شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 11 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی حمایت از جمعه های بازگشت مردم فلسطین گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۷    
هنگامی که هزینه تولید اولین فروند از "یاسین" که حدود 6میلیون دلار (با احتساب هزینه های تحقیق و توسعه و سختی های ایجاد خط تولید) بود با ارقام ساخت یک صندوق عقب خودرو مقایسه شود، ارزش آن معلوم خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۷    
ریزش برگ درختان در فصل پاییز جلوه زیبایی در سطح شهر مشهد ایجاد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۷    
ساختن دوقطبی های فرهنگی و اجتماعی، که بیش از هرچیز بحث ها را به جای کارآمدی و پیشرفت، در حوزه ی آزادی دوقطبی می کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۲۷    
نکته جالبی که اخیرا در بازار نشر ایران اتفاق افتاده این است که رمان حرامزاده ی استانبول این نویسنده، که قبلا با نام ناپاک زاده ی استانبول در ایران منتشر شده بود، بار دیگر با اسم شرم به بازار آمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۷    
سازمان سینمایی با صدور اطلاعیه ای ضمن تشریح فرآیند طی شده برای اکران خانه پدری ، واگذاری تصمیم گیری درباره اکران فیلم به صلاحدید رئیس سازمان سینمایی از سوی شورای پروانه نمایش را تایید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
"علیرضا زیباحالت منفرد" معروف به جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی که اخیراً سخنگوی قوه قضائیه از صدور محکومیت سنگین برایش خبر داده، از سوی دادگاه به 20 سال حبس محکوم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
در حالی که دولت تصمیم دارد کسری گندم را از طریق واردات تامین کند و واردات گندم حدود 2900 تومان در هر کیلو تمام می شود، کشاورزان داخلی حاضر هستند گندم خود را 2500 تومان به دولت بفروشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: استمرار برجام تنها با تعادل در اجرای تعهدات از سوی تمام طرف ها و برخورداری جمهوری اسلامی از مزایای اقتصادی برجام مقدور خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
درحال حاضر مذاکرات پنهانی به منظور بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا در جریان است که احتمال موفقیت در این زمینه نیز وجود دارد. شاید به همین دلیل است که منصور هادی که در این مذاکرات حضور ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
فرمانده کل سپاه گفت :پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا در فرسایش قدرت قرار گرفته است چراکه مجبور شده از سطوح راهبردی به سطح عملیاتی تنزل موقعیت داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک عراق با بیان اینکه لشکرکشی آمریکا به منطقه دلیل تنش های ادامه دار غرب آسیاست، تاکید کرد ضرورت حفظ امنیت می تواند عامل وحدت کشورهای اسلامی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
آخرین وضعیت اعلام اموال نمایندگان مجلس به قوه قضاییه به علاوه مواضع وکلای ملت در این باره منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
روزگذشته همایش خودروهای تاریخی و کلاسیک در پیست آزادی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
نماز مهم ترین فریضه دین اسلام است که سوالات حول آن گاهی در ذهن نوجوانان و تازه مکلف ها شبهه می شود. این شبهه ها از کجا می آیند و چطور باید به آن ها پاسخ داد؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
کارشناسان معتقد هستندآموزش زبان انگلیسی در مدارس به دلایلی چون پایین بودن زمان آموزش ناکارآمد است و کنکور نیز نقش مهمی در تعیین روش آموزشی غلط این درس دارد اما حذف آن پاک کردن مساله است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
مراسم رونمایی از دیوارنگارهای جدید لانه جاسوسی سابق آمریکا صبح امروز برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
امروز در بازار آزاد، قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش نسبی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
یک نماینده اصلاح طلب در اظهاراتی گفت: باید اتفاق خاصی رخ دهد که مردم را دوباره به پای صندوق رأی برگرداند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۰    
طراحی جدید دیوارنگاره های لانه جاسوسی آمریکا که در آن سه موضوع افول آمریکا و غرب ، جنایات آمریکا در جهان و جنایت آمریکا در ایران مورد توجه قرار گرفته، رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۷    
یک نماینده موافق با برجام گفت: فرجام برجام مشخص است اما باید توجه داشت که امروز تصویب لوایحی همچون FATF و CFT در مجلس مطرح است که عواقبی جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت از این رو باید به شدت با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۷    
