دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۱۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 26 آبان 1395 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 31 فروردین 1395 ارانیکو 31 اردیبهشت 1395 ارانیکو 31 خرداد 1395 ارانیکو 31 تیر 1395 ارانیکو 31 مرداد 1395 ارانیکو 31 شهریور 1395 ارانیکو 30 مهر 1395 ارانیکو 30 آذر 1395 ارانیکو 30 دی 1395 ارانیکو 30 بهمن 1395 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 1 آبان 1395 ارانیکو 2 آبان 1395 ارانیکو 3 آبان 1395 ارانیکو 4 آبان 1395 ارانیکو 5 آبان 1395 ارانیکو 6 آبان 1395 ارانیکو 7 آبان 1395 ارانیکو 8 آبان 1395 ارانیکو 9 آبان 1395 ارانیکو 10 آبان 1395 ارانیکو 11 آبان 1395 ارانیکو 12 آبان 1395 ارانیکو 13 آبان 1395 ارانیکو 14 آبان 1395 ارانیکو 15 آبان 1395 ارانیکو 16 آبان 1395 ارانیکو 17 آبان 1395 ارانیکو 18 آبان 1395 ارانیکو 19 آبان 1395 ارانیکو 20 آبان 1395 ارانیکو 21 آبان 1395 ارانیکو 22 آبان 1395 ارانیکو 23 آبان 1395 ارانیکو 24 آبان 1395 ارانیکو 25 آبان 1395 ارانیکو 26 آبان 1395 ارانیکو 27 آبان 1395 ارانیکو 28 آبان 1395 ارانیکو 29 آبان 1395 ارانیکو 30 آبان 1395 
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۵    
چکیده: تجربه نشان داده که تزریق عشق و محبت به محیط کار و ایجاد یک محیط کار دوستانه و گرم تا چه حد می تواند به بهبود عملکرد کارکنان و تقویت روحیه تیمی و سازمانی در آنها کمک کند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۵    
چکیده: اجرای طرح رونق تولید که با هدف تزریق 16 هزار میلیارد تومان منابع مالی به بنگاه های مشکل دار کلید خورد، به نظر در مسیر تکرار تجربه طرح شکست خورده بنگاه های زودبازده است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۵    
چکیده: سرانجام با گذشت حدود یکسال و نیم از مصوبه شورای عالی کار مبنی بر تغییر حق مسکن کارگران از 20 به 40 هزار تومان، با مصوبه امروز دولت رسما این افزایش از ابتدای مهرماه در فیش ها لحاظ خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۰    
چکیده: بررسی های پژوهشگران موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی در مورد تحولات بازار جهانی نفت و فرآورده های نفتی نشان می دهد، به دلیل کاهش مازاد عرضه نفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۰    
چکیده: انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۰    
چکیده: غافلگیری در نتیجه انتخابات آمریکا درست در بحبوحه جذب سرمایه گذاران خارجی در صنعت نفت، نگرانی هایی را در این زمینه ایجاد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۰    
چکیده: هیات 28 نفره مدیران شرکت های انرژی روسیه از جمله گازپروم ،گازپروم نفت، روس نفت، لوک اویل، زاروبژنفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۰    
چکیده: شرکت ملی نفت ایران و شرکت نروژی دی ان او (DNO)، یادداشت تفاهمی (MOU) امضا کردند که بر مبنای آن، مطالعه میدان نفتی چنگوله در دستور کار این شرکت نروژی قرار گرفت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۰    
چکیده: به گفته رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به اینکه یکی از معضلات کشور دولتی بودن اقتصاد است گفت که 75 درصد اقتصاد در بخش دولتی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۰    
چکیده: تولید فولاد زنگ نزن 316 پزشکی در پژوهشگاه مواد و انرژی کشور واقع در فردیس استان البرز روز چهارشنبه با حضور دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شروع شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۰    
چکیده: یک عضو اتحادیه باطری سازان با اشاره به ارتقای کیفیت باطری های تولید داخل، از استفاده از باطری های ایرانی روی خودروهای پژو فرانسه و سوزوکی خبرداد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۰    
چکیده: رویترز طی گزارشی نوشت با توجه به حجم ذخایر 12 میلیون تنی گندم ایران، این کشور مازاد این محصول را صادر می کند و در نظر دارد تا صادرات آرد تولیدی خود را گسترش دهد اما توان رقابت با آرد ارزان ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۰    
چکیده: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به عرضه روزانه بیش از 20 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در کلانشهرهای کشور، اعلام کرد: عامل آلودگی هوا عرضه بنزین آلوده نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۰    
چکیده: بررسی آمار صادرات هفت ماه منتهی به مهر ماه مواد و محصولات معدنی حکایت از تغییر رفتار در تجارت این محصولات دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۷:۲۰    
چکیده: اگر اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به اختلاف نظر خود درمورد میزان تولید نفت پایان ندهند، قیمت های جهانی نفت سقوط خواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۴۰    
چکیده: با ارسال نخستین محموله تجهیزات خط تولید محصولات ایران خودرو به کشور الجزایر، گام اساسی در خصوص احداث کارخانه ایکوالجزایر برداشته شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۲۰    
چکیده: استخراج سالانه 4/4 میلیون تن آهک و مارن از معادن گیلان باعث شده 13 معدن و 2 واحد فرآوری سنگ آهک در این استان علاوه بر ایجاد اشتغال برای 960 نفر، ارزش افزوده مناسبی برای استان داشته باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۰    
چکیده: رییس جمهور فرانسه با دفاع از برنامه جامع اقدام مشترک گفت که بر این باور است دونالد ترامپ توافق هسته ای را پاره نخواهد کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۰    
چکیده: بلاتکلیفی بیش از یک ماهه باغداران مازندران روز چهارشنبه با تعیین قیمت خرید پرتقال مورد نیاز شب عید به پایان رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۵    
چکیده: نرخ دلار در بازار آزاد طی روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفت و امروز با ثبات تقریبی قیمت، 3675 تومان فروخته می شود که رئیس اتحادیه تولیدکنندگان طلا در این باره گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۵    
