پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۰May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون بیش از 400 نفر از این مرکز خدمات دریافت کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
یک منبع آگاه در ناجا گفت: در پی دستگیری عناصر و عوامل اغتشاشات اخیر، با اقدامات اطلاعاتی، راننده یک دستگاه سواری که اتوبان امام علی (ع) را مسدود و در ایجاد آشوب نقش آفرینی کرده بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
rnفعال شدن دو بازیگر ایرانی در حمایت از اغتشاشگران اجاره ای خبر از آزادی آنها برای فعالیت در کشور های غربی مشروط به فعالیت های ضدمیهنی می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
با این تدبیر مهم رهبر انقلاب در شرایط جنگ اقتصادی باید منتظر ماند و دید تا چه حد این موضوع مهم در بخش های مهمی، چون نفت و خودروسازی اجرایی شده و مسئولان دولتی مربوطه سراغ صنایع دفاعی می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
اشتباه تدارکات تیم فوتبال استقلال باعث عصبانیت سرمربی ایتالیایی این تیم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری سرشاخه های اغتشاش گران اخیر کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: در استان های البرز، تهران و شیراز سرشاخه های کلیدی تر دستگیرشده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری به بهانه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه و یا فرستادن پیام در شبکه های اجتماعی باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان در مورد عدم برگزاری تعدادی از مسابقات ورزشی اظهار داشت: به دلیل تصمیم شوراهای تامین استان ها این تصمیم گرفته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۶    
حسن بیگی به استعفای برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس اشاره کرد و گفت: ناصری که امروز استعفا می دهند خودشان می دانند که دیگر تائید صلاحیت نمی شوند و خلاف قانون است که تائید صلاحیت شوند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۶    
تجمع بیش از حد املاح در کلیه ها می تواند منجر به تشکیل سنگ هایی به شکل کریستال شود که اگر دفع نشوند، می توانند عوارضی چون عفونت یا آسیب های کلیوی را به دنبال داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۶    
مرگ مشکوک جفری آپستین میلیاردر نزدیک به ترامپ که از دختران جوان و نوجوان سوءاستفاده جنسی می کرد و از این طریق پول هنگفتی به جیب زده بود، پرونده مشکوکی است که روزانه ابعاد بیشتری از آن فاش می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ان شاءالله اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از موافقت رهبری با عفو و تخفیف مجازات 422 نفر از محکومین این سازمان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۶    
یکی از کارشناسان بی بی سی در حالی که رگ گردنش بیرون زده است، بی فرمانده بودن عملیات اغتشاش در ایران را رد می کند و رضا پهلوی را فرمانده عملیات می داند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۶    
تیم فوتبال استقلال در بازی با نساجی، بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از مشاجره لفظی حسن روحانی و حسن رحیم پور ازغدی در نشست شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره بنزین خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
مردم اراک با حضور پر شور در راهپیمایی میثاق با ولایت، حمایت از امنیت و اقتدار نشان دادند تحت هیچ شرایطی از ولایت فقیه جدا نخواهند شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۶    
گزارش های رسیده به صبح نو نشان می دهد در شرارتهای اخیر میدانداری زنان چشمگیر بود و در صحنه های مختلف نقش ویژه ای واداشتن مردم به اعمال ساختارشکنانه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
با ورود دولت و قطع کردن اینترنت، در عمل میدان داری شبکه های اجتماعی خارجی برای افزایش التهاب محدود شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
خبرنگار شبکه راشاتودی در گزارشی، نظر برخی از شهروندان ایرانی درباره ادعای حمایت آمریکا از ملت ایران را جویا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت با توجه به گرانی بنزین باید بازار را کنترل و شبانه روزی در این زمینه تلاش کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
