پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 2 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۸    
چکیده: اگر صاحب یک کسب وکار هستید، حتما باید در رسانه های اجتماعی فعال باشید. فعالیت در رسانه های اجتماعی نه تنها روشی ارزان برای ساخت برند شرکت تان است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۳    
چکیده: عراق قصد دارد تولید روزانه نفت خود را به پنج میلیون بشکه در روز برساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۳    
چکیده: در این جا به نیازهای جدید بشر برای پول های جدید و نحوه خلق این پول ها و ویژگی های آن می پردازیم. این پول های جدید به دو قسمت تقسیم می شوند: اول پول های الکترونیکی و دوم بیت کوین.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۴۳    
چکیده: در میان فعالان اقتصادی هر بازار هر چند مدت یکبار غریبه ای پیدا می شود که گوی سبقت در میزان و حجم سرمایه گذاری ها از سایر فعالان می رباید و کمی بعد به فعال غالب بازار بدل می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۳    
چکیده: همزمان با فرا رسیدن فصل زرد، بازار خودرو نیز پاییزی شد تا خرید و فروش از تب و تاب نسبی اش افتاده و راکد شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۳    
چکیده: تورم تولیدکننده از سال های 1390 تا سال 1394 هر سال نسبت به سال قبل به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۳    
چکیده: قرار است طی روزهای آینده نشست نفتی الجزیره با حضور کشورهای نفتی اوپکی و غیر اوپکی برگزار شود که در صورت توافق برای اولین بار طی هشت سال گذشته این کارتل نفتی شاهد کاهش عرضه به بازار نفت خواهد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۸    
چکیده: بازار جهانی ارز در حالی هفته گذشته را همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزور برای تغییر نرخ بهره سپری کرد که در این بین اظهارات یکی از مقامات ارشد فدرال رزرو در حمایت از ادامه سیاست انبساطی علامت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۸    
چکیده: الجزایر که هفته آینده میزبان وزرای نفت اوپک خواهد بود، سرزمین اتفاقات غیرمنتظره است و شاید این بار نیز تصمیم غافلگیر کننده ای برای کنترل بازار از سوی تولید کنندگان عضو اوپک اتخاذ شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۸    
چکیده: دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با اشاره به واگذاری پروژه ایران زمین بابک زنجانی به وزارت نفت، گفت: تمام اقدامات این پروژه تاکنون به صورت قانونی انجام نگرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۸    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۸    
چکیده: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پیوستن ایران به FATF ربطی به قراردادهای ایرباس و بویینگ ندارد و مشکلی برای این قراردادها ایجاد نمی کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۸    
چکیده: درحالی که این روزها نسل جوان که به اصطلاح به آن نسل هزاره نیز می گویند بیشترین توجه رسانه ای را به خود جلب کرده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۸    
چکیده: معاون وزیر نفت با اشاره به پیشنهاد توتال فرانسه برای مشارکت در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: علاوه بر توتال، دو شرکت خارجی دیگر هم برای مشارکت در این فاز گازی، اعلام آمادگی کرده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۸    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خرید هواپیماهای نو از بوئینگ و ایرباس پس از 50 سال، گفت: شرط خرید هواپیماهای دست دوم، پایین بودن سن ناوگان و سال ساخت بعد از 2000 میلادی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۸    
چکیده: پیش بینی می شود با آغاز فروش هواپیماهای بوئینگ به ایران آمریکایی های زیادی به ایران سفر کرده و مشغول به کار شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۸    
چکیده: خبرگزاری رویترز امروز(جمعه) به نقل از منابع آگاهی که نام آنان را فاش نکرد، گزارش داد که عربستان سعودی پیشنهاد کرده که اگر ایران در سال 2016 تولید نفت خود را افزایش دهد آمادگی دارد تا تولید خود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۳    
