پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۲۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 12 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۳۸    
چکیده: ورود نسل جدید کارمندان به محیط کار و جایگاه مدیریت، با خود چشم اندازهای جدیدی به همراه آورده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۲۸    
چکیده: ایجاد اشتغال را می توان یکی از مهم ترین دغدغه های کشور دانست، دغدغه ای که برای عبور از آن تاکنون راهکارهای گوناگونی در نظر گرفته شده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۸    
چکیده: آمار تولید خودروهای داخلی طی 6 ماه نخست امسال در حالی اعلام شد که طبق آن، سه خودروساز بزرگ کشور در مجموع 493 هزار و 87 دستگاه انواع محصولات سواری را به تولید رسانده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۱:۵۸    
چکیده: اگرچه مفاهیمی از قبیل برند و برندسازی در دنیای کسب وکار چندان جدید نیستند اما هنوز بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان کشورمان با این مفاهیم بیگانه و نسبت به ضرورت برندسازی و اهمیت آن بی توجه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۳    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: در سیاست های رهبری ابلاغ شده است که تولید نفت خام باید به 5/7 میلیون بشکه در روز برسد و راه حل آن هم استفاده از همین قراردادها است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۳    
چکیده: در قراردادی میان شرکت های نانجینگ پوژن چین و شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو)، تولید بدنه 215 دستگاه واگن مترو سه کلان شهر کشور، به ایریکو واگذار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۳    
چکیده: وزیر نیرو با بیان اینکه روابط بانکی بین ایران و آلمان هنوز به طور کامل برقرار نشده است خواستار مشارکت آلمانی ها در طرح های نیروگاه سازی ایران شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۳    
چکیده: سازمان ملل متحد از نسخه جهانی مسکن ارزان قیمت رونمایی کرد. سازمان ملل در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی اسکان بشر –مصادف با اولین دوشنبه اکتبر هر سال – هسته مرکزی شهرها را مناسب ترین گزینه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۳    
چکیده: مسئول طرح رونق تولید در وزارت صنعت ، معدن و تجارت، گفت: متقاضی تسهیلات زیر یک میلیارد تومان فقط باید اظهارنامه مالیاتی به بانک ارائه کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۳    
چکیده: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در 5 ماهه امسال 3/4 میلیارد دلار یعنی بیش از 20 درصد واردات اختصاص به کالای سرمایه ای داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۳    
چکیده: رویترز طی گزارشی نوشت مجموع فروش نفت خام و میعانات گازی ایران در ماه سپتامبر به حدود 2/8 میلیون بشکه در روز رسیده است که این رقم از فروش میعانات گازی که جزو سهمیه ایران در اوپک محسوب نمی شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۲۳    
چکیده: مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مسکن به عنوان بانک توسعه ای می تواند آثار روانی بازار مسکن را در ایران کنترل و از حباب قیمت ها در کشور جلوگیری کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۳    
چکیده: اگرچه سیاست گذار بر مبنای تصویری که برای متغیرهای کلان اقتصادی چون تورم و رشد در نظر دارد، از ابزار نرخ بهره سود می جوید و قاعدتا باید در تابع هدف وی این متغیرها مهم باشند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۳    
چکیده: قهر ایرلاین های خارجی با آسمان ایران به پایان رسیده و هواپیماهای شرکت های معتبر و بزرگی همچون ایرفرانس و بریتیش ایرویز یکی پس از دیگری در فرودگاه های ایران فرود می آیند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۳    
چکیده: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای با امکان فروش بیشتر نفت ایران از یک میلیون به 2 و نیم میلیون بشکه در روز، موجب تحقق رشد پنج درصدی اقتصاد کشور در سال جاری است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۳    
چکیده: آخرین آمارها از منابع و مخارج دولت نشان می دهد که میزان درآمدهای نفتی در 4 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد کاهش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۳    
چکیده: در میان نشانه هایی از تثبیت در اقتصاد چین، قیمت مس به عنوان یک فلز صنعتی وارد روند صعودی شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۸    
چکیده: رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون با اشاره به اقدام شائبه برانگیز و تکراری پتروشیمی ها در عرضه مواد اولیه در مناسبت هایی همچون محرم از معرفی دلالان بازار ظروف یکبار مصرف به ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۸    
چکیده: گزارش های دریافتی حاکی از آن است که افزایش بدهی یکی از بانک های بزرگ به بانک مرکزی موجب شده تا اخیرا سیستم سانتای آن قطع شده و مشتریان با مشکل مواجه شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۸    
چکیده: آمار واردات چین برای پلی اتیلن سبک خطی، پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین از ایران در هفت ماه نخست سال 2016، افزایش را نشان می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۸    
چکیده: معاون صدراعظم آلمان و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان، از امضای توافق نامه میان بانک مرکزی ایران و آلمان در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۸    
