پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 27 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۴    
چکیده: شاید شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که عاشق بیشتر کار کردن، انجام کارهای جالب و شادی در کار باشید، به طوری که به آنچه انجام می دهید، به عنوان یک کار نگاه نمی کنید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۳    
چکیده: بررسی های مرکز آمار نشان می دهد بازار کار ایران با چالشی مواجه است که در مقایسه با کشورهای همتراز و توسعه یافته در نوع خود منحصربه فرد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۳    
چکیده: بسیاری از دست اندرکاران صنعت خودرو امضای تفاهم نامه رنو با ایدرو را برگ برنده این شرکت فرانسوی در بازار ایران می خوانند این در شرایطی است که رنو علاوه بر پایبند بودن به قرارداد همکاری مشترکx90 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۳    
چکیده: وزیر نفت گفت: در صورت تأمین مالی و رفع مشکلات، تا پایان سال 96 شاهد بهره برداری کلی پالایشگاه ستاره خلیج فارس خواهیم بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۳    
چکیده: برنامه رفع انجماد دارایی سیستم بانکی کشور در قالب 10بند تدوین شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۸    
چکیده: یکی از مسوولان شرکت رنو پارس دیروز در حالی بالاخره از قیمت کوئید در ایران رونمایی کرد که با توجه به قیمت اعلامی، رویای خودرو ارزان همچنان در بازار کشور تعبیر نخواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۸    
چکیده: مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: پس از برجام ارتباط خوبی با کشورهایی نظیر آلمان و کره جنوبی در صنعت کشتی سازی پیداکرده ایم و با شرایطی که وجود دارد آماده حضور در عرصه جدید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۸    
چکیده: قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 700 میلیارد تومان از شرکت های هواپیمایی طلب داریم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۸    
چکیده: شرکت ودافون انگلیس برای همکاری با های وب به منظور کمک به مدرنیزه کردن شبکه این شرکت اینترنتی به توافق رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۸    
چکیده: اتاق ایران در همکاری با مرکز پژوهش های مجلس گزارشی درباره محیط مالی و رقابت پذیری در ایران ارائه کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۸    
چکیده: کمیسیونر صنعت و کارآفرینی اتحادیه اروپا امروز با ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۸    
چکیده: ایران با وجود تحریم ها موفقیت های مناسبی در صنعت پتروشیمی به دست آورده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۸    
چکیده: معاون مدیرعامل توتال در توسعه تجاری بخش های پالایش و پتروشیمی با اشاره به قابلیت های ایران در تولید محصولات صنعت پتروشیمی گفت: این ظرفیت برای این کشور وجود دارد که در جایگاه سوم جهان قرار گیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۸    
چکیده: رییس انجمن واردکنندگان خودرو با تایید ورود خودروهای تولیدی آمریکا به ایران گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره واردات خودروهای با برند غیر آمریکایی که در آمریکا تولید می شوند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۸    
چکیده: رییس جمهوری در دیدارهای جداگانه با استانداران استان های کردستان، مازندران و همدان بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید در این استان ها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۸    
چکیده: دولت در پنج ماهه نخست امسال 356 هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی کسب کرده که اندکی بیش از 80 درصد پیش بینی های دولت محقق شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۸    
چکیده: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روش های اجرایی طرح پتروشیمی بروجن چهار محال و بختیاری با حضور مسئولان ملی بررسی شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۸    
چکیده: حدود سه هفته قبل، کشورهای عضواوپک در الجزایر به توافق اولیه ای برای کاهش تولید نفت این سازمان دست یافتند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۸    
چکیده: پایگاه خبری تایمز هند به نقل از منابع آگاه خبر داد مدیران گروه اسار درصدد تسویه 2.2 میلیارد دلار (15 هزار کرور روپیه) بدهی مربوط به نفت خریداری شده از ایران توسط شرکت اسار اویل هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۸    
چکیده: علی رغم بیانات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر عدم واردات کالاهای مصرفی از آمریکا، برخی خودروهای تولید شده در این کشور وارد ایران شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۸    
چکیده: مدتی است غول های معدنی سراسر جهان از افت قیمت فلزات صنعتی و رکود بازار و نارضایتی های ناشی از آن می گویند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۸    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برنامه 10 ساله کشور ظرفیت تولید سالانه فولاد باید به 50 میلیون تن برسد که با راه اندازی فولاد کاوه جنوب کیش، اکنون به 31 میلیون تن در سال رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۸    
چکیده: یک مقام مسئول میزان اعتبارات جذب شده برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی را 250میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:مسئولان بانک کشاورزی قول داده اند تا پایان سال آن را به 700 میلیارد تومان افزایش دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۸    
چکیده: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به صادرات 19,1 میلیون تنی محصولات پتروشیمی ایران گفت: این رقم در سال 2020 بالغ بر 65 میلیون تن در سال می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۸    
چکیده: رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، میزان تولید تخم مرغ در کشور را یک میلیون تن عنوان کرد و گفت: 200 هزار تن این محصول مازاد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۸    
