یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 13 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۵    
برگزاری سالگرد ازدواج دغدغه بسیاری از زوج ها به خصوص تازه عروس و دامادهاست که می خواهند یک سالگرد متفاوتی را برای همسرشان برگزار کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۵    
منطقه عمومی شمال لاذقیه دارای بافت فشرده کوهستانی و رشته کوه های مشهور جبل ترکمان و جبل اکراد بود که کار را برای استفاده از قوای زرهی و مکانیزه بسیار سخت و در مواردی ناممکن می ساخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۲۵    
اکبر سنگی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اما همینطور برای خودش حرف می زند، من فیلم خانه پدری را ندیده ام اما من معتقدم که هیچ سازمان و ارگانی غیر از معاونت سینمایی وزارت ارشاد نباید جوابگو باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۵    
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: استان مرکزی میزبان المپیاد ورزش روستایی جام خوشه چین منطقه چهار کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۵    
درحالی که مردم منتظر تصویب و اجرای طرح شفافیت آرای نمایندگان هستند اصلاح طلبان طرح ممنوعیت پخش تلویزیونی اعترافات را به مجلس ارائه داده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
دانش آموزان در هر دوره ای نشان داده اند که از جمله قشر آگاه جامعه هستند و امروز نیز موضوع استکبارستیزی با توجه به تجربه تلخ برجام و تحریم های همه جانبه آمریکا بیشتر از هر زمان دیگر در کشورمان مهم و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
رئیس قوه قضائیه، تعامل جدی با دولت، مجلس و سایر دستگاه ها را راهبرد جدی دستگاه قضائی دانست و گفت: تعامل با دولت، مجلس و دستگاه ها راهکار اصلی برون رفت از مشکلات کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته غیرقابل سرنگونی و تثبیت شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای منتشره در روزنامه وال استریت ژورنال را تکذیب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۶    
استاندار مرکزی با بیان اینکه ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان بیش از یازده سال متوقف شده بود گفت: به برکت همت ها و اراده های جهادی در استان امروز روند این پروژه شرایط مطلوبی را طی می کند و تلاش می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۶    
تیم های فوتبال خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک از هفته یازدهم لیگ آزادگان مقابل نمایندگان فوتبال شیراز به یک امتیاز بسنده کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۲:۱۶    
آیین رونمایی از کتاب قاب های خاطرات 4 و نقش بانوان در دفاع مقدس با حضور استاندار مرکزی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولین استانی عصر امروز برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که طی 2 ماه، 15 سانتریفیوژ نسل جدید راه اندازی شده که کار بسیار بزرگی است و امروز شاهد راه اندازی زنجیره 30 تایی ماشین های سانتریفیوژ IR6 هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۶    
مقایسه قیمت کالاهای اساسی در دو بازه زمانی مرداد ماه سال 97 و 98 نشان می دهد که قیمت برخی از کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر سفید، پیاز و امثال آن افزایش قابل توجه و حتی بیش از 50 درصد داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۶    
راهپیمایی سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در رسانه های منطقه و سراسر جهان بازتاب زیادی داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۶    
یک افشاگر به تازگی اعلام کرده است: پیش از قتل و مثله کردن جمال خاشقجی، جرد کوشنر به ولیعهد سعودی اجازه داده بود که این منتقد آل سعود را بازداشت کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۶    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار از کاهش 50 درصدی قیمت اقلام آجیل و خشکبار نسبت به ابتدای سال خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۶    
وزارت اطلاعات از شناسایی عوامل بیش از 1200 میلیارد ریال قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۶    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بانک کشاورزی مکلف شد 15 میلیارد تومان نقدینگی برای آذرآب تأمین کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۶    
به گزارش دیار آفتاب ؛امید در هوای پاییزی. انتهای پیام/
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۹:۰۸    
دبیر کمیته اجتماعی و خدمت رسانی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی از بهره برداری از یک واحد آسیب دیده در سیل در روستای محمدیه اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۳    
شاید یکی از ویژگی های خاص 13 آبان ماه همین پیوند بین نسل هاست؛ این است که تمام نسل های انقلاب یک صدا مرگ بر آمریکا می گویند و نشان می دهند پدران سرزمین فرزندان حق مداری را تربیت کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳    
تجربه حکومت پهلوی، تفاوت در مبانی و آرمانها، خیانت به دیگر معتمدین، وابستگی و عدم استقلال ملی، اقتدار اقتصادی با تکیه بر داشته های داخلی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۳    
شعار کلیدی مرگ بر آمریکا همچنان ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۳    
13 آبان روز فرو ریختن هیمنه پوشالی سلطه آمریکائی در ایران و جهان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳    
تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تجربیات بین المللی رابطه سایر کشورها با آمریکا گفت: تجربیات بین المللی گویای این مطلب است که هر نوع مذاکره و سازش با آمریکا سهم مهلک است.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی 2 کشته و 4 مجروح در پی داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۳    
فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: خانمی 68 ساله در تفرش براثر حادثه گازگرفتگی مسموم و جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۴    
جمعی از دانش آموزان اراکی به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی در مصلی بیت المقدس اراک تجمع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۴    
