دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۵۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 17 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۰    
چکیده: این روزها در برخی کشورها خدمات رختشویی تجاری در مجتمع های مسکونی و خوابگاه های دانشجویی رواج چشمگیری پیدا کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۰    
چکیده: ارزان ترین و گران ترین آپارتمان های معامله شده در تهران طی نیمه اول آبان ماه در مناطق 12 و یک تهران قرار گرفته اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۰    
چکیده: سازنده های مسکن تحت تاثیر چهار محرک سرمایه گذاری ساختمانی، سه هفته زودتر از موعد همیشگی، وارد بازار خرید املاک کلنگی شدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۰    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۰    
چکیده: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه، پیش فروش مسکن نیازمند نهادی است تا خریداران و پیش فروشندگان مسکن با خیال راحت معاملات خود را در این بازار انجام دهند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۵    
چکیده: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب خبر توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال ، اعلام کرد: به طور قطع مواضع رسمی وزارتخانه درباره موضوع های مختلف از سوی معاونان ذیربط و یا سخنگوی وزارت صنعت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۵    
چکیده: نشست تخصصی تامین مالی صنایع الکترونیک از طریق بازار با حضور مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) و مدیرعامل فرابورس ایران برگزار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۵    
چکیده: دبیرکل سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) گفت که نفت و گاز تا سال 2040 میلادی، بیش از نیمی از ترکیب انرژی مصرفی جهان را تشکیل خواهد داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۵    
چکیده: یک شرکت برجسته هلندی در زمینه گاز و شرکت ملی نفت ایران یادداشت تفاهمی در زمینه اکتشاف نفتی در میدان سومار به امضا رساندند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۵    
چکیده: براساس آمار منتشرشده سازمان راهداری، طی شش ماهه ابتدایی سال 95، واردات از طریق حمل ونقل جاده ای 20/4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش و صادرات 5 درصد کاهش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۵    
چکیده: مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش ایر گفت: با خرید نخستین فروند هواپیمای ایرباس A321-211 تولید سال 2007 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۵    
چکیده: معاون پژوهشی و فناوری وزارت نفت گفت: در شرایط فعلی، تولید ما به مرز روزانه سه میلیون بشکه نفت در روز رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۵    
چکیده: حجم کل تسهیلات پرداختی در نیمه نخست سال جاری به 8/232 هزار میلیارد تومان رسیده است. این رقم کمتر از یک چهارم تولید ناخالص داخلی کشور است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۵    
چکیده: صادرات غیرنفتی ایران به چین در دوره فعالیت دولت یازدهم 52 درصد افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۴    
چکیده: تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه 17 آبان ماه میزبان عرضه 64 هزار و 361 تن انواع کالاست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۷    
چکیده: رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران گفت: آمریکا و سه کشور هلند، فرانسه و اسپانیا مافیایی خارج از ایران تشکیل داده اند، تا زعفران افغانستان را جایگزین ایران کنند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۲    
چکیده: قیمت اتیلن برای دومین هفته متوالی در آسیا روندی کاهشی داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۲    
چکیده: ایران با یک شرکت خارجی اجاره دهنده هواپیما برای تامین مالی 17 هواپیمای اولی که قصد دارد از ایرباس خریداری کند به توافق رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۰۲    
چکیده: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مذاکرات شرکت انگلیسی BP با این شرکت در خصوص امضای قرارداد توسعه 4 میدان مستقل ایران در مناطق نفت خیز جنوب خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۲    
چکیده: رئیس بخش آبزی پروری موسسه تحقیقات علوم شیلات کشور گفت که سالانه 10 هزار تن ماهی تیلاپیا وارد کشور شده و به مصرف می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۷    