عضو شورای عالی اصلاح طلبان با بیان اینکه روحانی فکر می کند اعتدال یعنی خنثی بودن و خود را به ندیدن زدن، گفت: رفتار دولت در بکارگیری چهره های ناکارآمد بیشترین ضربه را به اصلاحات زد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۷    
نویسنده کتاب های ضد استکباری و ضد صهیونیستی با اشاره به اینکه سه دسته افراد هستند که فکر می کنند مشکلات کشور با تعامل با غرب حل می شود، افراد غیر مطلع ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۷    
تحلیلگر مسائل سیاسی تجربه برجام را دلیل دیگری بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برشمرد و گفت: اعتماد به آمریکا مانع بزرگی برای پیشرفت کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 46 کیلوگرم ماده مخدر تریاک و حشیش در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در 2 استان دیگر کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: حدود 232 کودک کار تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی قرار دارند که بخش زیادی از این کودکان ازاستانهای مجاور یا اتباع دیگر کشورها هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس شورای شهر اراک گفت: طبق مصوبه شورای شهر اراک و نامه ای که به استاندار استان ارسال شده است این شورا با هرگونه طرح جایگزین 58 متری در بافت شهری اراک مخالف است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری 2 نفر سارق احشام و کشف 20 رأس دام سرقت شده از آنان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۷    
استاندار مرکزی گفت: طرح 55 متری اراک با همه فرازوفرودها حل شد ولی هنوز جای بحث دارد چراکه در مصوبات شورای عالی شهرسازی ابهاماتی وجود دارد. برخورد این شورا با استانداری و شهرداری دوگانه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۷    
کارشناس مسائل سیاسی راه حل برطرف شدن مشکلات کشور را اعتماد به جوانان و توان داخلی دانست و تصریح کرد: نباید برای مشکلات درونی به دنبال راه حلی بیرونی و گدایی از آمریکایی ها باشیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۷    
در جریان برکناری یکی از معاونان سازمان غذا و دارو حواشی بسیاری بوجود آمده و عزل این مدیر در ابهام رفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۷    
مقبره عجیب یک جانی به یکی از مشهورترین جاذبه های شهر گرانادای اسپانیا تبدیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۷    
سریال فوق لیسانسه ها از شنبه 18 آبان روی آنتن شبکه سه می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۷    
در این گزارش به 7 فناوری برتر ایمنی خودرو در میان تمامی شرکت های جهان خوایم پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۷    
مشکلات اقتصادی کشور نه تنها با مذاکره با آمریکا حل نمی شود بلکه تحریم روی تحریم تحفه مذاکرات برجامی بود که در دولت تدبیر رقم خورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۷    
خودکشی دومین عامل اصلی مرگ و میر در میان کودکان و نوجوانان 10 تا 24 ساله در ایالات متحده و سراسر جهان محسوب می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۷    
شیعیان لبنان علاقه و تعصب خاصی به اسم علی دارند که از عشق و محبت قلبی آن ها به حضرت امیرالمؤمنین علی علیهم السلام نشأت می گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ کروات را تهدید به شکایت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۷    
دستیابی متخصصان کشورمان به فناوری طراحی و ساخت موتورهای رمجت، امکان ساخت موشک های ضدکشتی فراصوت بدون استفاده از موتورهای توربین گاز را تسهیل می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۱۷    
پدر لیندسی لوهان خواننده و هنرپیشه آمریکایی از روابط پنهانی دختر خود با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی سخن گفت و مدعی شد که این روابط بسیار عادی است به این دلیل که دخترش لیندسی در خاورمیانه محبوب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۴۷    
گویا آقایان سعی دارند تا در یک دیپلماسی آزمون و خطایی جدید شانس خود را دوباره در موضوع FATF امتحان کرده باشند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۷    
مسابقات دو صحرانوردی انتخابی استان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و پدافند غیرعامل با حضور 70 ورزشکار به میزبانی شهرستان فراهان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۷:۵۷    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی یازدهم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.