شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 بهمن 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 بهمن 1397 آفتاب نیوز 2 بهمن 1397 آفتاب نیوز 3 بهمن 1397 آفتاب نیوز 4 بهمن 1397 آفتاب نیوز 5 بهمن 1397 آفتاب نیوز 6 بهمن 1397 آفتاب نیوز 7 بهمن 1397 آفتاب نیوز 8 بهمن 1397 آفتاب نیوز 9 بهمن 1397 آفتاب نیوز 10 بهمن 1397 آفتاب نیوز 11 بهمن 1397 آفتاب نیوز 12 بهمن 1397 آفتاب نیوز 13 بهمن 1397 آفتاب نیوز 14 بهمن 1397 آفتاب نیوز 15 بهمن 1397 آفتاب نیوز 16 بهمن 1397 آفتاب نیوز 17 بهمن 1397 آفتاب نیوز 18 بهمن 1397 آفتاب نیوز 19 بهمن 1397 آفتاب نیوز 20 بهمن 1397 آفتاب نیوز 21 بهمن 1397 آفتاب نیوز 22 بهمن 1397 آفتاب نیوز 23 بهمن 1397 آفتاب نیوز 24 بهمن 1397 آفتاب نیوز 25 بهمن 1397 آفتاب نیوز 26 بهمن 1397 آفتاب نیوز 27 بهمن 1397 آفتاب نیوز 28 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 بهمن 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۱    
حسین پودینه، استاد زبان شناسی دانشگاه گرند کلمبیا در بوگوتا تنها طرفداری بود که به دیدار کی روش رفت و البته که ایرانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۲    
زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر خلیج فارس را لرزاند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۹    
آیین نامه اخلاق حرفه ای سازمان نظام پزشکی کشور، درباره اما و اگرهای مربوط به دریافت رضایت از بیمار یا همراهانش جهت انجام اقدامات درمانی توضیحاتی را ارائه داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۸    
آفتاب نیوز : عکسی تاریخی و دیده نشده از حضور سید حسن نصرالله در منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی در جماران را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۳    
حتما تا به حال در مورد خواص مختلف ادویه ها شنیده اید، اما جالب است بدانید که مصرف ادویه در بلند مدت باعث لاغری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۵    
در خلاصه داستان نوشین آماده است: نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن ها را به هم می ریزد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده گفت: یک سامانه بارشی از امروز (20 بهمن ماه) نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار داده است و به تدریج به صورت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
بیست و هشت سال پس از ملی شدن نفت در زمستان 1329 این بار و بازهم در فصل زمستان نفت، نقشی تأثیرگذار یافت و اعتصابات کارکنان این صنعت در زمستان سال 1357 تیرخلاصی بود به نیم قرن حکمرانی پهلوی ها بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مخالفت خود با پیوستن به FATF را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از ازدحام مسافران محدوده در محدوده ترمینال جنوب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از فعال شدن دوباره کارت سوخت در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۷    
یک دندانپزشک گفت: برخی مواد سفت و ترد مانند سیب و هویج سبب شکستن دندان ترک خورده می شود، اگر تمایل به مصرف این مواد دارید آنها را ریز خرد کنید تا فشاری به دندان وارد نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۲    
یک متخصص داخلی گفت: سلیاک، بیماری است که بدون علامت در بدن خود را نشان می دهد و تا پایان عمر درگیرتان می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور، روابط ایران و عراق را مستحکم، عمیق و ریشه دار توصیف و تاکید کرد: نماد روابط مستحکم دولت ها و ملت های ایران و عراق جابجایی هفت میلیون زائر میان دو کشور ظرف مدت یک سال است و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۱    
مهم ترین مشکل صنعت پوشاک ما در کدام بخش است؛ طراحی لباس، کیفیت پارچه و یا نبود نیروی متخصص یا نبود صنعت مد و لباس در ایران که مردم را به سمت انتخاب لباس های خارجی و ترک می برد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۲    
سرمربی پرتغالی پس از امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا با رسانه ها سخن گفت و تأکید کرد که تلاش می کند به بهترین شکل عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۴    
وزارت دفاع کانادا از حرکت ناو جنگی این کشور "رجینا"، به سمت منطقه آسیا- پاسیفیک و خاورمیانه به همراه واحد ناوبری آستریکس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: می شود از INSTEXT با توجه به شرایطی که آمریکایی ها برای ما و اروپائیان ایجاد کردند، به عنوان شروع کار، استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با شبکه روسیا الیوم گفت که اروپایی ها در برابر امتحان قرار دارند و باید به تعهدات خود عمل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۴    
2 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران از همراهی این تیم در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز محروم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۵    
