شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 5 مرداد 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 مرداد 1395 راه دانا 2 مرداد 1395 راه دانا 3 مرداد 1395 راه دانا 4 مرداد 1395 راه دانا 5 مرداد 1395 راه دانا 6 مرداد 1395 راه دانا 7 مرداد 1395 راه دانا 8 مرداد 1395 راه دانا 9 مرداد 1395 راه دانا 10 مرداد 1395 راه دانا 11 مرداد 1395 راه دانا 12 مرداد 1395 راه دانا 13 مرداد 1395 راه دانا 14 مرداد 1395 راه دانا 15 مرداد 1395 راه دانا 16 مرداد 1395 راه دانا 17 مرداد 1395 راه دانا 18 مرداد 1395 راه دانا 19 مرداد 1395 راه دانا 20 مرداد 1395 راه دانا 21 مرداد 1395 راه دانا 22 مرداد 1395 راه دانا 23 مرداد 1395 راه دانا 24 مرداد 1395 راه دانا 25 مرداد 1395 راه دانا 26 مرداد 1395 راه دانا 27 مرداد 1395 راه دانا 28 مرداد 1395 راه دانا 29 مرداد 1395 راه دانا 30 مرداد 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۴    
ترفند جدید کانال های تلگرامی برای سودجویی از کاربران، آموزش "قراردادن عکس متحرک برای پروفایل تلگرام" است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۷    
مشخصۀ میگرن مزمن عبارت است از حملات سردرد با خصوصیات میگرن، در حداقل 15 روز در ماه به مدت حداقل سه ماه، به شرط آن که این سردرد مزمن به علت مصرف بیش از حد داروهای مسکن برای درمان میگرن حاد نباشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۰    
وزیر امورخارجه کشورمان با رییس مجلس غنا دیدار و گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۷    
یک فروند هواپیمای آلمانی در فرودگاه مهرآباد تهران فرود اضطراری کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۴    
ارتش سوریه کنترل کامل جاده کاستیلو و منطقۀ اللیرمون را به دست گرفت و مسیر امداد رسانی تروریست ها از ترکیه را قطع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۱:۳۴    
پرداخت وام 10 میلیونی از سوی بانکها استقبال نشد و بسیاری از بانکها در مقابل مراجعه جوانان پاسخ همیشگی منابع کافی نداریم را حواله آنها کرده و وعده ماههای آینده را به آنها می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور با اشاره به سالگرد پذیرش قطعنامه 598 و عملیات مرصاد، گفت: فاصله یک ماهه تصمیم شجاعانه امام(ره) در پذیرش قطعنامه تا پایان جنگ و آتش بس دارای اهمیت بسیار زیادی در انقلاب اسلامی است و درک ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۰    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع)، پیکرهای طیبه 127 شهید دوران دفاع مقدس در 23 استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۸    
رسانه انگلیسی از آزادی قریب الوقوع تبعه این کشور در زندان های ایران در نتیجه توصیه های وزارت خارجه و نخست وزیر سابق این کشور به حسن روحانی رییس جمهور ایران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۲    
یک پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی آمریکایی در گزارشی نوشت: استاکس نت اثری پایدار و مهم بر فرهنگ، سیاست و صنعت ایران داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۶    
دقایقی قبل شورای عالی بورس با کناره گیری محمد فطانت از ادامه مسئولیت در سازمان بورس و اوراق بهادار با استعفای وی موافقت شد و شاپور محمدی جایگزین وی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۳    
گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در سوریه با هدف رهایی از فشارهای بین المللی اقدام به تغییر پرچم و اعلام جدایی ظاهری از آن کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین توسط مالک به دستور دادستانی آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
شورای اجتماعی-اقتصادی سازمان ملل با صدور قطعنامه ای رژیم صهیونیستی را بخاطر شرایط بد زندگی در اراضی اشغالی محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری جلسه ای ویژه در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش بر جلب رضایت مردم و انعطاف در مناطق و استان ها تأکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۰    
حسن لطفی با تأکید بر اینکه قوانین جامعی باید بر پرداخت فیش های حقوقی اعمال شود، گفت: صددرصد با فیش های کثیف مخالف هستم و دریافت کنندگان این فیش ها باید جریمه شوند و پول ها را باز گردانند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۱    
علت غیبت شاه سعودی در بیست و هفتمین دوره کنفرانس سران عرب در نواکشوت پایتخت موریتانی فاش شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۸    
