شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 9 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۷    
توصیه می شود آقایان دولتی تعهد کتبی بدهند که اگر پیوستن به FATF مشکلاتی در حوزه امنیت اطلاعات و یا محدودیت های بانکی و .. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۶    
جنگل های هیرکانی در زبان رایج و عامیانه ی مردم ایران زمین با عنوان جنگل های شمال نامیده می شود و دومین اثر بزرگ طبیعی و متراکم ترین ناحیه جنگلی ایران را تشکیل می دهند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مقامات تهران تلاش می کنند ترامپ را در خروج از برجام منزوی کنند. اما اندیشکده کیتو به آمریکا پیشنهاد داده در کنار چماق، هویج هایی به ایران پیشنهاد دهد تا اروپا با آمریکا در فشار بر ایران همراه شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۴    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که برخی از سلول ها می توانند به تقویت رشد تومور در روده و گسترش سرطان کمک کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از شهر فناوری و نوآوری واحد اراک و نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی پیشنهاد کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۱:۰۹    
دولت هند علیرغم اعتراضات گسترده ساکنان کشمیر هند، امروز (پنجشنبه) رسماً جامو و کشمیر را به دو منطقه جامو و کشمیر و لداخ تقسیم کرد که مستقیماً تحت کنترل دولت مرکزی دهلی نو قرار می گیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۹    
گروه تروریستی داعش در پیامی صوتی کشته شدن ابوبکر البغدادی ، سرکرده خود را تأیید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۹    
از 24 قلم کالای خوراکی که در سبد مایحتاج روزانه خانوارها قرار می گیرد فقط سه مورد نسبت به پارسال ارزان شده و مابقی با افزایش قیمت همراه بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه وزارت صمت برای واحدهای راکد گفت: 2000 واحد تولیدی راکد را به چرخه تولید برمی گردانیم .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۹    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عضویت داریم؛ اما منتقد این شورا هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۹    
مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه علنی شدن روند استیضاح ترامپ را به تصویب رساند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۹    
حجتی گفت: منابع پرداخت خسارت سیل تخصیص پیدا کرده است و پیش بینی شده بود، اما هماهنگی بین وزارت ارتباطات و وزارت کشور به جهت بازنگری مجدد اراضی در دشت ها از طریق ماهواره، باعث تاخیر در پرداخت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۹    
پس از پخش گفت و گوی تلویزیونی دکتر ماهروزاده، همسر حداد عادل از شبکه 4 سیما برخی کانال های تلگرامی با بازنشر یک کلیپ تقطیع شده اینطور القاء کردند که هدف از تاسیس مدارس فرهنگ بنا بر گفته وی تحصیل ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۹    
بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب درباره طیب حاج رضایی در دیدار خانواده این شهید منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۹    
اعضای تیم پرسپولیس در دیدار مقابل ماشین سازی، مدال قهرمانی سوپرجام سال 97 را دریافت نمی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۹    
بسیاری از افراد به ویژه بانوان به دنبال داشتن پوستی بدون لکه، چین و چروک و شفاف هستند، برخی خوراکی ها برای رسیدن به این هدف بهتر از بوتاکس عمل می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان، خدمت در حوزه امنیت را از مهم ترین و ارزشمندترین مسئولیت ها برشمرد و گفت: نیروی انتظامی پیشگام اقدام عملیاتی در حوزه سخت افزاری امنیت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۶    
سکانسی از فیلم w2008 به کارگردانی الیور استون که راز فتنه ها و بحران های منطقه را در دفتر رئیس جمهور آمریکا تشریح می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۶    
پیکر مرحوم آیت الله علی اصغر قاضی زاده، شاگرد آیت الله العظمی بروجردی و امام خمینی(ره) در اراک تشییع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۶    
بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در محور شازند- بروجرد یک کودک یک ساله جان باخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
بررسی سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعزام نظامیان جدید به سوریه برای محافظت از میادین نفتی حومه دیر الزور، نشان از قصد واشنگتن برای راهزنی نفتی در این کشور دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
سفیر اسبق آمریکا در ناتو معتقد است اروپایی ها گرفتار مشکلات خود از جمله برگزیت و مشکلات سیاسی داخلی هستند و اعتماد به نفس لازم برای اینکه بتوانند نظر ترامپ را تغییر دهند، ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
بررسی ها نشان می دهد که سالیانه 30 تا 50 درصد محصولات کشاورزی به ضایعات تبدیل می شود که با کاهش این میزان ضایعات می توان غذای 15 تا 20 میلیون نفر را از این محل تامین کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
آیا کل آنچه قرآن از ما می خواهد قرائت و ترتیل و زیبا خوانی قرآن است و بس؟ کسی که حافظ شد دیگر چیزی برای آموختن برایش وجود ندارد و به انتهای مفاهیم قرآن مشرف شده است؟ یا حتی کسی که کل قرآن و تفاسیر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
یک کارشناس مسائل تحریم و دیپلماسی اقتصادی با برشمردن خطاهای راهبردی دولت در خصوص FATF معتقد است: اجرای برخی از اقدامات برنامه اقدام تکمیل کننده تحریم های ظالمانه آمریکاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
31 اکتبر، مصادف با آیین هالووین است، مراسمی که اصالت خود را از دست داده و فرهنگی غلط را در جهان تزریق می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
سیستان و بلوچستان مقصدی بی نظیر برای گردشگری است که باوجود ظرفیت های منحصربه فرد و خارق العاده تاریخی، طبیعی و جغرافیایی همچنان ناشناخته مانده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
رسانه های سعودی برای متهم کردن ایران در اتفاقات منطقه دست به دامن فوتوشاپ شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
سامسونگ به تازگی از طراحی و برنامه ریزی خود برای تولید گلکسی فولد 2 پرده برداشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
درون کیف مدرسه اش، دو دفترچه کوچک داشت؛ یکی از آنها را با کاغذ سفید جلد گرفته بود و دیگری را با کاغذ سیاه؛ بعضی وقت ها چه در خانه و چه در مدرسه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 9 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از خدمات آن استفاده می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
عصر رضاخانی را در مجموع باید از مقاطع عجیب تاریخ معاصر ایران به شمار آورد. شگفتی پدیده رضاخان در آن است که دیکتاتوری نفس گیر و استبداد مطلقه پس از دو دهه تلاش های پیگیر مبارزات مردم ایران برای آزادی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی کشور شعار راهپیمایی 13 آبان ماه 98 را "استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا" اعلام کرد و گفت: با وجود اهمیت 13 آبان،جای بسیاری از مسئولان در این راهپیمایی خالی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۶    
حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده از فعالان دوران انقلاب اسلامی ایران است که در دوران مبارزات انقلابی از قم به اراک هجرت می کند به موج خروشان انقلاب در استان مرکزی می پیوندد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۴    
قاتل استوار یکم وظیفه شهید حسین محمدی در چهار راه آیت الله سعیدی خمین به دار مجازات آویخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۴    
آمریکایی ها هر جا که پا می گذارند نامی از ایران و حامیانش وجود دارد و کوچک ترین و فقیر ترین کشور ها چون یمن نیز در مقابل او قد علم کرده و این هیمنه ظاهری را با چالشی اساسی روبه رو ساخته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۳    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی نهم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.