چکیده: قائم مقام وزیر کشاورزی از مصوبه جدید دولت درباره معافیت تعرفه ای و جایزه صادراتی برای تولید کنندگان کشمش در راستای افزایش صادرات این محصول خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۷    
چکیده: قائم مقام سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نفت به تدریج از سبد کالای صادراتی در حال حذف است و نمی توان تکیه بیش ازحد بر درآمدهای نفتی داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۷    
چکیده: روز گذشته نمایشگاه بین المللی تهران میزبان فعالان معدنی بخش دولتی و خصوصی بود که برای برگزاری چهارمین کنگره بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران و شمشین کنفرانس مهندسی معدن ایران گرد هم آمده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۲    
چکیده: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از ارسال چند تن میوه و تره بار به کربلا به مناسبت اربعین حسینی برای زائران خبر داد و گفت که در حال حاضر بازار داخلی میوه کساد است و به نظر نمی رسد در ماه های ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۷    
چکیده: آرامکو، فرمول قیمت نفت برای دسامبر را منتشر کرد، این فرمول نشان می دهد که قیمت نسبت به ما قبل افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۵    
چکیده: چندی پیش جلسه ای بین مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان نظام مهندسی معدن تهران برگزار و مباحث متعددی درباره نیاز بخش معدن به مباحث آموزشی و اهمیت آن مطرح شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰    
چکیده: سفیر اتریش در تهران با اشاره به اینکه در گذشته حجم روابط تجاری دو کشور به 800 میلیون یورو می رسید، گفت: شعبه یک بانک اتریشی در ایران بزودی راه اندازی می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰    
چکیده: رئیس سازمان شیلات از صادرات یک تن خاویار پرورشی طی سال جاری خبر داد و گفت: در آینده نزدیک بیش از 2 هزار تن گوشت و 30 تن خاویار در کشور تولید خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۰    
چکیده: تحلیل انجمن جهانی فولاد مبنی بر ادامه کاهش تقاضا تا سال 2017 در حالی ارائه می شود که شیب رو به رشد تحقق برنامه جامع فولادی ادامه دارد و واحد فولادی سپید دشت فردا (سه شنبه) با حضور مقامات ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/17 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۰    
چکیده: شریفی نیک نفس گفت: اگر می خواهیم اقتصاد آزاد داشته باشیم و بتوانیم در بازار جهانی رقابت کنیم باید رانت ها را قطع کنیم اما در کنار آن نرخ خوراک باید شفاف و یکسان سازی شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۰    
چکیده: کشور ما در زمینه تولید فولاد در منطقه رتبه به نسبت خوبی دارد و یکی از تولیدکنندگان مطرح منطقه می شود، اما مشکل اساسی ما در بهره وری پایین از این صنعت استراتژیک است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۰    
چکیده: رییس بودجه و گزارش های چادرملو اعلام کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و چهارمین کنگره جهانی معدن (ایران کان مین) که از روز شنبه 15 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۵    
چکیده: مرکز آمار ایران اعلام کرد، نرخ بیکاری تابستان امسال به 12.7 درصد رسید. روند تغییرات این نرخ حاکی از آن است که این شاخص نسبت به تابستان گذشته 1.8 درصد و نسبت به بهار 1395 معادل 0 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۵    
چکیده: موافقتنامه توسعه فاز 11 پارس جنوبی فردا بین شرکت ملی نفت ایران، توتال فرانسه، CNPCI چین و پترو پارس امضا می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۵    
چکیده: با بررسی آمارها و تابلو اعلامیه بورس کالای ایران شاهد آنیم که در 7 ماه سال جاری نسبت به 7 ماه سال گذشته افزایش چشمگیر معاملات را تجربه کردیم که این موضوع می تواند سیگنال مثبتی از بهبود روند در ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۶    
چکیده: پتروشیمی تندگویان در بورس کالای ایران و در قالب قراردادهای بلندمدت توانست 792 از پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری و نساجی تولیدی اش را به صنایع پایین دستی به فروش برساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۶    
چکیده: قیمت طلای جهانی روز دوشنبه در واکنش به بهبود ارزش دلار و بازارهای سهام که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۶    
چکیده: در فاصله حدود یک ماه مانده به زمان قانونی تحویل لایحه بودجه سال آینده تبصره ها به دولت رفته، ولی با وجود پیش بینی هایی که برای تعیین ارقام کلان و اصلی در بودجه وجود دارد، هنوز نهایی نشده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۳۶    