استاد حوزه و جامعه المصطفی گفت: زمانی با توجه به شرایط سیاسی جامعه برای فرزند آوری حد ایجاد کردند در حالی که این حد اشتباه بود و در قرآن نیامده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۸    
لسلی گراندام بازیگر توانمند آن سال ها نیز در نقش میک رینر، پلیسی عصبی و در عین حال باهوش ظاهر شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۹    
اعضای جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از سوی شورای عالی بورس تعیین شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۳    
استانداران استان های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی به طور جداگانه با رئیس جمهوردیدار و گزارشی را از روند اجرای تصمیماتی که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ها اتخاذ شده بود، ارائه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۰    
این موضوع فیش های حقوقی، یکی از زیباترین جلوه های نقش شبکه های اجتماعی بود. در واقع اگر این شبکه ها هیچ کار دیگری برای ایران نکرده باشند، اگر همین یک کار را قدر بدانیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۷    
وزیر نفت با بیان این که تعداد افرادی که در صنعت نفت حقوقشان بر اساس مصوبه هیئت وزیران محدود شده است به زحمت به 120 نفر می رسند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۷    
رئیس شیلات ایران اظهارکرد: کشور ما مقام دوم را در اقیانوس هند در صید تن ماهیان دارد و بیش از 800 شناور ما در آب های بین المللی صید می کنند همچنین در غرب اقیانوس هند مقام اول با بیش از 220 هزار تن ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۷    
فرمانداربندرلنگه اظهار کرد: نباید همه مشکلات به برجام متصل کرد بلکه برخی از مشکلات اقتصادی را با اقتصاد مقاومتی رفع کنیم و از آنجایی که اقتصاد مقاومتی یکی از شاخصه های ارزیابی مدیران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۳۷    
پس از برگزاری موفق راهپیمایی عفاف و حجاب درشهر اصفهان با عنوان مدافعان حریم خانواده در 21 تیرماه سال جاری و در کنار بستر زاینده رود با حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار استان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۸    
رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان اردستان گفت: شهدا با اقدام و عمل خویش به همه ما ثابت کردند که بهترین پیروانان ولایت فقیه هستند و ما نیز باید ازآنان الگو بگیریم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۸    
مقداد مددی با بیان اینکه تعداد 504 نفر در مدت چهار ماه اول سال جاری در 39 دوره فنی و حرفه ای شهرستان اردستان شرکت کرده اند اظهار کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پهنه وسیع رشته کوه زاگرس و منطقه بروجرد در تنوع گیاهان دارویی دارای توانمندی های بالقوه ای است که هنوز نه به خوبی شناخته شده و نه بهره مناسبی از آن برده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۵    
یک کارشناس مذهبی گفت: دشمن از حمله ی نظامی به نتیجه نرسید و از حمله ی فرهنگی نیز در حال ناامیدی است، چراکه یک محرم و صفر، کل سال را بیمه می کند. اکنون دشمن به حمله ی بیولوژیک روی آورده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در الهیه تهران طی تیر ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۲۲    
ورود ماهواره به خانه ها تاثیرات مخربی را در بسیاری از خانواده ها داشته است و سبک زندگی و طرز فکر را در بسیاری از خانواده ها تحت تاثیر قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۱۱    
انفجار مهیبی در کارخانه مهمات سازی جمهوری آذربایجان رخ داده که منجر به آتش سوزی گسترده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۸    
معاون فرماندار میامی با بیان اینکه پروژه پارک جنگلی آب مرجان میامی14 سال بلاتکلیف مانده است، گفت: باید از ظرفیت گردشگری این پارک استفاده بهینه شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۸    
حضور وزیر کشور در مشهد به منظور شرکت در نشست مشترک استانداران مرزی ایران و افغانستان با حاشیه های مختلفی همراه بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۸    
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه نباید منتظر بودجه دولتی برای تبلیغ فرهنگ باشیم ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۵    
