پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۴۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 11 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۱    
چکیده: این طبیعی است که وقتی یکی از کارمندانتان نزد شما می آید و می گوید: باید مطلبی را با شما در میان بگذارم احساس چندان خوبی نداشته باشید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۸    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۸    
چکیده: درنشست تاریخی الجزایر، اعضای اوپک سخن منطقی ایران را پذیرفتند. تصمیم اوپک به بازار نفت جان تازه ای داد. عربستان دیگر حرف آخر را در حوزه تولید نفت نمی زند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۲۰:۰۹    
چکیده: با فرا رسیدن فصل پاییز صف تقاضای اجاره آپارتمان در تهران به شکل محسوسی کاهش یافته است و همین مساله موجب شده موجران انعطاف بیشتری در تعدیل نسبت رهن و اجاره بها نشان دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۹    
چکیده: آخرین آمارهای بانک مرکزی از محل سپرده و تسهیلات نشان می دهد که فشار سیاست گذار برای تصمیم های دستوری، واکنش خود را در آمارهای پول منعکس کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۵    
چکیده: برخی هستند که با سرعت بیشتری خودرو خود را عوض می کنند. آنها نیز همیشه دوست دارند بدانند که خودروهای جدید کدام هستند و تفاوت ها و شباهت های آنها با خودرو کنونی شان چیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۵    
چکیده: نائب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از تصویب کلیات لایحه برنامه ششم توسعه با رای قاطع نمایندگان عضو این کمیسیون خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۶    
چکیده: هم زمان با سفر قائم مقام صدراعظم آلمان به تهران سفیر ایران در آلمان از سرمایه گذاری فوری سه میلیارد یورویی شرکت های این کشور در ایران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۶    
چکیده: یک تحلیلگر اقتصاد مسکن با تشریح عوامل موثر بر بازار مسکن اعلام کرد: مهم ترین علل تفاوت طول و مشخصات دوره های رکود و رونق در بازار مسکن طی دوره های مختلف به مجموعه ای از عوامل مختلف بر می گردد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۶    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد ساخت 400 واگن به ارزش 90 میلیارد تومان با شرکت تجارت پوشش سپاهان و واگن سازی کوثر امضاء شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۶    
چکیده: در حالی که نفت در ماه میلادی که گذشت روزهای پر نوسانی را تجربه می کرد، در آخرین روزهای این ماه با تصمیم گیری تاریخی اوپک توانست خیز دقیقه نودی را تجربه کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۶    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشویق سرمایه گذاران برای ورود به بخش گردشگری، یکی از اقداماتی که نظام بانکی کشور در جهت سهولت مراوده با کشورهای همسایه انجام می دهد را اتصال سوئیچ دو به دو کارت های ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۶    
چکیده: به اعتقاد مهندس بهرام حریری- دبیر جامعه متخصصین نساجی ایران- با توجه به توافقات هسته ای و هموار شدن راه های ارتباطی ایران با سایر کشورها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۶    
چکیده: دکتر حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح دستاوردهای این بورس در نیمه نخست امسال و اعلام برنامه های نیمه دوم سال پرداخت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۶    
چکیده: یک مقام مسئول در سازمان سرمایه گذاری خارجی، مسائل فضای کسب و کار، مسائل مالیاتی و بیمه ای، امور بانکی و نرخ ارز را گلوگاه های جذب سرمایه گذار خارجی دانست و گفت: اوراق مشارکت ارزی در راه است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۶    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 7 ماهنامه تاسیسات، برق، ساختمان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۶    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 803 نشریه مشعل وزارت نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۶    
چکیده: محصولات متنوع مجتمع های پتروشیمی ایران با کیفیت بالا روانه بازارهای جهانی می شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۱    
چکیده: تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز 11 مهرماه، شاهد عرضه 22 هزار و 700 تن انواع مس مفتول، کاتد و کم عیار سه تولیدکننده کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۲    
چکیده: در حالی که وضعیت فروش واحدهای نیمه لوکس شهر تهران در شهریورماه کساد بود واحدهای 100 تا 150 میلیون تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند و بازار واحدهای لوکس نیز با تخفیف ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۲    