شاهزاده های جوان عربستان در مسیر دگردیسی خبرسازی که مدتی است در آن گام گذاشته اند، قدمی قابل توجه برداشتند؛ نه با برگزاری کنسرت ماریا کری یا دادن اجازه رانندگی به زنان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۲    
مرسدس بنز sl سال 90 میلادی به تازگی ها در بازار 1,5 میلیارد تومان قیمت خورده است. پیکان سال 46 این روزها در بازار چیزی حدود 70 تا 80 میلیون تومان قیمت دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۲:۱۱    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس، با بیان اینکه گزارش هایی حاکی از ابتلا به آنفلوانزای خوکی در ایران رسیده است به تشریح نشانه های این بیماری و راه های پیشگیری و درمان آن پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۱:۵۰    
علی آشتیانی پور با بیان اینکه آخرین آمار فیلمهای مردمی 21 بهمن ماه اعلام می شود، گفت: آرا بلیت هایی که در اختیار صاحبان آثار قرار دارد در محاسبه نتیجه آرای مردمی قرار نمی گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۱:۵۰    
حسام الدین آشنا در توییتی با کنایه از دزدیده شدن آرشیو تلویزیون ملی ایران و فروش آن نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۱:۵۰    
رئیس اداره رفاهی اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه ها در مقاطع تخصصی (دستیار و Ph ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۰:۴۶    
شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی و دبیر امور گذرنامه وزارت کشور از کاهش مدت زمان صدور گذرنامه مفقودی شهروندان از 6 ماه به 20 روز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۰:۳۴    
تیم فوتبال الغرافه قطر در دیداری که در آن طارمی دو گل به ثمر رساند، با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۰:۳۰    
نشست فیلم سینمایی "جان دار" در حالی برگزار شد که عوامل فیلم با سوالات بسیاری درباره ابعاد حقوقی فیلم و همچنین منابع مالی و سرمایه گذار اثر مواجه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۰:۲۸    
برخورد مینی بوس با سواری پراید ، یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۶    
فرانسه، سفیر خود را از رم فراخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۴    
وزیر امور خارجه کشورمان اوایل هفته آینده به لبنان سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۴    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر پاسداری از استقلال قضات و دستگاه قضائی طی حدود 10 سال گذشته، تاکید کرد: در طول این سال ها در برابر فشارها و توصیه ها از استقلال قوه قضائیه عقب نشینی نکرده ام و از سوی دیگر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۳:۰۲    
یک کارشناس حوزه امنیت ملی آمریکا می گوید جدای از اینکه چه دولتی در آمریکا روی کار باشد، هدف نهایی هر دو تغییر نظام در ایران و کنار زدن حکومت رجال دینی آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۹    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با شبکه روسیا الیوم گفت که اروپایی ها در برابر امتحان قرار دارند و باید به تعهدات خود عمل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۷    
سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: در فوتبال کلمبیا سعی می کنم که میراث خوبی از خودم برجا بگذارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۶    
آمریکا در ادامه تلاش برای دور کردن شرکت های خارجی از ایران، یک تبعه ترکیه را به اتهام تلاش برای دور زدن تحریم های ایران، در فهرست تحریم قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از امضا قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: از امروز به بعد کی روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان کلمبیا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۵    
یک کمیته که از سوی سازمان ملل مأمور تحقیق در مورد قتل جمال خاشقچی شده، می گوید این قتل از قبل برنامه ریزی شده بوده و طراحی و اجرای آن توسط مقام های حکومت سعودی انجام گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۴    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، رسماً هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۶    
آفتاب نیوز : اعلام ستاد مبارزه با استعمال دخانیات مبنی بر اینکه مردم روزانه 10 میلیارد تومان برای خرید سیگار هزینه می کنند، سوژه انتشار کارتونی از نعیم تدین در صفحه طنز و کارتون شهرونگ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۴    
تصاویری از حضور حامد بهداد و جواد عزتی با ژست های جالب روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۱    
آفتاب نیوز : روز گذشته پنجم فوریه کریستیانو رونالدو تولد 34 سالگی و نیمار تولد 27 سالگی خود را جشن گرفتند؛ این موضوع سوژه انتشار کارتونی در نشریه بلیچرریپورت شد. منبع: خبرآنلاین
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
پاداش بازیکنان تیم ملی قطر بابت قهرمانی شان در جام ملت های آسیا مشخص شد و در این بین برخلاف شایعات خبری از خانه در لندن نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۳    
