یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 25 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۷    
با مدارای نیروهای انتظامی و امنیتی در دو روز اول و سوء استفاده افراد فرصت طلب و وابسته به گروهک های برانداز، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی نسبت به ادامه آشوب و تعرض به امنیت مردم، هشدار دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۷    
پلیس فرانسه در سالروز شکل گیری جنبش اعتراضی جلیقه زردها در این کشور، با گاز اشک آور به سوی آنها یورش برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
درحالی که شهرداری تهران با کم کاری در روز برفی باعث ایجاد مشکلات برای مردم شد خبرگزاری اصلاح طلب برای جبران این کم کاری سیاست پوشش خبری پرحجم را در پیش گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
جاده های زیادی در دنیا هستند که سالانه جان تعداد زیادی از مسافرانشان را میگیرد. در این گزارش 8 مورد از مرگبارترین و خطرناکترین جاده های جهان را بررسی می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
پرداخت کمک معیشتی به خانوارها و جلوگیری از گران فروشی و افزایش قیمت کالا از جمله تدابیر دولت برای جلوگیری از فشار تورمی افزایش قیمت بنزین است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
علی ربیعی گفت: طرح معیشت اقشار کم درآمد مقطعی نیست و به طور منظم هر ماه مبلغ اختصاص یافته به خانواده ها پرداخت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
رسانه های سعودی از شب گذشته، حجم زیادی از توان خود را بر روی اعتراضات پراکنده در برخی نقاط ایران متمرکز کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۱:۲۶    
رئیس پلیس فضای مجازی استان مرکزی گفت: متاسفانه دیده شده برخی رسانه هایی که حتی شناسنامه هم دارند، فراخوان تجمع های غیرقانونی را منتشر می کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۱:۱۶    
مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست مقابل عراق و به خطر افتادن شرایط صعود باز هم راهی مرخصی شد تا ابهام در خصوص مرخصی های او بیشتر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۱:۱۶    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 40 نماینده طرح سه فوریتی بازگشت قیمت عرضه بنزین به قبل از جمعه 24 آبان 98 را امضا کرده اند گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۱:۱۶    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: لیدر اصلی تجمعات شناسایی شده است، این لیدر 45 دقیقه مردم را تحریک می کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۱۶    
رای الیوم نوشت: ترور بهاء ابوالعطا تنها برای تحقق اهداف امنیتی نبود؛ بلکه اقدامی در جهت ایجاد پوشش سیاسی برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه با حضور اعضاء و سران سه قوه تشکیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: نحوه توزیع بسته معیشتی و ساز و کار چگونگی اجرا به طور جداگانه به زودی از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
طرح اسم الصفدی همزمان با اعتراضات مردمی در رابطه با مبارزه با فساد در شرایطی مطرح شده که الصفدی یکی از ارکان فساد در لبنان است و پرونده های فساد وی در پروژه زیتونة بی و قاچاق سلاح برکسی پوشیده نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
با برگزاری این تجمعات، پلیس در محل حضور یافته و با تذکر و راهنمایی نیروهای انتظامی، در بیشتر موارد موضوع خاتمه یافته است. مقامات محلی در عمده موارد به میان معترضان رفتند و قول پیگیری دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
وزیر دفاع گفت: پیشینه تحریم های ایران در حوزه دفاعی طولانی تر بوده است لکن تجارب و ظرفیت باعث شده تا در حوزه دفاعی کمترین آسیب را ببینیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در حالی شب گذشته به خط پایان رسید که فراتر از کیفیت آثار راه یافته و داوری شده، اما و اگرهایی درباره اهداف و دستاوردهای این رویداد مطرح است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
طبق وعده دولتمردان که به دفعات نیز اعلام شد، هدف اصلی برجام، لغو کلیه تحریم ها و گشایش اقتصادی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
محمدرضا منصوری به وضعیت خودروسازان داخلی اشاره کرد و گفت: خودروسازان هزینه های مالی و بدهی بانکی زیادی دارند و همچنین حیف و میل هایی هم که از قدیم وجود داشت باعث می شود اصلاح این وضعیت سخت تر از پیش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
صید غیر قانونی ماهی در آب های خلیج فارس و دریای خزر زیر سایه ضعف نظارت در حال انجام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
مرجعیت عالیقدر عراق با اتخاذ مواضع راهبردی و اصولی جدید خود، ضمن هشدار به بیگانگان و در رأس آن ها ایالات متحده آمریکا، نقشه راه جدیدی را برای آینده سیاسی این کشور ترسیم کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
استاندار مرکزی گفت: اگر طرح بنزینی مد نظر خوب اجرا گردد و در اجرا بدست افراد و آدم های عاقل بیفتد می تواند به خانوار ها و در راستای عدالت اجتماعی کمک کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
اعتراضات مردم برای گران شدن بنزین در کنار نبود برنامه مشخص برای واریز یارانه و کمک هزینه معیشتی به حساب مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
رئیس مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: دشمنان در صدد هستند به صورت آشکار و پنهان با هدایت عوامل و سرویس های اطلاعاتی، کام تازه شیرین شده مردم منطقه را با ناآرامی و آشوب در عراق و لبنان تلخ کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
