
رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه ای گفت که آنکارا در سطوح پایین با دولت سوریه در ارتباط است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۶    
منابع خبری از حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در شهر البلد عراق خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۲    
سرهنگ امید نودهی از دستگیری 40 ماساژور فاقد مجوز در مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۲    
در بازاری که این روزها کمتر کسی رغبت به چرخیدن و مرور قیمت های پشت ویترین آن را دارد، لپ تاپ را باید سردسته کالاهایی دانست که با قیمت های میلیونی تعرفه گذاری شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۱    
عضو فراکسیون کارگری مجلس، با اعلام این خبر که این فراکسیون حداقل دستمزد برای کارگران را چهار میلیون تومان پیشنهاد داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۰    
اینتر در ادامه هفته بیست و دوم سری A در خانه برابر بولونیا با یک گل تن به شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۹    
سفیر ایران در لندن با تاکید بر اینکه اروپا حق ندارد برای اجرای کانال مالی جدید شرط بگذارد، عنوان کرد: این اقدام در اجرای تعهدات آنها در برجام است که با تاخیر هم همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۵۸    
آفتاب نیوز : سردار نقدی گفت: در جلسه ای گروهی از غیرمسلمانان با دیدن من صلوات فرستادند و قرآن را با صوت خواندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۵    
علیرضا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون که صحبت هایش در نشست خبری فیلم سمفونی نهم جنجال به پاکرد، درباره برداشت های غلط از حرف هایش توضیحاتی را ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر جهاد کشاورزی در مورد صید فانوس ماهی در آبهای دریای عمان را قانع کننده ندانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
در این جلسه تعدادی از پیشنهادات دستگاه های اجرایی پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: فرزندان غائب و غیرغائب ایثارگران به ازای هر درصد جانبازی و هر یک ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت سربازی بهره مند می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
معاون رئیس پارلمان عراق امروز (یک شنبه) تهدید کرد که پارلمان عراق به توافق امنیتی با واشنگتن و حضور مستشاران و مربیان آمریکایی در عراق پایان خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان گفت: احتمال ریزش سنگ در محور کرج - چالوس وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
الهام حمیدی، بازیگر سریال هایی چون یوسف پیامبر و شوق پرواز ، عکسی از خود پای سفره عقد را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
قلی زاده با یاسمن فرمانی، بازیکن تیم بانوان ملوان بندرانزلی ازدواج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
تیم های شهر منچستر توانستند حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
آفتاب نیوز : ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دو شهروند می گویند قطعاتی از موشک را در بیابان های بهاباد در جنوب استان یزد کشف کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
پوریا سپهوند، کارشناس موسسه میراث پارسیان شنبه 13 بهمن در تهران بازداشت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
ایران پس از پایان جام جهانی شمشیربازی لهستان همچنام پنجم جهان باقی ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۰    
اتلتیکومادرید با شکست برابر رئال بتیس نه تنها اختلافتش را با بارسلونای صدرنشین کمتر نکرد بلکه فاصله اش با این تیم بیشتر هم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۸    
مجلس در حالی امروز (یکشنبه) در مصوبه ای بانک مرکزی را ملزم به پرداخت 50 درصد سود سهام و مالیات علی الحساب پیش بینی شده به خزانه کرد که نه فقط سبب رشد پایه پولی و به دنبال آن افزایش تورم می شود بلکه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۸    
آفتاب نیوز : مهدی میراشرفی رییس کل گمرک صبح یکشنبه 14 بهمن ماه در نشستی خبری با حضور خبرنگاران به سوالات آن ها پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۵    
فرمانده پلیس راه کردستان گفت: در 2 تصادف جداگانه در جاده های این استان سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر هم مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۳    
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص تعطیلی روز یکشنبه 21 بهمن، گفت: تصمیمی برای تعطیل شدن مدارس کشور در 21 بهمن اتخاذ نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۲    
سالن انتظار پر است از آدم هایی که می شود توی صورتشان آثار درد را دید. برای بعضی هایشان درد آن قدر کهنه شده که دیگر به آن خو کرده اند، مثل یک همدم قدیمی؛ یک همدم آزاردهنده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۶    
روابط عمومی دفتر رئیس جمهور خبر مربوط به برکناری رئیس جمعیت هلال احمر را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۴    
بروخه که در دقایق پایانی از بازیکن ایرانی اش بهره برد برابر خنت مساوی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۶    
چند سالی است که خبرهای مربوط به حوزه زنان، سمت مثبت ترازو را کمی سنگین کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی فدراسیون فوتبال قطر خبر پرداخت پاداش نجومی به بازیکنان قطر از سوی امیر این کشور را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
