دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 4 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۹    
چکیده: همه شما در یک گفت وگوی دائمی با درون خودتان به سر می برید. این گفت وگو می تواند مثبت یا منفی یا خنثی باشد. آنچه در این گفت وگو روی می دهد، تعیین کننده دیدگاه شما خواهد بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۹    
چکیده: به دنبال تغییرات صورت گرفته در برخی از وزارتخانه ها، کارشناسان بر ضرورت تداوم این تغییرات به ویژه در حوزه اقتصادی تاکید می کنند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۹    
چکیده: بر اساس گزارش سال 2017 بانک جهانی، امتیاز فاصله ایران تا اقتصاد پیشرو در سهولت انجام کسب و کار در سال 2016 میلادی 57/08 بوده و در سال 2017 میلادی 57/26 اعلام شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۹    
چکیده: یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و بوسنی در حوزه حمایت از صنایع کوچک و متوسط به امضاء رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۹    
چکیده: به روایت آمارهای رسمی منتشر شده، تعداد گردشگران ایرانی که در سال 94 روسیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۹    
چکیده: انتشار برون مرزی اوراق بدهی دولتی و نیز ارتقای زیرساخت فناوری از جمله موضوعات مورد تاکید همکاری دوجانبه بین ایران و کره است که در این دیدارها به تفصیل و دقت مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۹:۱۹    
چکیده: مدیرعامل شرکت صادرکننده کارت های اعتباری بانک ملی ایران، میزان تراکنش کارت های اعتباری از کل تراکنش های شبکه بانکی کشور را کمتر از یک صدم درصد اعلام کرد و گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۴    
چکیده: گروهی فرانسوی به منظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری در ایران، روز گذشته از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۴    
چکیده: بر اساس آمار هفت ماهه گمرک، صادرات کشور به 24 میلیارد و 657 میلیون دلار و واردات به 24 میلیارد و 51 میلیون دلار رسیده و میعانات گازی و گاز مایع همچنان جزو اقلام صادراتی تلقی شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۴    
چکیده: دو وزیر ایران و فنلاند، مقدمات امضای چهار سند همکاری بین ایران و فنلاند که قرار است، فردا در سفر رئیس جمهور فنلاند به ایران امضا شود، را فراهم کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۴    
چکیده: گزارش ها نشان می دهد شکاف تورم اقلام قابل تجارت و اقلام غیرقابل تجارت در شهریورماه نیز ادامه داشته و تعمیق شده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۴    
چکیده: پس از آزادسازی معاملات ارزی صرافی بانک ها و افزایش گشایش های ارزی، حذف کالاهای دریافت مشمول دریافت ارز رسمی از روز گذشته آغاز شده و این روند در هفته های آینده در حذف دیگر کالاهای مندرج در این ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۴    
چکیده: در حالی دولت مدعی پرداخت 9000 میلیارد تومان وام تولید به واحدهای مشکل دار است که رئیس انجمن صنایع نساجی می گوید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۵    
چکیده: در حال حاضر پروژه آزادراه تهران – شمال 32 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قطعه یک این آزادراه دارای 70 درصد پیشرفت است و بنا بر وعده وزیر راه، بهار 1396 قطعه اول افتتاح می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۵    
چکیده: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با بیان اینکه با فرمول جدید، خوراک اتان صنعت پتروشیمی ایران شانسی برای رقابت با عربستان ندارد، گفت: آقای زنگنه فاتحه توسعه صنعت پتروشیمی را خواندیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۵    
چکیده: رییس سازمان چای کشور گفت:بهره برداری از باغ های چای به اتمام رسیده و بوته ها در فصل خواب هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۵    
چکیده: پیش بینی کنندگان بین المللی از این واهمه دارند که سال 2017 برای اقتصاد جهانی راکد، بهبود قابل توجهی به همراه نداشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۵    
چکیده: رئیس دفترصنایع پائین دستی پتروشیمی تصریح کرد: جای ایران را در بازار مصنوعات عراق متاسفانه کشورهای چین و ترکیه پر کرده اند که در واقع باید گفت مهمترین بازار خود را به رقبا داده ایم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۵    
چکیده: ورود سنگ آهن به بورس کالا موضوعی است که چندی پیش مطرح شد و دبیرکل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن مهم ترین کارکرد بورس کالا را برای سنگ آهن شکسن انحصار خرید سنگ آهن توسط شرکت های ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۵    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 121 مجله اخبار صنعت چرم و کفش در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۵    
چکیده: رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های موجود در ایران و بوسنی و هرزگوین، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران – سارایوو در زمینه های مختلف تاکید کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۵    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مبنای نظر وزارت صنعت حذف صادرات سنگ خام از دو سال آینده است و با بهره برداری از کارخانه هایی با خط تولید پیشرفته و تکنولوژی روز تلاش می کنیم از سال آینده از صادرات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۵    
