جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 3 مرداد 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 مرداد 1395 راه دانا 2 مرداد 1395 راه دانا 3 مرداد 1395 راه دانا 4 مرداد 1395 راه دانا 5 مرداد 1395 راه دانا 6 مرداد 1395 راه دانا 7 مرداد 1395 راه دانا 8 مرداد 1395 راه دانا 9 مرداد 1395 راه دانا 10 مرداد 1395 راه دانا 11 مرداد 1395 راه دانا 12 مرداد 1395 راه دانا 13 مرداد 1395 راه دانا 14 مرداد 1395 راه دانا 15 مرداد 1395 راه دانا 16 مرداد 1395 راه دانا 17 مرداد 1395 راه دانا 18 مرداد 1395 راه دانا 19 مرداد 1395 راه دانا 20 مرداد 1395 راه دانا 21 مرداد 1395 راه دانا 22 مرداد 1395 راه دانا 23 مرداد 1395 راه دانا 24 مرداد 1395 راه دانا 25 مرداد 1395 راه دانا 26 مرداد 1395 راه دانا 27 مرداد 1395 راه دانا 28 مرداد 1395 راه دانا 29 مرداد 1395 راه دانا 30 مرداد 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۱    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین سفر دوره ای خود به غرب آفریقا وارد آبوجا پایتخت نیجریه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۳۳    
شما ممکن است از پوست صورت و بدن تان خیلی خوب مراقبت کنید اما اگر توجهی به وضعیت سلامت مو هایتان نکنید در واقع یک مسأله مهم را نادیده گرفته اید و این برای زیبایی و سلامت خودتان اشتباه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۷    
روزنامه "ساندی تایمز" انگلستان نوشت: بازداشت های انجام شده پس از کودتای نافرجام اخیر ترکیه مقدمۀ ایجاد "امپراتوری وحشت" در این کشور خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: کارکنان این سازمان با توجه به تهدیدهای پیش روی آنان زیر دقیق ترین چتر حفاظتی و اطلاعاتی قرار دارند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا مدعی شد که شمار تروریست های "داعش" در شهر "موصل" واقع در شمال عراق 5 تا 10 هزار نفر می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۱    
یارانه بگیرانی که به هر دلیل یارانه شان قطع شده است باید به سایتی که وزارت رفاه اعلام کرده مراجعه کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۸    
منابع نظامی یمن از کشته شدن دو سرباز سعودی در منطقه الربوعه به دست نیروهای یمنی خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان انفجار تروریستی در شهر مقدس کاظمین که به شهادت و زخمی شدن ده ها تن منجر شد را به شدت محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۲    
مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی شهید وزوایی از دانشگاه صنعتی شریف تهران 420 نفر از مردم روستاهای زیرکوه را به صورت رایگان ویزیت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۲    
به مناسبت پنجم مرداد ماه سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فعالان ستاد نماز جمعه در شهرستان قاین تجلیل می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۶    
کارآموزان فنی وحرفه ای خواهران قاین از کمبود فضای آموزشی موجود دراین مرکز گلایه مند هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۴    
اظهار نظر اخیر رحمانی فضلی وزیر کشور مبنی بر شروع به کار ستادهای انتخاباتی وزارت کشور از دی ماه، می تواند زنگ ها را به صدا در آورد و آغازی برای معرفی چهره های احتمالی انتخابات مشترک ریاست جمهوری و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۱    
رئیس حزب جبهه ی خلق جمهوری آذربایجان به شکنجه شدن رئیس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان اعتراض کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۸    
به دنبال درج مطلب ((تخریب بقعه قدیمی به دست غارتگران در روستای شیرآباد تالش)) جوابیه ای از سوی اداره اوقاف تالش به این پایگاه خبری ارسال گردیده که درمعرض مشاهده مخاطبان قرارمی گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۸    
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با انتقاد از پژوهشکده چای لاهیجان با بیان اینکه طی سنوات اخیر، تغییراتی که وابسته به تحقیقات چای باشد را مشاهده نکردیم گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۲    
رییس آموزش و پرورش شفت در جلسه کارگروه انتصابات و سازماندهی در قالب پروژه مهر در شهرستان شفت گفت: به طورکلی اعطای پست های مدیریتی و معاونت مدارس طبق قانون و مقررات و برخورداری از توانمندی و داشتن ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۲    
تیرانداز مونیخ از یک سال قبل برای اجرای حمله برنامه ریزی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۲    
زلزله ای به بزرگی 3.1 ریشتر اینچه برون در گلستان را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۶    
در جلسه صبح امروز (یک شنبه ) شورای شهر حویق ، فرشید شفقی شهردار با ارایه برگ استعفای خود به شورا وموافقت شورا، از ساختمان شهردای حویق خداحافظی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۶    
رسانه های خبری در خبری فوری از انفجار در سفارت آمریکا در میانمار خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو مهدیه الهی قمشه ای را تسلیت گفتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
حسن عزیزی گفت: ترویج فرهنگ ایمنی کار در بین شاغلین از مزایای ایستگاه حفاظت و بهداشت ایمنی به شمار می رود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۰    
آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در منزل آیت الله قنبر مشفق لاهیجان امام جمعه سابق شهرستان لاهیجان با وی دیدار و گفتگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۷    
عفراتی گفت: از آنجایی که توان ورزشی بانوان بالاست باید در نظر داشت با تشکیل اتاق فکر در استان البرز مشکلات ورزش این قشر از جامعه را برطرف کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۷    
رئیس اداره ثبت احوال قاین گفت: در سه ماهه اول سال جاری 650ولادت درشهرستان قاین به ثبت رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۷    
ربابه شهریان بااشاره به اینکه حدود 171 اعزام بین المللی زنان ورزشکار صورت گرفته است گفت: بانوان ورزشکار موفق شدند 350 مدال بین المللی را از آن خود کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۷    
شهرستان تالش همواره جاذبه های زیادی برای گردشگران داشته است اما شاید تاکنون کمتر عکسی به صورت هوایی از این شهر به ثبت رسیده باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۴    
مراسم یادبود استاد حمید سبزواری در حوزه هنری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل امو بانوان وخانواده استاداری خراسان جنوبی گفت : برای فروش محصولات تولیدی استان در تهران بازار فروش را آماده می کنیم ودر صدد هستیم برای تولیدات زنان توانمندعلاوه نمایشگاه تهران در دیگر نقاط ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۱    
توضیحات شهردار آزادشهر درباره سد معبر در پیاده روها و مشکلات موجود در سر راه برخورد با متخلفان در مصاحبه با تیتر آزاد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:باید تلاش کنیم تا کاشت محصولات را در گلخانه ها گسترش دهیم و خانواده کشاورزی باید قبول کنند که با الگوهای قبلی نمی توان کشاورزی را مدیریت کرد و باید رویکردها اساس عوض شود و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۸    
استاندار گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه گنبد که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری گنبد برگزار شد خطاب به فرماندار جدید گنبد مدیریت وی را مدیریت در زمان پسابرجامی نامید و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۸    
رئیس فنی و حرفه ای شهرستان سربیشه همچنین از افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد با بیش از 1100متر زیربنا و 6 کارگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افزایش رشته های تحصیلی این دانشگاه خبرداد و اظهار داشت: رشته دستیاری جراحی عمومی، PHT پرستاری ، PHT پژوهشی و در مقطع کارشناسی نورولوژی(داخلی مغز و اعصاب) ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۸    
فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با اعلام اینکه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام مشخص شدند گفت: فرماندار رئیس هیئت امنای شهدای گمنام آستانه اشرفیه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۲    
برنامه اکران فیلم "آی لاو تهران " در گروه "هنر و تجربه" به دلیل مشکلات فنی غیر قابل پیش بینی متعاقبا اعلام می گردد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در تفاهم نامه های ایران با کمپانی بوئینگ و ایرباس، طرفین همچنان بر تعهدات خود پای بند هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۶    
دو سناتور جمهوریخواه آمریکایی لایحه ای ارائه کرده اند که در صورت تصویب، دولت آمریکا را موظف می کند تا در مورد پول های پرداختی به ایران و دلیل آن، به سنا گزارش شفاف بدهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۰    
یک مقام مسؤول در اداره آب و فاضلاب دمشق، از وقوع انفجار تروریستی در خط اصلی انتقال آب به پایتخت سوریه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نفرات زیادی را از دست داده ایم و تیم را از نو بازسازی کرده ایم. هم برای جمع کردن تیم و هم برای آماده سازی زمان کمی داشتیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۵    
بازار گل امام رضا (ع) ساعتی قبل دچار حریق شده و به 25 غرفه خسارت وارد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۴۲    
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت گفت: هفته گذشته آقای نوبخت بخشنامه کرد و سقف 1.5 میلیون تومان برداشته شد و در حال حاضر افراد متقاضی کارت اعتباری می توانند بدون محدودیت سقف حقوقی برای بهره مندی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۹    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید گفت: در حال حاضر و برای خروج از رکود در حمایت از واحدهای تولیدی برای بهره مندی از تسهیلات بانکی 9 هزار پرونده در کشور به بانک ها ارجاع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر پاک چهار شهید گمنام در این استان تشییع و تدفین می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" از کشف یک میلیارد و 250میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات حجمی و مشترک پلیس ملایر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان ووشوکار ملایری در مسابقات قهرمانی کشور در قالب تیم ووشو استان همدان موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین، گفت: 2 دستگاه خاور صبح روز یک شنبه در اتوبان ساوه - همدان برخورد کرده و راننده توسط نجاتگران رها سازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
