شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 4 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۷    
هرساله با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع)، زائران و عزاداران از استان ها و شهرستان های اطراف مشهد به شوق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، مسیر را با پای پیاده تا حرم ضامن آهو طی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۶    
شهردار بافت تاریخی اراک در خصوص پیاده راه سازی خیابان حصار گفت: کمیسیون ماده 5 با کلیت طرح پیاده راه سازی خیابان حصار موافقت کرده و باید زیرساخت های لازم فراهم شود
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹    
در اوایل آبان 1398 با نفوذ جریان ناپایدار در مازندران، ارتفاعات و منطقه کوهستانی چالوس شاهد مِه شدید بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹    
4 آبان 1343 امام خمینی در نطقی تاریخی علیه لایحه کاپیتولاسیون سخنرانی کرده و آن را سند بردگی ملت ایران دانستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست مدیران عامل شرکت های پارک فناوری پردیس تاکید کرد: برای ورود کالای مشابه تجهیزات و ملزومات پزشکی تولید داخل ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹    
ماهیگیران میاندورود در روزهایی که از شرایط بد اقتصادی و کمبود ماهی در دریا گلایه دارند در تلاش برای کسب روزی از دریا برای خود و خانواده هستند و همچنین نیاز کشور به ماهی را نیز تامین کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
سازمان هواشناسی در اخطاریه ای از تشدید بارش ها در غرب و جنوب غرب کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: فردا در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان باران و برف می بارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
در تحلیل سیاست زده سبک زندگی امام حسن علیه السلام هرنوع سلیقه امروزی مردم یا مسئولان ملاک فهم تبیین تاریخ و سیره آن امام بزرگوار و ماجرای صلح با معاویه ملعون قرار می گیرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنار افزایش سرعت شناورهای رزمی خود در خلیج فارس، طی یک برنامه ریزی بلندمدت به سمت طراحی و ساخت شناورهای بدون سرنشینی رفته است که از قابلیت های بالای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
توهین به فرهنگ ایرانی به کرات در فیلم وجود دارد و فرهنگ ایرانی را کاملا منسوخ شده معرفی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
گروه استان ها رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مورد آخرین وضعیت ترافیک محورهای منتهی به مشهدمقدس توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
فرماندهی عملیات مشترک عراق تهدید کرد که با خرابکاران به عنوان تروریست برخورد خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
تصویربرداری سریال شاه رگ به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش و در سکوت خبری آغاز شده بود،همچنان ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سالهای قبل بارها دَبل کردم، اما هت تریک نکرده بودم که خوشحالم این بار مزه آن را در پرسپولیس چشیدم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
یکی از معضلات زنان فرانسوی، مسئله "خشونت خانگی" است؛ کشته های این خشونت هر سال در فرانسه نسبت به سال قبل در حال افزایش است به گونه ای که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از 120 زن در فرانسه به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
یک نماینده مجلس می گوید مجالس رو به تکامل بوده اند و مجلس دهم متوازن ترین مجلس ایران بوده است!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آمریکا هیچ گاه در موضع گیری های خود استوار نیست این بار نیز از یک سو کرد ها را به سمت خود می کشد و از سوی دیگر میدان را برای احیای مجدد داعش و تسلط گروه های تروریستی در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
روزنامه ای لبنانی تشریح کرد، آنچه در عراق تحت پوشش اعتراض های مردمی در جریان است، طرح کودتاست که آمریکا، امارات، عربستان و طرف هایی در کردستان در آن نقش دارند و دو اتاق عملیات در عراق دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
معاون وزیر خارجه روسیه یادآور شد اگر منافع اقتصادی تهران مورد توجه قرار نگیرد مرحله چهارم کاهش تعهدات ایران در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اجتناب ناپذیر خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
وزارت دفاع روسیه ضمن انتشار تصاویر ماهواره ای از قاچاق نفت سوریه تحت حفاظت نظامیان آمریکایی قبل و بعد از شکست داعش، حضور نظامیان آمریکایی در مناطق نفتی سوریه را راهزنی بین المللی خواند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
در پی اظهارات معاون اول رئیس جمهور درباره تأیید لوایح مربوط به FATF از سوی رهبر انقلاب، مخاطبان با ثبت درخواستی در فارس من خواهان پیگیری قضایی این اظهارات شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