سومین شب از مراسم عزاداری ایام شهادت امّ ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۷    
کشمکش ها بر سر تداوم صید ترال در آب های جنوبی ایران ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۶    
یک مقام مسئول اعلام کرد: بیش از 4 هزار و 500 هزار کیلو مرغ منجمد ویژه تنظیم بازار که در یک مغازه تهران احتکار و دپو شده بود، کشف و پلمپ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۳    
مسمومیت گاز منو اکسیدکربن جان پنج معتاد کارتن خواب در مشکین دشت استان البرز را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۳    
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیلاب در دشت سیستان ربطی به حق آبه ندارد، گفت: با توجه به اخبار و اطلاعاتی که داریم و کارهایی که وزارت امور خارجه و وزارت نیرو با افغانستان انجام داده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۸    
آفتاب نیوز : اولین تصاویر از کارخانه زیر زمینی تولید موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۶    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس زاهدان با اشرار مسلح در این شهر خبر داد و گفت: در این درگیری 2 شرور مسلح به هلاکت رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۴    
فرمانده پلیس راه آمل از انسداد جاده هراز از ساعت 8 امشب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری پدرخوانده ای که با انگیزه اختلافات خانوادگی برای دختر نوجوان در شبکه های اجتماعی ایجاد مزاحمت می کرد ، خبر داد و گفت: متهم از رفتار خود پشیمان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما به اروپایی ها اعتماد نداریم و بهتر است آنها خود را هزینه ترامپ نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۲    
خطر استفاده از سیگارهای الکترونیک که پیش از این بارها از سوی رسانه ها گوشزد شده بود بار دیگر واقعیت تلخ خود را به رخ کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۸    
وزیر اطلاعات گفت: ترامپ بسیار اشتباه می کند که تصور دارد با فشار به ایران، ما را وارد مذاکره می کند و در کارنامه خود برگ برنده ای به نام مجبور کردن ایران به مذاکره ثبت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۵    
در مراسمی با حضور سرلشکر جعفری در کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک نیروی هوافضای سپاه، از موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۳    
یک روزنامه بلژیکی در گزارشی عملکرد کاوه رضایی در تیم کلوب بروژ را به نقد کشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۸    
منابع مصری از اجرای حکم اعدام سه تن از نیروهای جنبش "حسم" وابسته به اخوان المسلمین خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بزرگترین محموله گازوئیل قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۶    
مهاجم محبوب آبی ها به تیم موردعلاقه اش بازگشته تا دوباره به استقلال کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۹    
اطلاعات دریافتی از دو هزار و 152 تردد شمار، حکایت از افزایش 19.7 درصدی ترددها طی 24 ساعت گذشته (پنجشنبه در مقایسه با چهارشنبه) دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: آمریکا بر روی سناریوی تغییر قدرت در ونزوئلا با شیوه های نظامی کار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۰    
پلیس سوئد اعلام کرد که یک فروند هواپیمای شرکت ایر شاتل نروژ روز پنجشنبه با 169 مسافر پس از تهدید به بمب گذاری به فرودگاه آرلاندا بازگشت و سرنشینان آن تخلیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم همه به این استقلال احترام بگذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۸    
وزیر اطلاعات گفت: تعدادی از اعضای گروههای تروریستی که قصد خرابکاری در دهه فجر را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 1.5 میلیاد دلار از منابع صندوق توسعه ملی آماده بهره برداری برای اشتغال زایی پایدار روستایی در اختیار شورای اشتغال استان ها قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۷    
نخست وزیر هند با دفاع از سیاست خارجی دولتش، گفت دهلی هم با ایران دوست خواهد بود، هم با عربستان سعودی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۶    
در حالی که چند روزی است اخباری مبنی بر توزیع گوشت به صورت اینترنتی مطرح می شود، پیگیری ها حاکی از احتمال بالای منتفی شدن این روش عرضه گوشت تنظیم بازاری و جایگزین شدن روشی دیگری به جای آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۴    
دادستان کل کشور تصریح کرد: شرایط امروز به گونه ای است که هماهنگی و تعامل قوای سه گانه برای بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم لازم و ضروری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
دیدار استقلال و پیکان با پیروزی شاگردان شفر به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۲    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۰    