همزمان با فرا رسیدن سیزده آبان، روز دانش آموز و روز اعلام نفرت و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۴    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز اندیشکده های آمریکائی اذعان دارند که آمریکا روبه افول است و امروز بدهی بیش از 21تریلیون دلاری آمریکا و سهم ناچیز آن در اقتصاد دنیا نشان از این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۴    
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: هم اکنون 1857 کودک زیر پنج سال دارای سوءتغذیه استان مرکزی از حمایت تغذیه ای کمیته امداد بهره مند هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
جوان امروز مفتخر است و این را مایه مباهات خود می داند که گوش به فرمان حسینیه ای است که دقت کلام و صدای نافذ آن و پیش بینی دقیق مهم ترین و کلیدی ترین مسائل داخلی و خارجی آن، مهم تر از هر گزاره ای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
در این رویکرد، قرار است چهره های شناخته شده اردوگاه اصلاحات که به چپ روی در دهه شصت شهره بودند، با هدف پررنگ کردن وجهه عدالت خواهی جریان اصلاحات، تحرکات رسانه ای خود را افزایش دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
رویارویی آمریکا با ایران در عرصه نظامی یک ویژگی بارز دارد که اکنون کلید بازدارندگی و امنیت پایدار کشور است و آن ویژگی شکست همیشگی آمریکا در تقابل با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
حجت الاسلام روحانی، کارشناس تاریخ معاصر گفت: برخی بر این تصورند که مبارزه با ظلم یک جریان مقطعی است و اگر امروزبا آن مبارزه کردیم تمام می شود، حال آنکه مبارزه با ظلم مثل نماز یومیه واجب است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۴    
ساخت فیلم های ضداستکباری و سیاسی در دهه 60 و 70 و همینطور افول این نگاه در سینمای سال های بعد در کنار ناگفته هایی از رئیس وقت فارابی مطالبی است که در مصاحبه با وی می خوانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۴    
در اربعین امسال، حضور حداقل 5 میلیون زائر ایرانی پیش بینی می شد اما چرا این پیش بینی محقق نشد؟! آیا انجام تبلیغات پرحجم رسانه ای برای القای اینکه "موکب های مستقر در طریق های عراق دیگر حتی توان تامین ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۴    
شیخ دیاباته ششمین بازیکن استقلال و نخستین خارجی این تیم در تاریخ رقابت های لیگ برتر است که موفق به زدن سه گل در یک بازی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۴    
مدعیان لزوم تصویب FATF باید توضیح بدهند که مردم و کشور چگونه می توانند عقلانیت خود را کنار گذاشته و دوباره به جماعت برجامیان و کسانی که پس از 6 سال گفتند مذاکره با آمریکا دیوانگیست؛ اعتماد کنند؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۴    
در حالی 14 آبان ماه سومین فرصت 60 روزه طرف های باقیمانده برجام به خصوص اروپایی ها پایان می پذیرد که بر اساس اعلام قبلی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۴    
با وجود مخالفت شورای نگهبان با تشکیل وزارت بازارگانی به دلیل مغایرت با قانون تمرکز، اما هنوز نمایندگان مجلس مصوبه را رد نکردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
مراسم راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور، با شکوه و کم نظیر گروه های مختلف مردم استان مرکزی در بیش از 58 نقطه آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی با تخفیف 30 تا 50 درصدی، تا 13 آبان ماه در مصلی بیت المقدس اراک برقرار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نظریه سازان سازش طی 6 سال اخیر مذاکره و تعامل با غرب را ملاک قرار دادند، این تجربه نشان می دهد دولت یازدهم و دوازدهم مسیر اشتباهی رفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
سرکنسول ایران در کربلای معلی تاکید کرد که در حال حاضر اوضاع در اطراف مقر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به حال عادی باز گشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
کانون نویسندگان ایران با امضای چهره هایی همچون احمد شاملو، غلامحسین ساعدی و ... در بیانیه خطاب به دانشجویان پیرو خط امام چنین اظهار داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
عبارت مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری است که به دلیل خصومت های بیرحمانه ایالات متحده علیه کشورمان به وجود آمده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۴    
همزمان با نزدیک شدن به انتخابات،حامیان FATF برای نجات موقت خود هم که شده به هر بهانه ای متوسل می شوند تا بلکه بتوانند لوایح استعماری FATF را در نظام قانون گذاری کشور پیش ببرند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای محدودیت های ترافیکی یوم الله 13 آبان در شهرستان های استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۴    
تیم اجرایی حاکم بر دولت سعی دارد با مطرح کردن مباحثی چون همه پرسی فضا را برای مذاکره ای دوباره باز کند اما باید گفت این مهم نیاز به همه پرسی ندارد چرا که کافی است آقای روحانی و تیمش چند ساعتی را زمان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۴    
استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، عامل به وجود آورنده غده سرطانی رژیم صهیونیستی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۴    
13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی گرامی باد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۴    
کارشناس سیاسی با اشاره به روند افول آمریکا گفت: آمریکا بر اساس مبانی اسلامی و استدلال های اندیشمندان غربی روبه افول است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از 1500 مدرسه در استان نماز جماعت را برپا می کنند گفت: سعی مان را بر این گذاشته ایم که تمام مدارس اقامه نماز جماعت را انجام دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۴    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دانش آموزان امیدها و سرمایه های این کشور هستند و می خواهند در گام دوم اهداف متعالی انقلاب را پیش ببرند و لذا جوانان و بسیجیان به عنوان افسران انقلاب باید در جهت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.