چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۶May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 2 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۵    
روحانی: اگر برجام اجرا می شد عطرش فضای کشور را معطر می کرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۴    
استاندار مرکزی گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 85 هزار تن کالا به ارزش حدود 611 میلیون دلار از استان مرکزی صادرشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
روستای فیلبند مرتفع ترین روستای استان مازندران است که با حدود 2300 متر ارتفاع از سطح دریا بر فراز ابر ها قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
اسکو شهری با عجایب زیبا و مهد زیبایی هاست که با تولید گران ترین روسری های جهان به شهرت جهانی دست یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
به دیگران ربطی ندارد که ما چه غذایی دوست داریم. اگر کسی از پیتزا بدش می آید، مشکلی نیست؛ می تواند از ساندویچ خودش لذت ببرد و ما را با غذای دلخواهمان تنها بگذارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۴    
در شرایطی که طی دو روز گذشته، انتقادات گسترده ای نسبت به نقل قول اسحاق جهانگیری درباره تصویب و تایید لوایح FATF مطرح شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۶    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک دیدار خانگی به تساوی مقابل مس رفسنجان رضایت داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
فدراسیون جهانی وزنه برداری برای سومین بار با درخواست حضور رستمی در مسابقات گزینشی المپیک سوئیس مخالفت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
نماینده کارگری در شورای عالی کار گفت: میزان حقوق کارگران در سال آینده براساس میزان تورم و معیشت آن ها تعیین می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
قیمت ارز امروز در بازار آزاد بشدت کاهشی است به طوری که دلار با قیمت 11 هزار و 100 تومان و یورو 12 هزار و 489 تومان داد و ستد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
اکران آخرین فیلم کیانوش عیاری به نام خانه پدری در سینماها، با واکنش انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
در جدیدترین رنکینگ تیم های باشگاهی، تیم پرسپولیس با 3026 امتیاز و 9 پله صعود در رده 247 جهان و اول ایران قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران گفت که این توهم را که رژیم صهیونیستی و ایالات متحده می توانند شرکای قابل اعتمادی باشند باید از خود دور کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: جایگاه کشورمان در میان کشورها و ملت های جهان بیش از گذشته ارتقا یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
سردار سلامی گفت: دشمن ما در هر جا که بود انها را سر جایشان نشاندیم، علاوه بر امریکا و انگلیس و اسرائیل متحدان آنها را دشمن ملت ایران میدانیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
دولتمردان در ماههای اخیر بارها بر عهدشکنی آمریکا و اروپا و بی عملی طرف غربی در برجام تاکید کرده اند. اما متاسفانه روند اعتماد به غرب همچنان در سیاست خارجی دولت مشهود است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
فناوری ساخت پهپاد ها به قدری گسترش یافته اند که به طور گسترده در زمینه های مخابرات، ناوبری جهانی، تحقیقات هواشناسی، جغرافیایی و جاسوسی به کار گرفته می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر اسبق اقتصاد با بیان اینکه فناوری بلاک چین در آینده در حوزه های بیمه و مالیات و به طور کلی اقتصاد هوشمند ورود خواهد داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
درحالی که در 28 روز ابتدایی سال آبی جاری تنها 5.8 میلیمتر بارش در کشور به ثبت رسیده بود، با شدت گرفتن یکباره بارش ها، در فاصله روزهای بیست ونهم و سی ام مهر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
لایحه تجارت علیرغم اینکه بیشترین ارتباط را بخش اقتصادی جامعه دارد فقط در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس بررسی شد و این موجب اعتراض کمیسیون اقتصادی و دفتر اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 900 هزار تومانی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: حوزه های علمیه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند و طلبه ها باید مهارت از جمله مهارت قصه گفتن را داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه توقف بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام کار درستی است، گفت: دولت بار دیگر دارد اشتباهات قبلی خود در رابطه با برجام را در مورد FATF هم تکرار می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
حاح کاظم غفار نژاد مداح اهل بیت (ع) در برنامه مثبت اشک حضور پیدا کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۶    
تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر نقش دلار 4200 در تلاطم ارزی/ چرا قیمت خودرو دوباره صعودی شد؟ از دیگر تیترهای اقتصادی روزنامه های امروز صبح کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۶    
برداشت محصول زرشک در پارک جنگلی شهدای نراق آغازشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مردی 50 ساله به علت استنشاق گاز زغال در داخل یک چادر مسافرتی در اراک جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۶    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق شامل 180 هزار عدد بادکنک، تعدادی تلویزیون و اقلام خوراکی در عملیات پلیس شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۶    
نه خریداران درجه یک و نه قیمتی که ولیعهد عربستان انتظار داشته است. مشورت های دو شرکت خدمات مالی آمریکایی نیز نتوانسته راهی برای عرضه موفقیت آمیز سهام آرامکو به آل سعود نشان دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
اگر مجبوریم در فضای شهری زندگی کنیم. پس باید بتوانیم آن را برای خود و همسایه هایمان زیبا و قابل تحمل کنیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
پیاده وری بزرگ مسیر امام رضا هرساله با حضور گسترده زائران عراقی برگزار می شود این درحالی است که در چند سال گذشته این پیاده روی مورد بی توجه مسئولان ایرانی قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
سرزمین آفتاب گنجینه ای از روستاهای کهن و باستانی است که در سفر به این نقاط می توان با فرهنگ، آداب ورسوم و جاذبه های گردشگری طبیعی مانند آبشارها و همچنین بناهای تاریخی این روستاها آشنا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
به تازگی ردپای جلیل سبحانی یکی از همدستان اکبر طبری در پرونده پتروشیمی مشخص شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
حکومت پهلوی به وسیله نهاد های پلیسی و امنیتی و سندیکا های دولتی، به هر نحو ممکن مانع از رشد خودآگاهی و سیاسی شدن طبقه کارگر می شد و در عین حال با انجام انواع تمهیدات رفاهی تلاش می کرد جلوی نارضایتی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه با تشریح جزئیات ثبت نام در طرح ملی مسکن گفت: در این طرح به متقاضیان 75 تا 100 میلیون تومان وام پرداخت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
رئیس فدراسیون جودو گفت: حتی یک قدم از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی نمی کنیم و با تمام توان مقابل این تهدید می ایستیم تا آن را به یک فرصت تبدیل کنیم و بدون شک حقانیت جودوی ایران را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
یکی از برنامه های وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سفر به استان مرکزی، دیدار شبانه آقای وزیر با شورای هماهنگی سیاست گذاری اصلاح طلبان بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۶    
هوای اراک در پی سرد شدن هوا و وارونگی دما، آلوده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۷:۱۳    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی دوم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۷:۱۳    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نباید دولت خود را معطل برجام کند، گفت: دولت باید گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را محکم تر از گام های قبلی بردارد چرا که سه گام قبلی برداشته ...