بیکاری معضل مهمی است که امروزه گریبان گیر بسیاری از خانواده ها شده و همدان نیز به عنوان استانی برخوردار از جمعیت جوان بالا از آن بی نصیب نمانده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس مرکز فنی و حرفه ای ملایر گفت: جایگاه فنی و حرفه ای در بین مردم هنوز ناشناخته بوده و بسیاری از مردم از خدمات این سازمان بی اطلاع هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
آئین استقبال از کاروان قرآنی اعزامی از استانهای قزوین وگیلان با حضور مدیر آموزش وپرورش وجمعی از مسؤولین و خانواده های قرآنی شهرستان در محل پارک ملت رزن برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با تجلیل از مرتلان و قاریان قرآن کریم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
داود محمدی با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی عنوان کرد: هم اکنون 400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که با بودجه عمرانی کشور 15 سال زمان برای اتمام این پروژه ها نیازمندیم که هرگز ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان سلماس از مهار شدن آتش سوزی شب گذشته 25 هکتار از مراتع اطراف روستای خان تختی سلماس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
نزدیک به بیست سال پس از آخرین کودتا در تاریخ ترکیه، شامگاه روز جمعه 25 تیر بخشی از نیروهای ارتش ترکیه با هدف سرنگونی رجب طیب اردوغان اقدام به کودتا علیه دولت ترکیه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهار از مهار آتش در یک منزل مسکونی واقع در میدان شهداء خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
ایامی که به نام ورزش پهلوانی و زورخانه ای بود فرصتی است تا یادی از یکی از پهلوانان به نام اسداباد کرد اما دریغا!!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس اداره بهزیستی اسدآباد از اهداء عضو بدن یک مددجوی بهزیستی به دو بیمار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۱    
یوسف آقابابایی، جانباز 30 درصد پس از تحمل 30 سال مجروحیت ناشی از دوران جنگ تحمیلی و پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، به خیل شهدا پیوست و آسمانی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۱    
نماینده اصلاح طلب مجلس ششم عنوان کرد: چیزی که در واقع شخص آقای روحانی را تهدید می کند ، حلقه مصلحت اندیش و بعضا منفعت اندیش نزدیک به رئیس جمهور است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد در این فصل بتواند به هدفی که تیمش شایستگی اش را دارد، دست یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
با حضور جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران احداث المان شهدای خلبان اسدآباد در مسیر کربلا و راهیان نور کلید خورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
جانشین سازمان حفظ آثار دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خلبانان شهید را در هر شهری یک نعمت دانست و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
در مراسمی با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان،استاندار همدان،رؤسای هیئتهای ورزشی و نواب رئیس و دبیران و تنی چند از مسئولین از 27 ورزشکار،4 مربی و 2 داور که در سال 1394 افتخار آفرین بودند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
جانشین سازمان حفظ آثار دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش در دیداری با مادر یکی ازشهدای خلبان اسدابادی به نام شهید مظاهر رضائیان از ایشان دلجویی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
شایعاتی درباره این بیماری رایج است که بسیار دور از واقعیت میباشد. بسیاری بیماران اسکیزوفرنیک را احمق، دیوانه تمام عیار، مجنون و آشفته می نامند واین به این معناست که این بیماران خطرناک ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
دومین نشست کتابخوان کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار با حضور علاقمندان به کتابخوانی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۸    
شهید جعفر حسن نژاد در بیستمین روز از مهرماه سال 1335 در روستای قنبرلو شهرستان گرمی دیده به جهان گشود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۲    
در حالت عادی حریم پیاده روهای شهر تالش مورد تعرض انواع و اقسام اجسام ارضی و سماوی قرار می گیرند، حال تصور بفرمائید که ساخت و سازی هم در میان باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۲    
پیکر شهید ایرج فلاح ابراهیم پور به همراه چهار شهید دیگر، نهم مردادماه همزمان در گیلان تشییع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۲    
مدیرمسئول نشریه آفتاب جنوب از شهید دقت به عنوان شهید شاخص که در حوزه رسانه و کار خبرنگاری فعال بوده، نام برد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۹    
فرمانده نیروی انتظامی رودبار از کشف 250 تن روغن زیتون قاچاق به ارزش 48 میلیارد ریال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۶    
جمعی از کونگ فوکاران میاندوآبی، با گردهمایی صبحگاهی، تمرینات و بخشی از فنون خود را در پارک گوللرباغی این شهر به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مسلمان هم که نباشی باید رگه هایی از انصاف را در درون خود داشته باشی تا بدانی هیچ انسانی از هر رنگ و زبان و آیینی هم که باشد حق تصرف در مال دیگری را ندارد چه رسد به بازی با جان انسان ها.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۰    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شفت با بیان اینکه نگاه صنفی به خانوده های شهدا جفا است گفت:پیگیری لازم برای ترمیم تمثال سردارن شفتی انجام گرفته است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی رودبار از کشف تعداد 94 اصله چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۵۱    
