چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۰۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 14 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۰    
چکیده: هفته گذشته بیان کردیم که امروزه، شرکت هایی که در برخورد مستقیم با مصرف کنندگان قرار دارند، خودشان را در یک وضع چالش برانگیز می یابند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۰    
چکیده: در شرایطی که پژو توانست چندین ماه زودتر از رنو قرارداد خود با خودروسازی ایران را امضا کند، با این حال برنامه رنویی ها برای عرضه نیم میلیون محصول به بازار کشور ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۰    
چکیده: این روزها در جریان ورود هیات های تجاری خارجی به ایران، دولتمردان ثبات محیط اقتصاد کلان در ایران را به سرمایه گذاران وعده می دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۰    
چکیده: ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی روز چهارشنبه، اعلام کرد ایران در جریان سفر رئیس جمهوری به هانوی برای افزایش حجم مبادلات دو جانبه به ویتنام پیشنهاد برخورداری از حساب بانکی مشترک می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۰    
چکیده: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه، گفت که ایران در حال مذاکره با ویتنام برای ایجاد تجارت ترجیحی است و پیش بینی می شود تا سال 2020 حجم مبادلات دو کشور به حدود 2 میلیارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۵    
چکیده: خودروهای بدون راننده حالا دیگر پدیده ای شناخته شده و جالب برای مردم دنیا هستند، تا جایی که بسیاری منتظرند این خودروها زودتر به تولید انبوه رسیده و در دسترس تمام مردم قرار بگیرند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۵    
چکیده: رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر تاثیر همکاری دستگاه های نظارتی مانند قوه قضاییه و وزارت دادگستری در افزایش 30 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در نیمه نخست امسال نسبت به پارسال تاکید کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۵    
چکیده: برای نخستین بار از زمان لغو تحریم های غرب علیه ایران، اولین محموله نفتی ایران از سوی شرکت ملی نفت به بریتیش پترولیوم فروخته شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۵    
چکیده: مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه احیای جاده ابریشم ارتباط بسیاری از ملت های آسیایی را فراهم می کند، گفت: امسال حجم تجارت ایران و چین به 37میلیارد دلار رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۵    
چکیده: رویترز اعلام کرد: با بی ثباتی سیاست های دو نامزد اصلی انتخابات آمریکا قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی افزایش یافت و هر اونس به 1273/88 دلار رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۵    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی ایالت شیکاگو آمریکا تأکید کرد: در صورت ادامه روند کنونی اقتصاد آمریکا با افزایش نرخ بهره دلار در ماه دسامبر موافق است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۳۵    
چکیده: روز گذشته دو تحلیل با خاستگاه داخلی و خارجی از وضعیت اقتصاد ایران منتشر شد. در تحلیل بین المللی که مربوط به بیانیه هیات کارشناسی صندوق بین المللی پول (IMF) بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۱۵    
چکیده: مقامات ارشد دولتی گفتند، شرکت های برزیلی نظیر امبرائر و مارکوپولو که در تلاش اند تا قراردادهای چند میلیارد دلاری برای فروش هواپیما و اتوبوس به ایران منعقد کنند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
چکیده: وزیر نفت ونزوئلا پیش بینی کرد: توافق اوپک به کاهش 1/2 میلیون بشکه ای عرضه نفت به بازار جهانی منجر خواهد شد و قیمت این حامل انرژی را 10 تا 15 دلار در هر بشکه افزایش خواهد داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۵    
چکیده: مدیرعامل پژو سیتروئن با بیان اینکه رقم پرداختی غرامت پژو به ایران تا این لحظه محرمانه است، گفت: پژو خود قربانی تحریم بود و تمایلی به خروج از بازار ایران نداشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۵    
چکیده: چند ماهی است قیمت گوشت گوسفندی در بازار افزایش چشمگیری یافته، و آنگونه که معاون وزیر جهاد می گوید، این وزارتخانه بازهم با ورود دیرهنگام به ماجرا، تصمیم گرفته گوشت تنظیم بازاری توزیع کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۵    
چکیده: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تحویل تدریجی خودرو را سبب افزایش قیمت حبابی آن در بازار اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۵    
