پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۵۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 24 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۵۴    
چکیده: علی طیب نیا می گوید: بهتر است جلساتی که برای صحبت و گفت وگو با بخش خصوصی برگزار می شود، به گله گذاری نگذرد و به جای آن راهکارها و پیشنهادها مطرح شود تا بتوانیم بهترین راهکارها را برای زنده نگه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۴    
چکیده: کسب و کارها از همه نوع آن در یک بحران اعتماد گرفتار هستند. این بحران می تواند ناشی از انتشار جزئیات شرکت، بر اثر هک شدن باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۹    
چکیده: بررسی ها نشان می دهد که روند حرکتی اجزای نقدینگی در نیمه نخست سال جاری در حال تغییر بوده است که تداوم این تحولات متغیرهای کلان اقتصادی را در نیمه دوم سال جاری تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۹    
چکیده: عوامل متعددی دست به دست هم داده اند تا این صنعت در کشور ما رو به نابودی برود و دیگر اسمی از کارخانجات نساجی و تولیدی پوشاک نباشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۹    
چکیده: نشریه آرگوس که از دی ماه پارسال منبع اطلاعات سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) شده است، اعلام کرد هند با وارد کردن روزانه 661 هزار بشکه نفت در ماه اکتبر (مهر-آبان) ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۹    
چکیده: مناطق ویژه اقتصادی از جمله پتانسیل های توسعه صنایع هستند که مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: آلومینیوم جنوب با 1.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این منطقه احداث خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۹    
چکیده: محمود بهمنی را بیشتر با ماندگاری اش در کنار احمدی نژاد می توان به یاد آورد؛ فردی که در دوران اوج تحریم بر کرسی ریاست کل بانک مرکزی نشسته بود و به گفته خودش در هیچ یک از آن روزها ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۵۹    
چکیده: این نوشته مروری بر روند رشد اقتصادی کشور و گستردگی سفره خانوار در دهه گذشته دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۹    
چکیده: مدیرعامل بورس تهران گفت: امسال در حوزه ابزار بدهی فعال بوده و ابزارهای بدهی متعددی را در بورس پذیرفته ایم که برخی عرضه شده و مابقی در نیمه دوم ارایه خواهند شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۹    
چکیده: رییس کل بانک مرکزی در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری افشای اطلاعات مالی و بانکی اشخاص را جز به موجب قانون و یا دستور مراجع قضایی، ممنوع اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۹    
چکیده: بازار آپارتمان های مسکونی میان سال و کهنه ساز با قیمت های پیشنهادی پایین تر از متوسط هر منطقه در بازار مسکن داغ شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۹    
چکیده: یک شرکت سوئیسی که از سال ها پیش کار خود را در عرصه فراورده های صنایع شیمیایی و پتروشیمی در ایران آغاز کرده پس از تحولات به وجود آمده در برجام همکاری های خود را با بازار ایران گسترش خواهد داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۴    
چکیده: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان طی این اطلاعیه اعلام کرد که کلیه آگهی های پیش فروش خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد نمایندگی رسمی واردات از حیث اعتبار ساقط است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۳۴    
چکیده: مرکز پژوهش های مجلس نتایج ارزیابی 264 تشکل اقتصادی سراسر کشور از مولفه های ملی محیط کسب و کار در ایران را منتشر کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۰۴    
چکیده: معاملات پی وی سی در بازار داخل با وجود افزایش نرخ 90 تومانی پایه این کالا در روز گذشته در رکود به سر می برد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۴    
چکیده: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت در بازار به ثبات رسیده است، گفت: با شرایط فعلی، پیش بینی نمی شود افزایش قیمتی در بازار داشته باشیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۴۴    
چکیده: اگرچه بازار مسکن به صورت آنی از تحولات اقتصادی-سیاسی تاثیر نمی گیرد، اما تغییرات قیمتی و شوک های ناشی از این تحولات در سه بازار ارز، بورس و سکه، با تاخیر زمانی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۲۴    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از زمان فعالیت دولت یازدهم، ظرفیت هایی در بخش های مختلف فولاد از جمله تولید 45 میلیون تن کنسانتره در کشور را شاهد بوده ایم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۴    