بازار سکه و ارز در حالی هفته جاری را با کاهش قابل توجه قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته آغاز کرده بود که امروز قیمت سکه در بازار اندکی نسبت به روز گذشته افزایش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
در حالیکه صبح امروز رئیس کل گمرک رسما اعلام کرد که تا زمان مختومه نشدن پرونده های قضایی خودروهای دپو شده در گمرک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۸:۵۳    
زلزله های زمین با ریشتر بالا زمانی رخ می دهد که برای مدتی مدید زمین لرزه های با ریشتر پایین قطع شود. این حکم درباره زندگی اجتماعی انسانها هم صدق می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۹    
دادستان تهران در خصوص ضروت مدیریت سهمیه های گوشت اختصاص یافته به فروشگاه ها گفت: در شمال شهر تهران کمتر به این گوشت ها نیاز است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا گفت که برای زیر نظر داشتن ایران، نیروهای آمریکایی را در عراق نگه می دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
سازمان شفافیت بین الملل در ایران نمایندگی ندارد و اطلاعات خود را بیشتر از اپوزیسیون به دست می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
ثبت نام برای شرکت در 9 کد رشته امتحانی علاوه بر 131 کد رشته و همچنین برگزاری آزمون کد رشته امتحانی مذکور توسط ارگان های ذیربط با هماهنگی و نظارت کامل سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از بارش شدید برف در محور کرج-چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
ساعاتی قبل در جاده نهاوند به همدان خودروی امام جمعه نهاوند دچار سانحه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
جشنواره "فروش فجر" محصولات گروه خودروسازی سایپا با شرایط ویژه از ساعت 10صبح روز 16 بهمن ماه آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
بانک مرکزی از فردا (پانزدهم بهمن 1397) ایران چک های جدید را توسط بانک های عامل توزیع می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با طرح این پرسش که چرا برخی احساس می کنند پهلوی ها احیا شده اند؟ و با تأکید بر اینکه این تجدید کاذب است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی، احتمال وجود ارتباط میان سلامت پوست و بروز بیماری های روحی را تایید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
ترب سیاه ماده ای به نام گلوتاتیون دارد که این ماده غذایی می تواند مواد ناخالص کبد را تصفیه و آن را سالم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
شهر جنوبی "باری" در ایتالیا برای تشویق ساکنان خود به دوچرخه سواری و افزایش این رویه به شهروندان خود در ازای دوچرخه سواری وجه نقد پرداخت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
هفت نفر از کارگران 15 تا 25 ساله یک کارگاه تولیدی در جریان آتش سوزی این کارگاه مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
محققان دانشگاه هوکایدو ژاپن دریافتند با غیرفعال کردن یکی از گیرنده های پروتئین استخوان می توان پوکی استخوان در کودکان را بدون اثرگذاری بر رشد استخوان ها درمان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۵۱    
صالح الزندانی بر اثر جراحت هایی که در حمله با یک پهپاد برداشته بود، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۳    
نام، شماره تلفن، محل زندگی و گروه خونی تنها اطلاعات لازم برای تبلیغ رایگان فروش کلیه در کانال های تلگرامی است و هر کدام از فروشندگان بر اساس نیاز خود، قیمتی روی تکه ای از جانشان می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
معلوم نیست که با استناد به حرف های کریمی قدوسی می توان نتیجه گرفت که در کشور ما پولشویی وجود دارد یا نه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۲    
بیلبورد بزرگی در ورودی شهر تل آویو برای کمپین انتخاباتی بنیامین نتانیاهو نصب شده است که چهره خندان دونالد ترامپ را نشان می دهد که در حال دست دادن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۰    
شبکه بی بی سی با انتشار اسنادی که آن را محرمانه و متعلق به وزارتخانه های خارجه و دفاع این کشور عنوان کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۵    
در ادامه ریزش قیمت ها در بازار ، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش حدود 70 هزار تومانی قیمت مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز مردم در فقر دینی هلاک می شوند، افزود: همه به خاطر بی ایمانی می ترسند، مشکلات نیز به خاطر کمبود ایمان است نه کمبود اقتصاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۳    
برای اصلاح وضعیت فعلی باید ادارات دولتی و دانشگاه ها پیشقدم شوند و خانم ها لباس مشخصی بپوشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۱    
سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه به صورت مکرر پیگیر حقوق خانوادههای شهدای مسجدالحرام و منا هستند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۱    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در یک هفته گذشته سه حمله دسته جمعی ملخ ها به زمین های کشاورزی در روستای نخیلو در بندرلنگه رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۱    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک پدر و پسری را در حال تماشای آتش بازی در نمایشگاه ایالتی آلاسکا نشان می دهد. این عکس ساعت 11:30 یک شب تابستانی گرفته شده اما هوا هنوز کمابیش روشن است.
  • ۱