دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۳۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 9 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۵    
چکیده: درحالی که دانشگاه های شرکتی (موسسات آموزشی درون سازمانی) وارد دومین سده از عمر خود می شوند، کسب وکارهای وابسته به آنها نیز برای انطباق یافتن با مقتضیات عصر دیجیتال خودشان را تغییر می دهند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۱    
چکیده: نشست سالانه توسن با حضور شخصیت های علمی و اجرایی، صاحبان تجربیات بین المللی در عرصه بانکداری و پرداخت و همچنین بانک ها و موسسات مالی برگزار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۱    
چکیده: طی سی ماه گذشته نرخ سود بانکی با 4 بار کاهش از 22 درصد به 15 درصد رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۱    
چکیده: به رغم عضویت 163 کشور در سازمان تجارت جهانی، هنوز تعداد زیادی از کشورهایی که جایگاه مهمی در اقتصاد جهانی دارند موفق به عضویت در این سازمان نشده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۱    
چکیده: بحث حضور کوئید در ایران در حالی همچنان سوژه ای داغ در خودروسازی کشور به شمار می رود که رفته رفته ابعاد تازه ای از حواشی این محصول ارزان قیمت رنو به دست می آید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۱    
چکیده: نوسان نفت همچنان با سیگنال هایی که از اوپک می رسد ادامه دارد. روز جمعه در پی آشکار شدن وجود اختلاف بین اعضای این سازمان در رسیدن به راه حلی برای کاهش تولید ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۱    
چکیده: مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش 9 درصدی ناشی از نرخ تسعیر ارز (تغییر مبنا از ارز مبادلاتی به ارز آزاد) و رشد 15 تا 16 درصدی قیمت جهانی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۱    
چکیده: ورود اتوبوس های چینی به کشور که ارزان تر از تولیدات داخلی به فروش می رسند، ضربه زیادی را به صنعت تولید اتوبوس وارد می کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۱    
چکیده: در طول 6 دهه پیش، گردشگری به تنوع یافتن و گسترده شدن ادامه داده و اکنون به یکی از بزرگ ترین و پرسرعت ترین بخش های اقتصاد در جهان تبدیل شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۱    
چکیده: عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: سیاست توسعه صادرات غیرنفتی به حمایت ویژه دولت نیاز دارد. باید معافیت های مالیاتی را افزایش دهد و کمک های نقدی را تقویت کند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۱    
چکیده: قیمت تک محموله گاز طبیعی در شمال شرق آسیا با رسیدن به 6 دلار و 80 سنت به بالاترین رقم در سال 2016 رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۱    
چکیده: آیین نامه حاکمیت شرکتی بزودی در دستور کار شورای عالی بیمه قرار می گیرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۱    
چکیده: وزیر انرژی برزیل روز گذشته در حاشیه نشست کارشناسان اوپک گفت: ما عضو اوپک نیستیم که پایبند تصمیم های آنها باشیم و از سال آینده میلادی تولید نفت خود را افزایش خواهیم داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۱    
چکیده: شورای عالی شهرسازی با هدف جلوگیری از تشدید فقر مراکز خدماتی-تفریحی در پایتخت، تغییر کاربری اراضی سبز، پارک و تاسیسات شهری را تا سال 1400، ممنوع کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۱    
چکیده: یکی از مهم ترین دغدغه هایی که اغلب مدیران تازه کار در هفته ها و ماه های نخست مدیریتشان در یک شرکت با آن درگیر هستند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۶    
چکیده: گمرک ایران از این پس با بهره گیری از سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی، برای دارندگان کارت های بازرگانی پرونده های الکترونیکی تشکیل می دهد تا اطلاعات دارندگان کارت های بازرگانی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۶    
چکیده: گرچه اعلام رقم منابع و ذخایر ارزی روال معمولی در بین بانک های مرکزی نیست اما حدی که اخیرا رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده نشان از وفور منابع ورودی ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۶    
چکیده: یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه روز سه شنبه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را تشریح کرد و گفت که به احتمال زیاد حسن روحانی برای دفاع از سه وزیر پیشنهادی خود حضور می یابد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
چکیده: قیمت پایه ی محصولات پتروشیمیایی در دو هفته منتهی به یکشنبه 95/08/09 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
چکیده: رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر از ارائه پیشنهاد ایجاد بانک یا بانک های طلا خبر داد؛ طرحی که هنوز در حد حرف است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
چکیده: قیمت پلی پروپیلن در چین با توجه به افزایش قیمت آتی این کالا و همچنین رشد تقاضا به طور منظم و سطوح کم موجودی تولیدکنندگان در هفته جاری افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۶    
چکیده: ایران سومین تولیدکننده بزرگ سیمان در جهان محسوب می شود، این موضوعی است که می تواند به عنوان یکی از مزیت های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶    
چکیده: تمام مطالبات گندمکارانی که بر اساس قانون خرید تضمینی، گندم خود را به دولت تحویل داده اند، به حسابشان واریز شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۶    
چکیده: قیمت اتیلن در تاریخ 28 اکتبر با ریزش در آسیا روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۶    
چکیده: سیمان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود که نقش مهمی در پیشبرد اهداف عمرانی و ساخت وسازها و برنامه ریزی های بخش مسکن دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۶    
چکیده: شروع پرقدرت بازار نخستین روز هفته باعث شد شاخص کل بورس پس از 8 ماه دوباره به مدار 80 هزار واحدی بازگردد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۶    
چکیده: اختلافات داخلی اوپک در مورد چگونگی اجرای کاهش تولید توافق شده در ماه گذشته، مانع از آن شد تا در نشست 2 روزه کارشناسان این سازمان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۶    
چکیده: اولین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص روند اجرای برجام که مشتمل بر بررسی عملکرد شش ماهه کلیه طرف های دخیل در جامعه اقدام مشترک است در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۶    
