دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۴:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 25 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۳:۳۷    
چکیده: من پس از خواندن ده ها مقاله معتبر در زمینه روانشناسی که اتفاقا بسیاری از آنها مقالاتی خشک و خسته کننده بودند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۱:۳۷    
چکیده: افزایش ناموزون قیمت ملک در 10 استان باعث رشد غیرطبیعی میانگین وزنی قیمت کشوری مسکن شد. متوسط ارزش فروش آپارتمان ها در کشور از مترمربعی 2/8 میلیون در تابستان 94 به 3 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۱:۱۷    
چکیده: نتیجه انتخابات آمریکا در میان تعجب و حیرت جهانیان اعلام و دونالد ترامپ رای بالایی را به خود اختصاص داد و برخلاف تمام نظرسنجی ها برنده انتخابات شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۱:۰۷    
چکیده: نحوه مشارکت بانک سرمایه گذاری زیر ساخت آسیا (AIIB) در اجرای طرح ها و پروژه های اقتصادی ایران در ملاقات وزیر راه و شهرسازی و رئیس این بانک مورد بررسی قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۷    
چکیده: اقتصاد خرد در علم اقتصاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اقتصاد در مواردی تحت تاثیرعوامل فردی مانند خانوارها، شرکت ها، خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات قرار می گیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۷    
چکیده: یک تحلیلگر بازار مسکن گفت: امسال را می توانیم ایستگاه پایانی رکود در نظر بگیریم؛ در چنین شرایطی انتظار می رود بازار مسکن تهران به مرور وارد دوره رونق شده و در پی آن ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۳۷    
چکیده: سال نوی میلادی به سرعت نزدیک می شود. با این اوصاف نو شدن تقویم احتمالا به روزرسانی هایی را در حوزه های مختلف به خصوص خودروها به همراه خواهد داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۰۲    
چکیده: تعیین قیمت مناسب برای نفت و ارز از ارکان اصلی تدوین لایحه بودجه سالیانه است که نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۲    
چکیده: ازآنجایی که جزئیات برنامه اقتصادی دونالد ترامپ برای بازارهای آمریکا مشخص نیست، این امر و تقویت احتمال افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا سبب افزایش قیمت طلا شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۸:۱۲    
چکیده: انسجام و هماهنگی تیم اقتصادی همواره در دولت های مختلف قبل و پس از انقلاب یکی از دغدغه های سیاستمداران بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۲    
چکیده: مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش 15 درصدی تولید پسته در این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۲    
چکیده: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در برنامه پنچ ساله آتی 16 میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در بخش ICT با مشارکت بخش خصوصی درنظر گرفته شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۲    
چکیده: شماری از مدیران بلندپایه برخی شرکت های اروپایی که به تازگی همراه هیات های تجاری به تهران سفر کرده اند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۲    
چکیده: تغییر رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده آمریکا رویدادی است که نه تنها در چند روز گذشته نوسانات شدیدی در بازار نفت ایجاد کرده، بلکه در مسیر قیمت ها در آینده نیز اثرگذار خواهد بود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۲    
چکیده: افزایش عرضه برخی پلی پروپلین سازها در هفته های اخیر سبب شده تا معامله گران بیشتری از ثبت سقف قیمت در روز گذشته خودداری کنند، اما همچنان قیمت ها در بازار پلی پروپیلن در حد بالایی باقی مانده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۲    
چکیده: در حالی که سال گذشته با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت واردات 227 قلم کالای مصرفی از آمریکا ممنوع شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۲    
چکیده: پتروشیمی مهاباد موفق شد تا پایان مهرماه 59٫96 هزار تن محصول را تولید کرده و به بازارعرضه کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۲    
چکیده: رویترز اعلام کرد در حالی که خریداران عمده چای هند، امسال خرید خود را از این کشور کاهش داده اند، ایران میزان واردات خود را با 31 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۲    
چکیده: توسعه فناوری های بومی و انتقال تکنولوژی از جمله سیاست های اقتصاد مقاومتی است که مدیر آموزش و پژوهش و فن آوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از رعایت پیوست فناورانه در قراردادهای ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۲    
چکیده: تنها قشری که وضع مالیاتی آن شفاف است، تولیدکنندگان هستند و سیاست گذاری های مالیاتی به سمت و سویی رفته است که بستر برای قاچاقچیان و رانت خواران مهیاتر به نظر می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۲    
