دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۲۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 10 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۹    
چکیده: تصور کنید برای شغل رویایی شما درخواست نیرو شده است، اما واجد شرایط برای ویژگی های شغلی لحاظ شده نیستید: آیا هنوز باید برای این شغل درخواست بدهید؟
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۴۹    
چکیده: رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور 1/4 درصد افزایش یافته است گفت: نرخ تورم در کشور نیز هم اکنون 7/9 درصد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۹    
چکیده: انتصاب وزیری که برای تصدی وزارت ورزش و جوانان از مجلس وقت رای نیاورد، به عنوان ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اکنون پس از گذشت بیش از سه سال فعالیت در این حوزه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۹    
چکیده: 638 هزار و 599 دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۹    
چکیده: معاون بانک مرکزی از برقراری 614 رابطه کارگزاری با بانک های دنیا از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: دسترسی ایران به ذخایر ارزی خود در خارج کشور بهبود یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۹    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اکنون تولید روزانه نفت خام کشورمان به چهار میلیون بشکه نزدیک شده و صادرات نفت خام در مرز دو میلیون و 440 هزار بشکه قرار دارد و جمهوری اسلامی از سهم خود در اوپک ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۹    
چکیده: افزایش تعداد کشورهایی که از اوپک خواسته اند آنها را از اجرای طرح فریز نفتی معاف کنند، باعث ناامیدی سرمایه گذاران از رونق گرفتن بازار نفت شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۹    
چکیده: بازار سرمایه در کشورهای مختلف با دارا بودن دو کارکرد اصلی نقش اثرگذاری در رشد و توسعه اقتصادی کشورها ایفا می کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۴۹    
چکیده: شاید بتوان یکی از مهم ترین دستاوردهای برطرف شدن تحریم ها و محدودیت های اقتصادی و سیاسی را استقبال سرمایه گذاران خارجی به منظور ورود به بخش های مختلف اقتصادی کشور عنوان کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۹    
چکیده: مدیر عامل شرکت راه آهن از توافق با شرکت زیمنس آلمان برای تامین 70 دستگاه لکوموتیو برقی در مسیر تهران - مشهد با سرعت 200 کیلومتر در ساعت خبر داد و گفت: مذاکرات فنی درحال انجام است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۹:۰۹    
چکیده: سرمایه گذاران طلا در انتظار برگزاری نشست بانک مرکزی آمریکا و چند بانک مرکزی بزرگ دیگر در جهان است به این دلیل قیمت امروز با 1/78 دلار کاهش 1273/69 دلار فروخته شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۴    
چکیده: رئیس سازمان توسعه تجارت با انتقاد از بی توجهی برخی از بنگاه های صادراتی به موضوع کیفیت، گفت: حدود 60 درصد از بنگاه های صادراتی به کیفیت و استانداردهای بین المللی توجهی ندارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۴    
چکیده: صندوق بین المللی پول (آی.ام.اف) اعلام کرد، بازار جهانی نفت یک وضع عادی جدید را تجربه می کند که در آن قیمت های نفت به آرامی در طول زمان افزایش می یابند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۴    
چکیده: بانک مرکزی با انتشار تازه ترین گزارش شاخص قیمت تولیدکننده از نرخ 0/5 درصدی تورم ماهانه تولید در مهرماه خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۴    
چکیده: جدیدترین مدل ای -کلاس مرسدس بنز بالاترین رتبه ایمنی آژانس حمل و نقل اروپا و آژانس دولتی کره جنوبی را به دست آورده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۴    
چکیده: صادرات مواد معدنی یکی از مسائلی است که می تواند نقش آفرینی بخش معدن در اقتصاد کشور را پررنگ تر از گذشته کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۴    
چکیده: نظارتی که بانک مرکزی به صورت های مالی دارد، با همکاری وزارت امور اقتصاد و دارایی صورت گرفته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۰۴    
چکیده: حدود 216 سال پیش شیمیدان برزیلی، خوزه بونیفاسیوجندراده کانی پتالیت را در معدن یوتوی سوئد پیدا کرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۴    