در این تصویر به احترام درخت آسفالت طوری ساخته شده است که حاضر به قطع درخت نشدند و همین امر زیبایی خاصی به این جاده بخشیده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۵    
نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات روزگذشته استاندار کرمان که مجلس را مرکز تولید قوانین مزاحم خوانده بود و اذعان کرده بود که کسی در مجلس جرات حذف قوانین مزاحم را ندارد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۶    
به نظر می رسد به دنبال این بدحجابی ها، فصلی از بی حجابی که همان عریان گری به شیوه جدید است در سطح شهر به نمایش گذاشته شده است و فاجعه ای که سکوت مسئولین در قبال این عریانی ها به بار خواهد آورد بسیار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۶    
ابراهیم آرزو گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کشوری آزمایشگاهی با حضور 288 دانش آموز از 32 استان کشور در قزوین برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۶    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به تامین 90 درصد روغن مورد کشور از خارج بر توسعه کشت دانه های روغنی در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۳    
در جلسه 2 ساعت و 40 دقیقه ای اردوغان با لیدرهای احزاب سیاسی، نظرات جناح ها مورد بررسی قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۳    
فرماندار سراب با تاکید بر در نظر گرفتن جنبه های مختلف مبارزه با مواد مخدر گفت:: مبارزه با این خانمان سوز صرفا در اعمال رفتارهای فیزیکی خلاصه نمی شود بلکه باید ریشه یابی کرد و تمامی جنبه های مبارزه را ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه در 9 آگوست به روسیه خواهد رفت تا با پوتین دیدار رسمی داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۳    
رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی از درخشش بانوان شمشیرباز آذربایجان غربی در مسابقات امید زیر 23 سال بانوان کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۰    
در 5 مرداد 1372 مردم تبریز و شهرها و روستاهای دور و نزدیک آذربایجان با قربانی کردن صدها رأس گاو و گوسفند و شتر در مسیر عبور رهبرمان چهره زیبایی از خلوص ، عشق ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره دو روزه بیش از 200 دانشجوی بسیجی متشکل از مسئولان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
در آستانه سفر وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری و شهرستان کیار، اداره راه و شهرسازی شهرستان کیار در اقدامی تامل برانگیز اقدام به خط کشی جاده فراموش شده شهرکرد شلمزار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
نشانه گیری محمدحسین مهدویان بر حاج احمد سپاه ایران، به هدف می خورد و اهالی سینما را دچار شوک هنری جدیدی می کند و سوالی تکراری ذهن کنجکاوانه سینماگران را به چالش می کشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
ماجرای وزارت بهداشت و درمان و اطلاعات وزیر بهداشت، شبیه به ماجرای سرخپوستان است. وزیر با تکیه بر اطلاعات پزشکان و روئسای بیمارستان ها آمار می دهد و روئسا و پزشکان هم بر گرفته از آمار وزارت بهداشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
مهدی برزگر با اشاره به اعزام 2400 دانشجو از 47 دانشگاه استان به اردوهای جهادی در سال جاری گفت: در تلاشیم تا با برگزاری اردوهای جهادی بخشی از عدالت اجتماعی در مناطق محروم پیاده شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
جنایت تاریخی در حق مردم چالدران، نه یک حق ، بلکه تکلیف شرعی است تا در آینده اقدامات و جنایت هایی از این دست اتفاق نیفتد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۲    
بی برنامگی در آموزش و پرورش موجب سردرگمی دانش آموزان در هدایت تحصیلی سال 95 شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۲    
رسول سعادت نیا (دلخون) عکاس و شاعر بوشهری به مناسبت بازگشت پیکر شهید حیدر یزدانی بعد از 36 سال به زادگاه خود آخرین سروده خود را به این شهید دشتستانی تقدیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۲    
سیامند رحمان قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری معلولین جهان از رکورد شکنی در پارالمپیک خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۹    
افزایش آمار بیکاری و تعطیلی سریالی واحدهای صنعتی؛ باعث روی آوردن عده زیادی از مردم به شغل کاذب دستفروشی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۶    
