یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 8 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۷    
مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همایش ملی فرهنگ ایثار، شهادت و حقوق شهروندی از مجموعه همایش های در ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با مسئولیت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۴    
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار چهل سال امنیت، خدمت و مردم یاری در روزهای 23 و 24 آبان ماه در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۶    
ستایش به زعم سازندگان آن برای تکریم خانواده ساخته شد و قصه زنی را روایت کرد که برای حفظ خانواده خود همه تلاش و ایثارش را به پای خانواده اش ریخت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۴    
دکتر محمد امانی | فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۴    
منوچین در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که باید سطح جدیدی از تحریم ها علیه ایران آغاز شود تا بتوان فشار بیشتری بر ایران وارد کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۴    
وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سئوالات چهار نماینده خانه ملت، به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس فرا خوانده شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مدیران مافیای آمریکایی- اروپایی حاکم بر کارگروه FATF لابد حق دارند پس از این بر تهدید ها و فشارهای تبلیغاتی خویش بیفزایند چرا که خریداران و مشتریانی برای این تهدید ها در داخل ایران پیدا کرده اند که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۴    
خشکسالی های پی در پی طی چند سال اخیر در شهرستان اسفراین، کشاورزان این منطقه را به سمت کشت محصولاتی مقاوم در برابر آب از جمله "پسته" سوق داده است اما نبود کارشناس متخصص پسته در این شهرستان باغداران را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۴    
در درخونگاه، سینما میکروفن فحاشی ها، توهین ها و عقده گشایی های فیلمسازش شده، اتفاقی که در سال های اخیر سینمای ایران بیش از پیش به چشم می آید و نمایان گر نگاه ضد ملی و ضد مردمی فیلمسازان ژانر نکبت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: مسائل مربوط به خصوصی سازی، تعاونی ها، مؤسسات اعتباری و خودروسازی ها ازجمله مشکلاتی است که بخشی از آنها به نظام پولی و بانکی کشور بازمی گردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
گرو ه استان ها رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کنار مبارزه با فساد بدون نگاه به چپ و راست، آقازاده ها و بنده زاده ها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
در این گزارش به تماشای زیبایی های فصل هزار رنگ پاییز می نشینیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
تصاویر خبرگزاری فرانسه از داعشی های زندانی در شمال شرق سوریه؛ شبه نظامیان کُرد می گویند در این بازداشتگاه 5 هزار داعشی از ملیت های مختلف حضور دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
موسوی لارگانی گفت: اگر لوایح چهارگانه FATF تصویب شود در واقع خودمان، خودمان را تحریم می کنیم و در حقیقت یک سری از اطلاعات که نباید در اختیار دشمنان قرار بگیرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۶    
چند روزی است که اعتراضات اخیر عراق که رنگ و بوی مردمی داشت از مسیر اصلی خود خارج شده و با ایفای نقش آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی وارد مسیر ایجاد اخلال در عملکرد دولت عراق شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
تیم کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز و به رغم یک کشتی گیر کمتر از روسیه، عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی مجارستان را از آن خود کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
کویر ابوزیدآباد در کاشان یکی از بهترین ها برای علاقمندان به کویرنوردی محسوب می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افراد با تقویت سیستم ایمنی بدن خود می توانند از ابتلا به بیماری های شایع در فصل سرما در امان بمانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
سعد حریری نخست وزیر لبنان با گذشت 13 روز از اعتراضات استعفا کرد تا لبنان را وارد مرحله خطرناکی کند و به طرح هولناکی که تل آویو و آمریکا برای لبنان تدارک دیده اند چراغ سبز نشان دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۶    
یک کارگردان مشهور آمریکایی از نقش ایران و روسیه در بازگشت امنیت و آرامش به سوریه تمجید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۱    
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه های ملی گفت: دانش در بسیاری از عرصه ها از جمله فضای مجازی گسترش پیدا کرده، اما آن چیزی که می تواند یک ملت را رشد داده و سرمایه ای ملی تلقی می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اگر تا مدت زمان دو ماه که عنوان شده، در مذاکراتی که وجود دارد آنچه ما به دنبال آن هستیم حاصل نشود، قطعاً گام چهارم را بر خواهیم داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۵    
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، مهمترین اقدام برای آغاز استیضاح ترامپ را برداشتند، اعضای دموکرات کنگره عصر روز گذشته لایحه ای را تصویب کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۵    
عناصر حرمت شکن فرقه ضاله بهائیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۳۵    
حساب توئتیری منتسب به حسن عباسی از آزادی وی از زندان اوین خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
استاندار مرکزی با اشاره به پایین بودن سرانه مطالعه در کشور، گفت: عدم کتابخوانی مردم ایران نگرانی هایی را بوجود می آورد که با توجه به گسترش فضای مجازی این نگرانی روز به روز بیشتر هم می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