چکیده: مدیرعامل ایمیدرو با بیان اینکه شرکت های خارجی در حوزه های تیتانیوم و روی وارد عمل شده اند، گفت: در معادن طلای زرشوران برای افزایش تولید از 2 تن به 5 تن شرکت های معتبر بین المللی آمده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۴    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 809 نشریه مشعل وزارت نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۴    
چکیده: مشاور بازرگانی معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: 50 درصد ارزش صادرات کشور به بخش باغبانی اختصاص دارد که توجه ویژه به این بخش رشد و توسعه کشاورزی کشور را به دنبال دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۴    
چکیده: یک مقام مسئول با اشاره به توافق ایران و هرمس آلمان برای پوشش بیمه سرمایه گذاری در پتروشیمی ایران، از مذاکره با آلمان ها برای سرمایه گذاری 12 میلیارد یورویی در پتروشیمی خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۴    
چکیده: کشورهای رقیب با جذب نخبگان و انتقال دانش صنعت فرش ایران بازار جهانی را در اختیار خود قرار می دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۴    
چکیده: طی هفت ماهه نخست امسال بیش از 279 هزار تن برنج به کشور وارد شده است که گرچه از نظر وزنی بیش از 400 درصد کاهش یافته است اما قیمت هر کیلوگرم از این محصول به طور میانگین از کیلویی 858 تومان به ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
چکیده: اگرچه نیمی از مردم امریکا به پیروزی ترامپ روی خوشی نشان ندادند اما هوش اقتصادی بخش خصوصی معدن خیلی زود تکانه های بازار را در پی این پیروزی دریافت کرد و این تکانه ها را در بازار مواد معدنی و ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۴    
چکیده: مدیرکل سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هندوانه بر خلاف باور برخی افراد محصول آب بری نیست و امسال 7 هزار هکتار به روش کشت نشایی از این محصول کشت شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۰۴    
چکیده: با انجام عملیات اکتشافی، حدود 200میلیون تن دولومیت در منطقه دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی ؛ با توجه به خلوص بالا و به دلیل قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده،
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۴    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات کشور چین در راس هیاتی با هدف گسترش مناسبات و توسعه همکاری در بخش های شهرسازی و حمل و نقل وارد پکن شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۴    
چکیده: نوسانات قیمت جهانی طلا چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز شد و کماکان با گذشت چند روز از انتخاب رئیس جمهور آینده این کشور، ادامه دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۴۴    
چکیده: به دنبال طرح مجدد طرح حذف سه صفر از پول ملی، مدیر کل اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد که این طرح فعلا در دستور کار بانک مرکزی قرار ندارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۴    
چکیده: مدیر کل دفتر بازرگانی کشورهای اروپا، آمریکا و کشورهای مشترک المنافع سازمان توسعه تجارت ایران از عزم آلمانی ها برای افزایش سطح همکاری تجاری در بخش کشتیرانی، حمل ونقل ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۴    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 679 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۴    
چکیده: ترامپ آمد و بازار راکد فلزات پایه را با رونق پیوند زد. شرکت های معدنی از امریکای شمالی تا افریقای جنوبی و از امریکای جنوبی تا استرالیا پس از تحمل یک دوره رکود حالا دارند روزهای خوبی را تجربه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۴    
چکیده: معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش 100 درصدی کشت گیاه روغنی کلزا در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۴    
چکیده: مدیرعامل اتحادیه کشوری تعاونی های فرش دستباف می گوید: مزیتهای صنعت فرش به قدری است که می توانیم از آن بیشترین اشتغال و درآمدزایی را داشته باشیم و صادرات به بازارهای هدف را گسترش دهیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۴    
چکیده: سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اخیرا شاخص زندگی بهتر 2016 از کشورهایی که بهترین کیفیت زندگی را دارد منتشر کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۴    