یکی از اعضای شورای چهارم شهر شیراز براساس حکمی قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر، محکوم به جزای مالی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۴    
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساوه گفت: دختر نوجوانی که صبح امروز از طبقه هفتم ساختمانی سقوط کرده بود، جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۸    
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و 22 بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۵    
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و 22 بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در عرصه نظامی شکست خورده و در سیاست حرفی برای گفتن ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۹    
معاون رئیس جمهور با اشاره به روحیه مردم در زمان جنگ هشت ساله گفت: در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی کردیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار ابر و اسفنج در خیابان فداییان اسلام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۶    
رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه آمبولانس با یک دستگاه وانت نیسان در چهار راه سپاه شهرستان جهرم یک نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
نماینده هرمزگان در شورای عالی استان ها با اشاره به فروش سواحل در قشم ظرف سال های گذشته، گفت : باید نهادهای قانونی و قضائی به این موضوع ورود پیدا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۶    
پیست شمشک باپیگیری های مسؤولین شهرستان بازگشایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد از پنجشنبه دوم اسفند در پایتخت اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۵    
مازیار ناظمی هنوز هم فکر می کند سرمربی سابق تیم ملی هیچ اعتباری در جهان ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۴    
مسعود سلطانی فر ظهر امروز (پنجشنبه) در شورای اداری استان ایلام و دیدار با جوانان و هیئت های ورزشی استان ایلام ضمن تبریک فجر چهلم انقلاب اسلامی به مردم غیور ایلام گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۲    
برایان سینگر کارگردان فیلم راپسودی بوهمی به آزار جنسی متهم شد. در پی این رسوایی بفتا نامزدی او را برای جایزه بهترین فیلم بریتانیایی تعلیق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با این نظام اداری حقوق مردم در دالان های بروکراسی جاری کشور همواره ذبح می شود و این نوع نظام اداری جوابگوی نیازهای آینده نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
کلید موشکی دست دولت نیست/در سوریه و جاهای دیگر با آمریکا رویارویی داشته ایم/ صادرکننده تجهیزات نظامی هستیم/شماری از مردم کشورهای منطقه بی خانمان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۸    
ملک حسین نوجوان بود که به جان پدربزرگش ملک عبدالله و او سوء قصد شد. ملک عبدالله کشته شد و پدر او طلال به تخت نشست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۴    
سفیر روسیه در ایران اعلام کرد: ایران و روسیه دلار را از مبادلات تجاری دو کشور حذف کردند و از ارز دو کشور استفاده خواهند کرد و اگر نیاز باشد از یورو هم کمک می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۴    
مشمولان سربازی برای اینکه وارد غیبت نشوند، باید در زمان های از پیش تعیین شده نسبت به معرفی خود به سازمان وظیفه عمومی اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
براساس آمارهای منتشر شده، بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد بیشترین پیشرفت را در 40 سال بعد از انقلاب داشته به گونه ای که صادرات محصولات این بخش تا پیش از انقلاب 285 میلیون دلار بود و اکنون با 102 درصد رشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
چند نفر از بانوان که قصد ورود به ورزشگاه شهدای شهر قدس را داشتند، پشت درب ماندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۳    
یک روانشناس بالینی درباره تشخیص و درمان اختلال اوتیسم در دوران کودکی توضیحاتی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۳    
معاون وزیر خارجه روسیه با استقبال از اجرایی شدن مکانیزم ساحات، گفت که تحریم های ایالات متحده علیه ایران و سوریه به مثابه تروریسم اقتصادی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۱    
بدهی دولت به بانک مرکزی در آبان ماه سال جاری به حدود 40 هزار میلیارد تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۰    
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به سوژه هایی که در فضای مجازی ساخته و پرداخته می شوند، گفت: یک سوژه ای را پیدا و عواطف را تحریک و موج سازی می کنند و میلیون ها نفر را ناراضی نشان می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، توسعه گردشگری را فرصتی برای بی اثر کردن تحریم ها دانست و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۳    
حمایت از شرکت های دانش بنیان، یکی از برنامه های مهم بانک ملی ایران طی سال های گذشته بوده و اقدامات همه جانبه ای نیز در این راستا صورت گرفته است به طوری که پرداخت تسهیلات به دانش بنیان ها همواره یکی ...
  • ۱