پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۳۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 4 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۵    
چکیده: سیستم خدمات به مشتری نباید درون یک حباب فعالیت کند. خدمات به مشتری نمای شرکت است و بنابراین باید همه ارزش ها و دانشی را که درون سازمان وجود دارد منعکس کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۶    
چکیده: مدیریت شهری تهران بدون توجه به مصوبه دولت مبنی بر اجرای الگوی جهانی مهار آلودگی هوا، باز هم طرح ناکارآمد و منسوخ زوج و فرد را در معابر پایتخت به اجرا گذاشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۶    
چکیده: خودروسازی در شرایطی همچنان یکی از پیشرانه های اقتصاد کشور به شمار می رود که تداوم تاثیرگذاری این صنعت بر رشد اقتصادی، منوط به چند فاکتور اساسی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۶    
چکیده: در حالی که اعضای اوپک به دنبال راهی برای تثبیت قیمت نفت در مذاکرات این هفته الجزایر هستند، بر اساس اعلام وزیر انرژی الجزایر ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۶    
چکیده: طیب نیا طرح جامع مالیاتی کشور را موجب ایجاد رضایتمندی در جامعه و برقراری عدالت دانسته و گفت: مسئولان اجرایی باید بدانند که درجه تمکین مؤدیان مالیاتی باید با رضایت بالا رود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۰:۳۶    
چکیده: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریورماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریورماه 1394 معادل 8/8 درصد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۶    
چکیده: در این میان برخی هم هستند که با سرعت بیشتری خودرو خود را عوض می کنند. آنها نیز همیشه دوست دارند بدانند که خودروهای جدید کدام هستند و تفاوت ها و شباهت های آنها با خودرو کنونی شان چیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۱    
چکیده: بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که در ماه های اخیر، رشد تورمی اقلام غیرقابل تجارت نسبت به اقلام قابل تجارت بیشتر شده است و فشار تورمی ناشی از افزایش تقاضای پول داخلی منجر به تحریک اقلام ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۱    
چکیده: سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور 85 مجوز افزایش سرمایه و انتشار اوراق اجاره، رهنی و مرابحه طی شش ماه نخست امسال خبر داده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۹:۱۱    
چکیده: مسترکارت در گزارش سالانه شاخص شهرهای مقصد گردشگری اعلام کرد که تهران در رتبه نهم شهرهای درحال رشد دنیا در جذب گردشگر قرار دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۱    
چکیده: نشریه آمریکایی فوربس در مقاله ای با نام فریز جهانی تولید نفت، اقدام بی ثمر دیگر اوپک ، به این سیاست پیشنهادی عربستان به دیده تردید نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۲    
چکیده: وزیر نفت ایران برای شرکت در پانزدهمین نشست مجمع بین المللی انرژی و نشست غیر رسمی اوپک فردا به الجزایر می رود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۲    
چکیده: وزیر نفت الجزایر گفت، اوپک همچنان می تواند در نشست این هفته در الجزایر در مورد فریز تولید به توافق برسد و حداقل به تفاهمی در مورد چهارچوب یک توافق بر سر میزان تولید دست خواهد یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۲    
چکیده: دور جدید مذاکرات ایران با مدیران ارشد شرکت توتال فرانسه و شل انگلیس با محور برگزاری مناقصات جدید نفتی در الجزایر برگزار خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۲    
چکیده: اصرار سیاست گذاران اقتصادی دولت های مختلف در کشور به تثبیت نرخ اسمی ارز، همواره با انتقادهای متعددی از سوی اقتصاددانان و کارشناسان مواجه شده است که عمده این انتقادها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۴۳    
چکیده: عملکرد بلندمدت اقتصاد به کیفیت نهادهای اقتصادی نسبت داده می شود؛ همان طور که نحوه رانندگی تهرانی ها در طبقه فوقانی پل صدر را می توان به نهاد نظارتی در این محدوده مرتبط دانست ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۳    
چکیده: موسسه تحقیقاتی IHS در کالبدشکافی آی فون 7 اپل به این نتیجه رسیده که هزینه تولید هر دستگاه آی فون جدید این شرکت 224/80 دلار است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 802 نشریه مشعل وزارت نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۰    
چکیده: نحوه حمایت مالی از صنعت خود روسازی د ر ایران و امریکا بررسی شد
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۰    
چکیده: رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: امروز اولین خط کشتیرانی مسافربری ایران و عمان از بندر عباس و قشم به مقصد عمان راه اندازی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۰    
چکیده: گزارش عملکرد سه ساله ایمیدرو نشان می دهد که سنگ آهن، مس و فولاد خام کشور در حال حاضر با حجمی کمتر از ظرفیت ایجاد شده تولید می شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۴۰    
چکیده: یک موسسه بین المللی اعلام کرد: سابیک عربستان سعودی بزرگترین شرکت پتروشیمی خاورمیانه است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
چکیده: براساس اطلاعات اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه سازمان ایمیدرو میزان سرمایه گذاری مورد نیاز بخش معدن و صنایع معدنی کشور 51 میلیارد دلار است که نزدیک به 60 درصد این رقم به طرح جامع فولاد مربوط ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۱    
چکیده: فرآیند صدور کارت های اعتباری عام در برخی بانک های دولتی رونق گرفته اما مردم بیشتر متقاضی کارت 10 میلیون تومانی هستند؛ نکته جالب این کارت ها قابلیت خریدشان از تمامی دستگاه های فروشگاهی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۱    