چکیده: سازمان توسعه تجارت ایران در سه نامه جداگانه به گمرک شرایط قرنطینه ای چهار محصول را اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۲    
چکیده: با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت واحد نیمه صنعتی و تحقیقاتی تولید پیگمنت در معدن تیتانیوم کهنوج افتتاح و عملیات اجرایی نخستین طرح فرآوری کنسانتره و سرباره تیتانیوم آغاز ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۲    
چکیده: مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت نساجی حجاب گفت: طرح توسعه در حال حاضر با 30 درصد ظرفیت آغاز به کار کرده است و ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون متر پارچه چادر مشکی می باشد اما تا اواخر سال 96 ظرفیت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۲    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی در دیدارهای امروز چگونگی همکاری شرکت های معتبر چینی با ایران در حوزه زیرساختی و حمل و نقل و همچنین چگونگی جلب سرمایه گذاری مشترک در طرح های مزبور را برای آنان تدوین کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۲    
چکیده: قیمت پایه ی محصولات پتروشیمیایی در دو هفته منتهی به یکشنبه 95/08/23 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۲    
چکیده: یک مقام مسئول در وزارت جهاد، از تولید یک میلیون و 10 هزارتن انار در کشور خبر داد و گفت: امسال نرخ داخلی انار مناسب است و هر کیلوگرم از آن، سر باغ بین 2500 تا 3 هزار تومان خرید و فروش می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۲    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 680 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۲    
چکیده: شاید فکر کنید مانند بیشترِ ترین های دنیا، ثروتمندترین آدم های تاریخ هم در دوره ما زندگی می کنند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۲    
چکیده: صنعت نساجی روزهایی را می گذراند که بسیاری از واحدهای خود را به دلایل مختلف از دست داده و چشم امید این صنعت تنها به چند کارخانه که هنوز تولید را از دستور کار خود خارج نکرده اند، مانده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۲    
چکیده: عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه 150 نفر از نمایندگان را مبنی بر گزارش ریزهزینه های تولید انگور و کشمش طی سال های 94 و 95 خطاب به رئیس جمهور قرائت کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۲    
چکیده: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 661 هزار تن انواع مواد معدنی از این استان به خارج از کشور صادر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۲    
چکیده: شاخص کل قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری های صنعتی در فصل تابستان 1395 به عدد 216.63 رسید، که 0.55 درصدنسبت به فصل قبل از آن افزایش و 1.24 درصد نسبت به فصل مشابه سال قبل کاهش داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۷    
چکیده: درآمد نفتی درحالی از ابتدای امسال تاکنون از مرز 30 میلیارد دلار گذشته که ایران با افزایش تولید گاز در پارس جنوبی،خود را برای دوره جدید سقوط قیمت نفت در صورت شکست مذاکرات فریز آماده می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۷    
چکیده: عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران رمز ماندگاری و شکوفایی این بخش را در گرو ایجاد شرایط برابر با کشوری مانند بنگلادش دانست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۷    
چکیده: تالار کشاورزی بورس کالای ایران طی امروز، سه شنبه شاهد عرضه بیش از 59 هزار تن جو دامی، 500 تن شکر سفید، 20 هزار تن گندم خوراکی، یک هزار تن گندم دوروم ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۷    
چکیده: در جلسه کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران، ضمن گفت وگو درباره مسائل آب و حمل و نقل در این بخش، نسبت به اعمال عوارض صادراتی بر مواد معدنی ابراز نگرانی کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۷    
چکیده: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از آغاز تحقیق و تفحص از دو شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون و توسعه نیشکر خوزستان خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۷    
چکیده: هفته جدید بازارهای بین المللی در حالی از روز گذشته آغاز شد که روندها همچنان تحت تاثیر انتخابات آمریکا هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۷    
چکیده: ابداعات مربوط به معدن و صنایع معدنی به مواد شیمیایی که در این صنعت به کار گرفته می شود نیز کشیده شده و انتظار می رود ابتکاراتی که در این زمینه انجام می شود به افزایش بازدهی فعالیت های معدنی و ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۷    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه نظام بانکی در وضعیت نامناسبی به سر می برد، گفت: تنگنای مالی موجب تشدید این وضعیت شده و 45 درصد دارایی های بانک ها منجمد است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۷    
