پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۵۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 19 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۳    
چکیده: بسیاری از شرکت ها به رغم میل باطنی شان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۳    
چکیده: مگدانلا آندرسون، وزیر اقتصاد سوئد با تاکید بر اینکه ایران در گذشته بزرگترین بازار تجاری سوئد در خاورمیانه بوده است بر اراده جدی استکهلم برای توسعه روابط با ایران تاکید کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۳    
چکیده: اگر به دنیای تکنولوژی به ویژه موبایل علاقه داشته باشید حتما هفته پیش دیدید که گوگل از گوشی هوشمند خود با نام پیکسل رونمایی کرد و سر و صدای زیادی هم به راه انداخت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۸    
چکیده: در بازار رو به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انتخاب خودرو، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۸    
چکیده: قائم مقام بانک جهانی با استقبال از حضور موثر وزیر اقتصاد کشورمان در اجلاس سالانه بانک جهانی تعاملات و گفت وگو های انجام شده در این اجلاس را نقطه عطفی در همکاری اقتصادی ایران با جهان برشمرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۸    
چکیده: خالد الفالح وزیر انرژی عربستان در کنگره جهانی انرژی که در استانبول درحال برگزاری است، گفت: دور از انتظار نیست که قیمت هر بشکه نفت خام در پایان سال جاری میلادی به 60 دلار برسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۸    
چکیده: جمهوری اسلامی ایران با حجم تجارت خارجی 139 میلیارد و 800 میلیون دلار رتبه دوم تجارت خارجی در میان کشورهای عضو اکو را دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۸    
چکیده: قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت ابراز خوش بینی عربستان به توافق کاهش تولید و همچنین اعلام حمایت روسیه از این توافق قیمت هر بشکه نفت را به 53/34 دلار رساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۸    
چکیده: وزیر امور اقتصادی و دارایی در مصاحبه با المانیتور ضمن اشاره به مسائل اقتصادی متعدد، اظهار کرد انتظار دارد اروپایی ها در فاینانس توافق تاریخی با بوئینگ و ایرباس مشارکت کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۸    
چکیده: بانک های مرکزی تا چه اندازه می توانند نرخ بهره را پایین بیاورند؟ تاکنون فرض می شد که سیاست گذاران وقتی نرخ بهره اسمی را به صفر کاهش دادند، دیگر باید از این سیاست چشم پوشی کنند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۸    
چکیده: منابع آگاه اعلام کردند روسیه در کنفرانس جهانی انرژی در استانبول، تصمیم خود برای همکاری با اوپک در طرح فریز تولید نفت را اعلام می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
چکیده: بانک آمریکایی گولدمن ساکس اعلام کرد در صورت کاهش قیمت اونس جهانی طلا به زیر 1250 دلار، فرصت راهبردی برای خرید این فلز ارزشمند بوجود می آید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۸    
چکیده: معاون صنایع و امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کشور ترکیه درآمد چند ده میلیاردی از پوشاک ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۸    
چکیده: شرکت دولتی آرامکو عربستان به مصر اعلام کرده که نمی تواند به تعهد خود برای تأمین نیازهای نفتی مصر پایبند باشد و توافق فروش اقساطی سوخت به مصر را فسخ می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 672 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
چکیده: یک فعال بخش خصوصی در بخش کاغذ و مقوا به افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت کاغذ تحریر در بازار در روزهای اخیر اشاره و دلیل آن را اقدام گمرک در جلوگیری از ترخیص محموله های وارداتی بیان کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
چکیده: موجودی روغن پالم مالزی در پایان ماه سپتامبر سال جاری بعد از یک دوره 6 ساله با توجه به کاهش صادرات و افزایش میزان تولید، به بالاترین حد خود رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
چکیده: قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس میزان رشد بخش کشاورزی در سال گذشته را 5.1 درصد عنوان کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۸    
چکیده: سرپرست دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با تاکید این که ممنوعیت واردات ذرت دامی برداشته شد، گفت: این لغو ممنوعیت براساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۸    
چکیده: علی رغم تراز منفی تجاری 125 میلیون دلاری میان ایران و تایلند در سال گذشته، ریاست جمهوری ایران در سفر اخیر به این کشور برای افزایش سطح مبادلات تجاری به 3 میلیارد دلار نسبت به واردات برنج ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۸    
چکیده: شرکت های بزرگ اروپایی برای حضور پرتوان در صنعت نفت ایران به ویژه صنعت پتروشیمی دست به کار شده اند و روز گذشته اولین تفاهم نامه همکاری صنعت پتروشیمی با شل به امضا رسید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۸    
چکیده: سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گزارش حضور مجمع نمایندگان در کرمان را ارایه داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۸    
چکیده: یک سال مذاکره مداوم بین غول های تجاری اروپا با دولت و بخش خصوصی ایران برای ورود سرمایه، اگر چه از مراحل اولیه و میانی همچون تفاهم کاری و تبادل اطلاعات درباره نوع نیاز و نحوه تامین عبور کرده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۸    
چکیده: رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی گفت: توسعه سطح زیر کشت پنبه موجب قرار گرفتن آن در تناوب با گندم شده و باعث کاهش آفات و بیماری های این محصول و افزایش تولید گندم نیز می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۸    
چکیده: معاون وزیر نفت با اولتیماتوم جدیدی خطاب به عراقی ها، اعلام کرد: در صورتی که مطالبات ساخت خط لوله مشترک گاز را پرداخت نکنند، ایران گازی صادر نخواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