چکیده: در بیان نرخ بیکاری تعریف دقیق واژگان کار، شاغل و بیکار لازم است. اما در مورد چه کسانی این تعاریف معنادار می شود؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۳    
چکیده: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این که با صدور مجوز اوفک راه های ورود هواپیما به کشور وارد شده است عنوان کرد که بانک ها برای ورود هواپیماهای جدید کمک کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۳    
چکیده: نخستین اسکله صادرات نفت امارات متحده عربی، ویژه پهلوگیری نفتکش های غول پیکر در خارج از آب های خلیج فارس، آغاز به کار کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۳    
چکیده: معاون وزیر صنعت ایران خواستار سه برابر شدن حجم مبادلات تجاری بین ایران و آذربایجان در طی سال آینده شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۴    
چکیده: برج های مراقبت ترافیک هوایی سازه هایی بسیار مهم در فرودگاه ها هستند، اما چشم انداز جایگزینی آنها با فناوری ارزان تر و کارآمدتر ایجاد شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۹    
چکیده: به دنبال ممنوعیت هایی که در میزان پرداختی حقوق و مزایا به کارکنان بانک ها در مدت اخیر تعیین شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۹    
چکیده: مفهوم بازار تاریخی بسیار کهن دارد، برای مثال در کشور ما این پیشینه به 10هزار سال پیش بازمی گردد. انسان ها نیازهای نامحدودی دارند، برخی از این نیازها مادی و برخی معنوی هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۹    
چکیده: موسسه اعتبارسنجی مودیز اعلام کرد، تصمیم اخیر وزارت خزانه داری آمریکا در اعطای مجوز به شرکت های ایرباس و بوئینگ برای فروش هواپیما به ایران اتفاقی مثبت به سود رتبه اعتباری این دو شرکت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۴    
چکیده: تولید هاچ بک گلف در کارخانه فولکس واگن در وولفسبورگ آلمان به دلیل مشکلات فنی یک دستگاه پرس، از روز جمعه به مدت سه روز متوقف خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۵    
چکیده: با برداشته شدن تحریم ها علیه ایران بانک هندی یو سی او که محل نگهداری پول نفت ایران با نرخ بهره صفر درصد بود اکنون با کاهش حجم سپرده گذاری و افت درآمدهای خود مواجه شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
چکیده: مجلس نمایندگان آمریکا طرح الزام دولت این کشور به اخذ تأییدیه کنگره پیش از هر پرداخت نقدی به دولت ایران حتی در صورت صدور رأی دادگاه های بین المللی را تصویب کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
چکیده: رییس هیات مدیره پالایشگاه رهام گفت: بر اساس برنامه ریزی ها پالایشگاه تبریز روزانه 100 هزاربشکه نفت خام از اقلیم کردستان عراق را تحویل می گیرد که از این طریق ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
چکیده: بازار پیش خرید مسکن با گذشت دو سال از ابلاغ آیین نامه قانون پیش فروش ساختمان، هنوز به مقررات رسمی، لازم الاجرا، عامه فهم و در عین حال مورد پذیرش همه فعالان و ذی نفعان این نوع معاملات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۶    
چکیده: مدیران 5 اتحادیه صنفی، نظرات خود در خصوص چگونگی عرضه و فروش محصولات پتروشیمی مطابق با منافع ملی مطرح کرده اند و هر یک در این زمینه سخنی کوتاه خطاب به رییس جمهوری داشته اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۲    
چکیده: بلومبرگ اعلام کرد مقامات ایرانی و عربستانی پیش از برگزاری نشست نفتی الجزایر که قرار است هفته آینده برگزار شود، روز گذشته در مقر اوپک در وین با یکدیگر دیدار کرده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۲    
چکیده: مدیر اسبق امور اوپک وزارت نفت با اشاره به نشست غیر رسمی اعضای اوپک گفت:در این نشست فارغ از اینکه چه تصمیمی گرفته شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۲    
چکیده: در حالی که عیار طلای تولیدی در ایران از استانداردهای بازار دنیا فاصله اندکی دارد، مدیر مجموعه معدنی زرشوران از همکاری با یک شرکت خارجی برای رساندن عیار طلای تولیدی این معدن به استانداردهای ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۲    
چکیده: ازار سهام در واپسین هفته فصل تابستان رفتاری خنثی توأم با رکود را به نمایش گذاشت تا با عدم تغییر شاخص در مقیاس هفتگی، کارنامه نیمه اول سال بورس تهران با همان زیان 7/ 4 درصدی بسته شود.