چکیده: مدیران ارشد بانک بی اچ اف در دیدار با رییس هیات عامل ایمیدرو، از آمادگی این گروه مالی خصوصی برای همکاری مالی، تجاری و خدمات مشاوره ای خبر داد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
چکیده: بانک مرکزی با قیمت گذاری 3200 تومانی دلار، بالاترین نرخ این ارز در مرکز مبادلات ارزی از گذشته تا به امروز را اعلام کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۷    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/25 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۷    
چکیده: احمدی جزنی گفت: باتوجه به تولید 12 هزار تنی میگو در سال گذشته، تولید این محصول در سال جاری به واسطه مشکلات به وجود آمده به 8 هزار تن کاهش پیدا کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۷    
چکیده: رئیس امور بین الملل انجمن صادرکنندگان سنگ آهن ایران با اشاره به راهکارهای توسعه صادرات در بخش مواد معدنی، گفت: کنسرسیوم های فروش، راهکار کاهش ریسک در شرایط افت یا نوسانات بازار است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۷    
چکیده: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه کارخانه های سیمان از تعطیلی واحدها برای مدیریت هوا و سوخت استقبال می کنند، گفت: مسوولان باید هزینه این توقف تولید را پرداخت کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۷    
چکیده: از نظر جمعیتی تهران سی امین شهر بزرگ و یکی از آلوده ترین پایتخت های دنیا است. با توجه به اهمیت پایتخت، هر سال مبالغ قابل توجهی برای بهبود کیفیت زندگی در تهران هزینه می شود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۷    
چکیده: معاون سابق سازمان هواپیمایی معتقد است در شرایط فعلی و با توجه به توافق هایی که میان ایران و نهادهای اقتصادی بین المللی به وجود آمده تغییر در رهبران سیاسی ایالات متحده آمریکا نمی تواند تاثیری ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۷    
چکیده: رنو در حالی بر تبدیل ایران به مرکز تولید و صادرات محصولات خود در منطقه تاکید کرده که برخی سیاست های اجرایی این شرکت مانند سرمایه گذاری در پاکستان، خلاف این ادعا را نشان می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۷    
چکیده: بررسی تحولات بازار فولاد به خصوص طی حدود یک ماه گذشته نشان می دهد روند افزایشی قیمت در این صنعت آغاز شده است
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۷    
چکیده: سخنگوی شورای فدرال روسیه گفت، ایران آماده است در سال 2017 موافقتنامه ای در زمینه ایجاد یک منطقه آزاد تجاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیایی امضا کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۷    
چکیده: هنوز دل استاندار تهران برای صنعت و معدن می تپد و با اشاره به حضورش در کمیسیون صنایع و معادن مجالس گذشته، راه نجات اقتصاد کشور را توسعه بخش تولید می داند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۷    
چکیده: بانک مرکزی می گوید از 303 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر، 117هزار واحد فاقد متقاضی و 49هزار واحد در مراجع قضایی مطرح هستند که پس از تعیین تکلیف در دادگاه ها، امکان زمان بندی اتمام آن وجود دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۷    
چکیده: روز گذشته شاخص کل بورس تهران با رشد 293 واحدی سبزپوش ماند. فعال بودن نقدینگی در بازار سهام در کنار نگرانی از تحولات اقتصادی-سیاسی احتمالی پس از ریاست جمهوری ترامپ ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۷    
چکیده: معاون وزیرجهاد با بیان اینکه کشور در آینده ای نزدیک در تولید گوشت قرمز خودکفا خواهد شد، گفت: یکی از سیاست های وزارت جهاد افزایش تولید کره در کشور و بی نیاز شدن از واردات این محصول است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۷    
چکیده: رییس جمهور آمریکا، ابراز امیدواری کرده است که دونالد ترامپ، رییس جمهوری منتخب و متحدان جمهوریخواه او در کنگره به واقعیت های توافق هسته ای ایران توجه کنند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۷:۰۳    
چکیده: معاونت بررسی های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران با انتشار گزارشی عملکرد جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی کشورهای جهان در نیمه اول سال 2016 را بررسی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۷:۰۳    
چکیده: بررسی آمارهای صنعتی در نیمه اول امسال، از اشتیاق سرمایه گذاران برای دریافت جواز تاسیس حکایت دارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۹    
چکیده: معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت گفت: عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به مسئولان نظام گزارش می شود.