چکیده: مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نتایج کمیته ویژه رفع مشکلات ترانزیتی با ترکمنستان را اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۱    
چکیده: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از پرواز نمایشی هواپیمای ATR در آسمان ایران خبر داد و اعلام کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۱    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برای نخستین بار صادرات کالاهای غیر نفتی از واردات پیشی گرفت گفت: در 5 ماهه امسال 16 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۱    
چکیده: 22 هزار و 700 تن انواع مس، 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 130 تن سولفور مولیبدن، 10 کیلوگرم شمش طلا و 50 هزار تن تختالC در بورس کالا عرضه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۶    
چکیده: در روزی که معامله گران سکه تمایل داشتند بهای دلار را پایین بیاورند، شاخص ارزی با کمک چهار پایه افزایشی رشد قیمت را تجربه کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۶    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 121 نشریه جهان مرغداری در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۶    
چکیده: طبق آمار گمرک در 5 ماه منتهی به مرداد سال جاری، بیش از 113 تن پوست و پشم از کشور صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
چکیده: شصتمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی با حضور نمایندگان 168 کشور عضو آژانس از روز دوشنبه به مدت پنج روز در مقر آژانس در وین برگزار می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۶    
چکیده: مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: سال گذشته شرکت توانست رکورد تولید و فروش خود را در یک دهه گذشته شکسته و به بالاترین سطح خود برساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۷    
چکیده: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به استراتژی این وزارتخانه برای خودروهای مونتاژی، گفت: در 4 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال سهم خودروهای مونتاژی کاهش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۷    
چکیده: این هفته قیمت یک مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۷    
چکیده: در سال 2015 میلادی تنها 28 نفر در اثر آسیب های حرفه ای در معادن امریکا کشته شدند و این کشور رقم یاد شده را به عنوان یک رکورد در کاهش تعداد تلفات انسانی اش معرفی کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۷    
چکیده: اولین تامین منابع مالی از بازارهای بین المللی به شکل کوتاه مدت (یوزانس) در ایران و در بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور رقم خورد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
چکیده: نماگر بورس تهران در اولین روز معاملاتی پاییز با رشد 456 واحدی مواجه شد. به این ترتیب، با ثبت بزرگ ترین جهش خود از ششم مردادماه، به کانال 79 هزار واحدی نزدیک شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۷    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 342 بولتن خبری انجمن صنایع نساجی ایران در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۷    
چکیده: مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با افزایش تولید فازهای پارس جنوبی، زمستان امسال خوراک اتان مجتمع های پتروشیمی افزایش خواهد یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۷    
چکیده: براساس بند خ ماده یک از فصل یک آیین نامه اجرایی قانون اصلاح قانون معادن، کارشناس رسمی کسی است که دارای مجوز صلاحیت نظام مهندسی معدن یا کارشناس رسمی دادگستری باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۷    
چکیده: دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی دستاوردهای سفر رئیس جمهور به قاره آمریکا را تشریح کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۷    
چکیده: نماینده مرند و جلفا در مجلس از اختصاص 2500 میلیارد ریال بودجه از محل رودخانه های مرزی به هادیشهر خبر داد و گفت: معدن مس و طلای مسجدداغی جلفا به زودی راه اندازی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۷    
چکیده: با مصوبه هیات وزیران، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عضو جدید ستاد هدفمندی یارانه ها شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۷    
چکیده: انفجار جزو مراحلی از معادن کاری است که در حوزه اکتشاف انجام می شود. درواقع عملیات انفجار در معادن به منظور خرد کردن باطله و ماده معدنی است تا بارگیری سریع تر و ارزان تر انجام شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۷    
چکیده: برخلاف ضوابط قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، هیچ یک از شرکت های خودروساز و واردکننده در صورت معیوب بودن خودروی عرضه شده از سوی خود نسبت به تعویض آن اقدام نمی کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۷    
چکیده: معاون وزیر نیرو با اشاره به سفر چند شرکت فعال آمریکایی در صنایع آب و فاضلاب به تهران، گفت: ایران در چارچوب قوانین کشور محدودیتی برای همکاری با شرکت های آمریکایی در صنایع آب و فاضلاب ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۷    
چکیده: قیمت اتیلن در تاریخ یاد شده در جنوب شرق آسیا با 40 دلار کاهش به رقم 1020 تا 1035 دلار در هر تن سی اف آر رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۷    
چکیده: بورس کالا بازاری متشکل و منسجم است که تعداد زیادی از عرضه کنندگان، کالای خود را در این بازار عرضه می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۴    
چکیده: تصمیم سیاست گذاران فدرال رزرو (بانک مرکزی امریکا) مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ بهره حاکی از آن است که فدرال رزرو تا زمان انتخابات بر مدار حاشیه حرکت خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۴    
چکیده: خطوط هوایی در سراسر جهان علاوه بر بهبود شرایط حمل ونقل در سراسر جهان، گاهی ضررهایی نیز برای اقتصاد جهانی به همراه دارد ...