یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 21 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
بنای حمام چهار فصل اراک یکی از زیباترین آثار معماری و کاشی کاری ایران در قرون اخیر است و به واسطه تزیینات ویژه آن ، در معماری اسلامی اثری منحصر به فرد به شمار می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
تعدادی از پست های کاربران فضای مجازی را در پی انتشار نظر رهبر انقلاب پیرامون موضوع چند همسری در این خبر مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۰۴    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به سازمان خصوصی سازی گفت هنوز 1/71 سهام شرکت هیدرو اطلس از هپکو به دولت بازنگشته است هر چه سریع تر بررسی های لازم صورت گیرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
یک مقام مسئول با برشمردن راهکارهای جلوگیری از رشدمنفی اقتصادی گفت: دولت بنا دارد تا بخش عمده ای از کالاهای وارداتی را با ساخت داخلی، جایگزین نماید؛ به نحوی که واردات 3میلیارد دلار کاهش یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
رأی الیوم در گزارشی ضمن بررسی توان موشکی حزب الله لبنان، به اعتراف فرماندهان صهیونیست که حزب الله را تهدیدی برای موجودیت اسرائیل می دانند، پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
زخم عمیقی که زلزله بر پیکر شهرهای زلزله زده استان کرمانشاه وارد کرد حالا پس از گذشت دو سال از آن فاجعه با خانه های نیمه کاره ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴    
مراسم اختتامیه مسابقه عکس شهید گمنام که به مناسبت تشییع پیکر مطهر شهید گمنام شهر امیرکبیر برگزار شده بود با حضور هنرمندان و برگزیدگان مسابقه در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۴    
معاون خدمات شهری شهرداری اراک با اشاره به اینکه بیش از 50 محله در اراک وجود دارد گفت: بودجه سال آینده شهرداری اراک بر اساس نیاز محله ها تدوین می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
در پی رحلت حجت الاسلام مصطفی آژینی، رهبر معظم انقلاب طی پیامی به خانواده ایشان تسلیت گفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
توضیحات دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای درباره ی نظر ایشان پیرامون مسئله ی چندهمسری منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
بدهی دولت آمریکا بازهم مرزها را در نوردید و این بار خارج از تصور کارشناسان از مرز 23 تریلیون دلار هم عبور کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۵    
یکی از اعضای گشت رضویون بر اثر شدت جراحات وارده در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۵    
معاون فناوری سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سازمان فضای مجازی بسیج توانسته است استانداردهای بین المللی برای بازی های ساخته شده در این سازمان را اخذ کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۵    
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیجیان باید به دنبال محقق کردن مؤلفه های بیانیه گام دوم در حوزه های مختلف باشند و انقلاب اسلامی را در گام دوم پیش ببرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۵    
دولتی که در شش سال گذشته شب پرداخت یارانه نقدی را شب مصیبت عظمای دولت می نامید، اکنون در روز آغاز به کار ستاد انتخاباتی کشور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۵    
استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز با توجه به نوسانات اقتصادی در کشور شرایط مدیریت به خصوص در اصناف بسیار سخت است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۶    
سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج گفت: به ثمر نشستن تلاش های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۶    
روحانی سعی دارد این نکته را به همراهان سیاسی گذشته و منتقدان امروزش بگوید که اگر سقوطی در کار باشد برای همه است و اگر روحانی سقوط کند، اصلاح طلبان نیز با او به ته دره خواهند رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که اصلاح طلبان در چند سال گذشته کارکرد اصلی خود را از دست داده و در سیستم فعلی جذب شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین شایعه و گمانه زنی است تصریح کرد: در صورت ابلاغ هر تصمیمی در این باره، موضوع از سوی این شرکت اعلام خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
3 مدیر سابق وزارت بهداشت به دلیل تخلفات انجام شده در شرکت های آوای سلامت و پالایشگاه نفت اصفهان بازداشت شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
اغلب ازدواج ها ماجرا های عجیبی را در پشت پرده دارد که به جالب ترین آن ها در بین بازیگران اشاره ای خواهیم داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور گفت: از سال آینده حقوق های ثابت مردم را افزایش می دهیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶    