گروه تروریستی داعش در پی از دست دادن بخش هایی از قلمرو خود به جنگ چریکی روی آورده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: استان لرستان یکی از استانهای پایلوت اقتصاد مقاومتی است که نیاز است قدامات اقتصاد مقاومتی استان پایلوت بیان شود و باید پرسید که نساجی علیرغم توانمندی که دارد چرا ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۳    
در این طرح بانوان برای فعالیت و کسب درآمد اقتصادی آموزش می بیند و با حمایت گروههای مردم نهاد زمینه های اشتغال برای آنها فراهم می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۰    
هفته مهارت در شهرمرزی مراوه تپه با برنامه های متنوعی در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۰    
تعدادی از والدین به همراه فرزندان خود با حضور در اداره کل آموزش و پرورش گلستان نسبت به عدم ثبت نام فرزندان پایه دهم خود دررشته دلخواه معترض شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۷    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: شهدا با ایثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۷    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارقان موتور سیلکت و ده میلیون رد رشوه در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۷    
هر چند تمام لحظه های و روزهای دفاع مقدس همچون کلاس درسی برای ماست اما عملیات مرصاد به واسطه مقتضیات زمان و مواجهه نیروها از اهمیت خاصی برخوردار است اهمیتی که قطعا بارها از سوی فرماندهان و رزمندگان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
با عشق و علاقه زندگی را آغاز کردیم و روانه خانه بخت شدیم، چرا پایانش به این زودی رسید؟ این سوالی است بسیاری از زندگی های امروزی پیش می آید؟
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
فرماندار جوین با اشاره به اینکه دشت جوین یکی از سه دشت بحرانی در خراسان رضوی است، گفت: در این دشت سالانه 1500 میلیون متر مکعب آب، از سفره های آب زیرزمینی اضافه برداشت می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: سرهنگ روحی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان تایباد بعنوان معاونت عملیات فرمانده انتظامی استان خراسان روضوی انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
رئیس اداره ثبت و احوال سبزوار گفت: در چهار ماه نخست سال جاری بیشترین انتخاب والدین سبزواری اسامی فاطمه و ابوالفضل بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
مشاور امور بانوان استانداری سمنان گفت: استاندار محترم سمنان آقای خباز اعلام کرده است که هر کدام از ورزشکاران از جمله بانوان اگر مدالی افتخار آمیز برای استان کسب کنند از نظر مالی تقدیر خوبی از آنها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
فرماندار بجستان گفت: رویکرد برنامه های هفته دولت در راستای اقتصاد مقاومتی برای تقویت نشاط اجتماعی و تزریق امید در جامعه انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
رییس فنی و حرفه ای گمیشان از دور جدید ثبت نام کلاسهای مهرت آموزی و فعالیت های اقتصاد مقاومتی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۴    
شهرداری مراوه تپه به یک دستگاه کامیون مکانیزه جمع آوری زباله با ظرفیت 6تن و 500 کیلوگرم مجهز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر ازشناسایی و توقیف 11 خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال ازابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
مردم شهرستان کلاله با مرهم بر زخم نیلکوه نهادن، به نحوی به مسئولین ذیربط که شاهد از بین رفتن این کوه هستند، کنایه زدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
بازی به شما دستور می دهد که در فاصله دور یا نزدیک شما، پوکمون قرار دارد؛ اینجاست که بازی برای شما آغاز می شود و شما باید بروید و آن پوکمون را پیدا کنید. فواصل بازی با استفاده از یک ردپا مشخص شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
لطف الله احمدی جانشین کمیته انقلاب و قباد احمدی عضو اطلاعات عملیات کمیته در شهرستان اسلام آباد غرب ناگفته هایی را از حمله منافقین و عملیات مرصاد در سال 67 را بیان کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب باتاکید برنقش نصرتهای الهی درپیروزی رزمندگان اسلام گفت: جوانان برومند کشور در عملیات مرصاد باعث انهدام سازمان منافقین شد وامروز نیز اتکای به توان داخلی می ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
