شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 19 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۸    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و 129 میلیون ریال در عملیات روز گذشته پلیس در توقیف 3 دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۱    
اصلاح طلبان با ساختاری که ساخته اند دیگر ساختارهای اصلاح طلبی را به وضوح غیر مجاز خوانده اند و از این رهگذر مشخص است که جریان اصلاحات با لیدری گذشته سران این جریان قرار است در انتخابات هدایت شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۲    
ابوالفضل ظهره وند سفیر اسبق ایران در ایتالیا و از مدیران ارشد دولت های نهم و دهم با حضور در خبرگزاری تسنیم به ادعای حسن روحانی درباره 2میلیارد دلار اموال توقیفی ایران در اروپا واکنش نشان داد و از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراهان از اختصاص 3 میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های منابع طبیعی در شهرستان فراهان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۶    
در بازار روز خودر های داخلی، سایپا 111 با 700 هزار تومان کاهش به قیمت 51 میلیون و 300 هزار تومان رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۶    
ترویج خشونت طلبی از سوی مسیح علینژاد به حدی رسیده که مهدی خلجی هم به جمع منتقدین از از او پیوست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در شهرستان فراهان 18 سارق، توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۷    
رئیس جمهور روز گذشته در سخنرانی خود در جمع مردم یزد بار دیگر درباره ماجرای برباد رفتن 18میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور صحبت کرد اما باز هم مانند دفعه قبل اطلاعات کاملاً غلطی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۷    
پرونده بانک سرمایه با چندصد متهم از طیف های مختلف سیاسی و مسئولیتی که حتی نماینده عمدتاً منتقد قوه قضاییه را مجبور و وادار به شهادت بر بی طرفی قوه قضاییه کرده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۸    
خبرنگار آزاد صدا و سیما از شهردار میناب سیلی خورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۸    
عضو شورای شهر تهران در مورد خبر سوزاندن اجساد در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مخالفان طرح توسعه دانشگاه ها این موضوع را به صورت غیر واقعی مطرح کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۸    
انتشار اظهارنظرهای هنجارشکنانه فائزه هاشمی درباره چندهمسری زنان، واکنش اعتراضی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۸    
آقای روحانی می فرمایند؛ بدانید در این دولت یک دلار ‬‬‬هم گم نخواهد شد ! که باید گفت؛ مگر کسی ادعا کرده که دلارها گم شده است؟! سخن از برباد دادن 18 میلیارد دلار در میان است و نه گُم شدن آن.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۸    
دولت روحانی در حالی دو سال پایانی عمر خود را سپری می کند که رئیس آن، ترجیح می دهد به جای گزارش میزان عملی کردن وعده های خود، به رویارویی با نهادی بپردازد که این روزها در بین مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۷    
مطمئنا الگو گیری از پیامبری که بنا بر گفته قرآن کریم از خلق عظیم و برجسته ای برخوردار است، خود راهکاری برای نجات بشریت از تمام بی نظمی ها و به هم ریختگی های اخلاقی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
موسوی گفت: برداشتن گام چهارم نشان داد ایران در مواضعی که اعلام کرده جدی است و بر سر منافع کشورمان مماشات ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
آمریکایی ها یک بار دیگر تصمیم گرفته اند نیروهای اشغالگر خود را در خاک سوریه افزایش دهند و در نقشه میدانی ذیل پایگاه های محل استقرار آنان را مشاهده خواهید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
رسانه حامی وزیر ارتباطات به جای اینکه به شبهات درباره شرکتهای ارزش افزوده پاسخ دهد به دیگران برچسب اتهام حمایت از خدمات ارزش افزوده را می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
دانشمندان دانشگاه "آکسفورد" برای نجات جان کرگدن ها و کاهش شکار آنها تنها به خاطر شاخ شان، اقدام به تولید شاخ های مصنوعی کرگدن کرده اند که مانند شاخ های اصلی از کراتین ساخته شده است و تفاوتی با نمونه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲    
پاییز فصل رنگ هاست، فصلی که برگ های زرد و خشک درختان بر روی زمین می نشینند و راه رفتن بر روی آن ها دل نشین است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
آیا به حرفی که می زنیم عمل می کنیم؟ آیا در عمل به تعهدات خود صادقیم؟ آیا با دوست و رفیق و آشنا و مشتری و .. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ضمن پاسخ به ابهامات، درباره نحوه نظارت این زیرمجموعه صداوسیما بر فعالیت وی اودی ها و دیگر سرویس های صوت و تصویر فراگیر، توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
امروز بخش درخور تأملی از سخنان رئیس جمهوری در جمع مردم یزد، در خصوص فساد اقتصادی مرتبط با نفت بود و حسن روحانی که گویی از ماجرای برخورد با فسادی عصبی بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
محققان کالج روماتولوژی آمریکا دریافتند کودکان مبتلا به سندرم داون در معرض ریسک زیاد ابتلا به آرتریت مرتبط با این سندرم قرار دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