رقابت های انتخابی تیم ملی رده نوجوانان پسر با معرفی قهرمانان کاتای تیمی و انفرادی جوانان و درخش کاتاروهای آستانه اشرفیه به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۸    
امسال تابستان گرمتری نسبت به سال های گذشته در یزد بوده و میانگین دمای یزد یک درجه گرمتر از حد نرمال است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۸    
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان یزد در خصوص تهدیدهای همجواری کارخانه فولاد یزد با شهر و بیمارستان تخصصی قلب در جاده تفت گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه گفت: پیش بینی می شود تا پایان زمان برداشت گندم، خرید این محصول در شهرستان به بیش از 10 هزار تن افزایش یابد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۲    
کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت که کاروان روسیه را از المپیک ریو محروم نکند .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۳    
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۰    
حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی روز گذشته پایتخت افغانستان را به شدت محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۷    
فرماندار جدید شهرستان سیریک گفت: مهمترین هدف و پذیرش مسئولیت خدمت صادقانه به مردم است و با قرار گرفتن در این مسئولیت وامدار هیچ گروه، حزب و شخص خاصی نیستم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۷    
نماینده مردم شهرضا در مجلس در سرکشی های خود از باشگاه پارس شهرضا و شهر منظریه بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس جهاد کشاورزی دلگان گفت: بیش از 1 میلیون و 250 هزار اصله درخت خرما در شهرستان دلگان وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۱    
مدیر آموزش و پروش مهرستان گفت: در راستای افزایش فضاهای آموزشی در شهرستان 4 مدرسه نمونه دولتی دخترانه و پسرانه مجوز فعالیت گرفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۱    
من جاده ی جکیگور-قصرقند هستم با 80کیلومتر مسافت که 55 کیلومترم در حوزه ی سرباز و 25 کیلومترم در حوزه قصرقند عمر باعزتم بیش از30سال است...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۱    
مدیر آموزش و پرورش رودان از کسب رتبه سومی گروه های آموزشی فنی و حرفه ای و کارو دانش و دو عنوان چهارمی گروه های آموزشی متوسطه اول و دوم در بین مناطق استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۹    
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: منطقه سیستان در غبار بی تدبیری مسولان مدفون شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۹    
جلسه گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی ظهر امروز با حضور مسئولان ادارات بخش امامزاده در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بادرود برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳    
تصویر زیر، نمونه ای از بنرهای تعجب برانگیز در سطح شهر خاش است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه افزایش مصرف برق نگران کننده است، عنوان کرد: هرساله بین 5 تا 7 درصد افزایش مصرف برق را شاهد هستیم وامسال نیز رکورد مصرف در سطح استان هرمزگان از 2000 ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
فرهنگ وارداتی کشورهای همسایه شرقی بر میزان مصرف پان در جنوب استان و شهرستان چابهار تاثیر مستقیمی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
رئیس اداره آتش نشانی ایرانشهر از خاکستر شدن هزار اصله درخت خرما در روستای تاروان شهرستان ایرانشهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۰    
درست است که همیشه و در همه دوران ها تغییر و تحولات مدیریتی امری عادی می باشد، اما این سطح از تغییر و تحولات و آن هم دقیقا تغییر افرادی که با مبانی فکری و جناحی شما در تعارض هستند در جای خود کم سابقه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۱    
سیدحسن هاشمی که روز گذشته برای افتتاح پروژه های درمانی به استان البرز سفر کرد، در مصاحبه ای با رادیو ایران وبا اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۵    
عضو شورای شهر سورک گفت: برای ساخت دیواره بتنی و بازگشایی جاده بین مزارع، پیمانکار هزینه آن را 200 میلیون تومان اعلام کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۹    
محمدحسین رجبی دوانی با اشاره به علل ریزش های انقلابی گفت: تغییر مواضع برخی شخصیت های انقلابی را باید در میزان اعتقاد و باور آنها به اصل ولایت جستجو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۹    
فرمانده سپاه ملکان از برگزاری جشنواره ملی انگور با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی سپاه ملکان طی شهریورماه امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۹    
فریدون همتی گفت: بنگاه های اقتصادی باید ارتباط مستمری با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داشته باشند و تولیدات خود را به محصولاتی با کیفیت و قیمتی رقابت پذیر در بازار تبدیل کنند.