فیشهای کثیف با هدف باز کردن پیچ های ساختار انقلاب اسلامی سم لیبرالیسم را در بدنه کشور تزریق کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
بخشدار ماهیدشت گفت: عملیات گاز رسانی به 80 درصد روستای بخش ماهیدشت تا پایان سال انجام می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
فرمانده نیروی انتظامی بردسکن، گفت: همزمان با سالروز عملیات افتخار آمیز مرصاد با همکاری یگان ویژه خراسان رضوی یاد شهید حسین نوروزی مطلق ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
کارشناس فناوری اطلاعات استانداری سمنان گفت: استان سمنان از نظر شاخص فناوری اطلاعات(EBI) در سطح کشور رتبه دوم را داراست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه سرخه گفت: مقابله با جریان های فکری انحرافی، اخلاقی، اعتقادی در جامعه از اهداف قرارگاه فرهنگی نماز جمعه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بعضی ها عنوان می کنند که فلان کنسرت مجوز گرفته است و نیازی به دخالت نیروی انتظامی نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
مدیر جهاد کشاورزی مه ولات از آغاز برداشت پسته در این شهرستان که بزرگترین قطب تولید و سطح زیر کشت پسته خراسان رضوی است، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
همایش آب آشامیدنی سالم، با حضوراساتیدی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، ظهر امروز در محل تالار پارسه شهر نقاب برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس شوای اسلامی شهر هادیشهر: اجرای طرح فاضلاب شهری یکی از ضروریت ها و اولویت های اصلی شورای اسلامی می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
فرماندار بجستان گفت: شورای تامین استان مصوبه را ابلاغ کرد که در آن حرکت کارانهای پیاده از برخی شهرستان ها ممنوع کرده و ایستگاههای را در مسیر قرار داده که آغاز حرکت زائرین بارگاه رضوی از آنجا است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
دانش آموزان چنارانی 4 رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن و معارف اسلامی را کسب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور از بهره برداری فاز نخست دی کلینیک صنعت نفت در شهرستان سرخس تا دو ماه آینده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس گروه هماهنگی ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بیش از 4 نفر از بانوان ورزشکار سمنانی امید های حضور در رقابت های آسیایی 2018 هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
میادین و بلوار ها یکی از اصلی ترین محورهای توجه بصری در شهرها هستند و لازم است مسئولین به مقوله زیبا سازی این مناطق توجه بیشتری نماید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
شهردار شهر جدید پردیس از احداث پنج هکتار فضای سبز خبر داد و گفت: طی سال جاری احداث پنج هکتار فضای سبز را با اعتبار اولیه چهار میلیارد تومان در فاز چهار آغاز می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه و اعضا ستاد نماز جمعه چناران، با حضور در ادارات و نهادهای شهرستان از نزدیک با رؤسا و کارکنان آنان دیدار و گفتگو کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۲    
برادر شهید محمد اسدی گفت: آیت الله علم الهدی سخنران ویژه مراسم بزرگداشت شهید محمد اسدی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: رشوه یک میلیون و 500 هزار ریالی متهم حامل مواد مخدر، توسط پلیس وظیفه شناس چناران رد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۶    
آیا واقعا مسوولین استانی ما برای برگزاری اجلاس پر زرق و برق شهرداران جاده ابریشم و صرف هزینه های هنگفت و نجومی آن، به اجماع رسیده اند؟!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۳    
همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت یادبود سالگرد شهدای پنجم مرداد از بیمارستان قدس تا شرکت آلومینیوم ایران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۳    
مسئولین شهرستان از روند برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون حضرت زهرا(س) خنداب بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۰    
کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به 13 درصد خانواده های تک فرزند در کشور گفت: سبک زندگی و نگاه به نهاد خانواده می توان در کاهش آمار طلاق تاثیر گذار باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۰    
نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه ای نیر افتتاح شد.