دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۳۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 1 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۹    
چکیده: یک کارشناس مسائل بانکی گفت: بانک مرکزی نباید تک تک محصولات و خدمات بانکی را خودش تعریف و شرایط آن را تعیین کند، خودش بگوید که این خدمات به چه کسانی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۹    
چکیده: تا پایان سال 2016 حدود 3/6 میلیون نفر از نسل بیبی بومرها (Baby boomers) بازنشسته خواهند شد، یک چهارم جمعیت جوانان نسل هزاره (Millennial) به سمت مدیریت خواهند رسید و نسل بعد از آنها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۴    
چکیده: راه فعال شدن صنایع نیمه تعطیل اعلام شد. فعال کردن بنگاه های غیرفعال را می توان یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم دانست ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۴    
چکیده: وزیر تجارت خارجی و صنایع مالزی با ابراز تمایل برای انعقاد توافق تجارت آزاد با ایران گفت:پروتون را به ایران بازمی گردانیم و امیدواریم دفتر صادرات روغن پالم به ایرانیان تاسیس کنیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۴    
چکیده: رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ظرفیت های فراوان اقتصادی و تجاری بین دو کشور وجود دارد، گفت: متأسفانه سطح روابط اقتصادی دو کشور ایران و مالزی به هیچ وجه قابل قبول نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۴    
چکیده: شهرهای مستعد راه اندازی موسسات پس انداز و تسهیلات مسکن منطقه ای شناسایی شدند. مدل مدنظر برای این موسسات -بانک های مسکن محلی- ترکیبی از الگوی جهانی و سابقه فعالیت این نهادها در کشور (40 سال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۴    
چکیده: اظهارات رئیس جمهوری در مراسم بزرگداشت روز صادرات به نسبت آنچه از بیشتر سیاستمداران شنیده و می شنویم، امیدوار کننده تر بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۴    
چکیده: تالارمعاملات بورس کالای ایران روز شنبه اول آبان ماه میزبان عرضه 33 هزار و 313 تن انواع محصولات کشاورزی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۹    
چکیده: با وجود آن که به نظر می رسد سرنوشت خودروهای لوکس قاچاق از امحا به صادرات تغییر می کند، اما معاون معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد می گوید کسی در خصوص استانداردهای صادراتی این خودروها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۹    
چکیده: طرح فروش سوخت هوایی از طریق کارت های بانکی به دلیل برخی مشکلات در سیستم مالی و توان پرداخت شرکت های هواپیمایی تا اطلاع ثانوی اجرا نمی شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۹    
چکیده: بازار مسکن که با توجه به از دست رفتن نظام پس انداز در دولت قبل به تعبیر وزیر راه و شهرسازی به ویرانه تبدیل شده بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۹    
چکیده: در شرایطی که حضور رنو و پژو در خودروسازی نیمه دولتی کشور قطعی شده، فولکس واگن آلمان نیز برای آمدن به ایران مجاب و به احتمال فراوان، رقابتی نسبتا نزدیک را با فرانسوی ها آغاز خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۹    
چکیده: سه موسسه بین المللی رویترز ، صندوق بین المللی پول و بلومبرگ از زاویه های متفاوت، ایران را برنده تحولات اقتصادی منطقه معرفی کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۹    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 547 هفته نامه دانش نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۹    
چکیده: قیمت آتی پلیمرها در بورس کالای دالیان چین در تاریخ 21 اکتبر با افت و خیز روبه رو شد. به طوری که پلی پروپیلن با افزایش و پلی اتیلن سبک خطی و پی وی سی با کاهش مواجه شدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۹    
چکیده: طی شش ماهه نخست سال 95 عمده صادرات کشور به چین، امارات متحده عربی، عراق، ترکیه و جمهوری کره بوده و عمده واردات در این مدت از کشورهای چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۹    
چکیده: رییسان جمهور سریلانکا و اندونزی، پاییز و زمستان امسال به ایران سفر می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۹    
چکیده: فعالان اقتصادی ایتالیا با مدیران پتروشیمی جم در دفتر مرکزی دیدار کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۹    
چکیده: گروه سایپا که از سال 1389 رتبه اول صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص داده، در نیمسال 95 نیز این پیشتازی را حفظ کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۹    
چکیده: هیات امنای صندوق توسعه ملی به منظور جهش در صادرات غیر نفتی، نرخ سود تسهیلات ریالی از محل منابع صندوق برای صادرکنندگان را به 11 درصد کاهش داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۹    
چکیده: 45 درصد از 100 هزار تن زیتون تولید شده در کشور در استان های شمالی صورت می گیرد و مابقی آن در استان های زنجان، کرمانشاه و قزوین در حجم بالا و تعدادی دیگر از استان ها به صورت جزئی تولید می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۹    
چکیده: با وجود این که حجم سرمایه گذاری در بانک ها همچنان در مسیر صعودی قرار داشته و تا بیش از 1000 تریلیون تومان پیش رفته، اما روند رشد آن کند شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۹    
