یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 1 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمین، 25 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارگاه غیرفعال کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۴    
جمعی از ورزشکاران و موتور سوران اراکی امروز با طی کردن مسیر امام زاده عبدالله و آمنه خاتون به سمت دهکده مقاومت از اقدام ارزشمند مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس حمایت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۷    
شورای اسلامی کار شرکت آذر آب اراک اعلام کرد: اعتراضات کارگران آذرآب کاملا صنفی است و اجازه سوءاستفاده معاندان و مغرضان را از اعتراضات صنفی نمی دهیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۰    
امروزه، یکی از چالش های بزرگ بهداشتی در سطح جهان که سالانه سلامت میلیون ها نفر را درگیر و منجر به ناتوانی و مرگ آنها می شود، بیماری هپاتیت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۶    
مربی گلر های سایپا حرف و حدیث های جنجالی پیرامون حرکت دروازه بان این تیم مقابل استقلال را خنده دار دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶    
دبیرکل راسیا سگودنیا (روسیه امروز) اعلام کرد رئیس جمهور روسیه به دنبال جانشینی برای خود است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۶    
غیرت عنصر اخلاقی ارزشمندی ست که سینمای ایران بارها بر آن تاخته است و پدر باغیرت را مذموم و سیاه نشان داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
ارتش سوریه با مشخص شدن تقریبی اوضاع در شمال و شمال شرق این کشور در سایه توافق ترکیه و روسیه، خود را برای آغاز یک عملیات گسترده علیه عناصر تروریست در جبهه ادلب آماده می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد جنگنده های دشمن سعودی طی 24 ساعت بیش از 170 بار صعده و حجه را بمباران کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۶    
با وجودی که نماینده مجلس از قول رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده که با فرد هتاک به فرهنگ عاشورا برخورد می کند اما هنوز خبری از این موضوع در رسانه ها منتشر نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۷:۵۳    
جزئیات تاز ه ای از دستگیری یک متهم اقتصادی که به اشتباه همدست سلطان سکه معرفی شده است، منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۳    
جهانگیری و روحانی در حالی ادعای موافقت مقام معظم رهبری با لوایج چهارگانه و FATF را مطرح می کنند که مجمع تشخیص مصلحت نظام این ادعا را تکذیب کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی شهرستان فراهان با شعار شوراهای دانش آموزی، طلایه داران گام دوم انقلاب در سطح مدارس شهرستان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه ای اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر نظر موافق مقام معظم رهبری در خصوص لوایح fatf و cft را رد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن ملی توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
آستانه اکران خبر رسیده که سینما های حوزه هنری خانه پدری را نمایش نمی دهند و احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد خواسته جلوی نمایش این فیلم گرفته شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مواضع رئیس جمهور آمریکا در قبال منطقه غرب آسیا به خصوص تحولات اخیر سوریه موجب نگرانی متحدان واشنگتن در خاورمیانه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس جمهور گفت: افتخار ما این است که با تروریست ها و فساد می جنگیم و مقابله می کنیم، لذا نباید اجازه دهیم در سیستم بانکی مان اتهام پولشویی به ما بچسبد و این به زیان کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: به نظر من باید اینگونه به قضیه نگاه کنیم که برای موفقیت و پیشبرد اهداف و بهبود وضعیت موجود کشور باید از یک نفر پیروی کنیم که برای بهتر شدن و رسیدن به روزهای بهتر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مسئولان و مدیران نظام در سراسر کشور لازم است بعد از دریافت حساب کاربری "ثنا" از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا پایان آبان ماه اموال خود را اظهار کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا 48 ساعت آینده افکار عمومی در جریان بخشی از مسائل مربوط به دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه معاند آمدنیوز قرار خواهند گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۲    
