چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۵۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 17 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۲:۰۹    
چکیده: بررسی و مشاهده رفتارهای روزانه مدیران ارشد شرکت های سودآور، می تواند بسیار آموزنده باشد. یکی از ویژگی های مشترک و مهم این افراد استمرار است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۹    
چکیده: معاون بازرگانی هما گفت: یک نکته بسیار حائز اهمیت آنکه عنصر ایمنی بخش لاینفک حیات صنعت هوایی است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۹    
چکیده: وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با همتای ترکیه ای خود از صف طولانی کامیون ها در مبادی مشترک مرزی برای انجام امور گمرکی انتقاد کرد و گفت: چنین وضعی در شأن فعالان اقتصادی دو کشور نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۹    
چکیده: به باور کارشناسان، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به لحاظ ماهیت فرابخشی خود، تا حدی با سرمایه گذاری در سایر صنایع متفاوت است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۹    
چکیده: آمارهای رسمی نشان می دهد طی 6 ماه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 83 هزار و 200 فقره رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 14/7 درصد رشد را نشان می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۹    
چکیده: فاز یک نخستین پارک پلی استایرن کشور تا دو ماه آینده در عسلویه افتتاح می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۹    
چکیده: یک عضو اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ضمن تشریح پشت پرده قاچاق پوشاک و فعالیت غیر قانونی نمایندگی برندهای خارجی، اظهار کرد: وقتی پوشاک قاچاق را می گرفتند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۴۹    
چکیده: همزمان با حضور علی طیب نیا در واشنگتن برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و دیدار با مقام های صندوق بین المللی پول ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۹    
چکیده: اطلاعات مرکز آمار نشان می دهد در سال 1394 به طور میانگین هر خانوار شهری ایرانی 26 میلیون و 239 هزار تومان هزینه صرف کالاها و خدمات مصرفی خود کرده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۹    
چکیده: شرکت توتال فرانسه که در حوزه های مختلف بالادستی و پایین دستی نفت و گاز فعالیت می کند از سال 2011 به علت تحریم ها هیچ فعالیتی در کشورمان نداشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۱۹    
چکیده: توسعه بازار بدهی به عنوان یکی از اولویت های مهم برای اصلاحات اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۹    
چکیده: گروه ترافیگورا که دومین شرکت بازرگانی فلزات بزرگ دنیاست، بدنبال افزایش تجارت با ایران در دوران پساتحریم است و در همین راستا در جست و جوی یک مدیر فارسی زبان است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۴    
چکیده: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار می گوید: صنعت پوشاک از جمله صنایعی بود که در دوران رکود هم توانست به کارش ادامه دهد و جایگاه خود را حفظ کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۴    
چکیده: هیاتی بلند پایه از وزارت صنعت و تجارت متشکل از ادوارد موریچکی معاون وزیر صنعت و تجارت چک، مارتین ولاستینگ رییس بخش سیاست های معدنی و سواتوپلک سفیرجمهوری چک، در دیدار با مهدی کرباسیان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۴    
چکیده: معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: قیمت حامل های سوخت بنزین و گازوئیل در سال 95 تغییر نمی کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۹    
چکیده: شرکت تاتنفت روسیه با امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی نفت ایران، مطالعه میدان نفتی دهلران را در دستور کار قرار داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۹    
چکیده: قیمت بوتادین دربازارهای آسیایی هفته گذشته با تعیین قیمت هزار و 400 دلار به ازای هر تن، به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۹    
چکیده: در تلاش به منظور اجرای برنامه ای طولانی مدت برای افزایش تجارت در فرودگاه امام خمینی(ره) و تبدیل ایران به قطب منطقه ای پس از توافق هسته ای، فرودگاه بین المللی تهران در حال تحولی نو است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۴    
چکیده: دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: شرکت رنو علاوه بر اینکه 400 میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم انجام می دهد، 40 درصد از قطعات تولیدی خودروها را از همان ابتدا از قطعه سازان داخلی تامین خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۴    
چکیده: یکشنبه گذشته قیمت پایه محصولات پتروشیمی در شرایطی اعلام شد که بیشتر گریدها جهت گیری مثبتی را تجربه کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۵    
چکیده: در حالی که در هفته های پایانی برداشت لیموترش از باغ های کشور هستیم، مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت کشاورزی از تولید حدود 500 هزار تنی لیموترش خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۵    
