پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۱۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 7 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۲    
چکیده: مدیران کسب وکارهای کوچک دوست دارند که همه کارها را خودشان انجام دهند. آنها محصولات و خدمات خود را می شناسند و می دانند که چه چیز را می خواهند ارائه کنند، چگونه تحویل دهند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۲    
چکیده: وزیر نفت ضمن ابراز خرسندی از نتیجه نشست مشورتی اوپک گفت: امروز یک تصمیم استثنایی در اوپک گرفته شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۲    
چکیده: سه روز پیش در جلسه غیر علنی پارلمان محلی پایتخت به شهرداری اجازه داده شد برای تسویه حجم قابل توجهی از بدهی خود به بانک شهر، فروشگاه شهروند را به صورت معامله غیرنقد به این بانک واگذار کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۲    
چکیده: خبرگزاری رویترز نوشته است که وزیران نفت کشورهای عضو اوپک بر سر محدود کردن سقف تولید از ماه نوامبر به توافق رسیده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۲    
چکیده: لغو تحریم ها و به دنبال آن بازگشت برخی از شرکت های فرانسوی به ایران انتقادات زیادی را متوجه شرکت های خودروسازکشورمان کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۲    
چکیده: پس از دیداری که روز سه شنبه میان ولی اله سیف، رئیس بانک مرکزی ایران با ایوالد نووتنی همتای اتریش وی انجام گرفت، این دیدار در بانک مرکزی اتریش انجام خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۲    
چکیده: رئیس جمهور گفت: هرچه برای حل مسائل پیش می رویم یک داستانی به وجود می آورند، به طوری که ما کشوری هستیم که در نقطه نخست مقابله با تروریسم قرار داریم، اما یک دفعه FATF را نجس اعلام می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۲    
چکیده: بررسی های آمار بانک مرکزی در 6 سال اخیر از سه رویداد در بازار پول خبر می دهد. نخستین نکته این است که طی سال های اخیر، روند مطالبات غیرجاری در بانک های غیردولتی و تخصصی افزایش یافته ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۲    
چکیده: وزیر نفت گفت: ایران و عربستان در بازار نفت نیازی به میانجی ندارند و می توانند با هم صحبت کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۲    
چکیده: این روز ها به موازات داغ بودن اخبار مربوط به کشفیات کالا های قاچاق، اخبار زیادی هم در مورد سرنوشت این کالا ها و امحای آنها در استان های مختلف مخابره می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۲    
چکیده: مالیات بر ارزش افزوده خیلی زود جای خود را بین سیاست های مالی باز کرد. هشت سال پیش مالیات بر ارزش افزوده نامی ناآشنا و غریب بود اما امروز با وجود مخالفت های چند باره صنوف مختلف ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۲    
چکیده: با تقویت چشم انداز احتمال توافق کشورهای عمده تولیدکننده نفت برای محدود کردن عرضه در نشست آتی اوپک در ماه نوامبر، قیمت نفت روند افزایشی در پیش گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
چکیده: وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران پیش از آغاز نشست مشورتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: ما از اعضای اوپک انتظار داریم از بازگشت ایران به بازار نفت و کسب سهمیه تولید پس از رفع تحریم های ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۲    
چکیده: معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: تاکنون 158 هزار کارت اعتباری جدید برای متقاضیان صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۲    
چکیده: کارت های بازرگانی یک بار مصرف، معضل بزرگ تجارت در ایران است. کارت هایی که اغلب به منظور فرار مالیاتی مورد استفاده قرار می گیرند و متعلق به کسانی است که گاهی حتی کلیات تجارت را هم نمی دانند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۲    
چکیده: عربستان از آمادگی خود برای پذیرش مستثنی شدن ایران از برنامه محدودیت تولید نفت خبر داد که این مساله امیدواری ها را به دستیابی اوپک به توافق برای تثبیت بازار، افزایش داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۷    
چکیده: رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم قزوین با ارائه گزارش دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران تصریح کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
چکیده: از جمله مهم ترین فعالیت های زیرساختی در حوزه معدن موضوع اکتشاف است که بر اساس آمار منتشر شده سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف در سال گذشته بیش از 2 درصد رشد داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۷    
چکیده: رئیس شورا و مرکز ملی رقابت تاکید کرد: مصوبه الزام عرضه همه محصولات پتروشیمی دربورس کالا لازم الاجراست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
چکیده: به گفته حسین میرباقری؛ قطعی سیستم آنلاین و سامانه ثبت گمرک و تاخیر ترخیص خسارت های جدی به واردکنندگان کاغذ می زند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
چکیده: همزمان با بازگشایی خط اعتباری ژاپنی ها در صنعت پتروشیمی، مذاکرات جدید ایران با کنسرسیومی متشکل از سه شرکت ژاپنی در صنایع پتروشیمی آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۷    