جونز متخصص بررسی اطلاعات و بررسی صفحه های دروغین در شبکه اجتماعی توئیتر در پژوهشی تحلیلی به این نتیجه رسید که بیشتر هشتک های توهین آمیز ضد سید حسن نصرالله منشأ سعودی دارد و از لبنان مدیریت نمی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در 50 نقطه استان مرکزی تجمع روز استکبارستیزی 13 آبان برگزار می شود گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک محموله پارچه های خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در دلیجان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۲    
ضدانقلابیون در شبکه های اجتماعی با پروپاگاندا به هنرمندان ارزشی حمله می کنند و تا فضای اختناق و خودمحوری ایجاد کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: درمجموع 132 عنوان برنامه در دهه وقف در سطح استان پیش بینی شده که کلیه برنامه ها با محوریت خدمات اجتماعی برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با قیمت تضمینی که دولت برای گندم در نظر گرفته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۲    
موکب داران عراقی امسال هم در همایش جهانی پیاده روی اربعین به حق سنگ تمام گذاشتند و از زائران بهترین پذیرایی را کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
دست اندرکاران صنعت داروسازی کشور، نسبت به تشدید قاچاق داروهای تولید داخل به آن سوی مرزهای جغرافیایی ایران هشدار داده و خواستار توجه دولت به مسائل و مشکلات تولید کنندگان دارو هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
دیدار و گفت وگوی روسای جمهور ترکیه و روسیه منجر به نوشتن توافق نامه فراگیر و مهمی شد که یکی از دستاوردهای آن٬ اقناع اولیه ترکیه برای بازگشت به توافق آدانا با دولت دمشق است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره علت کمبود کتاب های درسی و شائبه مشکل توزیع آن در شهر تهران توضیح داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
ذخایر سنگ آهن گل گهر در استان کرمان و در 50 کیلومتری جنوب غربی شهرستان سیرجان واقع شده است . آثار موجود و حفره های باقی مانده در محل کانسار(بخشی از پوسته زمین اطلاق می شود که تحت شرایط خاص زمین شناسی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور خبر داد: رئیس جمهور به منظور سخنرانی در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد فردا به باکو سفر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
جوان ها تنهایی شان را ترجیح می دهند با کسی قسمت کنند. کسی که می گویند شریک زندگی است. نه تنها تنهایی شان بلکه تمام احساساتشان را با او شریک می شوند و یک روح می شوند در دو بدن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: ما اعتقاداتی داریم و تا آخرین لحظه پای آن اعتقادات می مانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تخصیص منابع اشتغال از محل قانون بودجه نزدیک به صفر است، از به کارگیری روش های جدید تامین مالی برنامه اشتغال از قبیل اوراق مشارکت خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
موضوع استقلال ری از پایتخت در حالی به سرخط خبرهای رسانه های مطرح استان تهران تبدیل شده که با وجود یکپارچگی و تعیین مرز تقسیمات کشوری مورد تأکید قانون ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به حضور 35 دانشگاه برتر ایران در جمع 1500 دانشگاه ممتاز جهان، گفت: ده دانشگاه اول ایران در رتبه بندی یو اس نیوز به ترتیب دانشگاه تهران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
تلاش های سازمان پرورش افکار که با به کارگیری افرادی که با طوع و رغبت به مسئولیت خود عمل نمی کردند و از سوی دیگر بدنه جامعه آن را تحمیلی بیشتر نمی دیدند به موفقیت نرسید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
عقبه حرکت های مسلحانه در مناطق کردنشین سوریه، به حوادث دهه 70 میلادی در مناطق کردنشین ترکیه برمی گردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
از دیگر نقاط قوت قانون جدید حمایت از معلولان این است که افراد دارای معلولیت های شدید می توانند از سامانه های حمل ونقل ریلی و اتوبوسرانی درون شهری دولتی و عمومی به صورت رایگان بهره ببرند و استفاده این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
با تلاش محققان کشورمان فناوری نانو به صنعت نساجی وارد شده و تاکنون منسوجات زیادی با ویژگیهای منحصر به فرد ضد آب، ضد آنتی باکتریالی، ضد حساسیت و ضد لک در این صنعت به تولید رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
آیت الله مکارم شیرازی در یکی از خاطرات خود پیرامون سفر پیاده به کربلا؛ خاطره ای جالب را از خنجر کشیدن یک جوان شیعه عراقی در مقابل خود نقل می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.