دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۳۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 18 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۳:۴۰    
چکیده: به عنوان یک کارمند بخش منابع انسانی، همواره برایم سوال بوده که چرا افراد موفق بیشتر از سایر افراد شغل خود را تغییر می دهند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۳:۴۰    
چکیده: آخرین آمارهای اشتغال حاکی از آن است که تعداد شاغلان در تابستان سال جاری به 23 میلیون و 31 هزار نفر رسیده که نسبت به آمار تابستان سال قبل معادل 628 هزار نفر و نسبت به آمار بهار 427 هزار نفر ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۱:۴۰    
چکیده: هرچند مناطق آزاد در دنیا با رویکردهایی همچون توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده است اما این روزها عملکرد این مناطق در ایران محلی است برای مناقشه مخالفان و موافقان.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۱:۲۰    
چکیده: معاون گردشگری استان تهران از راه اندازی نخستین پاسگاه ویژه گردشگران خارجی در شهر تهران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۰:۳۰    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۰    
چکیده: توقف شماره گذاری خودروی تویوتا پریوس هیبرید تکذیب شد با این حال شماره گذاری تویوتا کمری هیبرید همچنان متوقف است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۹:۴۰    
چکیده: پایش محیط کسب وکار ایران در بهار 95 که همزمان با گذشت چند ماه از اجرای برجام و لغو تحریم ها صورت گرفته، بیانگر آن است که بنگاه های ایرانی همچنان دغدغه اصلی خود را مساله تامین مالی می دانند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۸:۵۵    
چکیده: روزنامه نیکی ژاپن گزارش داد تویوتا به دنبال تولید انبوه خودروهای برقی با برد مسافتی طولانی است و قصد دارد این خودروها را تا سال 2020 به بازار عرضه کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۵    
چکیده: قیمت گذاری دستوری خودرو در حالی در پساتحریم به خط پایان خود نزدیک می شود که علاوه بر منتقدان، رئیس شورای رقابت نیز بر تغییر مسیر این شورا از قیمت گذاری به سمت احیای شرایط رقابتی آن هم با حمایت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۵    
چکیده: وزیر امور دارایی هنگ کنگ در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۵    
چکیده: اقتصاد ایران چهار دهه و نیم است که در کنار سایر عوامل، به شدت متاثر از درآمدهای نفتی است و افزایش و کاهش های درآمدهای نفتی هر دو به گونه ای اقتصاد ایران را با دشواری روبه رو می سازند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۷:۳۵    
چکیده: جنوب و شرق آفریقا با توجه به فرصت های سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد اسلامی به ویژه در زمینه های سرمایه گذاری اسلامی، غذا و سفر حلال دارای بازار مناسبی برای تجارت ایران با این قاره هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۳۵    
چکیده: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم ترسیم چشم انداز 10 ساله برای توسعه بیش از پیش صنایع گفت: بخش معدن در آینده جایگزین صنعت نفت در کشور می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۲۵    
چکیده: سرمایه گذاری در بخش معدنی هر استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است که می تواند ظرفیت های مغفول در آن را شکوفا کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۵    
چکیده: سخنگوی دولت با اشاره به اظهار نظر رییس قوه قضاییه درباره فعالیت رسانه ها گفت: من با صراحت و شفافیت تکرار می کنم که دولت به آزادی بیان و نقد در چارچوب قانون معتقد و البته معترض است که عده ای در ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۶:۰۵    
چکیده: مدیرعامل ایمیدرو گفت: 680 میلیون دلار طرح سازمان ایمیدرو (توسعه و نوسازی صنایع و معدنی ایران) در دولت یازدهم اجرا کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۵    
چکیده: برخی مزرعه داران آبادانی و هرمزگانی موفق شدند بعد از برداشت میگو اقدام به پرورش ماهی سیباس کنند که ضمن صرفه اقتصادی، سودآوری مناسبی برایشان به ارمغان آورد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۵    
چکیده: استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه طرح توسعه پتروشیمی 2 یا جی تی پی پی ( GTPP) این استان اجرایی خواهد شد گفت: رییس جمهوری بر شتاب بخشی اجرای این طرح تاکید دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۳۵    
چکیده: دبیر انجمن ملی طیور گفت: از سازمان برنامه و بودجه خواسته ایم، فروشگاه های زنجیره ای از طریق بورس کالا اقدام به خریداری مرغ کنند تا در نهایت خریدهای کلان نیز از این طریق انجام شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۵    
چکیده: یک مقام مسئول در دامپزشکی از شناسایی و تعطیلی مرکز قطعه بندی غیرمجاز در یک واحد صنفی مشاور املاک خبر داد و گفت: در این محل 490 کیلو گرم گوشت قرمز کشف و ضبط شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۵    
چکیده: رتبه صنعت گردشگری ایران از نظر بزرگی در سال 2014 از میان 184 کشور جهان 40 و از نظر سهم این صنعت در تولید ناخالص داخلی 137 اعلام کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۵    
چکیده: قائم مقام شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: با از سرگیری فعالیت چند کارخانه تولیدی و مصرف بهینه انواع کودهای شیمیایی، کشاورزی ایران از واردات این نوع کودها بی نیاز می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۵    
چکیده: وزیر نفت با اشاره به شایعاتی مبنی بر این که مصر از ایران نفت خریداری کرده است، گفت: این موضوع دروغ محض است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۵    
چکیده: وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید گر چه ایران به تعهدات خود به برجام پایبند است، ولی این تعهد مشروط بر متعهد بودن طرف مقابل نیز هست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۵    