چکیده: مشاور وزیر جهاد با بیان اینکه پیش بینی می شود درسال زراعی جاری میزان تولید دانه های روغنی450هزار تن باشد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۹    
چکیده: با وجود اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر جلوگیری از فعالیت فروشگاه های پوشاک برند فاقد مجوز، این فروشگاه ها همچنان مشغول فعالیت هستند و هیچ نظارتی بر فعالیت آنها وجود ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۹    
چکیده: معاون اداره کل بنادر خوزستان گفت: با ورودکشتی کانتینری خارجی باظرفیت بیش از 6750TEU به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)، روند فعالیت خطوط کشتیرانی کانتینری در این بندر این شتاب می گیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۹    
چکیده: جدیدترین آمار انجمن جهانی فولاد (ورلد استیل) نشان داد تولید فولاد خام در سراسر جهان از جمله ایران در ماه میلادی گذشته افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۹    
چکیده: گلاب کش با اشاره به اینکه این خط (خط انتقال نیروی 400 کیلوولت گتوند – شازند) طولانی ترین خط کشور است ، اظهار داشت: هزینه احداث این خط را هزار و 100 میلیارد ریال است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۹    
چکیده: مجموع تولید صنعت پتروشیمی ایران که تا پایان مرداد ماه جاری بیش از 21 میلیون رسیده بود، تا پایان ماه پیش به بیش از 24 میلیون و 958 هزار تن رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۹    
چکیده: نرخ دلار مدت هاست که ثابت مانده در حالی که در داخل کشور مدام تورم بالا می رود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۹    
چکیده: رییس جمهوری با تأکید بر اینکه دولت یازدهم طی سه سال گذشته همه تلاش خود را برای توسعه روستاها بکار گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۹    
چکیده: رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران به تشریح برخی مشکلات صادرات فرش دستباف پرداخت و تصریح کرد با وجود اینکه صادرات فرش ایران به آمریکا در حال انجام است اما اکثر این فرش ها کیفیت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۹    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/1 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۹    
چکیده: بورس تهران اولین ماه از فصل پاییز را در شرایط رونق مناسبی به پایان رساند و نه تنها دماسنج این بازار با رشد مواجه شد، بلکه ارزش معاملات به علت حضور پررنگ سهامداران حقیقی به شدت افزایش یافت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۹    
چکیده: رییس کمیسیون صنایع و معادن اتاق ایران گفت: بخش معدن می تواند ضامن توسعه کشور باشد و در شرایط فعلی منابع ارزان خارجی نقش تاثیرگذاری در حرکت رو به جلو این بخش دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۹    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 275 هفته نامه پیام ساختمان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۹    
چکیده: مدیرعامل پتروشیمی مروارید از آمادگی کامل افتتاح رسمی بزرگترین تولید کننده واحد MEG کشور، با ظرفیت تولید سالانه 500 هزار تن و با سرمایه گذاری 12 هزار میلیارد ریال خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۹    
چکیده: معاون وزیر نفت از آغاز همکاری های نفتی ایران و دویچه بانک آلمان خبر داد و گفت: همکاری چندین بانک بزرگ اروپایی دیگر تا چند روز آینده با ایران از سرگرفته خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۴    
چکیده: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به عرضه گران ترین خوراک مایع و گاز به صنایع پتروشیمی ایران در مقایسه با کشورهای عربی خلیج فارس ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۴    
چکیده: یکی از شرکت های فناور کشور توانسته است با تولید فرآورده های غنی سازی نان و فرآوری سبوس غلات به بهبود سلامت نان و غنای نان های تولیدی کمک کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۴    
چکیده: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اجرای تک نرخی شدن ارز تا پایان سال خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۴    
چکیده: بازگشت چراغ خاموش توتال به پارس جنوبی در حالی است که ابهامات فعالیت این شرکت فرانسوی در پارس جنوبی بعد از گذشت بیش از 10 سال هنوز پابرجاست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۴    
چکیده: کمیسیون مشترک ایران و برزیل، تا اواخر آبان ماه سال جاری به میزبانی طرف برزیلی برگزار می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۴    
چکیده: رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان موادغذایی هم صنف گفت: برای جلوگیری از فعالیت کارگاه ها و تولیدکنندگان زیرزمینی غیرمجاز نامه نگاری زیادی با وزارتخانه ها و سازمان هایی همچون بهداشت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۴    
چکیده: رئیس آژانس دولتی توریسم روسیه اعلام کرد که روسیه کار بر روی مراحل لغو صدور ویزا برای ایران و هند را آغاز کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۴    
چکیده: شرکت هالدور تاپسو دانمارک به منظور همکاری و مشارکت در صنایع پتروشیمی ایران با محور تامین کاتالیست، دانش فنی و سرمایه گذاری در دوران پسابرجام اعلام آمادگی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۴    
چکیده: معاون مدیرعامل شرکت توتال فرانسه در توسعه تجاری بخش های پالایش و پتروشیمی از مذاکره با مقام های ایرانی برای برای سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی خبر داد.