چکیده: طبق آمار گمرک در 6 ماه منتهی به شهریور ماه سال جاری بیش از 13 تن پیراهن مردانه از کشور صادر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۱    
چکیده: نایب رئیس اتحادیه کفش ماشینی با بیان اینکه تکنولوژی تولید کفش کتانی را نداریم، گفت: عدم توانایی تولید و تعرفه بالای کفش کتانی زمینه قاچاق این کالا به کشور را فراهم کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۳۱    
چکیده: عضو هیأت مدیره انجمن فولاد با اشاره به افزایش نیاز صنعت فولاد به سنگ آهن داخلی گفت: با تبدیل سنگ آهن به فولاد شاهد 4 برابر شدن ارزش افزوده این صنعت خواهیم بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۳۱    
چکیده: کارشناسان می گویند با توجه به سیاست های پولی و بانکی که طی سه سال اخیر در اقتصاد کلان اتخاذ شده است، احتمال اینکه قیمت مسکن مانند دولت قبل یکباره جهش کند بعید به نظر می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۱    
چکیده: مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف بستنی غیر استاندارد با نام تجارتی NITEL در واحدی تولیدی در شهرک صنعتی عباس آباد خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۱    
چکیده: مدیر سایت تجاری شلمچه گفت: از فردا تنها تره بار و مواد غذایی از مرز تجاری شلمچه به عراق صادر می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۱    
چکیده: عزیزاللهی گفت: شیر از جمله کالاهای مصرفی است که تغییر کیفیت آن در زمان تولید کار مشکلی نیست و تعیین قیمت پایین برای شیرمدارس ممکن است با کاهش کیفیت شیر تمام شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۱    
چکیده: رئیس کنفدراسیون صادرات ایران اعلام کرد: بر اساس قانونی که با توافق با اتاق بازرگانی انجام شده و اجرایی خواهد شد، قرار است کارت های بازرگانی سال اول محدودیت واردات داشته باشند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۱    
چکیده: عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از تقاضای بالای شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در این صنعت خبرداد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۰    
چکیده: رییس شورای کانون صرافان ایران گفت: به نظر می رسد در برنامه یکسان سازی قیمت ارزهای عمده به بازار آزاد نزدیک و در دامنه نرخ بازار آزاد همسان شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۰    
چکیده: معاون وزیرجهاد کشاورزی آمار نهایی تولید گندم را حدود 14 میلیون تن اعلام کرد و گفت: قصد داریم 3 میلیون تن از این محصول را صادر کنیم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۰    
چکیده: پتروشیمی تندگویان امروز در بورس کالای ایران و در قالب قراردادهای بلندمدت توانست 792 از پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و نساجی تولیدی اش را به صنایع پایین دستی به فروش برساند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۰    
چکیده: عضو انجمن ارگانیگ گفت: با وجود ظرفیت بالای تولید محصول سبز در کشور، تاکنون بودجه ای برای توسعه و تولید این محصولات در نظر گرفته نشده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۰    
چکیده: یک شرکت چینی برای تولید کاتالیست در صنعت پتروشیمی ایران، پیشنهاد سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری ارائه کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۰    
چکیده: قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی پیش بینی کرد که در سال جاری هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی کشور خسارت وارد شده باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۰    
چکیده: معاون وزیر نفت با اشاره به ثبت رکورد صادرات روزانه 25 میلیون لیتر گازوئیل، از آغاز صادرات گازوئیل ایران به اروپا خبر داد و گفت: سوخت هواپیما هم به سبد صادراتی اضافه شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۰    
چکیده: بازار مس به یکی از جذاب ترین بازارها تبدیل شده، زیرا دورخیزی مقتدرانه را در بازارهای جهانی آغاز کرده و روزهایی روشن را در پیش دارد اما برای ثبت رکوردهایی بهتر به زمان نیاز داشته تا بتواند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۹:۳۰    
چکیده: تولید انواع خودروهای سواری در بیشتر سواری سازان داخلی با افزایش همراه بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۰    
چکیده: نگ خطر در تجارت جهان در حالی به صدا درآمده که سازمان های بین المللی این موضوع را عامل تشدیدکننده مساله تله رشد پایین اقتصادی ارزیابی می کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۰    
چکیده: شاید بتوان شفافیت را مهم ترین رکن بازار سهام دانست. با ارائه دقیق و به موقع اطلاعات است که اعتماد افراد به سرمایه گذاری در سهام جلب می شود.