دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۹:۱۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 29 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۳:۴۳    
چکیده: اینکه از شکست استارت آپ ها درس بگیریم، برای هر فردی که می خواهد یک سرمایه گذاری جدید را شروع کند، مهم و ضروری است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۸    
چکیده: جذب سرمایه خارجی در صنعت خودرو در حالی به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های خودرویی وزارت صنعت اعلام شده است که به گفته بسیاری از کارشناسان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۸    
چکیده: پیروزی غیرقابل پیش بینی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا تنها سه هفته قبل از نشست ماه نوامبر اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۸    
چکیده: کارشناسان انرژی خاورمیانه پیش بینی کردند که تولید نفت کشورهای این منطقه تا سال 2020 میلادی به حدود 30 میلیون بشکه در روز می رسد و در این میان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۸    
چکیده: همراه با تغییرات سریع فناوری بخصوص تغییرات حوزه فناوری اطلاعات، ابزارهای بانکداری نیز دچار تحول سریعی شدند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۸    
چکیده: مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به حجم عظیم مراودات پولی و مالی در صنعت نفت، گفت: این صنعت به یک بانک تخصصی نیاز دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۳    
چکیده: شرکت بوئینگ از پیروی از دستور دولت جدید آمریکا در ارسال یا عدم ارسال هواپیمای مسافربری به ایران خبر داده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۳    
چکیده: دبیر کل اوپک در حاشیه دیدار با وزیر نفت ایران اعلام کرد توافق اعضای این سازمان در نشست الجزایر بدون رهبری ایران غیر ممکن بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۳    
چکیده: تالار صادراتی بورس کالای ایران روز شنبه 29 آبان ماه برای اولین بار میزبان عرضه60 تن کشمش بی دانه استان همدان(ملایر) است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۸    
چکیده: وزیر نفت، دیدار با دبیرکل اوپک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: احتمال این که در نشست نوامبر وزیران نفت و انرژی اوپک به توافق برسند زیاد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۴۸    
چکیده: برای خیلی ها انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا غیر منتظره و بسیار نگران کننده بود. این نگرانی در ایران هم به شدت طنین انداز شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۸    
چکیده: راه اندازی یک کسب و کار هرگز کار راحت و بدون استرسی نبوده است، اما مکان هایی وجود دارند که می توان در آنجا شرکت مورد علاقه خود را با محدودیت های کمتری نسبت به سایر نقاط راه اندازی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۱۸    
چکیده: کیوی کاران غرب مازندران با اشاره به ضررهای چند سال گذشته خواستار حمایت دستگاههای ذیربط و فراهم کردن شرایط لازم برای صادرات این محصول شدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۸    
چکیده: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: اتاق اصناف ایران در سال جاری ورود مناسبی برای مبارزه با قاچاق داشتند و از همه واحدها و اتحادیه ها خواسته شده تا همکاری مستقیم و تنگاتنگی با بازرسین ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۸    
چکیده: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران کاهش حدود 21 دلاری اونس جهانی طلا را متاثر از تقویت دلار در بازارهای جهانی و عامل افت امروز قیمت سکه در بازار تهران اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۸    
چکیده: تاکنون هیچ گزارش موثق و قابل تاییدی از اثرات سوء یا خسارت زایی گیاهان تراریخته و یا محصولات حاصل از آن ها بر سلامت انسان یا محیط زیست و یا موجودات غیر هدف ارایه نشده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۸    
چکیده: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران با اشاره به انجام مطالعاتی برای انتقال واحدهای صنعتی آلاینده به شهرک های صنعتی توسط کارگروه آمایش سرزمین در سازمان مدیریت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۸    
چکیده: رئیس آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد اعضای اوپک باید درباره پیامدهای تصمیم خود در نشست این سازمان در پایان ماه جاری میلادی حساس باشند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۸    
چکیده: آمارهای منتشره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می دهد در 6 ماهه نخست امسال یک میلیون و 203 هزار تن تولیدات فولادی از سوی بخش خصوصی به بازارهای هدف صادراتی ارسال شد که نسبت به دوره مشابه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۸    
چکیده: یکی از کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی، مشکلات صنعت طیور کشور را تشریح کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۸    
چکیده: بعد از نزدیک به پنج سال رکود سنگ آهن به روزهای اوج خود نزدیک می شود و در سه روز اخیر بالانربن قیمت خود در سال جاری را به ثبت رساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۸    
چکیده: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در اختتامیه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و برزیل تأکید کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۸    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 551 هفته نامه دانش نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۸    
چکیده: رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: پنجره واحد تجارت فرامرزی یکی از اقدام هایی بود که گمرک ایران توانست با طراحی و رونمایی آن بسیاری از مشکلات بخش بازرگانی را ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۸    
چکیده: مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: برخی از دانشمندان بر سلامت محصولات تراریخته اصرار دارند و برخی دیگر نیز با آن مخالف هستند و دلیل این مخالفت ها و حتی موافقت ها این است که این علم تا به امروز ثابت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۸    
چکیده: نرخ دلار در مرکز مبادلات ارزی باز هم رشد کرد و تا 3206 تومان قیمت خورد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۸    
چکیده: وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد، در ماه ژانویه برای شرکت در نشست مشترک اقتصادی ایران و فرانسه به تهران سفر خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۸    