اعتراض مردم به گرانی بنزین توسط دولت با ورود شبکه های خارجی و آموزش اغتشاش از سوی آن ها، باعث شده مطالبه های مردمی به سمت آشوب برود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۶    
قرآن، نهج البلاغه، صحیفهٔ سجادیه و رساله، چهار کتاب ارزشمند دینی ماست که هرکس باید وجدان خود را قاضی کند و ببیند حق این کتاب ها را چقدر ادا کرده و به گونه ای نشود که فردای قیامت از اینکه گذاشتیم بر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۵    
مراجع تقلید شیعیان در پیامی های جداگانه ای ضمن انتقاد از شیوه اجرای اصلاح قیمت بنزین، تأکید کردند: مجلس با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در مجموعه های اصناف و سایر دستگاه های مرتبط با بررسی راهکارهای موجود برای جلوگیری از افزایش هرگونه قیمت تمهیداتی اندیشیده اند که با قید فوریت سریعاً ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه همه توان استان بر این است که افزایش قیمتی صورت نگیرد گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه چگونگی پرداخت یارانه جدید را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۵    
سهمیه بندی بنزین در دولت نهم و دهم نیز اجرا شده بود اما در کنارش سهمیه ای هم برای بنزین سفر اختصاص می دادند حالا باید دید آیا با طرح جدید سهمیه بندی، توجهی به سفرهای بین شهری خواهد شد یا نه.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۵    
وکیل حسین فریدون اعلام کرد: پرونده موکلم به دلیل دستگیری دانیال زاده مجدد بررسی نخواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۵    
در تجمع آرام امروز خرم آباد مردم ضمن یادآوری اینکه شعار اشتباهی و شیشه شکستن ندارند، تأکید کردند که اجازه نمی دهند از تجمعات آن ها ضدانقلاب سوءاستفاده کند
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بابیان اینکه افزایش قیمت بنزین نباید هیچ گونه تأثیری بر قیمت کالاها داشته باشد گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۵    
صبح امروز در بسیاری از شهرهای کشور، ائمه جمعه و فرماندهان بسیج برای شنیدن دغدغه های مردم و رانندگام معترض به افزایش قیمت بنزین در میان آنها حاضر و به گفتگو پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۵    
رضا پهلوی و مسیح علینژاد نیز که در طول سال های گذشته خود را ملعبه دست سعودی ها و سرویس های جاسوسی بیگانه کرده اند و از این طریق جیب خود را پر پول کردند، این بار نیز با انتشار مطالب خود در صفحات شخصی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه حدود 63 تا 64 میلیون لیتر در روز بنزین سهمیه ای توزیع می شود، گفت: 29 تا 30 هزار میلیارد تومان درآمد از محل افزایش قیمت بنزین خواهیم داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۵    
عده ای گرانی خانه را را به قیمت ارز و طلا ارتباط می دهند، آیا انفجار قیمت ملک به تحریم ربط دارد؟ چه مواد اولیه ای می خواهد که تحریم مانع ورود آن به کشور می شود؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بر شمردن برخی از فرهنگ های غلط بودجه ای در نظام اداری کشور عنوان کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش بیل زن بود، باغچه کلمبیا را بیل می زد تا این تیم نتایج بهتری بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: متاسفانه امروز آقایان به جای حل مشکلات دانشجویان به دنبال این هستند که آنها را به عنوان سیاهی لشگر در پشت سر اهداف خود قرار دهند و از این طیف بهره ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
آزمایشگاه تعامل انسان با ربات دانشگاه تهران محلی است برای تغییر و تحول سبک زندگی مردم که می تواند ساختار اجتماعی را دگرگون کند درواقع تکنولوژی و طراحی و ساخت دستگاه ها و ربات های هوشمند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: خیلی خیلی خوشحالم توفیق داشتم با محوریتی که مدنظر رهبر عزیزمان درباره حضور مربی ایرانی در رأس تیمهای ورزشی است قهرمانی بدست بیاوریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن انتقاد از رویه دولت در عدم اجرای درست طرح رتبه بندی معلمان گفت: نه تنها این طرح بلکه بسیاری از برنامه هایی که دولت وعده اجرای آن را به فرهنگیان داده بود تاکنون به خوبی محقق ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
در این گزارش، 10 فناوری جدید صنعت خوردوسازی که در خودرو های نوین و پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد را معرفی خواهیم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
نحوه مصرف موادغذایی پیش پا افتاده ترین موضوعی است که انجام نادرست آن، بیشترین صدمات را به سلامتی وارد می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
دبیر انجمن وارد کنندگان موتور سیکلت ایران گفت: برخی از قوانین باعث تعطیلی متعدد کارخانجات و کاهش شدید تولید موتور سیکلت شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۵    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 25 آبان را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۹:۳۵    
کانال های ضد انقلاب با انتشار اخبار دروغ مدعی شده بودند که اوضاع در برخی مناطق نا آرام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۶    
دبیر کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی از عرضه دستاوردهای کمیته بانوان کنگره شهدا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۸:۰۶    
فرماندار شهرستان خمین ،انتشار خبر درباره آتش سوزی پمپ بنزین جاده خمین به اراک را تکذیب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۵۶    
دقایقی قبل در فضای مجازی عکس و خبری مبنی بر آتش سوزی در این مکان منتشر شده بود که صحت نداشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۷:۴۶    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی بیست و پنجم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.