چکیده: ایران و عمان در نشستی مشترک با نمایندگان شل، توتال و کوگس راه های همکاری و مشارکت این شرکت ها را در پروژه صادرات گاز ایران به عمان بررسی کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
چکیده: پیروزی دونالد ترامپ و حزب جمهوری خواه در پنجاه وهشتمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا در روز سه شنبه 18 آبان 1395 (8 نوامبر 2016 ) هر چند به مذاق طرفداران کلینتون خوش نیامد اما کام ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
چکیده: معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به تولید بیش از 15 هزار حلقه لاستیک و تیوپ، گفت: 266 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و 170 میلیون ریال تشکیل شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۴    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر لزوم شناسایی علت عدم کارآیی برخی بنگاه های تولیدی، گفت: تزریق سرمایه به برخی بنگاه ها صرفا منجر به تعویق مشکلات آنها شده و حجم مطالبات لاوصول را افزایش می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۴    
چکیده: با توجه به سومین هفته متوالی افت قیمت اتیلن در آسیا، انتظار می رود قیمت های پایه محصولات پلیمری در هفته های آتی روندی نزولی داشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۴    
چکیده: هفته جاری قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۹    
چکیده: رییس جمهوری، اشتغال برای جوانان و انسجام ملی را بالاترین و بهترین خیر جمعی دانست و تاکید کرد: افتخار ما آن زمان است که نسبت به ملت ها، اقوام و گروه های دیگر در خیررسانی به جامعه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۹    
چکیده: لیستی از محصولاتی که در صنایع میانی پتروشیمی ها کاربرد دارند، عرضه و تقاضای مشخص و اندک دارند و تولیدکننده و مصرف کننده آ ن ها محدود هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۹    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/24 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۹    
چکیده: مدیر عامل فولاد مبارکه، از پیشنهاد کاهش 5 درصدی تعرفه واردات کلاف های سرد و گرم در راستای حمایت از صنایع پایین دستی به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۹    
چکیده: آنچه در تابستان سال جاری گذشت، نشست های متعدد مابین شرکت های مصرف کننده و تولید کننده زغال سنگ کک شو برای دستیابی به فرمولی مبنی بر قیمت های جهانی بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۹    
چکیده: مدیرکل استاندارد تهران از طرح مشترک این اداره کل با سازمان نظام مهندسی برای بکارگیری کارشناسان استاندارد دارای پروانه نظام مهندسی ، برای بازرسی های مشترک دو نهاد، خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۹    
چکیده: انتخاب غیرمنتظره دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده بازارهای کالایی را با جهش های شدیدی روبه رو کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
چکیده: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی دقایقی پیش آغاز به کار کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۹    
چکیده: تقریبا بازاری را نمی توان در جهان یافت که محصولاتی از میوه و تره بار تا حتی اینترنت (با سرعت های متفاوت)، با قیمت های گوناگون و با رده های کیفی متفاوت در آن به فروش نرسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۹    
چکیده: وضعیت آب در کشور بحرانی است. طبق آمار ارائه شده توسط وزارت نیرو مقدار بارندگی سالیانه در کشور 400 میلیارد مترمکعب است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۹    
چکیده: پور ابراهیمی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی سال های متمادی همواره در بخش صادرات دو کالای زعفران و پسته در بازار جهانی صاحب رتبه و درجه بوده است اما ما معتقدیم رویه فعلی صادرات زعفران و حتی پسته ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۹    
چکیده: معاون داخلی بازرگانی دولتی ایران گفت : برای صنایع ماکارانی گندم دوروم برای استحصال آرد سمولینا به میزان کافی وجود دارد از این رو نیازی به واردات نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۹    
چکیده: انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آینده آمریکا، خودروسازان و سایر تولیدکنندگانی که به تجارت آزاد با مکزیک متکی هستند را تحت فشار قرار داده و آنها را با ریسک هزینه های بالاتر مواجه کرده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۹    
چکیده: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از سناریوی نفت 40 دلاری در بودجه سال 96 کل کشور خبرداد و گفت: سهم صندوق توسعه ملی از درآمد حاصل از فروش نفت به بالای 40 درصد خواهد رسید.