چکیده: با آغاز معاملات ثانویه اوراق مرابحه گندم در جریان فعالیت دیروز فرابورس ایران، بازار بدهی پذیرای اوراق جدیدی از نوع مرابحه شد تا به این ترتیب یک گام دیگر به معیارهای جهانی نزدیک شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۴    
چکیده: تحقیقی که با حضور اقتصاددان ایرانی دانشگاه اُتاوا انجام شده نشان می دهد که آلودگی هوا حتی می تواند روی شاخص معاملات بازار بورس و بالا و پایین شدن این شاخص تاثیرگذار باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۴    
چکیده: به نظر می رسد در انتقادات مطرح شده از سوی برخی از منتقدان، به صورت خواسته یا ناخواسته چهار نکته مورد غفلت قرار می گیرد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۰۴    
چکیده: بازار سرمایه روزهای اخیر در روند صعودی قرار گرفته، این در حالی است که کارشناسان پیش بینی می کنند با توجه به شرایط موجود، روند صعودی بازار سرمایه تا پایان سال با شیب ملایمی ادامه دار خواهد بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۴    
چکیده: همکاری های گمرکی میان ایران و چین وارد فاز جدیدی شد و در گام اول قرار است چین کالاهایش را از مسیر ایران به اروپا ترانزیت کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۴    
چکیده: مرکز آمار در تازه ترین گزارش خود از وضعیت شاخص کل قیمت بالادست ساخت و سازهای مسکونی در شهر تهران از تثبیت قیمت مصالح ساختمانی در سه ماهه دوم سال خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۴    
چکیده: چندی پیش گزارشی درباره طی کردن مراحل قانونی دریافت پروانه اکتشافی برای بهره برداری از معدن تهیه شد اما این راه درواقع آغاز معدنکاری است و باید با گذراندن یک فرآیند طولانی دیگر به سمت بهره ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۴    
چکیده: عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت ملی فولاد که بیش از 25 سال در صنعت فولاد سابقه فعالیت دارد، یکی از مهم ترین دغدغه های این بخش از اقتصاد کشور را ایجاد توازن در زنجیره فولاد می داند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۴    
چکیده: رئیس سازمان فروش اموال تملیکی با اشاره به ضرورت کسب اجازه سازمان ملی استاندارد برای برگزاری مزایده خودروهای لوکس با رای دیوان عدالت اداری، گفت: پورشه های قاچاق، امحا نشده و صادر می شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۴    
چکیده: رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان تا بهار سال آینده 42 طرح معدنی و صنایع معدنی را افتتاح یا وارد فاز اجرایی می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۴    
چکیده: رنو در حالی قصد دارد به واسطه همکاری مشترک با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، فعالیتی مستقل را در خودروسازی کشور آغاز کند که این موضوع می تواند به ارتقای کمی و کیفی هرچه بیشتر شرکت های ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۴    
چکیده: آمارهای دولتی و نفتکش ها نشان داد میزان واردات نفت ایران از سوی چهار خریدار بزرگ آسیایی در سپتامبر، بیش از 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۴    
چکیده: مدیرعامل شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از هدفگذاری صادرات 40 درصد محصولات پتروشیمی تولیدی کشور به اروپا خبر داد که در ماه های آینده و با رفع مشکلات پیش روی، تحقق خواهد یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۴    
چکیده: تخلف در اجرای سودهای بانکی که اعلام می شود با توافق و خواست خود بانک ها بوده، اکنون موجب شده تا در برخوردهای انضباطی بانک مرکزی10 بانک به طور کتبی اخطار گرفته و دستورات اصلاحی را اجرا کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۱۴    
چکیده: تولید کنسانتره مس کشور در نیمه نخست امسال با رشد 18 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال به 528 هزار و 768 تن رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۹    
چکیده: تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه 10 آبان ماه میزبان عرضه 16 هزار و 450 تن انواع ورق و تختال شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۹    
چکیده: عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان به تشریح آخرین وضعیت روابط تجاری ایران و عمان پرداخت و از مذاکره برای اجرای پروژه مشترک میان ایران و عمان در زمینه تاسیس بندر به ارزش 250 میلیون ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۹    
چکیده: عده ای تصمیم اشتباهی را گرفته و به مردم گفتند که بیایید مقدار پول بدهید بدون این که فکر کنند که چگونه آب، برق، معابر، راه دسترسی را ایجاد کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۹    