چکیده: در بازار صادراتی و داخلی چین، متوسط قیمت پی وی سی از اواخر سال 2014 به بالاترین سطح خود رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۳    
چکیده: هیاتی از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی و صنایع غذایی به سرپرستی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران و به دعوت وزارت کشاورزی ایالت بایرن کشور آلمان برای بررسی همکاری های اقتصادی و ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
چکیده: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ شاهد ورود بانک ها و شرکت های بیمه بزرگ بین المللی به کشورمان و همکاری با ایران خواهیم بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
چکیده: مجموع آمار موجود از هزینه های بخش پژوهش، فناوری و بومی سازی طرح های ایمیدرو در سال 1394 به بیش از 20 میلیارد تومان می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
چکیده: وزیر امور خارجه گفت: یکی از نگرانی های سفرا متهم شدن به فساد و حضور در معاملات اقتصادی است و تا زمانی که مصالح کشور را رعایت کنند نباید نگران اتهامات باشند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۰    
چکیده: رئیس مجلس گزارش دیوان محاسبات در مورد حقوق های ناعادلانه را مهم دانست و گفت: دیوان محاسبات باید پول های نامتعارفی که برخی مدیران گرفته اند، مسترد کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۰    
چکیده: مدیرعامل بورس کالا ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این بازار در نیمه اول امسال از توافق با اتحادیه آهن برای ورود به بورس کالا خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۱    
چکیده: شانزدهمین کنفرانس فولاد و مواد خام چین از 31 شهریور تا 2 مهر(21 تا 23 سپتامبر) در شهر دالیان چین برگزار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۱    
چکیده: در هفته آخر سپتامبر بازارهای آسیایی روز های کم رونقی ر ا تحت تاثیر افزایش عرضه ها سپری کردند و در اکثریت گریدها کاهش نرخ ثبت شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۱    
چکیده: یک گروه بلند پایه از گروه پژو سیتروئن اواخر هفته جاری وارد ایران خواهند شد تا طی یک روز کاری فشرده، مراحل عملیاتی و اجرایی فعالیت شرکت ایکاپ را آغاز کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۱    
چکیده: پارسال از 13 هزار و 803 مدیر، دریافتی 397 نفر بیشتر از 20 میلیون تومان بود که بیشترین میانگین آن هم در حوزه بانک ها و بیمه ها با مبلغ 62 میلیون تومان بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۱    
چکیده: کارخانه سیمان دهلران در سال 1381 با ظرفیت 3 هزار تن سیمان در روز، در منطقه دهلران استان ایلام تاسیس شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۱    
چکیده: استان اردبیل از 178 معدن دارای پروانه بهره برداری برخوردار است که 4 پروانه آن برای معادن سنگ تراورتن است تا به همراه 2 واحد فرآوری برای 360 نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۱    
چکیده: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، موجودی این صندوق را 68 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: با نصف شدن درآمد نفتی، حجم ارز واریزی به صندوق توسعه ملی هم نصف شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۱    
چکیده: بخش معدن در بسته 16 هزار میلیارد تومانی دولت از بنگاه های اقتصادی دیده شده است. این خبر نویدبخش خوبی برای بخش معدن و فعالان آن خواهد بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۱    
چکیده: با افزایش یافتن احتمال تولید خودروی ارزان قیمت رنو در ایران زنگ خطر برای سایپا به صدا در آمده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۱    
چکیده: شرایط تخصیص و تامین خوراک طرح های پتروشیمی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان اعلام شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۲    
چکیده: ظاهراً شرکت اپل قصد دارد در نسل بعدی آیفون از نمایشگرهای OLED استفاده کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۲    
چکیده: قیمت آتی پلیمرها در بورس کالای دالیان چین با افزایش در تاریخ 30 سپتامبر روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۲    
چکیده: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور 228 نفر از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۸    
چکیده: چندی پیش رئیس جمهوری در صحبت های خود عبور بی دغدغه ایران از شوک منفی نفت را یکی از دستاوردهای دولت یازدهم عنوان کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۸    
چکیده: روز گذشته مجمع جهانی اقتصاد در تازه ترین گزارش خود رتبه بندی کشورها را از نظر رقابت پذیری اعلام کرد ...