چکیده: تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه 12 مهر ماه، میزبان عرضه 54 هزار و 800 تن انواع قیر و 5 هزار و 773 تن مواد پلیمری است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۸    
چکیده: رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران از کاهش 6 درصدی قیمت ذرت در بازار خبر داد و گفت: قیمت جو و گندم داخلی طی این مدت گران شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۸    
چکیده: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طرحی ارائه کرده ایم که در برنامه ششم فقط اجازه تحقیقات علمی روی محصولات تراریخته داده شود، اما مجوزی برای واردات این گونه محصولات یا تولید آن در کشور داده نشود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۹    
چکیده: روز یکشنبه، دلار پیرامون مرز 3 هزار و 580 تومان نوسان کرد، ولی در نهایت از آن کوتاه نیامد. در دومین روز هفته، شاخص ارزی با 3 تومان کاهش به قیمت 3 هزار و 582 تومان رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۹    
چکیده: حجم معاملات محصولات پلیمری طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با رشد 20 درصدی روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۹    
چکیده: سرزمین لاله های واژگون براساس پروانه های بهره برداری صادر شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان دارای 300میلیون تن ذخیره قطعی سنگ های تزئینی، سنگ لاشه، سیلیس، مواد اولیه سیمان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۹    
چکیده: استان خوزستان دارای ظرفیت هایی است که می تواند سرمایه گذاری های بزرگی در آن شکل بگیرد. اما صنایع کوچک و متوسط که از سوی بخش خصوصی اداره می شوند در این استان جایی ندارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۹    
چکیده: قیمت نفت خام سبک و سنگین ایران در هفته منتهی به 23 سپتامبر با افزایش 13 سنتی بیشترین رشد قیمت را در میان نفت خام های شاخص به خود اختصاص دادند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۹    
چکیده: اقلام غذایی اساسی با فرا رسیدن ماه محرم مانند سال های گذشته با افزایش تقاضا در بازار روبرو می شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۹    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 345 بولتن خبری انجمن صنایع نساجی ایران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۹    
چکیده: نماگر بورس تهران طی معاملات دیروز، پس از رشد 1/8 درصدی طی 9 روز کاری، سرانجام وارد فاز استراحت شد. امری که البته پس از رشدی نسبی، طبیعی به نظر می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۹    
چکیده: در چین و در هفته جاری تغییری عمده ای در بازار پلی استایرن گزارش نشده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۹    
چکیده: یک بانک انگلیسی اعلام کرد توافق اخیر اوپکی ها برای تثبیت عرضه نفت، احتمال سقوط قیمت نفت در ماه های آینده را بیشتر می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۹    
چکیده: حسن روحانی در ابلاغیه به وزرای اقتصاد، صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، تغییرات اجرایی اصل 44 قانون اساسی را اعلام کرد که بر اساس آن، حساب شرکت های دولتی متخلف مسدود شده و جریمه خواهند شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۹    
چکیده: آلومینیوم به عنوان یک فلز غیرآهنی دارای کاربردهای بسیار مختلفی است. از صنایع بسته بندی، حمل ونقل، صنایع ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات تا صنایع برق رسانی و مقاوم سازی کاربردهای فراوانی دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵    
چکیده: اوایل سپتامبر امسال میلادی رودی در ناحیه نوریلسک سیبری سایه های قرمز به خود می گیرد که برای ساکنان به معنای بروز یک خطر است و منجر به بروز توفانی در رسانه های اجتماعی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵    
چکیده: تکمیل زنجیره ارزش در بخش معدن به معنای تامین خوراک واحدهای صنعتی همچون فولادسازی، آلومینیوم، مس و.. ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۵    
چکیده: هفته جاری قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۵    
چکیده: کاظم پالیزدار از نامه شهردارتهران به این ستاد برای توضیح عملکرد شهرداری در مسأله واگذاری املاک نجومی خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۵    
چکیده: آلومینیوم ویژگی های منحصر به فردی دارد و روزبه روز استفاده از این فلز استراتژیک در صنایع و به ویژه صنایع دارای فناوری بالا گسترش یافته و نیاز بازار جهانی به مصرف این فلز افزایش چشمگیری یافته ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۵    
چکیده: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به آغاز فروش نفت ایران به شرکت های انگلیسی، گفت: اولین محموله یک میلیون بشکه ای میعانات گازی ایران تحویل برتیش پترولیوم شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۵    
چکیده: قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در شرایطی با رشد اعلام شد که بهای محصولات پتروشیمی در دو روز ابتدایی هفته جاری با کاهش رو به رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۰۵    
چکیده: درک عمیق سیاست های پولی از آنجا اهمیت دارد که این سیاست ها نه فقط بر عرضه پول و نرخ بهره اثر می گذارد، بلکه تاثیری ژرف بر سطح فعالیت های اقتصادی و در نتیجه رفاه آحاد جامعه دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۷:۰۵    
چکیده: مسوولان و صاحب نظران حوزه مسکن با طراحی دست کم 10 نوع ابزار و نهاد تامین مالی جدید از ابتدای سال جاری تاکنون، نسخه مانع زدا برای تامین مالی مسکن عرضه کرده اند.