جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 فروردین 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 فروردین 1395 راه دانا 2 فروردین 1395 راه دانا 3 فروردین 1395 راه دانا 4 فروردین 1395 راه دانا 5 فروردین 1395 راه دانا 6 فروردین 1395 راه دانا 7 فروردین 1395 راه دانا 8 فروردین 1395 راه دانا 9 فروردین 1395 راه دانا 10 فروردین 1395 راه دانا 11 فروردین 1395 راه دانا 12 فروردین 1395 راه دانا 13 فروردین 1395 راه دانا 14 فروردین 1395 راه دانا 15 فروردین 1395 راه دانا 16 فروردین 1395 راه دانا 17 فروردین 1395 راه دانا 18 فروردین 1395 راه دانا 19 فروردین 1395 راه دانا 20 فروردین 1395 راه دانا 21 فروردین 1395 راه دانا 22 فروردین 1395 راه دانا 23 فروردین 1395 راه دانا 24 فروردین 1395 راه دانا 25 فروردین 1395 راه دانا 26 فروردین 1395 راه دانا 27 فروردین 1395 راه دانا 28 فروردین 1395 راه دانا 29 فروردین 1395 راه دانا 30 فروردین 1395 راه دانا 31 فروردین 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهوری فردا از طریق شبکه ریلی به سمنان می آید و راه آهن برای این امر آماده سازی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۷    
رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه 415 هزار شغل در بخش صنعت از دست رفته است، خواستار پیگیری وعده بخشودگی جریمه های مالیاتی و حل مشکلات بنگاه های کوچک شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
رییسان جمهوری روسیه و آمریکا در یک گفت وگوی تلفنی در باره اوضاع سوریه و روند آتش بس در این کشور مذاکره کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۸    
دیوان عالی رژیم صهیونیستی رئیس جنبش اسلامی فلسطین اشغالی را به 9 ماه حبس محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۹    
علاوه بر تغییرات در دولت، جابجایی برخی استانداران نیز از مطالبات جدی اصلاح طلبان از روحانی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۴    
عبدالرضا رحمانی فضلی که برای شرکت در اجلاس سازمان ملل درباره مواد مخدر راهی آمریکا شده بود، دقایقی قبل وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۲    
'کوریره دلاسرا' روزنامه پرتیراژ ایتالیا با انتشار نامه سرگشاده فدریکا موگرینی مسئول عالی سیاست خارجی اروپا به نقل از وی نوشت: گشایش اتحادیه اروپا به سوی ایران ، آغاز یک تحول است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۹    
یکی از رسانه های عراق به نقل از منابع موثق اعلام کرد: فدراسیون عربستان فردا رسما از همتای عراقی خود به خاطر اهانت برخی از رسانه های عربستانی عذرخواهی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۶    
معاون اول رئیس جمهور امروز در نشست فعالان اقتصادی موضوعات مختلفی همچون راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، فعال سازی واحدهای تولیدی و افزایش صادرات را مورد بررسی قرار داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
فرماندار محمودآباد رویکرد جوان محوری در جامعه را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
صبح دیروز در راستای کنگره 8000 شهید گیلان ، مزار شهدای روستای سیاهکلرود چابکسر توسط دانش آموزان دبیرستان شهید نقی یاسوری گلباران شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
فرماندار رشت: ایجاد و ارائه محصولات و صنایع دستی از جمله طرح هاییست که میتوان در طرح سالم سازی دریا انجام داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان اینکه ائتلاف و وحدت رمز پیروزی در انتخابات است،گفت: از لیست ائتلاف اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
از سری مسابقات مرحله دوم لیگ دسته دو کشور دیدار دو تیم رهپویان رضوانشهر با تیم نفت امیدیه با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
در راستای سفر هیئت دولت به استان سمنان، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مهدیشهر سفر می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
درگیری بین چند خانواده در یکی از مناطق اندیمشک در روز دوشنبه یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
رئیس نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستانهای غرب استان کرمانشاه گفت: ماه رجب عید اولیاء الهی و بهار عبادت است و به این مناسبت حرم احمد ابن اسحاق (ره) در سرپل ذهاب غبارویی و عطر افشانی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: جست و جوی اعتماد به نفس در مطب جراحان پلاستیک امری غیر منطقی است و این میل به زیبایی در مردان رو به افزایش است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
استمرار مشکلات ناشی از بارندگی های اخیر و گل آلود شدن آب شهرستان هرسین توزیع آب شرب را در سطح شهرستان در پی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات زمین های محله لشتغان از این زمین ها بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مسئول فوریتهای پزشکی سرپلذهاب گفت: حادثه مرگبار رانندگی در سرپل ذهاب با برخورد یکدستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه کمپرسی در سه کیلومتی شهرستان موجب کشته شدن راکب موتور سیکلت شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