چکیده: سال هایی که کشور با تحریم های ظالمانه مواجه بود، فرصت های بسیار خوبی از دست رفت، اما خوشبختانه توجه مسئولان دولتی به جبران این عقب افتادگی ها پس از اجرایی شدن برجام توانسته تصویری خوش از آینده ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۵    
چکیده: کارخانه تولید ورق فولادی گالوالوم تاراز (ورق پوشش دار) روز سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در شهرکرد به بهره برداری رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۵    
چکیده: مشاور بانکی اتاق بازرگانی و صنایع معادن ایران گفت: اگر در صنعت نساجی 20 شغل ایجاد شود، در صنایع نفت و پتروشیمی تنها امکان ایجاد یک شغل وجود دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۵    
چکیده: مجری طرح چغندر قند جزئیات طرح خوداتکایی شکر را تشریح کرد و گفت:براساس این برنامه تا افق 1404، کشور در تولید شکر به ضریب خوداتکایی بیش از 95 درصد خواهد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۵    
چکیده: دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران 95 از 15 تا 18 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۵    
چکیده: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه نخ مورد نیاز کارخانه چادر مشکی حجاب شهرکرد از دیگر کشورها وارد می شود، در سال آینده برای تولید نخ سرمایه گذاری خواهد شد تا کنار این مجتمع ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۵    
چکیده: موافقتنامه اصولی توسعه فاز 11 پارس جنوبی به ارزش تقریبی 4.8 میلیارد دلار بین شرکت ملی نفت ایران، توتال فرانسه و CNPCI چین امضاء شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۰    
چکیده: تویوتا موتور قصد دارد تا سال 2020 خودروهای برقی که امکان طی مسافت طولانی تری دارند را به صورت انبوه تولید کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۰    
چکیده: مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع پتروشیمی مکران چابهار با 12 تا 16 میلیون دلار سرمایه گذاری در مدت هشت سال ساخته خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
چکیده: میزان واردات کشور در این مدت ، با کاهشی 7.71 درصد در وزن و 0.10 درصدی در ارزش دلاری در مقایسه با هفت ماهه سال گذشته ، به ارقام 18.728 هزار تن و 24.051 میلیون دلار رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
چکیده: کارخانه تولید چادر مشکی شهرکرد روز سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
چکیده: شاخص کل بورس تهران روز گذشته تحت تاثیر افزایش قیمت ها در بازارهای جهانی با رشد قابل توجهی به کار خود پایان داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۰    
چکیده: 35 هزار تن انواع مواد پلیمری امروز سه شنبه در بورس کالا عرضه می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 808 نشریه مشعل وزارت نفت در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۰    
چکیده: پالایشگاه نفت ایتالیایی ساراس 160 میلیون یورو (177 میلیون دلار) از بدهی نفتی به ایران که مربوط به خرید پیش از دوران تحریم ها بود را پرداخت کرده است و بدهی خود به تهران را تا سال 2017 به طور ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/18 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۰    
چکیده: معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: طی هفت ماه امسال 147 میلیون دلار فرش به خارج از کشور صادر شد که 47 میلیون دلار آن به آمریکا بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰    
چکیده: بررسی ها از روند 15 ماهه معاملات سیمان در دوره های گذشته در بورس کالای ایران نشان می دهد در حالتی خوش بینانه میزان معاملات این محصول رقمی در حدود 170 هزار تن بوده است و در همین ایام (تیر ماه ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۰    
چکیده: انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: در سال 2015 و در پی تنزل قیمت نفت، تقاضای فولاد رشد منفی یک درصدی را تجربه کرد و بر اساس پیش بینی کوتاه مدت، کاهش تقاضای فولاد تا سال 2017 ادامه خواهد یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۰    
چکیده: مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه پشت هم اتفاق افتادن حوادث پتروشیمی کاملاً اتفاقی بود، گفت: انجام ممیزی سراسری پتروشیمی با مشارکت شرکت های خارجی در برنامه قرار گرفته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۰    
چکیده: نائب رئیس انجمن برنج گفت: دولت اعتقادی به نرخ خرید توافقی برنج ایرانی ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۰    
چکیده: نخستین روز کنفرانس بین المللی پتروشیمی و پالایش در تهران سپری شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰    
چکیده: عضو شورای ملی زعفران گفت: آمار گمرک حاکی از آن است که با اجرای برجام صادرات زعفران با رشد 6 درصدی مواجه شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۰    
چکیده: دیوان محاسبات با تعیین مهلت سه روزه برای مدیران بانکی، آنها را ملزم به برگرداندن مازاد مجموع حقوق و دریافتی های 20 میلیون تومانی ماهانه از ابتدای سال 1393 تا کنون کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۰    
چکیده: بانک مرکزی مدتهاست بانک ها را مکلف کرده ماهانه حداقل 150 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج دهند؛ تکلیفی که اگرچه کارنامه مثبت 4135میلیارد تومانی به جا گذاشته اما 688 هزار نفر هنوز در صف هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۰    
چکیده: مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در فصل تابستان سال جاری به 199/1 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل (191/5191) چهار درصد افزایش و نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (204/8) 2 ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۷:۱۰    
چکیده: ارزیابی های کارشناسی نشان می دهد با وجود اجرای برجام و لغو تحریم های بین المللی، سرمایه گذاران برای ورود به بازار ایران با احتیاط قدم برمی دارند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۷:۱۰    
چکیده: در شرایطی که بر اساس اصلاحیه بودجه سال 95 سامانه هوشمند کارت سوخت حذف شده، اما هنوز اما و اگرها بر سر حذف یا حفظ کارت سوخت باقی است.