چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۲    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 30 آبان را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۶    
به دام انداختن رسول دانیال زاده معروف به سلطان فولاد توسط اطلاعات سپاه، با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی همراه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۳    
کنفرانس سی وسوم وحدت اسلامی با سخنرانی رئیس جمهوری آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۳    
اولین فیلم از عملیات تعقیب دانیال زاده در خارج از کشور و دستگیری وی منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
تسنیم در بخش دوم واکاوی سازمان و استراتژی گروه های سیاسی برای انتخابات اسفند به بررسی جناح اصولگرا می پردازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
یکی از نمایندگان نزدیک به علی لاریجانی با اشاره به جلسه اخیر خود با وی نکاتی درباره تصمیمات انتخاباتی آقای علی لاریجانی مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
رهبرمعظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران تولید کتب معارف کاربردی برترین آرزو گفتند: در راه نشرمعارف، اصلا خسته نشوید و قوی حرکت کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
یکی از متهمین بزرگ مفاسد اقتصادی که پس از چپاول اموال ملت به خارج از کشور گریخته بود توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به کشور برگردانده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مردم این رفتار رئیس جمهور را که در گفتار و رفتارش در مورد مبارزه با فساد تناقض داشته باشد نمی پسندند و نمی پذیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
قانون رفع موانع تولید علی رغم تأکید رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت هنوز به طور کامل اجرایی نشده و تولیدکنندگان که چرخ مولد اقتصاد کشور در دستان آن ها است را با چالش های گوناگونی مواجه کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور که خود در منطقه اعیان نشین پایتخت سکونت دارد بیان می کند منتقدان در مناطق مرفه زندگی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
محدودیت عرضه خودرو از سوی خودروسازان و درج قیمت های بالا بر روی برخی سایت ها، باعث شکل گیری سوداگری در بازار خودرو و افزایش قیمت در بازار شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
اواخر سپتامبر سال جاری بزرگترین شرکت جهانگردی انگلستان به نام توماس کوک اعلام ورشکستگی کرد. توماس کوک علت این ورشکستگی ناگهانی را به دلیل سیاست های سردرگم انگلستان در موضوع برگزیت و سردرگمی مردم برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
رسول دانیال زاده ابر بدهکار بانکی که پس از گریختن از ایران در آلمان اقامت داشت با تلاش سازمان اطلاعات سپاه به کشور بازگردانده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۷    
رحمانی فضلی با اشاره به اظهارات اخیر دبیر شورای نگهبان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: اگر لازم باشد شب انتخابات هم استانداران و فرمانداران را تغییر می دهم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی دولت با بیان اینکه حاشیه سازی هایی که صورت می گیرد به مبارزه با فساد آسیب می زند، گفت: امروز در دولت تاکید شد که تمام دستگاه ها و وزارتخانه اطلاعات مشروح درباره صحبت های روحانی ارائه دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز را محصول یک برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه دانست که امید و امنیت را بیش از پیش در دل مردم زنده کرد و هراس را در دل دشمنان ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۷    
علیرغم رویارویی ایران با تحریم های شدید یک تصمیم مسئله دار و شاید بتوان گفت نسنجیده دولت موجب شده است قطب سرب و روی کشور مشتریان خود را از دست بدهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه ماینرها نسبت به تعیین قیمت صادراتی برق اعتراضی ندارند، گفت:قیمت برق مراکز استخراج رمز ارزها به ازای هر کیلووات ساعت در 8 ماه از سال 480 تومان و برای چهار ماه گرم سال ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۴    
تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت همزمان دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۴    
تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه 23 آبان، بیست و نهمین بازی خود را مقابل عراق برگزار می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۴    
وزیر کشور گفت: هر زمان که احساس کنم منافع مردم، در جابه جایی استانداران و فرمانداران است، اگر لازم باشد در شب انتخابات هم این کار را انجام می دهم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۴    
افرادی با حضور در رستوران های لاکچری، ویدئو هایی از خوردن غذا های گران قیمت را در صفحه خود منتشر کرده و از این طریق درآمد دارند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۴    