برخی فکر می کردند که با قطعی اینترنت جهانی زندگی مردم کشورمان مختل می شود اما در این زمان بانک ها و اداراتی که کار خدمات رسانی به مردم را انجام می دادند به فعالیت خود ادامه دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مدیر رَسته فناوری اطلاعات طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار وزارت کار از راه اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
فرمانده کل سپاه گفت: ما در دفاع از امت اسلامی جغرافیای جهان اسلام را در نظر داریم و هرگز تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی شویم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
در بازار روز خودر و، دنا پلاس توربو با 3 میلیون تومان افزایش به قیمت 177 میلیون تومان رسید و قیمت کیا اپتیما 2017 با ثبات در نرخ با قیمت 710میلیون تومان معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
بر اثر اقدامات خرابکارانه آشوبگران در روزهای اخیر که پس از اعلام افزایش قیمت بنزین به وقوع پیوست، حدود 80 فروشگاه زنجیره ای تخریب و به آتش کشیده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
اردکانیان گفت: پس از تغییر قیمت بنزین به هیچ عنوان قیمت آب و برق تا پایان سال گران نخواهد شد لذا مردم نگران این موضوع نباشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
تبریز - با بارش برف و برودت هوا، ساکنین مناطق زلزله زده از جمله روستاهای میانه و سراب در وضعیت نامناسبی زندگی می کنند و اسکان موقت و لوازم گرمایشی، اصلی ترین مطالبه آن ها است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مردم ولایتمدار شهرستان تفرش در اقدامی انقلابی و خود جوش در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن آشوب های روزهای اخیر اشرار در استان های مختلف، به خیابان ها آمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
گروه استان ها امام جمعه موقت سنندج گفت: اغتشاشات اخیر و آتش زدن بیت المال کار عده ای اشرار، مزدور و جیره خوار دشمنان خارجی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مجمع انتخابات ریاست فدراسیون والیبال برگزار و داورزنی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
بازگشت شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی یکی از اتفاق های ویژه فصل جدید پایتخت است. مطمئنا بازگشت بهبود بعد از گذشت دو فصل، شکل تازه ای به کار خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حساب معترضان از اشرار جداست، گفت: با هوشیاری مردم صف معترضین از آشوب گران طی چند روز جدا شد و دشمن ناکام ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۶    
مردم ولایت مدار اراک در راهپیمایی با شکوهی میثاقی دوباره با ولایت بستند و از حافظان امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با اشاره به خسارت های آشوب های اخیر اظهار کرد: واردکردن این خسارت ها خیانت و جنایت است، اعتراض نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۶    
مردم ولایتمدار استان مرکزی در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب های روزهای اخیر اشرار در استان های مختلف، به خیابان ها آمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۶    
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر شاهد هیچ گونه تخریب اموال عمومی در استان نبودیم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۶    
سفیر اسبق ایران در استرالیا گفت: اگر می خواهیم فتنه ها شکل نگیرد باید سطح آگاهی مردم را بالا ببریم در همین فتنه اخیر اگر مردم از برخی مسائل آگاهی پیدا می کردند قطعاً شاهد این نابسامانی ها نبودیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل راهداری استان مرکزی گفت: در حال حاضر بارش ها در تمامی محورهای استان مرکزی قطع شده و تمامی محورها به جز محور ساوه-همدان که دارای مه شدید است، باز بوده و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
دولت در قالب طرح حمایت معیشتی خانوار، امشب (29 آبان) طی دومین مرحله برای تعدادی دیگر از سرپرستان خانوار که 20 میلیون نفر را شامل می شوند، کمک نقدی واریز خواهد کرد.rnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۶    
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: برخورد یک دستگاه خودروی تریلی و یک دستگاه خودروی وانت در کیلومتر 8 محور توره - بروجرد دو کشته برجا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۶    
علی رغم اینکه موضوع برنامه ویژه گفتگوی خبری امشب درباره شبکه ملی اطلاعات و در تخصص وزارت ارتباطات بود اما محمد جواد آذری جهرمی در این برنامه حضور نیافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۶    
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.