تیم های ملی فوتبال عراق و ایران در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 روز پنجشنبه به مصاف هم می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶    
تا به امروز دلایل مختلفی برای توضیح علت سکسکه مداوم نوزادان تازه متولد بیان شده، اما محققان به تازگی به این نتیجه رسیده اند که توسعه مغز عامل اصلی این موضوع است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶    
سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق به بیانیه مداخله جویانه آمریکا واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶    
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به نحوه واگذاری فیش حج تمتع و اولویت تشرف به این سفر معنوی، از اعزام گروهی به منظور مذاکره و انجام مقدمات برپایی حج تمتع 99 به عربستان در آذرماه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶    
با توجه به اتمام حجت دادستان کل با بانک ها اکنون انگشت اتهام هنگام کلاهبرداری از مردم تنها به سوی بانک ها نشانه می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۶    
3 پروژه عمرانی ورزشی در استان مرکزی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۶    
سرلشکر باقری با تمجید از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی، گفت: خدمات صورت گرفته در آموزش نیروهای بسیجی، در موضوع فضای مجازی، اقدامات گروه های جهادی، محرومیت زدایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۶    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: در حال حاضر 1857 کودک زیر 5 سال مبتلابه سوءتغذیه در استان داریم که به تأیید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کمیته امداد ماهیانه به آنها سبد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان اراک، از شناسایی و توقیف 3 دستگاه خودروی حامل یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق به در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
دادستان استان قم گفت: تنها استانی هستیم که با سگ گردی در خیابان ها و اماکن عمومی مبارزه و برخورد می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
شیب افول محبوبیت روحانی بسیار تند است. هیچ رئیس جمهوری در طول 3 دهه گذشته، در سال ششم ریاست جمهوری خود، وضعی چنین اسف بار از حیث محبوبیت نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
آمار پذیرفته شدگان کنکور سراسری در سال های 1394 تا 1398 نشان می دهد مهندسی برق همچنان محبوب کنکوری های گروه ریاضی است و مهندسی های نفت و هوافضا با افت توجه مواجه شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
امروز آپارتمان ها محرم اسرار ما نیستند. اینجاست که آدم می تواند بگوید دیوار موش دارد و موش هم گوش. خانه های مان را جوری ساخته ایم که به جای اینکه مایه آسایش مان باشد، موجب عذاب ماست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
در طول سالهای اخیر و با فراگیر شدن احزاب سیاسی در کشور شاهد رشد قارچ گونه احزاب در موسم انتخابات هستیم چیزی که نه تنها فعالیت و کارویژه اصلی احزاب را زیر سؤال می برد بلکه باعث سرخوردگی مردم و بی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
پاسخ مسئولان ذی ربط به جزئیات ممنوعیت کشت برنج در استان های غیر شمالی و کشت این محصول آب بر.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
واقعیت این است که نه در سال 94 تحریم ها فروپاشید و نه اکنون خطر تحریم روی تحریم وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
تقریبا در هر پرونده کلان مفاسد اقتصادی که رسیدگی به آن از سوی دستگاه قضا کلید خورده، یک پای ماجرا به مسؤولان نظارتی و مستقیم آن ختم شده یا دست کم قصور و کوتاهی آنها مشهود بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
منابع فلسطینی از جنایت رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در غزه خبر دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
آبشارها یکی از زیباترین پدیده های طبیعت هستند. در گوشه و کنار دنیا آبشارهای فراوانی وجود دارد که بعضی از آن ها شهرت و محبوبیت بیشتری در اینستاگرام دارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
نمایشگاه دستاوردهای بسیج با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف شورا شناسایی شخصیت های اصلح ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۵    
یک فعال فرهنگی گفت: بهترین حالت برای اینکه کتاب ارزان به دست مردم برسد همان است که کاغذ یارانه ای به ناشر بدهند و با توجه به تعداد چاپ و تیراژ بر قیمت گذاری نظارت داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.