"تحریم" جان گروهی از بیماران ایرانی را نشانه رفته است، یک روز پروانه ای ها، یک روز تالاسمی ها، یک روز دیالیزی ها و...؛ این است حقوق بشر آمریکایی.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۴    
کسری بودجه ی سال98؛ دولت را وادار به هدفمندسازی یارانه ها کرد. اما این توفیق اجباری با سد بزرگی به نام حساب های نیابتی مواجه شده که دولت را در شناسایی دهک ها به اشتباه انداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۴    
تناقض گویی رئیس جمهور در موضوع اشتغال همچنان ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۴    
دولت آمریکا بامداد چهارشنبه اعلام کرد وضعیت اضطراری در قبال ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۴    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که به راحتی می توان در کشور قاچاق کرد گفت: اگر قاچاقچی زرنگ باشد حتی می تواند برای واردات کالایش ارز 4200 تومانی بگیرد و در بندر تقریبا کسی نمی پرسد که این کالا چیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از اول دی رمز دوم یک بار مصرف را برقرار خواهیم کرد، گفت: درباره هزینه هم از ابتدا گفتیم هیچ کس نباید از مردم در این باره هزینه ای بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۴    
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از ادامه اکران فیلم خانه پدری خبر داد و گفت: الان نامه دادستانی تهران مبنی بر رفع توقیف این فیلم را دریافت کردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۴    
مدیر مجموعه شهید علیمحمدی برای غنی سازی 20 درصد در فردو اعلام آمادگی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۴    
آقای رئیس جمهور روز گذشته درباره سیاست راهبردی "بستن درب چاه های نفت" اظهارات مغالطه آمیزی را مطرح کردند که نیاز به پاسخ درخور کارشناسی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۴    
محمدرضا پهلوی توان به کارگیری یک ایدئولوژی کارآمد، هنجار و اخلاقی را در جامعه ایران نداشت، زیرا ایدئولوژی او مبتنی بر ارزش های اصیل اجتماعی و دینی مردم ایران نبود و در ذات خود مخالفت های زیادی را در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
"مغزهای فاسد" در کمین انقلاب اسلامی؛ چه کسانی بر خلاف هشدار رهبری اصرار دارند فساد در ایران ساختاری است؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 پنجشنبه در اردن به مصاف تیم ملی عراق می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی از ساخت 2 نیروگاه اتمی در بوشهر تا سال 1406 خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
برای مسئولیت پذیر کردن کودکان او را شرطی نکنید. به او نگویید اگر مشق هایت را بنویسی تو را پارک می برم. نگویید اگر این خوراکی را نخری اجازه می دهم بستنی ای که دوست داری بخری
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
آمریکایی ها با حمایت از ته مانده های داعش در غرب استان الانبار درصدد هستند از راه اندازی جاده تهران - مدیترانه جلوگیری کنند اما با واکنش رزمندگان بسیج مردمی عراق مواجه شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
رئیس جمهور در مراسم افتتاح همزمان صدها پروژه عمرانی در استان کرمان اظهاراتی درباره استفاده از منابع نفتی، مالیات، سرک کشی به مسائل مالی و خصوصی مردم داشت که برخلاف برخی اصول بدیهی حکمرانی اقتصادی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
گزارش سامانه ثبت شکایات مشترکان از خدمات ارتباطی نشان می دهد که بیش از نیمی از شکایات این حوزه به اینترنت اختصاص دارد؛ در این راستا نقشه سراسری کیفیت اینترنت برای حل این مشکل طراحی شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۴    
حسن روحانی در جلسه شورای اداری در کرمان در حالی به قفل زدن بر چاه های نفت انتقاد کرد که وزیر نفت وی سال هاست بر پالایشگاه سازی کشور قفل زده و سیاست های خام فروشی را دنبال می کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: فردی که با ایجاد درگیری و شرارت های متعدد باعث سلب آسایش مردم در منطقه شراه شهرستان خنداب شده بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 54 تن کود شیمیایی تقلبی از یک سوله در یکی از قطب های صنعتی شهرستان اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس راهور استان مرکزی از توقیف 1211 دستگاه خودرو با تخلفات بالای 10 میلیون از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۴    
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر ورزش و جوانان در استان مرکزی حضور یافت و در آغاز برنامه های سفر یک روزه خود به شهرستان آشتیان وارد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴    
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه روح الله گفت: دوره مشاورین اسلامی در راستای تحکیم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی از 21 آبان ماه به مدت سه روز در اراک برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۵    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی با تولید 100 هزار تن انار به عنوان دومین تولیدکننده یاقوت های سرخ در ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی 22 آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.