چکیده: رگولاتورهای ایمنی خودروی آمریکا دو تحقیق مقدماتی را درباره مشکلات چراغ هشدار قفل در و فرمان 642 هزار شاسی بلند و خودروی سواری فورد آغاز کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵    
چکیده: در معاملات روز چهارشنبه پس از انتشار گزارش موجودی سوخت ایالات متحده، نفت دچار افزایش قیمت اندکی شد اما با از آنجا که معامله گران قیمت 50 دلار را منصفانه می دانند، دوباره به همین قیمت بازگشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۵    
چکیده: بانک مرکزی تغییرات قیمت 11 گروه کالایی را برای هفته منتهی به 9 مهر ماه 95 اعلام کرد که بر پایه آن قیمت 9 گروه نسبت به هفته مشابه سال قبل افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
چکیده: امروز چهارشنبه، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه 45 هزار و 100 تن انواع قیر، 20 هزار تن وکیوم باتوم،200 تن گوگرد و 18 هزار و 564 تن مواد شیمیایی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی گفت: اروپا در برابر عملکرد غیر شفاف امریکا سکوت اختیار کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۵    
چکیده: مدیر صنایع معدنی ایمیدرو گفت: برنامه سرمایه گذاری کشور برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی به حدود 50 میلیارد دلار خواهد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۵    
چکیده: رییس کل گمرک ایران در سفر به استان سمنان به تشریح برنامه های مهم گمرک در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: گمرک الکترونیک ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۵    
چکیده: مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به امضای توافقات با پژو گفت: دور جدید همکاری ها به تولید محصول به صورت سی کی دی محدود نیست بلکه فاز جدیدی را دنبال می کنیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۵    
چکیده: نبود توجیه اقتصادی در تولید کره یکی از موضوعاتی است که این روزها درباره آن بحث های بسیاری شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
چکیده: رییس جمهوری با تأکید بر اهمیت قاره آسیا در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: قرن بیست و یکم به تعبیری، قرن آسیا است و گسترش همکاری های آسیایی بویژه در زمینه های فرهنگی، علمی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۰    
چکیده: براساس چشم انداز تعریف شده در بخش آلومینیوم، تا سال 1404 ظرفیت تولید شمش آلومینیوم را باید به 1/5 میلیون تن افزایش داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۰    
چکیده: رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به آغاز فعالیت مرکز توسعه سرمایه گذاری و فناوری در کیش ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۰    
چکیده: نظرسنجی رقابت پذیری جهانی مجمع جهانی اقتصاد به بررسی سلامت مالی و ریسک های متوجه کشورهای سرتاسر جهان پرداخته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با تاوارس مدیر عامل پژو سیتروئن برصادرات خودروهای تولیدی این شرکت در ایران تاکید کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۰    
چکیده: حجم صادرات نفت ایران در دوره پسابرجام هر چند نزدیک به یک میلیون بشکه افزایش یافته اما درآمد حاصل از فروش نفت در 200 روز نخست امسال در مقایسه با پارسال افزایشی نداشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی ایران بارها اعلام کرده باید با تغییر سیاست های کلان و بهبود زیرساخت های عمرانی، مناطق حاشیه ای شهرهای بزرگ به محلی مطلوب برای زندگی تبدیل شوند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
چکیده: نایب رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران جدی تر شدن مذاکرات مزد را مربوط به سه ماهه پایان سال می داند و می گوید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۰    
چکیده: رییس جمهور صبح چهارشنبه به دعوت رسمی رییس جمهور ویتنام و با بدرقه معاون اول خود و مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری عازم هانوی پایتخت این کشور شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
چکیده: بازار محصولات پتروشیمی بعد از طی کردن یک شرایط نسبتا نامتعادل در برخی محصولات مهم به سمت تعادل در حرکت است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۷:۱۰    
چکیده: عدم اطمینان بخش انکارناپذیر زندگی روی این کره خاکی است. واقعیتی که همیشه بوده، هست و خواهد بود. انسان ریسک گریز نیز همواره تلاش کرده است تا راه های مقابله با آن را بیابد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۶:۱۰    
چکیده: سرمایه گذاری یکی از مسائل مهم در مسیر دستیابی به رشد اقتصادی هر کشور است. وقتی به دلایلی یک کشور نتواند سرمایه مورد نیاز خود را از داخل تامین کند یا نیاز به انتقال یک فناوری بالاتر و بهبود و ...