احمدی روشن : شهادت تجارت برد برد به نفع خانواده های معظم شهدا می باشد که این لطف را خداوند در حق خداوند شهدا کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
در اثر تصادف خودروی پراید با موتور در ورودی کمربندی به خیابان علمیه نکا، موتورسوار در اثر چراحات وارده، جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
شهرستان رودبار جنوب بزرگترین تامین کننده تره بار استان است ولی این شهرستان هنوز میدان میوه وتره بار ندارد،میادین میوه و تره بار رویکرد مهمی را در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
در سال اقتصاد مقاومتی که اقدام وعمل مبنای آن است انگار ناخواسته دولتمردان در زمین گیر نمودن صنعت ریلی تلاش می کنند، کمبود نقدینگی و طلب واگن سازی زرند که در ابتدای سال 95 مطرح شد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
بانوی سالخورده ای که با انجام مشاغل خانگی زندگی خود و دختر معلولش را تأمین می کند، گفت: تا وقتی که توانایی داشته باشم، کار می کنم اما به تنهایی از عهده انجام کارهای دخترم بر نمی آیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
جمعی از بازنشستگان اداره مخابرات مازندران برای برطرف شدن مشکلات دریافت مطالبات بازنشستگی، مقابل درب ورودی این اداره برای دقایقی به تحصن ایستاده و به اعتراض پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
به نظر می رسد انتخابات هفتم اسفند به جای آنکه موجبات فروکش کردن تب و تاب سیاسی کاری در شهرستان تفت باشد، خود به عاملی برای سیاسی کاری مجدد و یا تسویه حساب های سیاسی بدل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
استاندار گیلان با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور از استانداران خواسته است تا مصوباتی که مانع از پیشرفت مباحث اقتصاد مقاومتی می شود را اعلام کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
خزانه گیری کشاورزان گلوگاهی برای کشت بیش از 3هزار هکتار برنج در شالیزارهای این شهرستان آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
از طلاب حافظ قرآن کریم محمودآباد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تجلیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
شهاب نادری نماینده منتخب پاوه و اورامانات به همراه هیاتی از استان، از روند توسعه بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مدیر ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته تعداد 133 نفر از زندانیان، جرائم غیر عمد آزاد شده اند وی در ادامه افزود: از این تعداد 8 نفر خانوم، و 125 نفر آقا می باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
جشنواره ادبی نوجوان خوارزمی در دبیرستان شبانه روزی فاطمیه املش با حضور 70 دانش آموز املشی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای بابان به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و 300 نوزاد به نام مبارک علی و القاب این حضرت نامگذاری شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور در سفر به سرپلذهاب سال 1395 را سال فعالیت مضاعف دولت تدبیر و امید دانست و گفت: سیاست دولت در اجرای کشت فرامرزی کشاورزان و مصرف تولیدات آن در داخل کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۱    
نیروهای آمریکایی در غرب موصل عراق، در مقر تروریست های داعش عملیات هلی بورن انجام دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" نوشت: بحران شدید مسکن در عربستان به چالشی بزرگ برای این کشور تبدیل شده و اتخاذ تدابیر لازم برای حل و فصل این معضل را ضرورت داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۲    
نمایشگاه نقاشی لوریس چکناواریان عصر امروز در خانه هنرمندان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: امسال به طوری جدی در تلاش هستیم که تولید داخلی در کشور رونق بگیرد و هر کس در این موضوع اخلال ایجاد کند به عنوان مخل اقتصادی به مردم معرفی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۴    
فیلم سینمایی ابوزینب؛ راز پنهان که به سفارش سید حسن نصرالله درباره مقاومت مردم جنوب لبنان در جنگ با نیرو های اشغالگر صهیونیستی با همکاری سینماگران ایرانی و لبنانی ساخته شده است با حضور عوامل فیلم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۸    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بزرگترین محموله اشیا عتیقه کشور در مشهد کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر اقتصاد، وزیر کار، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس و رییس اتاق بازرگانی ایران در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
بخش طنز "نیشگون میرزا" کاری از گروه طنز و کاریکاتور شبکه اطلاع رسانی مرآت از امروز بر روی خروجی قرار خواهد گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۲    