چکیده: طی معاملات روز گذشته در بازار سهام شاخص کل بورس تهران با رشد 53 واحدی (معادل 0/07 درصد) رشد کرد و به عدد 77 هزار و 143 واحد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۷    
چکیده: مدیرکل دفتر صادرات کالای سازمان توسعه تجارت گفت: میزان صادرات مواد اولیه پلیمری در پنج ماه نخست امسال به بیش از 1.4 میلیارد دلار رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: هرمزگان با دارا بودن 224 معدن فعال و 1/498 میلیون تن ذخایر قطعی مخلوط کوهی، سنگ گچ، سنگ لاشه، سنگ آهن و سنگ آهک و بر اساس پروانه های بهره برداری صادر شده از سوی سازمان صنعت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: مدیرعامل فولاد اکسین گفت: شرایط پساتحریم و برجام پیامدهای مثبتی برای صنعت فولاد کشور داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: منابع آگاه به بلومبرگ اظهار کردند مقامات بانکی ایرانی و اتریشی به منظور مذاکره درباره ازسرگیری فاینانس تجارت، روز جاری در وین دیدار می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: در صورتی که گواهی سپرده کالایی بر روی سایر کالاها نظیر (جو، آهن و روی) هم راه بیفتد پرتفوی خوبی را تشکیل خواهد داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: ایران پیشنهاد عربستان مبنی بر توقف رشد تولید نفت کشور در مقابل کاهش تولید دیگر اعضای اوپک را رد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: گروه قند و شکر با داشتن 14 شرکت در زیرمجموعه خود (بورس و فرابورس) و همچنین با در اختیار داشتن 0/33 درصد از ارزش بازار کل بورس در روزهای اخیر شاهد تحرکات مثبتی بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: حجم تجارت خارجی بین ایران و آلمان 2.5 میلیارد یورو اعلام و پیش بینی شد که ظرف چند سال آینده به عددی معادل 10 میلیارد یورو برسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: درحالی که قرار بود نخستین مناقصه قراردادهای جدید نفتی هفته آخر مهرماه برگزار شود، این مناقصه با تاخیر هفت تا 10 روزه،در آبان ماه برگزار خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۱    
چکیده: نائب رئیس کمیسیون معدن انجمن سنگ ایران و عضو هیئت مدیره معدن داران استان اصفهان گفت: استخراج واقعی از معادن سنگ تزئینی در کشور 16 میلیون تن در سال است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۶    
چکیده: دومین کنفرانس بین المللی آهن و فولاد ایران با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و بیش از 100 نفر از شرکت های داخلی و خارجی روز سه شنبه در اصفهان آغاز به کار کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: مشاور موسسه بین المللی مطالعات انرژی با اشاره به پیشنهاد عربستان مبنی بر اجرای طرح فریز تولید نفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: در حالی روز گذشته اکثر پلی پروپیلن ها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند که در بازار آزاد نرخ پلی پروپیلن های نساجی و کوپلیمرها همسو شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: پیش بینی می شود واردات انواع خودروهای سواری در 10 سال آینده به 300 هزار دستگاه در سال افزایش یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: پلی استایرن (GPPS) شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس امروز وارد مدار تولید شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: جمهوری اسلامی ایران و سوئیس در محل نمایندگی کشورمان در وین یک تفاهم نامه همکاری در زمینه ایمنی هسته ای امضا کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: سه شرکت ژاپنی در قالب یک کنسرسیوم، با هدف تدوین راهبرد تغییر فرایند کلرآلکالی وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: خودروهای آئودی، بی.ام.و و مرسدس بنز به حسگرهای آن بردی مجهز خواهند شد که اطلاعات در مورد جای پارک های خالی و عملیات راهسازی را در زمان واقعی بطور خودکار به اطلاع راننده می رسانند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
چکیده: شنبه گذشته بود که تفاهمنامه اعزام 3500 نیروی کار به ایرلند جنوبی برای آموزش و اشتغال در بخش های خدماتی بین ایران و ایرلند به امضا رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: شاه کلید رونق اقتصادی در کشورمان همچنان در بخش هایی مغفول واقع شده و سنگ اندازی هایی را برای توسعه تجربه می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: تجارت خارجی ایران در نیمه اول امسال از مرز 42 میلیارد دلار گذشت و در کارنامه تجاری کشور در مدت مذکور تراز تجاری مثبت ثبت شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: الزام عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا این بار با صراحت و جدیت بیشتری عنوان شده تا جایی که شکل قانونی آن، از قدرتمندی بیشتری برخوردار شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: صادرات گاز از ایران به عمان و رساندن گاز ایران توسط عمان به بازارهای جهانی، تنها یک وجه از وجوه مختلف رابطه دوستانه این دو کشور با یکدیگر در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و... است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: قیمت نفتا در تاریخ 23 سپتامبر با افزایش در ژاپن و سنگاپور روبه رو شد.