پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۱۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 10 مهر 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 مهر 1395 ارانیکو 2 مهر 1395 ارانیکو 3 مهر 1395 ارانیکو 4 مهر 1395 ارانیکو 5 مهر 1395 ارانیکو 6 مهر 1395 ارانیکو 7 مهر 1395 ارانیکو 8 مهر 1395 ارانیکو 9 مهر 1395 ارانیکو 10 مهر 1395 ارانیکو 11 مهر 1395 ارانیکو 12 مهر 1395 ارانیکو 13 مهر 1395 ارانیکو 14 مهر 1395 ارانیکو 15 مهر 1395 ارانیکو 16 مهر 1395 ارانیکو 17 مهر 1395 ارانیکو 18 مهر 1395 ارانیکو 19 مهر 1395 ارانیکو 20 مهر 1395 ارانیکو 21 مهر 1395 ارانیکو 22 مهر 1395 ارانیکو 23 مهر 1395 ارانیکو 24 مهر 1395 ارانیکو 25 مهر 1395 ارانیکو 26 مهر 1395 ارانیکو 27 مهر 1395 ارانیکو 28 مهر 1395 ارانیکو 29 مهر 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۳    
چکیده: بازار مسکن 13 شهر جهان تحت تاثیر جهش قیمت، به مقصد اول سرمایه گذاران ملکی تبدیل شد. تحقیقات بانک یو بی اس سوئیس درباره اوضاع قیمت مسکن در مراکز مالی دنیا نشان می دهد در عمده این شهرها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۳    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۳    
چکیده: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت گفت: در نیمه نخست امسال در مجموع روزانه دو میلیون و 500 هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۳    
چکیده: عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از مذاکره با 3 ایرلاین ملی هند، کره و کانادا برای برقرار پرواز مستقیم به ایران خبر داد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۳    
چکیده: معامله غیر نقدی خرید مسکن در بازار آپارتمان های کوچک متراژ این روزها پر رنگ تر از ماه ها و سال های اخیر مشاهده می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۳    
چکیده: با نشستن هواپیمای بوئینگ 200-777 شرکت هواپیمایی ملی تایلند در فرودگاه امام خمینی (ره) اولین پرواز این ایرلاین به تهران برقرار می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۳    
چکیده: هوشمند شدن پدیده ها در عصر نوین موضوعی غیرقابل کتمان است؛ ماشین های هوشمند، گوشی های هوشمند، تلویزیون های هوشمند، شهر ها ی هوشمند، هتل های هوشمند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۳    
چکیده: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اقتصاد مقاومتی وقتی معنا پیدا می کند که مردم گشایش های ناشی از آن را در زندگی خود حس کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۳    
چکیده: ظریف، رئیس دستگاه دیپلماسی، محتوای نامه اش به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را انتقاد به اجرای برجام دانست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۳    
چکیده: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: دولت برای توسعه تجارت الکترونیک در واحدهای کوچک و متوسط با ارائه تسهیلاتی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸    
چکیده: شاخص قیمت تولیدکننده خدمات در بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 9/8 درصد افزایش را نشان می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۸    
چکیده: در بازار رو به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انتخاب خودرو، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۸    
چکیده: تسلا؛ نام این شرکت خودروسازی واکنش های کاملا متفاوت و در عین حال قوی ای را از سوی منتقدان و طرفداران آن برمی انگیزد. منتقدان می گویند تسلا روی هر خودرویی که به فروش می رساند ضرر می دهد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۸    
چکیده: بنگاهداری دولتی، شبه دولتی و خصولتی آفت اقتصاد کشور شده است. این بنگاه های عمدتا زیان ده، موجب فشار بر بودجه، بدهکار کردن دولت و اتلاف سرمایه های کشور می شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
چکیده: وزیر اقتصاد آلمان طی هفته جاری در راس هیئتی بزرگ از فعالان صنعتی این کشور به ایران سفر خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
چکیده: زعفران که زمانی توسط پادشاهان ایرانی پرورش می یافت و تصور می رفت نیروی شفابخش دارد، اکنون به منبع پولسازی یک شرکت آلمانی کوچک تبدیل شده که برای تولید و فروش محصولات زعفرانی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
چکیده: با گذشت 2 هفته از شروع سال زراعی جدید و کشت پاییزه، متاسفانه هنوز قیمت خرید تضمینی محصولات استراتژیکی مثل گندم، جو، برنج، چغندر، پنبه و کشمش از سوی دولت اعلام نشده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۸    
چکیده: روز پنج شنبه، دلار و سکه هم جهت با یکدیگر افزایش قیمت را تجربه کردند، هر چند که مسیر این دو ناهمسو باقی ماند. در آخرین روز هفته، دلار با 7 تومان افزایش به قیمت 3 هزار و 583 تومان رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۸    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 544 هفته نامه دانش نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۸    
چکیده: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از نهایی شدن فروش یک میلیون بشکه نفت خام ایران به مجارستان خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۸    