چکیده: قیمت آتی پلیمرها در بورس کالای دالیان در تاریخ 28 اکتبر روندی افزایشی داشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۶    
چکیده: با توجه به حجم زیاد سرمایه گذاری و میزان قابل توجه اشتغالزایی زنجیره فولاد کردستان و نقش بسزای آن در توسعه و آبادانی استان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۶    
چکیده: مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از برنامه ریزی این شرکت برای ساخت یک مجتمع 300 هزار تنی اتیلن به ارزش 400 میلیون دلار خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۶    
چکیده: در شرایطی ارزش دلاری واردات برندهای لوکس خودرو به کشور در 6 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دو برابری را نشان می دهد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۶    
چکیده: تلاش های بی وقفه خانواده ای در آران وبیدگل استان اصفهان، انحصار تولید ماهیان خاویاری را از دریای خزر به سمت کویر مرکزی ایران کشانده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۶    
چکیده: یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و 500 تن مس کاتد و 20 هزار تن مس کم عیار شرکت ملی صنایع مس ایران ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۶    
چکیده: سیاست جدید وزارت جهاد کشاورزی برای صادرات پرتقال و نارنگی در ازای واردات این محصولات، نگرانی هایی درباره سوءاستفاده واردکنندگان از این تصمیم و ورود آفات قرنطینه ای به کشور، ایجاد کرده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۶    
چکیده: یک مقام مسئول با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز صادرات محصولات پتروشیمی به برخی از کشورهای آفریقایی، گفت: مذاکرات صادرات محموله های اوره به موزامبیک آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۶    
چکیده: عراقچی گفت: از نظر ما سازمان ملل به خاطر ساختار سیاسی اش دردرگیری هایی از جمله سوریه که باعث کشته شدن هزاران نفر و اواره شدن تعداد زیادی شده است نتوانسته کاری انجام دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۶    
چکیده: معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیچ چیزی برای پنهان کردن نداشتیم و تمام مسائل مربوط به برجام با مشورت نهادهای داخلی اعم از مجلس و رهبری انجام گرفت و تمام جزئیات نیز در اختیار آن ها قرار ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۶    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/9 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۶    
چکیده: معاون وزیر صنعت با تاکید بر لزوم کنترل واردات محصولات معدنی برای حمایت از تولید داخل، گفت: به شرط حفظ وضع موجود، تعرفه واردات محصولات و صنایع معدنی در سال آینده مانند امسال تعیین می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۶    
چکیده: معاون وزیر کشاورزی از صادرات 600 هزار تن شیر به 30 کشور دنیا خبر داد و گفت: خودکفایی گندم به 102 درصد رسیده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۶    
چکیده: رئیس هیئت مدیره جامعه صنعت کفش ایران با بیان اینکه بانک ها به واحدهای تولیدی حائز شرایط تسهیلات پرداخت می کنند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۲    
چکیده: در این پیروزی تاریخی-که مسلما از زمان مرگ هوگو چاوز بزرگترین واقعه بود- جنبش گروه کوچکی از کشاورزان با یکی از بزرگترین شرکت های جهان رقابت کرد و در نهایت پیروز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۲    
چکیده: رییس بانک چین در دیدار با رییس کل بانک مرکزی از اظهار تمایل این بانک برای حضور در ایران خبر داد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۲    
چکیده: رئیس کانون بانک های خصوصی تاکید کرد : امکان تک نرخی شدن ارز تا پایان سال وجود دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۲    
چکیده: شریف موسوی گفت: ما برای طرح های توسعه ای خود مذاکراتی را با شرکت های بین المللی از جمله شل و لینده داشته ایم.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۲    
چکیده: استفان کوبیف، معاون اول نخست وزیر و وزیر توسعه اقتصادی اوکراین در دیدار با ابراهیم رحیم پور، معاون آسیا و اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه ایران خواستار گسترش همکاری های کی یف و ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۲    
چکیده: سرپرست سابق اداره کل امور اوپک و مجامع انرژی وزارت نفت با اشاره به تمایل و ظرفیت های کشور عراق برای افزایش تولید نفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
چکیده: هفته جاری قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۲    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات به 13 هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از ابتدای سال جاری خبرداد و گفت:سرمایه های خرد و کلان مردم تولید را تامین مالی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۲    
چکیده: کارشناسان حوزه معدن معتقدند که رکود حاکم برصنعت ساختمان سازی، افزایش قیمت تمام شده تولید، افزایش هزینه های سربار به ضرر این صنعت تمام شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۲    
چکیده: معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت های برخی از کشورهای منطقه به دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی حسادت می کنند، افزود: البته حساب ملتها جداست، امت های اسلامی عموماً از دستاوردهای ما خوشحالند ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۲    
چکیده: نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس با تاکید برلزوم توجه به قاچاق برنج از مبادی قانونی به کشور گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۲    
چکیده: اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی از آزادسازی قیمت ارز و واقعی سازی قیمت خوراک استقبال کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۲    
چکیده: یکی از مفیدترین اقدامات دولت برای شفاف سازی فعالیت های اقتصادی تاسیس بورس کالا و توزیع کالاهای اساسی از طریق عرضه و تقاضا و حذف صدور حواله است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۲    
چکیده: معاون وزیر نفت با اشاره به ابلاغ مصوبه عرضه تک نرخی بنزین، گفت: مطالعات مهندسی حذف کارت های سوخت در سطح پمپ بنزین های کشور آغاز شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۲    
چکیده: در هفته چهارم اکتبر بازارهای آسیایی روز های نسبتا آرامی را سپری کردند و در برخی گریدها افزایش نرخ و در برخی دیگر کاهش نرخ ثبت شد ...