چکیده: گمرک جمهوری اسلامی ایران همزمان با قراردادهای جدید خودروسازان با شرکای خارجی، جلسه ای را با دو خودروساز کشور برگزار کرد تا صادرات خودرو در گمرکات با سرعت بیشتری انجام شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
چکیده: تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه، 19 مهر ماه عرضه 121 هزار و 418 تن وکیوم باتوم، قیر و مواد شیمیایی را تجربه می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
چکیده: در حالی قیمت خودروهای وارداتی در ایران برای مشتری گران تمام می شود که دولت معتقد است در صورت اخذ مجوز نمایندگی از شرکت مادر قیمت وارداتی ها تعدیل خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۸    
چکیده: رئیس اتحادیه ظروف یکبار مصرف از نرخ مصوب این اقلام در ایام محرم خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۸    
چکیده: معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: تا پایان سال 95 قراردادهایی به ارزش 10 میلیارد دلار در صنعت نفت و گاز ایران امضا می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۸    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار حل مشکل آب برای بخش معدن و صنایع معدنی کشور شد و گفت: مشکل اصلی در سنگان اکنون مسئله آب است و لازم است مسئولان ذیربط در این زمینه برای حل آن کمک کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۸    
چکیده: رئیس شورای تامین کننده دام زنده گفت: در راستای تنظیم بازار دام زنده به قیمت هر کیلو 12 هزار تومان به کشتارگاه فروخته می شود، که با این رقم باید قیمت تمام شده گوشت کمتر از میزان فعلی باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۳    
چکیده: صادرات سنگ آهن ایران از ابتدای سال 96 متوقف می شود. این خبر در حالی مخابره می شود که علاوه بر شرایط رکودی بازار این محصول در داخل کشور، بازار جهانی نیز با رکود و کاهش قیمت ها مواجه شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۳    
چکیده: سرپرست تعاون روستایی خراسان رضوی از شروع کار خرید وش پنبه و آمادگی مراکز شبکه تعاون روستایی استان در این زمینه خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۳    
چکیده: مناطق ویژه اقتصادی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با دریا و سوخت انرژی ارزان می توانند یکی از اهداف توسعه صنایع معدنی در کشور محسوب شوند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۳    
چکیده: معاون وزیر اقتصاد می گوید در پسا برجام فرصت برقراری روابط بانکی ایران با کشورهای مختلف دنیا فراهم شد و روز به روز هم توسعه می یابد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۳    
چکیده: سیدشمس الدین سیاسی راد، مدیر آموزش و پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در حاشیه روز سوم دوره آموزش مدل های زمین شناسی و اکتشافی تیپ های کانه زایی گزارشی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۳    
چکیده: رییس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا ضمن تایید افزایش قیمت 10 درصدی کاغذ تحریر، جلوگیری از واردات این کالا را عامل افزایش قیمت آن دانست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۳    
چکیده: کارشناسان و سرمایه گذاران خرد انتظار رشد ارزش طلا را در دومین هفته اکتبر دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۳    
چکیده: با وجود تولید و تامین صد در صدی نیاز داخل محصولات شیمیایی مورد استفاده در معادن برای جداسازی کانه های فلزی، واردات این محصولات از تعرفه برخوردار نیستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
چکیده: وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان طی سخنانی در میزگرد نفتی سیاست های اقتصادی کشورهای حاشیه خلیج فارس نسبت به قیمت پایین نفت، تجربیات کشورمان در مدیریت بحران کاهش قیمت نفت را تشریح کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۳    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مذاکره با شرکت های آلمانی علاقه مند به حضور در صنعت پتروشیمی ایران ادامه دارد و این شرکت ها خواهان حضور فعال در کشورمان هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۳    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 671 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۳    
چکیده: مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران از آمادگی این بورس برای انتشار بیش از 300میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد جدید خبر داده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۳    
چکیده: نماینده سابق ایران در اوپک با اشاره به مستثنی شدن 3 کشور از طرح سهمیه بندی نفت در اوپک، گفت: برای توافق نهایی در بین اوپکی ها، عربستان باید نقش تولیدکننده شناور نفت اوپک را بازی کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۳    
چکیده: رئیس اتاق تعاون ایران می گوید: امیدوار است که تا قبل از پایان سال تاسیس بانک غیردولتی تعاون اتفاق بیفتد و سهم تعاونی ها در بازار پولی و بانکی افزایش پیدا کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۹    
چکیده: رییس جمهوری اسلامی ایران، قدرتمندتر شدن آسیا را در گرو خودباوری و اراده ی مشترک برای همگرایی دانست و تاکید کرد: کشورهای آسیایی باید با گشودن بازارها، تعامل اقتصادی، اصلاح ساختارهای داخلی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۹    
چکیده: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت انگلیسی-هلندی شل، برای همکاری در صنعت پتروشیمی ایران تفاهم نامه اولیه امضا کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۹    
چکیده: رئیس دپارتمان امور ایران در شرکت شل گفت: ما معتقدیم که می توانیم با شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پروژه های مشترکی در صنعت پتروشیمی داشته باشیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۹    
چکیده: طی ماه های گذشته بازار محصولات پتروشیمی روزها و هفته های پرالتهابی را پشت سر گذاشت تا جایی که نشست های مختلف توسط دست اندرکاران این بازار مورد اهتمام جدی قرار گرفت و کارشناسان ...