چکیده: در سال های گذشته نرخ تورم، تقریبا به طور مستمر پایین آمده است. نرخ ارز تقریبا ثابت مانده و نوسان چندانی نداشته است، اما یک جای کار می لنگد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۳۵    
چکیده: اعلام افزایشی قیمت های پایه در بورس کالا کافی بود تا شاهد رشد قیمت بسیاری از محصولات پلیمری در بازار آزاد باشیم؛ هرچند که این افزایش نرخ می تواند مقطعی باشد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۵    
چکیده: درحالی که از ابتدای سال گذشته واردات گندم ممنوع شد و تولید این محصول استراتژیک روند خودکفایی را تا امروز ادامه داد، واردات آن همچنان ادامه دارد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۵    
چکیده: رییس انجمن ژنتیک ایران با بیان اینکه 90 درصد از زعفران دنیا در ایران تولید می شود، یادآور شد: این در حالی است که تنها 6 درصد گردش مالی حاصل از فروش زعفران نصیب ایران می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۵    
چکیده: ایران برای وصول پول نفت مشکلی ندارد؛ برخی مشکلات ازسوی هندی ها باقی است که آن هم ارتباطی به تحریم ندارد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۵    
چکیده: شرکت انگلیسی خودروساز تجملی جگوار لندروور قصد دارد تا سال 2018 یک خودروی اسپرت برقی را به بازار عرضه کند و هم اکنون نسخه مفهومی آن را به نمایش گذاشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۳:۲۵    
چکیده: رییس انجمن علمی ایمنی زیستی می گوید، امکان بیوتروریسم با مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته که مدیریت تغییر صفت بد به مثبت گیاه را برعهده دارد، امکان پذیر نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۵    
چکیده: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید انواع ماهی در بازار گفت: قیمت ماهی های شیر جنوب، سالمون نروژ و قزل آلا نسبت به هفته قبل مقداری افزایش داشته است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۵    
چکیده: قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 47 دلار و 34 سنت معامله شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۵    
چکیده: مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان این که درآمد حاصل از صنعت هوانوردی چیزی حدود2.5 تریلیون دلار است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۵    
چکیده: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی براساس یکی از وظایف ذاتی خود اقدام به صدور اعتبارنامه برای شش مدل گوشی آیفون کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۵    
چکیده: مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش خود به بررسی شاخص قیمت تولیدکننده محصولات مرغداری های صنعتی کشور پرداخته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۵۵    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 95/08/26 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۵    
چکیده: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی هفته قبل بالاترین اثر را روی بازارهای جهانی به خصوص در حوزه فلزات بر جای گذاشت.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۵    
چکیده: رییس جمهوری، استان البرز را استان جوانان، دلاوران دفاع مقدس و پیشتازان تولید و آبادانی ایران دانست و اظهار داشت: البرز خطه ابوذر زمان آیت الله طالقانی، شهید فلاحی ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۵    
چکیده: درحالی ساخت خودروهای گردشگری در داخل کشور آن چنان که وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده کرده بود، هنوز به سرانجام نرسیده که معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از باز شدن پرونده ی دیگری ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۵    
چکیده: رییس سابق انجمن پسته ایران گفت: عمر تولید پسته ایرانی در استان کرمان، بیش از 10 سال نخواهد بود ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۵    
چکیده: در ادامه اقدامات خصمانه واشنگتن، طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم های ایران با اکثریت آرا در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۵    
چکیده: مصوبه روز گذشته پیش فروش خودروهای وارداتی تنها از سوی واردکنندگان دارای نمایندگی مجاز خودرو در حالی از سوی سازمان حمایت ابلاغ شد که اکنون، ردپای انحصار در بازار باز هم شنیده می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۰    
چکیده: بر اساس گزارش های بانک مرکزی، هفت گروه کالایی چای، قند و شکر، گوشت قرمز، روغن نباتی، سبزی های تازه، میوه های تازه و تخم مرغ در هفته اخیر نسبت به هفته گذشته، باز هم گران شدند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۰    
چکیده: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به بدهی شرکت های هواپیمایی به دولت اظهار کرد:از آنجایی که شرکت های هواپیمایی از دولت طلب دارند،به دنبال تهاتر با دولت برای تسویه بدهی خود هستند.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۰    
چکیده: شاخص دلار که روز دوشنبه به بالاترین سطح در 14 سال گذشته رسیده بود، روز سه شنبه از مرز 100 واحد پایین آمد ...
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰    
چکیده: معاون وزیر نفت با اشاره به هزینه 14 میلیارد دلاری برای اصلاح پالایشگاه های موجود نفت کشور، اعلام کرد: با وجود کاهش قیمت نفت، احداث پالایشگاه نفت در ایران کماکان دارای توجیه اقتصادی است.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۰    
چکیده: مجری طرح گندم کشور با بیان تاکنون حدود 4 میلیون هکتار گندم در کشور کشت شده است، گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 13 و نیم میلیون تن گندم در کشور تولید شود.
ارانیکو   ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۰    
چکیده: در عملکرد بودجه سال جاری یک اتفاق نادر به چشم می خورد. بنابر آمار دخل و خرج دولت در نیمه نخست سال جاری، با وجود کاهش درآمدهای نفتی پرداخت های عمرانی 53 درصد افزایش داشته است.