چکیده: تکمیل زنجیره ارزش در تمامی حوزه های معدن به ویژه حوزه فولاد یکی از مهم ترین سیاست های دولت یازدهم برای توسعه فعالیت های معدنی و افزایش ارزش افزوده بود که خوشبختانه با گذشت عمر 3ساله از دولت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۸    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 272 هفته نامه پیام ساختمان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۸    
چکیده: معاون نظارتی بانک مرکزی در مراسم رونمایی از کارت های اعتباری بانک سپه گفت: مشتریان با استفاده از کارت های اعتباری رنگی همچنین می توانند خرید خدمات نیز صورت دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۸    
چکیده: بهروز خدارحمی گفت: متاسفانه بزرگ شدن بازار سرمایه متناسب با قوانین نظارتی نبوده و برخوردهای سیستمی و سلیقه ای قائم به فرد بوده این در حالی است که بازار سرمایه ما نیاز به توسعه دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۸    
چکیده: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال 2.5 میلیون تن موادمعدنی از معادن فعال این استان استخراج شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۸    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی مشارکت ژاپنی ها با هند در طرح توسعه بندر چابهار را باعث تسریع در اجرای این طرح دانست و تصریح کرد ایران از همکاری دهلی نو و توکیو در طرح توسعه بندر چابهار استقبال می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۸    
چکیده: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از جمع آوری یک میلیارد و 400 هزار ریال پوشاک قاچاق از یک فروشگاه پوشاک برند در مشهد خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۸    
چکیده: توافق نامه همکاری بین سازمان گسترش صنایع ایران با شرکت رنو فرانسه در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس امضا شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۸    
چکیده: به نظر می رسد کش وقوس های افزایش قیمت سیمان که از ابتدای امسال در جریان بود در نیمه های مهرماه به پایان برسد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۸    
چکیده: 200 شرکت داخلی و خارجی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران را بررسی می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۸    
چکیده: کار بورس کالا شفاف سازی است و ما می خواهیم مرجعیت آمار جاری در بورس، مبنای تصمیم گیری و سیاست گذاری برای همه محصولات از جمله محصولات پتروشیمی قرار بگیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۸    
چکیده: صنعت شیمیایی کشور یکی از صنایع دارای مزیت رقابتی به شمار می رود که سرمایه گذاری و حمایت از توسعه آن می تواند ضمن نهادینه سازی دانش، بسترساز ایجاد اشتغال تخصصی و گسترده در کشور باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۸    
چکیده: رئیس اتحادیه ٱبزیان گفت: در سال گذشته یک تن خاویار پرورشی از کشور صادر شده است؛ در حالی که از یک مزرعه در چین به تنهایی 10 تن خاویار صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۸    
چکیده: دویچه وله گزارش داد: تا یک هفته دیگر برنده جایزه صلح نوبل 2016 اعلام می شود و رئیس جمهور کلمبیا و رهبر گروه شورشی این کشور و همچنین روسای هیات مذاکره کننده ایران و آمریکا در پرونده هسته ای از ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۸    
چکیده: کاهش حجم عرضه های پلی اتیلن های سنگین فیلم و پلی پروپیلن ها در هفته گذشته سبب شد تا عطش خرید برای این کالاها افزایش یافته و قیمت آنها در بازار آزاد افزایش یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۸    
چکیده: معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: تا به امروز 10 هزار و 400 میلیارد تومان مطالبات به کشاورزان پرداخت و مابقی حداکثر ظرف دو هفته آینده واریز می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۸    
چکیده: معاون وزیر نیرو با اشاره به تخصیص خط اعتباری 5 میلیارد دلاری روسیه به ایران، اعلام کرد: پروژه 250 میلیون دلاری اکتشاف آب در ذخایر ژرف ایران با مشارکت روس ها آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۸    
چکیده: مشاور معدنی کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران با پیش بینی آینده دو فلز سرب و روی به این سوال پاسخ می دهد که آیا سرمایه گذاری در این دو حوزه مطلوب است یا نه.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۸    
چکیده: معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق گزارش های غیررسمی زعفران ایران به صورت فله ای و قاچاق به افغانستان وارد و با تعرفه صفر درصد به چین و هند صادر می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
چکیده: بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی، در آستانه ماه محرم قیمت گوشت قرمز، چای و قند و شکر گران شد، ضمن اینکه برنج داخلی درجه دو نیز نسبت به هفته گذشته باز هم افزایش قیمت را تجربه می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
چکیده: مدیرعامل پارس خودرو درباره احتمال تولید مدل جدید ماکسیما در ایران می گوید که مذاکره با شرکت نیسان ادامه دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۳    
چکیده: بعد از 8 سال کشورهای عضو اوپک مجددا برای حمایت از بازار نفت به توافق رسیدند. شامگاه روز چهارشنبه، بعد از ساعت ها مذاکره ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۳    
چکیده: ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که به دعوت همتای یونانی خود به آتن سفر کرد، دیدار و گفت وگو با مقامات این کشور را مفید و ارزنده خواند و گفت که اراده مقامات دو کشور معطوف بر ...