به دنبال استعفای نخست وزیر لبنان از سمتش، این کشور با سه سناریوی اساسی برای حل بحران روبه رو شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
به رغم آنکه مسئولان هنوز به صورت رسمی جزئیاتی را در خصوص گام چهارم برجامی اعلام نکردند ولی با کنار هم گذاشتن اظهارات آنها می توان احتمالاتی را در خصوص مفاد گام چهارم مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تظاهرات در لبنان و عراق فرمودند: مردم هم مطالبات به حقی دارند؛ این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تحقق است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دو شنبه (6 آبان) با افزایش متوسط 430 هزار تومان همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۵    
به گزارش روزنامه واشنگتن پست عامل نفوذی آمریکایی ها در گروه تروریستی داعش مخفیگاه ابوبکر البغدادی را فاش کرده است!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۵    
دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۵    
برخی رسانه ها گزارش داده اند که در 5 سال گذشته، 40 تن از مدیران و کارمندان زیرمجموعه جهاد کشاورزی بازداشت شده اند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۵    
روزنامه دولتی ایران نیز اعتراف کرد که این کابین اختصاصی است و در سفر چند ساعته اربعین خانواده آقای جهانگیری درآن مستقر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی در اتوبان ساوه - همدان یک کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تظاهرات در لبنان و عراق فرمودند: مردم هم مطالبات به حقی دارند؛ این مطالبات در چارچوب ساختارهای قانونی قابل تحقق است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۵    
رئیس هیات اسکواش استان مرکزی گفت: دو ورزشکار از استان مرکزی جهت حضور در اردوی آماده سازی رده های مختلف سنی اسکواش دعوت شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: متاسفانه هنوز هم در کشور جریاناتی پیدا می شوند که از تجارب تلخ گذشته درس نگرفته و امیدوار به آمریکا هستند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۵    
شیخ صادق نابلسی استاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم سه فرضیه برای استعفای سعد الحریری مطرح کرد و درباره هرج ومرج اجتماعی و امنیتی خطرناک در کشور هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۵    
صداوسیما با تخفیف در تبلیغات همراه با چادر در ارائه تعرفه هایش آیا قرار است فرهنگسازی کند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵    
ابراز رضایت برخی مسئولان اقتصادی کشور از بهبود یک رتبه ای جایگاه ایران در شاخصهای بهبود محیط کسب وکار و اطلاق موفقیت دولت به عملکرد در این حوزه با وجود تحریمها کمی دور از واقعیت به نظر می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: از آنجایی که رئیس جمهور به خوبی می داند که مردم دیگر اقبالی به جریان اصلاحات و اعتدال ندارند، با دوقطبی سازی به دنبال پیروزی آنها در انتخابات است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵    
در حالی شهرداری تهران خبر از آمادگی خود برای مدیریت بارش های جوی طی روزهای گذشته داد که از صبح امروز بسیاری از معابر، بزرگراه ها و پیاده روها دچار آب گرفتگی شده و تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵    
درنتیجه فشار و اختناق رضاخانی به تدریج روزنامه نگاری و نویسندگی حالت انفعالی پیدا کرد و حتی صاحبان اندیشه و کسانی که در به حکومت رسیدن رضاشاه و تقویت پایه های حکومت او نقش بسزایی داشتند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۰۵    
آیت الله حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده، رئیس مدرسه حاج محمدابراهیم اراک به رحمت ایزدی پیوست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۰:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات مأموران کلانتری شهرستان اراک، مقدار 35 هزار لیتر سوخت دپو شده از کارگاهی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک کشف و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت معتقد است تخلف در پژوهش، حیثیت علمی کشور را خدشه دار می کند و در صورت احراز آگاهانه بودن تخلف، وزارت بهداشت در برخورد با متخلف هیچ مماشاتی ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
طبق آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، سهم نیروگاه های حرارتی در تولید برق کشور در بهار 98 به میزان 82 درصد بوده و همچنان انرژی های تجدیدپذیر بخش مغفول مانده توسعه صنعت برق کشور هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
گذشت یک دهه از طرح مسکن مهر، هنوز اتمام این طرح بزرگ با وعده های مختلف مسئولان در هاله ای از ابهام باقی مانده و به نظر می رسد قصدی برای اتمام آن وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
موسی نجفی با بیان اینکه هویت ایرانی سه مرحله داشته است که نسبت بین آنها طولی است، گفت: مذهب شیعه به عناصر فرهنگی گذشته ما جهت داد و ما هویت جدیدی پیدا کردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت مشکل اصلی ناکامی کشور در تولید چادرمشکی پس از 40 سال را قاچاق می داند و می گوید: در حالی که سازمان حمایت باید بر قیمت ها نظارت کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
یکی از تئوریسین های جریان چپ به تازگی در یادداشتی تأکید کرد که روحانیون نباید امتیازات خاصی در سیاست داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۸:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به اینکه پیوستن به FATF الزاماتی دارد که قطعا به ضرر جمهوری اسلامی ایران است و کشور آن ها را انجام نمی دهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۸:۰۶    
13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و زیر پا گذاشتن هیمنه پوشالی آمریکا، گرامی باد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۷:۵۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۷:۵۶    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی هشتم آبان به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.