چکیده: دوشنبه مصادف با روز اول آذر ماه، نخستین عرضه حمل زمینی گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام در رینگ بین الملل انجام خواهد پذیرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۸    
چکیده: در آستانه اربعین حسینی، بازار محصولات پروتئینی با ثبات نسبی به کار خود ادامه می دهد و کمبودی در زمینه عرضه محصولات مورد نیاز مردم، وجود ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۸    
چکیده: هفته گذشته، با سرکشی قیمت دلار به مرز 3 هزار و 700 تومان به پایان رسید. آخرین تقاضاهای ارزی زائران عتبات عالیات در کنار رشد نرخ حواله درهم و افزایش تحرکات معامله گران ارزی از مهم ترین عواملی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۸    
چکیده: چین با مصرف حدود 45 درصد مس، همچنان مصرف کننده اصلی محسوب می شود و هر تغییر و تحول در سیاست های اقتصادی این کشور آسیایی، نقش تعیین کننده ای در بازار دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۸    
چکیده: وزیر دادگستری در حاشیه سفر به استان یزد از نخستین کارخانه تولید کاغذ سنگی بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این صنعت سبز قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۳    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/29 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۳    
چکیده: اوایل مهر امسال بود که اجرای طرح جمع آوری کالاهای قاچاق از سطح شهر در دستور کار قرار گرفت اما به نظر می رسد این پدیده زیان بار در بازار ایران به این زودی ها از بین نمی رود و تنها جای خود را از ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۳    
چکیده: احتشام گفت: دلالان در ابتدای فصل برداشت و خرید زعفران با قیمت پایین از کشاورز بازار داخلی زعفران را تحت تاثیر قرار می دهند و این امر کشاورزان را متضرر می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۳    
چکیده: قیمت سبد نفتی اوپک با هفت سنت کاهش، به 42 دلار و 83 سنت برای هر بشکه رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۳    
چکیده: مایک پمپئو گزینه مد نظر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا برای ریاست سازمان سیا از طرفداران لغو توافق هسته ای با ایران و از حامیان گردآوری اطلاعات تماس های شهروندان آمریکایی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۳    
چکیده: قیمت آتی پلیمرها در بورس کالای دالیان چین در تاریخ 18 نوامبر با کاهش روبه رو شد، به طوری که دوباره قیمت آتی پی وی سی به زیر یک هزار دلار بازگشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۳    
چکیده: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 14 آذر ماه لایحه بودجه سال 96 تقدیم مجلس می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 279 هفته نامه پیام ساختمان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳    
چکیده: رکودی که تحت تاثیر افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا کالاهای مختلف از جمله پوشاک در سبد خانوار الویت نداشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۳۳    
چکیده: دستگاه جدید آشپزخانه Zera Food Recycler ضایعات مواد غذایی را طی 24 ساعت به کود تبدیل می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۳    
چکیده: مدیر عامل هلدینگ توسعه معادن روی ایران گفت: شرکت های بزرگ بین المللی فعال در صنعت روی، پیش بینی کرده اند، قیمت هر تن شمش روی تا پایان سال 2016 در سطح جهان بیش از 2 هزار و 200 دلار باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۳    
چکیده: وزیر جهاد کشاورزی گفت: دولت به صادر کنندگان محصولات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 11 درصد پرداخت می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۳    
چکیده: قائم مقام انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی به اخذ مصوبه ای از هیات دولت اشاره کرد که با بهره گیری از آن، مرحله اول تهاتر طلب و بدهی های شرکت های پتروشیمی و دولت اجرایی شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۳    
چکیده: آلومینیوم جزء عناصری است که از تقاضای بالایی در بازار جهانی برخودار بوده و پیش بینی می شود یکی از بیشترین رشد تقاضا را در میان فلزات مورد معامله شده در بازار جهانی داشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۳    
چکیده: معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه نقدینگی در حال حرکت به سمت نقدشوندگی است، گفت: چنانچه نقدینگی در بازارهایی که سفته بازی در آن جذاب است وارد شود، زنگ هشدار افزایش تورم به صدا درمی آید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۳    
چکیده: روند نرخ سود به عنوان یکی از مهم ترین نماگرهای اقتصاد کشور حاوی دو پیام مهم است. در این میان، نرخ بازدهی اوراق در بازار بدهی به عنوان یکی از نشانه های اصلی تغییرات نرخ بهره نشان می دهد سود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۳    
چکیده: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به کاهش قیمت جهانی پسته و نوسانات قیمت داخلی، صادرات در شرایط نامساعدی به سر می برد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۳    
چکیده: یک مقام مسئول از رفع توقیف و آزادسازی کالاهای توقیف شده دو فاز پارس جنوبی ساخته اسپانیا و فرانسه خبر داد و گفت: برخی مخازن سکوهای گازی یک شرکت ژاپنی هم رفع توقیف و وارد کشور شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۳    
چکیده: درحالی که معوقات حقوق پرداختی معادن به ویژه اجاره ای که برخی از آنها در قبال پروانه بهره برداری باید به دولت بدهند، بعد از گذشت چند سال 13 رقمی شده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۳    
چکیده: در حالی که حدود دو ماه از فصل کشت می گذرد، معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی در هفته گذشته توسط شورای اقتصاد به تصویب نهایی رسیده و پس از طی شدن برخی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۳    
چکیده: ناظران و سیاست گذاران بازار ملک با تاکید بر روند رو به جلو در مسیر خروج از رکود مسکن، از آرامش نسبی قیمت ها خبر می دهند و معتقدند معاملات مسکن به گونه ای در حال تغییر و دگرگونی است که در حال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۷:۱۳    
چکیده: اندکی بیش از دو ماه دیگر، راهنمایان گردشگری 32 کشور جهان برای شرکت در بزرگ ترین و مهم ترین گردهمایی راهنمایان جهان در ایران حضور پیدا خواهند کرد ...