چکیده: بختیار نرخ کنونی خورک را برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی غیر اقتصادی ندانست و گفت: قیمت ها برای حضور سرمایه گذار خارجی بسیار جذاب است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۹    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/10 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۹    
چکیده: روز گذشته قیمت پایه محصولات پتروشیمی در حالی اعلام شد که به جز پلی اتیلن سنگین اکستروژن دیگر گریدها متفق القول پا در مسیری صعودی گذاشته و روندی افزایشی را در پیش گرفتند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۳۹    
چکیده: مرداد سه سال پیش در جلسه رای اعتماد به کابینه اعتدال، مجلس نهم به مسعود سلطانی فر برای وزارت ورزش رای نداد. این اتفاق در آبان همان سال برای رضا صالحی امیری هم افتاد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۹    
چکیده: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی در منطقه حفظ تمامیت ارضی کشورها و عدم دخالت کشورهای بیگانه در تعیین سرنوشت سایر ملت ها است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۹    
چکیده: مدیرعامل ایمیدرو ضمن اعلام خبرهای جدید داغ معدنی، معتقد است، هنوز در اکتشافات معدن عقبیم. کرباسیان می گوید، تحریم ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۹    
چکیده: در حالی مهلت تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردکنندگان خودرو مبنی بر اخذ مجوز نمایندگی رسمی از خودروسازان خارجی رو به پایان است که هنوز مشخص نیست چه تعداد از این شرکت ها موفق ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۴۹    
چکیده: مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان ایران گفت: ایران جزو 3 کشور برتر دنیا در زمینه تولید قزل آلا است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۹    
چکیده: قیمت محصولات پتروشیمی در روز یکشنبه 9 آبان ماه توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی و طبق برنامه اعلام شداین در حالی است که اکثر محصولات پلیمری و شیمیایی روندی افزایشی داشتند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۹    
چکیده: نماگر بازار سهام بعد از رشد قابل توجه بیش از 1000واحدی روز شنبه، دیروز با افت ناچیز 1/5 واحدی به کار خود پایان داد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۹    
چکیده: مدیر عامل اتحادیه ماهیان سرد آبی گفت: در سال جاری پیش بینی می شود که تولید قزل آلا به مرز 125 هزار تن در سال برسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۹    
چکیده: معاون وزیر نفت با بیان اینکه یکی از سناریوهای صادرات گاز ایران به اروپا تولید LNG است گفت: بر این اساس نزدیک به 10 میلیون تن ظرفیت جدید برای احداث واحدهای مینی LNG و FLNG تعریف شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۹    
چکیده: مدیرعامل پتروشیمی جم با انتقاد از افزایش یکباره نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی گفت: با نرخ جدید خوراک، سرمایه گذاری ها در طرح های جدید پتروشیمی بازدهی ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۹    
چکیده: طبق آمار گمرک در 6 ماه منتهی به شهریور ماه سال جاری بیش از 293 تن نشاسته گندم از کشور صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۹    
چکیده: سخنگوی وزارت کشاورزی افغانستان تقاضا برای زعفران این کشور را رو به رشد عنوان کرد و گفت: دریافت مقام اول کیفیت زعفران ما در بین 300 نمونه جهانی از این محصول از جمله زعفران ایران برای سومین سال ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۹:۳۹    
چکیده: عدم عرضه آلومینیوم در 40 روز اخیر در بورس کالا را می توان مهم ترین خبر در صنعت و بازار آلومینیوم به شمار آورد، زیرا بخش های بسیاری در صنایع مختلف، از این واقعیت تاثیر می پذیرند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۵    
چکیده: نزدیک به یک دهه است که رشد اقتصادی 8درصدی برای کشور هدف گذاری می شود. مقامات ارشد کشور از رهبری و به تبع ایشان مجلس ها و دولت ها بر هدف رشد 8 درصدی پافشاری می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۰۷:۰۵    
چکیده: براساس آمارهای بیمه مرکزی درحال حاضر شاهد این هستیم که سهم بیمه های عمر تا پایان مرداد 95 به 13/5 درصد از کل پرتفوی کشور رسیده است، این درحالی است که در اوایل دهه 80 شمسی این نسبت 5 درصد بود.