چکیده: این بار بخش معدن ایران با ویتنام کشوری در جنوب شرقی آسیا همکاری های اقتصادی و تجاری خود را آغاز می کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۵    
چکیده: شرکت های بزرگ معدنی طی نیمه نخست سال 95، میزان تولید کنسانتره آهن و سنگ آهن خام را به ترتیب 21 و 10 درصد افزایش دادند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۵    
چکیده: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح تکاپو در صنعت پوشاک بیش از 200 هزار فرصت شغلی در فاز اول به وجود آید و هدفگذاری ایجاد یک میلیون شغل را محقق کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۵    
چکیده: مجری طرح دانه های روغنی گفت: امسال در سطح 200 هزار هکتار برای کشت کلزا در کشور برنامه ریزی شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۵    
چکیده: معاون اول رییس جمهور، با تاکید بر اینکه هیچ سرمایه ای مهم تر از سرمایه اجتماعی برای کشور نیست، گفت: هر حرکتی در جهت آسیب زدن به سرمایه اجتماعی، حتما کاری ضد مردمی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۵    
چکیده: رئیس مرکز شیلات کشور گفت:ویتنام، امارات، عراق و کشورهای اروپایی از عمده بازارهای هدف صادراتی آبزیان بوده اند؛ علاوه بر این اخیرا نیز صادرات به کشورهای آسیای میانه در دستور کار قرار گرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۵    
چکیده: ارزش صادرات شرکت های فولادی در نیمه ابتدای امسال به بیش از یک میلیارد و 481 میلیون دلار رسید که این رقم بیش از سه برابر صادرات شش ماه اول سال 94 است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
چکیده: وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار یک دستورالعمل جدید اعلام کرد: معاملات با ایران بر پایه دلار که پیش از این ممنوع بودند تا زمانی که وارد نظام مالی آمریکا نشود، آزاد خواهند بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
چکیده: مدیر منطقه خاورمیانه رنو با تشریح زوایای پنهان همکاری خودروسازان ایرانی با خارجی ها، تلویحاً تبانی خودروسازان برای جلوگیری از تولید خودروی ارزان از سوی خودروسازان خارجی را تأیید می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
چکیده: آمار گمرک ایران نشان می دهد در شش ماه نخست سال جاری ایران نزدیک به 1000 تن آدامس به کشورهای افغانستان، عراق و چین صادر کرده است. حجم صادرات آدامس ایرانی 131 تن معادل 13 درصد افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
چکیده: دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت:با توجه به قوانین خاص مناطق آزاد و تعاونی های مرزنشین به نظر می رسد عده ای از این طریق اقدام به واردات برنج در زمان ممنوعیت می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۵    
چکیده: وزیر اقتصاد ایتالیا با ابراز خرسندی از روند توسعه همکاری های دو کشور بر پایبندی به توافقات حاصله با تهران تاکید کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۵    
چکیده: رئیس سابق اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اشاره به اینکه قیمت برنج ایرانی، سه برابر قیمت برنج در بازارهای جهانی است، علت این عارضه را سیاست گذاری فعلی نرخ ارز دانست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۵    
چکیده: مرجع ملی ایمنی زیستی گفت: وقتی سطح زیرکشت محصولات تراریخته در عرض چند سال دو برابر می شود، باید متعاقب آن مصرف این آفت کش نیز افزایش یافته باشد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۵    
چکیده: معاون شرکت پشتیبانی امور دام از رضایت 90 درصدی کشاورزان از طرح قیمت تضمینی جوی دامی کل کشور در بورس کالای ایران خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۵    
چکیده: در آخرین روز هفته گذشته، بهای سکه یک کانال دیگر پایین رفت تا بیشترین میزان افت هفتگی آن در سال 95 به ثبت برسد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۵    
چکیده: دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم مرغ گفت:مصرف سرانه تخم مرغ در ایران در سال های اخیر، بدون تغییر باقی مانده؛ در حالیکه این ماده غذایی، کلسیم، سدیم، ید، کولین، ویتامین های E، D، B و A را دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۵    
چکیده: رییس جمهوری در دیدار رییس مجلس نمایندگان مالزی با اشاره به مذاکرات خود با نخست وزیر این کشور تاکید کرد که اراده دولت های ایران و مالزی ایجاد رابطه ای نزدیک تر و توسعه همکاری ها است و باید از ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۵    
چکیده: شهریور ماه امسال تولید خودروهای سواری در بیشتر خودروسازان داخلی با رشد همراه بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: با نگاهی به اخبار بارها شاهد بوده ایم که شاخص بازارهای سهام جهان واکنش تندی را به رشد قیمت کالاها نشان داده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت 45 روز مهلت دارد لوایح دوقلوی بانکی را به مجلس ارائه کند در غیر این صورت طرح اصلاح نظام بانکی داری در دستور کار قرار می گیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۰    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی پیام دریافتی از صندوق بین المللی پول را دلگرم کننده دانست و اعلام کرد: همه مسئولیت بهبود اقتصادی بر دوش سیاست پولی نیست؛ بلکه سیاست بودجه ای و اصلاحات ساختاری نیز مهم است.