چکیده: بر اساس تبصره 10 ماده 35 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی، بهره برداران معدنی می توانند بخشی از حقوق دولتی خود را به میزان 10 درصد حقوق دولتی و حداکثر تا 5 میلیارد تومان به ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۸    
چکیده: یک کارشناس مسکن گفت: قانون پیش فروش ارتباط بین توسعه گران صنعت ساختمان و مشاوران املاک صاحب صلاحیت را قیچی کرده و مهمترین ابزار انبوه سازان که منابع مالی پیش فروش است را از آنها گرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۸    
چکیده: فرصت های سرمایه گذاری موجود در مجموعه هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور تشریح شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۳    
چکیده: نیمه نخست سال جاری در شرایطی سپری شد که در بورس تهران تنها یک شرکت عرضه اولیه شد. در 6 ماه دوم اما قرار است موج عظیمی از شرکت ها سهامی شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۳    
چکیده: یکی از کلیدی ترین پرسش هایی که امروز در جامعه به ویژه میان نخبگان کشور مطرح می شود این است که چرا با گذشت چند ماه از اجرایی شدن برجام اتفاق خاصی در اقتصاد ایران رخ نداده است؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۳    
چکیده: رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه عرضه مواد معدنی در بورس کالا به واقعی شدن قیمت ها منجر می شود، گفت: با تصمیم جدید هیات وزیران ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۳    
چکیده: سخنگوی دولت با بیان اینکه بودجه ریزی سال 96 بر مبنی عملکرد تهیه می شود که روش نوینی در بودجه ریزی است، گفت: لایحه بودجه را تا اوایل آبان ماه به مجلس تقدیم می کنیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۳    
چکیده: در شرایطی که قیمت سنگ آهن نسبت به سال قبل بهبود نسبی پیدا کرده است، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران پیش بینی کرد تا پایان سال 15 میلیون تن از این محصول صادر شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۳    
چکیده: معاون وزیر نفت در واکنش به احتمال خرابکاری و ایجاد اختلال در روند جذب سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز ایران گفت: صنعت نفت امتیازهای متعددی دارد و به زودی چندین قرارداد بزرگ امضا می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۳    
چکیده: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص در مورد پیگیری پرونده های حقوقی بین ایران و آمریکا و احکام صادر شده در محاکم موافقت کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۳    
چکیده: رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 25 رادیودارو در کشور تولید می شود، افزود: این رادیوداروها به کشورهای مصر، عراق و آلمان صادر می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۳    
چکیده: 39 هزار و 305 تن انواع مواد پلیمری امروز در بورس کالای ایران عرضه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۳    
عرضه اقلام صنعتی در تاریخ 95/7/27 در بورس کالا کک متالورژی 5-0 کک سازی زرند 5,300 شمش طلا 999 طلای موته 1,600,000 شمش طلا 999 طلای موته 1,600,000 شمش طلا 999 طلای موته 1,600 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۳    
چکیده: ایتالیایی ها با ابراز تمایل برای سرمایه گذاری در ساخت 2 واحد PDH و PP پتروشیمی جم اظهار امیدواری کردند در آینده نزدیک در این زمینه تفاهم نامه امضا کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۳    
چکیده: سازمان جهانی گمرک و گمرک ایران درخصوص تدوین برنامه استراتژیک و مدرن سازی فرآیندهای گمرکی با هدف افزایش تسهیل تجارت و نظارت ها در گمرکات ایران براساس استانداردهای جهانی به توافق رسیدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۳    
چکیده: رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تهران از شکسته شدن انحصار شرکت های بزرگ در توزیع و فروش آهن آلات خبر داد و آن را به دلیل تصمیم اتخاذ شده در زمینه فروش آهن به فروشندگان خرد از بورس ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۳    
چکیده: باید پذیرفت صحنه گردان اصلی بازار ارز ایران، بانک مرکزی است و او است که باید مهره های شطرنجش را برای اجرای این سیاست و بازی مقابل برخی سفته بازان با چینشی مرتب کند که کیش و مات نشود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۳    
چکیده: رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور می گوید: شورای عالی کار امسال برای تعیین حقوق و دستمزد سال سختی پیش رو دارد و قبل از ورود به بحث دستمزد باید تکلیف حق مسکن 20 هزار تومانی کارگران را ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۳    
چکیده: با اجرای موفقیت آمیز عرضه جو دامی تولیدی کشاورزان سراسر کشور در قالب طرح قیمت تضمینی در بورس کالا، معاملات این محصول طی سال جاری از مرز یک میلیون و 20 هزار تن گذشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۳    
چکیده: بر اساس گزارش رقابت پذیری جهانی که از سوی مجمع جهانی اقتصاد منتشر شده است، به بررسی کشورهایی پرداخته که بالاترین مازاد بودجه را در جهان دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
چکیده: سال گذشته 130 هزار تن پسته به ارزشی بالغ بریک میلیارد و 200 میلیون دلار صادر شد که در مقایسه با سال ماقبل خودبا کاهش 50 هزار تنی همراه بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۳    
چکیده: طبق قانون، اتومبیل هایی که 10 سال از تولید آنها می گذرد باید از خط تولید خارج شوند. در این زمینه رییس سازمان ملی استاندارد از برنامه خودروسازان جهت خروج پراید و پژو 405 از خط تولید خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۷:۰۸    
چکیده: به طور کلی ارزیابی صندوق بین المللی پول به عنوان یک ناظر بیرونی بسیار امیدوارکننده است. این امیدواری با توجه به اینکه موضوعات این گزارش به طور مفصل در سازمان ها و دستگاه های اجرایی مورد بحث و ...