چکیده: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرمی مغان از بافت یک هزار مترمربع گلیم موران توسط بافندگان روستای اوماستان از توابع بخش موران این شهرستان در هر ماه خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۵    
چکیده: دلار دولتی هر چند آرام، اما همچنان در روندی صعودی حرکت می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۵    
چکیده: دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: مزیت صادراتی صنعت پترپشیمی با محاسبه فرمول جدید قیمت خوراک از بین می رود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۰    
چکیده: ادغام یا یکپارچگی صنعت فولاد به دلیل در بر داشتن حلقه های مختلف تولید و تامین از سنگ معدن تا محصول نهایی می تواند منجی این واحدها شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۰    
چکیده: جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شب گذشته به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۰    
چکیده: 34 روز از آغاز توزیع کارت های اعتباری سه رنگ می گذرد و برخی بانکها می گویند که هنوز دستورالعملی برای اجرا دریافت نکرده اند؛ برخی شعب نیز با بی مهری تمام، دست رد به سینه متقاضیان می زنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 675 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۰    
چکیده: وزیر ارتباطات به تازگی از ارائه خدمات بانکداری بر بستر موبایل و ظرف دو ماه آینده خبر داده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۰    
چکیده: رئیس مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/4 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۰    
چکیده: توافق سازمان هواپیمایی کشوری با ایرلاین ها در مورد نرخ بلیت هواپیما در ایام اربعین برای عتبات عالیات،امضا نشده نقض شد؛ آژانس های هواپیمایی بلیت را 50درصد بالاتر از نرخ مصوب پیش فروش می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۰    
چکیده: رئیس شورای مشترک بازرگانی ایران و هند گفت: رقم دقیق بدهی نفتی هند به ایران هیچ وقت اعلام نشده، اما بر اساس اطلاعات موجود بیش از 60 درصد آن تا به امروز پرداخت شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۰    
چکیده: بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته روز پر خبری را پشت سر گذاشت که نتیجه آن رشد 0/25 درصدی شاخص کل بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۰    
چکیده: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در فصل نوین ارتباطات حاصل شده از توافق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 68 ماهنامه چیلان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 806 نشریه مشعل وزارت نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۰    
چکیده: کارشناسان صدور احکام محدودیت مجوز در واردات میوه های گرمسیری را به نفع تولیدات کشاورزی دانسته و آن را غیرمرتبط با قاچاق میوه های خارجی می دانند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۰    
چکیده: 31 هزار و 430 تن مواد پلیمری 19 مجتمع پتروشیمی امروز در بورس کالای ایران عرضه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۰    
چکیده: مدیر پروژه های اجرایی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از پایان موفقیت آمیز پروژه بهینه سازی ظرفیت POLY F این مجتمع خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۲۰    
چکیده: این هفته قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۲۰    
چکیده: بابایی با بیان اینکه دلال ها کشمش هایی را که 3 هزار تومان هزینه تولید برمی دارد به قیمت 2 هزار و 700 تومان از کشاورزان می خرند اظهار داشت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۰    
چکیده: نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت و اعلام وصول شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۰    
چکیده: پیشرفت فاز سوم طرح آمونیاک و اوره پتروشیمی پردیس تا پایان شهریور ماه از مرز 94 درصد گذشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۰    
چکیده: حصول دست یابی به بورس مرجع منطقه ای و جهانی پتروشیمی و کاهش خام فروشی از سیاست های پیش روی عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا خواهد بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۰    
چکیده: عضو شورای ملی زعفران از آغاز برداشت رسمی طلای سرخ در کشور خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل برداشت، نرخ این محصول کیلویی حدود 500 هزار تومان ارزان شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۷:۰۵    
چکیده: از دیرباز انتشار انواع اوراق برای تامین مالی طرح ها، پروژه ها و بودجه کشورها مرسوم بوده است، اما با افزایش بدهی های دولت ها و آثار سوء ناشی از بازپرداخت نشدن بخشی از مطالبات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۷:۰۵    
چکیده: پیشروی حباب مسکن چین تا مرز ترکیدن بازار املاک این کشور را به لبه سقوط کشانده و اقتصاد جهان را با خطر بروز بحرانی از جنس بحران 2008 مواجه کرده است.