گزارش ها حاکی از آن است که نخست وزیر لبنان در تلاش است برای فرار از استعفا و همچنین برای آرام کردن فضای این کشور تغییراتی در کابینه ایجاد کند تا شاید بتواند از خشم معترضان بکاهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
معاون وزیر راه در حالی از ثبت نام متقاضیان در طرح اقدام ملی خبر می دهد که ابهامات زیادی در این طرح وجود داشته و هم چنان مشخص نیست کدام بخش از طرح اقدام ملی قرار است در ثبت نام به دست مردم برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش 30 درصد نرخ مسکن در مناطق جنوبی گفت: تقاضا های سرمایه از بخش مسکن خارج شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۴    
سفر اخیر مارک اسپر به افغانستان، یادآور سفر جان کری به این کشور و مدیریت نتایج انتخابات سال 2014 است. انتخاباتی که به دلیل تقلب و همچنین اختلاف بین دو نامزد نهایی دچار بن بست شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۴    
عارف اگر در این برهه هم در برابر تصمیم اصلاح طلبان فداکاری پیشه کند، به محاق خواهد رفت و شاید سال ها طول بکشد که بتواند شخصیت سیاسی خود را به عنوان یک اصلاح طلب بازیابی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۴    
داماد روحانی حالا بیش از گذشته در رسانه ها ظاهر می شود و حتی در رسانه ملی هم به وی تریبون می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۴:۱۴    
درگیری های مکرر بین اعضای لیست امید در شورای شهر و حتی در پاره ای مواقع به کار بردن واژگانی که در شان و جایگاه شورای اسلامی کلانشهر اراک نیست خود به معضلی بزرگ تبدیل شده است و جلسات به جایی رسیده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی برگزاری اردوهای جهادی را یکی از مهم ترین بسترهای تربیت نیروی انقلابی دانست و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۴    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۴    
معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد استان مرکزی گفت: در 6 ماهه امسال بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط حامیان به کودکان ایتام و محسنین کمک شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس پلیس راهور استان محدودیت های ترافیکی مراسم عزاداری روز 28 صفر در شهر اراک را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی، یک واحد عرضه کننده تجهیزات پزشکی در شهر اراک شناسایی و 71 دستگاه تجهیزات مختلف پزشکی قاچاق کشف شد
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
یک کارشناس مذهبی گفت: دلایل بسیاری در کتاب های روایی و تاریخی، اعم از شیعه و اهل سنت وجود دارد که شهادت ناشی از مسمومیت پیامبر اکرم(ص) را تأیید می نماید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
طی چند ماه گذشته بعد از کاهش درآمدهای نفتی کشور، دولت از این درآمدها چشم پوشی کرده و بودجه کشور به سمت درآمدهای مالیاتی سوق پیدا کرده است در همین راستا دولت در حال پیگیری وصول مالیات ها و جلوگیری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
رایزن اقتصادی ایران در آذربایجان گفت: برآوردها حاکی از حداقل 15 میلیارد و حداکثر 50 میلیارد بشکه ظرفیت نفت درجا در دو میدان البرز و الوند است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات لیست درگاههای فروش فیلترشکن و VPN را در خردادماه به مرکز ملی فضای مجازی و دادستانی ارائه کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
دولت هر ساله سه درصد از اعتبارات بودجه عمومی دستگاه های اجرایی را به رفع مشکلات مناطق محروم اختصاص می دهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۱۷    
کارشناس مسئول بیماریهای واگیر مرکز بهداشت تفرش گفت: سالانه بیش از 5 میلیون نفر و در هر 10 ثانیه یک نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۷    
رییس مرکز تحقیقات مسمومیت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره انواع مسمومیت های غذایی به ویژه نوع کشنده آن توضیح داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۷    
در این گزارش به معرفی و بررسی 10 شبکه اجتماعی معتبر و محبوب در سال 2019 پرداخته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۷    
یک روانشناس گفت: اگر قصد ازدواج دارید با افراد کمال گرای منفی ازدواج نکنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۷    
هکتار ها باغ در محله طرشت و درست پشت دانشگاه شریف در کمتر از 14 سال نابود شدند تا ساختمان های این دانشگاه جای درختان را بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۷    
ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: اگر در المپیک 2020 شرکت نکنم، احتمالا از وزنه برداری خداحافظی می کنم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۸:۱۷    
نماینده مردم شازند گفت: زمزمه ای در هیئت دولت مطرح می شود که می خواهند پالایشگاه هایی که فعلا دولتی هستند را دوباره در مسیر خصوصی سازی قرار دهند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۷    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چهارم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.