آموزش و پرورش شهرستان سمنان با ارسال ابلاغیه ای به مدیران مدارس از آنها خواست همراه با دانش آموزان خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور یابند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۶    
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: سومین تور دوچرخه سواری به عنوان شکست شیطان از بیرجند تا مسجد شکر در صحرای طبس برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۶    
مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان گفت : لزوم راه اندازی مرکز مطالعات خلیج فارس از ضروریات هرمزگان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بررسی صلاحیت های کیفی و همچنین مرجعیت و مقبولیت معلم در جامعه به ادارات استانی و شهرستانی تفویض شده است تا هر شهرستان این بررسی را انجام دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
کارشناس هواشناسی استان گفت: با تقویت ناپایداری های جوی از امروز عصر و شب بر سرعت وزش بادها و تراکم ابرها در منطقه افزوده خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس میز خراسان جنوبی در کمیسیون نخبگان و چشم انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه برخی مسوولان اعتراض هایی نسبت به این میز دارند اما این میز کمک حال دولت در تحقق برنامه های استان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
استاندار خراسان جنوبی گفت: نامه ای به تمام فرمانداران و شهرداران در استان ابلاغ می کنیم تا در هفته بزرگداشت مقام معلم با آموزش و پرورش همکاری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
سد شهدای گمنام شهرستان سرپلذهاب در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه مورد بهره برداری قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
استان سمنان 31 فروردین میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت است که در این سفر هیئت دولت از نزدیک با مسائل استان آشنا خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۴    
عصر امروز مردم گنبد کاووس به استقبال دومین شهید مدافع حرم رفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۱    
وزیر خارجه هند در دیدار با همتایان روسی و چینی خود از آنها خواست تا به عضویت دائم این کشور در شورای امنیت کمک کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
سرمربی استقلال متهمان دربی را شناسایی کرده اما قصد ندارد درباره آنها مصاحبه کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر پرند در فروردین ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اطلاعات سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رویترز اعلام کرد رئیس جمهور کره جنوبی برای نخستین بار از سال 1962 در 12 تا 14 اردیبهشت ماه به ایران سفر می کند که انرژی و بخش مهندسی محور اصلی مذاکره خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۵    
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: رسول خطیبی با وجود محرومیت به کنار زمین آمد و با مربی ما درگیر شد و او را نقش بر زمین کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور ایتالیا روز دوشنبه هجدهم آوریل اعلام کرد که در یک حادثه دلخراش در دریای مدیترانه صدها مهاجر جان خود را از دست داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۶    
به نظر می رسد که روابط محرمانه میان اسرائیل با عربستان مساله امروز و دیروز نبوده بلکه رابطه ای بسیار قدیمی میان دو طرف برقرار بوده است هرچند که این روابط میان دو طرف که روابط دیپلماتیک نداشتند با ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۰    
در روز توقف پیکان و مس کرمان، ماشین سازی تبریز بیش از پیش خود را به صعود به لیگ برتر نزدیک کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۴    
عضو واحد بازرسی دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایران تنها قدرتی بود که در برابر امریکا ایستاد اگر امریکا از ایران هراس نداشت وارد مذاکره نمی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
مرکز مشاوره تخصصی خانواده "مهر" امروز با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 50 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
پیام تسلیت و ابراز همدردی جمعی از ائمه جمعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان به خانواده های شهداء مدافع اسلام ناب محمدی را در سنت نیوز بخوانید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۵    
اتحادیه عرب با انتشار بیانیه ای سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حاکمیت اسرائیل بر ارتفاعات جولان را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی میناب گفت: 29 هکتار از مزارع این شهرستان زیر کشت کلزا قرار دارد که میزان تولید امسال با عملکرد تولید 2،5 تن در هر هکتار 72،5 تن پیش بینی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
سید عزت الله ضرغامی درباره ی مشکلات بودجه این سازمان و بدهی هایی که عنوان می شود به دوره ی ریاست وی در صداوسیما برمی گردد، توضیحاتی را ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