باز هم سگ ها حادثه ساز شدند؛ این بار در محله دزاشیب یک قلاده سگ با حمله به دو مرد آن ها را گاز گرفت و مصدوم کرده است که یکی از مصدومان در بیمارستان بستری و نفر دیگر نیز به علت دو فقره گازگرفتگی به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از نهایی شدن قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در این قرارداد غرامت فوت افزایش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
مدیر مرکز خدمات درمان ناباروری ابن سینا ضمن اعلام نرخ 20.2 درصدی ناباروری در کشور، تأثیرگذاری عوامل محیطی مؤثر در ناباروری را در آقایان نسبت به خانم ها بیشتر دانست و تأکید کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
در هفدهمین روز تظاهرات مردمی عراق، هزاران معترض خود را به میدان التحریر بغداد رساندند و در استان های جنوبی نیز تظاهرات های مردمی ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
برخی دولتمردان و فعالین اصلاح طلب دقیقا در رویکردی مشابه حمایت از برجام، تمام مشکلات کشور را به FATF ربط داده و مدعی هستند که تنها راه حل رفع مشکلات کشور پیوستن به FATF است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
امروز در بازار آزاد، قیمت روز برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 900 هزار تومانی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که روز گذشته از آقای قالیباف درباره نامزدی اش در انتخابات مجلس سوال کرده و آقای قالیباف گفته است که قصدی برای حضور در این انتخابات ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
کارشناس مسائل آمریکا به گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی اشاره کرد و گفت: فرصت دادن بی جهت به اروپایی ها توجیهی ندارد و بحث کاهش تعهدات باید نهایتاً منجر به خروج ایران از برجام شود که باید سرعت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
کارشناسان و صاحب نظران حوزه فرهنگ معتقدند منطقه پرواز ممنوع جای خالی فیلم های قهرمان محور و نوجوانانه را در سینمای ایران پر کرده است و خانواده ها و مدارس با خیال راحت می توانند نوجوانان را برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۲    
حسن روحانی اصرار دارد صورت مساله بر باد رفتن 18 میلیارد دلار از ذخایری ارزی کشور در قالب تزریق ارز مداخله ای در بازار آزاد توسط بانک مرکزی در سال 96 را با پرداخت ارز 4200 تومانی در سال 97 برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۵    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: آشنایی نسل جوان با سیره شهدا تأثیرات شگرفی بر اندیشه آنها خواهد گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جذب جوانان به انجام و پرداختن به کارهای فرهنگی اثرگذار در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق گام دوم امروز باید در دستور کارمان باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۵    
برخی از گیاهان با ویژگی های خاصی که دارند، قادر هستند از عوارض آلودگی هوا در فضای بسته خانه ها بکاهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
مردم یزد در محل سخنرانی روحانی رییس جمهور در میدان امیرچخماق یزد مطالبات خود را با پلاکاردهایی بر دست گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
شهردار اراک گفت: با الگوبرداری از میادین میوه و تره بار تهران، در 5 نقطه از شهر اراک این میادین را احداث می کنیم تا از سفرهای غیرضرور درون شهری مردم برای تامین مایحتاج تره باری، کاسته شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 2 جوانی که با انتشار جاسوس افزار تلفن همراه، اطلاعات حساب 50 شهروند را سرقت و از حساب آنان 160 میلیون ریال برداشت کرده بودند، در اراک دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 4 تن و 553 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات پلیس استان در هفت ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این عملیات 8 هزار و 687 نفر معتاد و 183نفر قاچاقچی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۵    
هوای اراک روز یکشنبه در وضعیت ناسالم برای گروه های سنی حساس قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۵    
استاندار مرکزی گفت: ظرف سه ماه آینده سهام بانک کشاوزی در صنایع آذرآب در بورس عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۵    
پس از اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی، زمزمه هایی مبنی بر سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین به گوش رسید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس سازمان راهداری با اشاره به تفاهم با هپکو برای ساخت و تحویل 300 دستگاه انواع گریدر، لودر و بیل مکانیکی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۵    
گروه جهادی شهدای ماشین سازی اراک مسئولیت نصب سازه های فلزی، مربوط به احداث خانه های محرومین و آسیب دیدگان از بارش های فروردین 98 بر عهده گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۵    
فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت مبارک باد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۵    
بشر در عصر حاضر در تلاش است که با به کار گیری تمام داشته های خود آرمان شهر پر از صلح که برآمده از یک تمدن واحد باشد را در جهان مستقر سازد و با تکیه بر توسعه در ابعاد اقتصادی، صنعتی، بهداشتی و پزشکی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۵۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی نوزدهم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.