رئیس ارشاد دیلم گفت: یکی از مهمترین وظایف حوزه فرهنگ، صیانت و نگهداری از نام خلیج فارس است و تأثیرگذارترین اهرم حفظ هویت خلیج فارس "فرهنگ و هنر" می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
هیأت مذاکره کننده حج که با وجود انجام مذاکرات فشرده با همتایان عربستانی خود، هنوز اشاره ای به دستاورد این گفتگوها نداشته اند، برای ادای احترام به شهدای منا در مقبره الشهدای مکه حاضر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
رئیس مرکز بهداشت شهرستان دامغان گفت: هفته سلامت امسال با شعار غلبه بر دیابت از 1 اردیبهشت ماه آغاز می شود .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جردن تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه و به منظور رشد و توسعه تجارت و حل بحران های منطقه، ارتقای همکاری های سیاسی امری ضروری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
آب شرب، کشاورزی، کریدور شمال به جنوب، میراث فرهنگی، کمبود امکانات رفاهی و بیکاری و تعطیلی کارخانجات مهم ترین مطالبات مردم دامغان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
گروه های تروریستی بامداد روز دوشنبه با حمله به منطقه ای در شمال حلب، بخش اعظم کلیسای مریم مقدس را تخریب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
افشای تخلفات مالی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و افرادی که با وی در ارتباط بودند، موقعیت او را در انتخابات ایالتی روز سه شنبه در نیویورک تحت تاثیر قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری از رسیدگی به برخی درخواست های ثبت شده سامانه ارتباط مردمی توسط شخص رئیس جمهور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۹    
رحیم احمدی روشن با انتقاد از مسولین گفت : اگر شهادت مصطفی شما را بیدار نکرد شهادت شهریاری باید شما را بیدار میکرد اگر ان هم بیدار نکرد شهادت علیاری باید شما را بیدار میکرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در اجلاس سران مجالس اوراسیا، دقایقی پیش عازم روسیه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۵    
کپسول های غیر مجاز و ممنوع چاقی صورت با نام Fat Face در عطاری های گچساران به راحتی و بدون مزاحمتی از سوی دستگاه های مربوطه به فروش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۵    
سازمان لیگ ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که با داشتن بلیت نتوانستند دربی 82 را ببینند اعلام کرد این افراد یک بازی تیم مورد علاقه شان را به طور رایگان می توانند تماشا کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۲    
سازمان عفو بین الملل، روز یکشنبه تاکید کرد سه تبعه سعودی که در هنگام بازداشت در جریان اعتراضات، کودک بودند، اینک در انتظار اعدام به سر می برند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: به دستور دادستانی و در پی فوت کودک شش ساله، شهردار زنجان به همراه شهردار منطقه 3 بازداشت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
فراخوان دعوت به مناظره دانشجویی با موضوع سیاست خارجه دولت تدبیر و امید به همت بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
دو قصاب متخلف در ماسال به جرم کشتار غیرمجاز با حکم دادگاه جریمه ی نقدی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۳    
از هفته هفتم سری مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان گیلان تیم امید اسالم در ورزشگاه پوریای ولی تالش با نتیجه 4 بر 2 تیم سیمرغ رودسر را شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت جدیدترین انواع ماشین لباسشویی در سطح بازار تهران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
هشتمین دوره انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی با رعایت شرایط و مقررات انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی، در خانه فرهنگ دانشگاه گیلان برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
جانشین ولی عهد و وزیر جنگ سعودی در اردن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۰    
نشست حمایت از سوریه آری یا نه؟ و تحلیل سیاست های جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران سوریه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در کمیسیون آرد و نان گفت : رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید دغدغه صعود به جام جهانی را داشته باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: وضعیت جانباز مدافع حرم، سید عالم اختری رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخص می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مدرس بالینی دانشگاه و موسس مرکز خدمات مامایی و مشاوره همای رحمت گفت: مادر از لحظه ی بعد از تولد باید شیردهی را آغاز کند و از خوراندن هر ماده دیگری هم چون آب قند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
مسئول علمی بسیج خواهران دانشگاه پیام نور بجنورد از برگزاری محفل علمی در این دانشگاه خبر داد.