چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۹May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۴    
سعید روستایی کارگردان فیلم ابد و یک روز نسبت به استفاده مصطفی میرسلیم از اسم او در تقابل با دکتر روحانی در مناظره دوم اعتراض کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
حتی اوباما پیش از رفتن به دانشگاه حقوق هاروارد از او بار دیگر تقاضای ازدواج کرد اما جگر مخالفت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۷    
محدثه مهیمنی، وکیل پایه یک دادگستری که وکالت پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش در واردات لباس را بر عهده دارد، پیرو اظهارات اقای محمدباقرقالیباف در مناظره زنده تلویزیونی توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه استمرار این دولت به کشور آسیب جدی می زند، گفت: مردم به این جمع بندی رسیده اند که این دولت توان اداره کشور را ندارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۳    
باران غرفه مهمان ویژه نمایشگاه کتاب را تعطیل کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
وودی آلن با گروه موسیقی جاز نیو اورلئان یک تک اجرا را در سالن رویال آلبرت هال لندن روی صحنه می برد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
در پی اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی درباره خانه سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی بیانیه ای صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در مناظره به موضوع توان موشکی اشاره کرده بود، پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۲:۰۱    
یک شرکت فضایی خصوصی اعلام کرده تا 2019 میلادی بیش از 4 هزار ماهواره اینترنتی به فضا می فرستد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۱:۴۷    
یک شرکت چینی کوچکترین موبایل مجهز به فناوری 4 جی را به بازار عرضه خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۱:۱۷    
دانشمندان بزرگترین لیزر اشعه ایکس دنیا را روشن کردند. این لیزر برای تصویر برداری از ساختار و فرایندها در سطح اتم ساخته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۴۷    
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، نتایج نظارت بر عملکرد اپراتورهای ارتباطی در اجرای مصوبه کاهش 50 درصدی نرخ دسترسی به اینترنت داخلی بر بستر شبکه ملی اطلاعات را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
مشاور فرهنگی روحانی اظهار کرد: آن طور که به نظر می آید روحانی در مناظره امروز نگران آرامش جامعه بود و نمی خواهد اجازه دهد در اثر مناظره ها نگرانی و شوکی در جامعه وارد شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور از پیش بینی مشارکت 70درصدی مردم در انتخابات خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
از همه نامزدهای محترم و هواداران شان می خواهیم در چهارچوب قانون حرکت کنند و با رفتارهای سنگین خود از امنیت ملی و سلامت انتخابات که شکوه همبستگی ملت رابه تصویرخواهد کشید صیانت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۲    
شاید بیشتر ما این سوال را در ذهن مان داشته باشیم که موفقیت چگونه به دست می آید؟ چگونه می توان از صفر به صد رسید و چگونه می توان پا در عرصه های مختلف گذاشت و موفق شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۷    
امروز اسحاق جهانگیری خودش نبود. او به طرز محسوسی نسبت به دور اول مناظره ها تغییر رویه داده و به نفع روحانی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۳    
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان داراب، کودک 8 ساله ای که در این شهرستان از سوی آدم ربایان ربوده شده بود، کمتر از 24 ساعت آزاد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال 96 و ثبت نام بدون آزمون این مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 اردیبهشت ماه تمدید شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۸    
نام نویسی مرحله اول طرح غیبت سربازی در سال از فردا آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۰    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای انتقال مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت به تهران برنامه ای نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۳    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با اعضای شورای امنیت روسیه از نتایج دیدار ها با رئیس جمهور ترکیه و صدراعظم آلمان صحبت کرد و از روند عادی سازی بحران سوریه گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۸    
یک خبرگزاری آمریکایی با اشاره به مناظره های انتخابات ریاست جمهوری ایران، اعلام کرد: حسن روحانی به دلیل شکست در ایجاد رونق اقتصادی، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۸    
یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در تلاش است که یکی از خوانندگان مطرح کشور را جذب کند؛ این کاندیدا برای جذب این خواننده، هزینه میلیاردی کرده تا برایش "ترانه انتخاباتی" بخواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
منابع خبری از ورود نظامیان سعودی به بحرین در آستانه برگزاری جلسه محاکمه شیخ عیسی قاسم خبر می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز برخی از اظهارات نامزدها در مناظره های تبلیغاتی را مصداق نشر اکاذیب دانست و گفت: افراد نباید مسائلی که کذب است و یا صحت آن تایید نشده است را نشر ندهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: در شرایطی که حماس به دودستگی ها دامن می زند، ما ادامه همکاری با حماس را نمی پذیریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
معاون استاندار گلستان گفت: موقعیت پیکر 5 معدنچی در تونل معدن زمستان یورت آزادشهر شناسائی شده و نیروهای امدادی تلاش برای انتقال آنها دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
گزارش ها از شهرآفتاب محل برگزاری نمایشگاه کتاب ، از آبگرفتگی شدید این محل حکایت دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
آقای روحانی به قول خود مبنی بر رفع محدودیت های هنرمندان و مفاخری مثل استاد شجریان و استاد فرشچیان عمل کردند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی به اظهارات مصطفی میرسلیم در مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
میزان رشد طلاق در 18 استان کشور کنترل شده است. نسبت طلاق به ازدواج در چندین استان نیز کاهش یافت؛ برای مثال در استان فارس بیش از 7 درصد کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۳    
مرتضی الویری شهردار اسبق تهران ادعای قالیباف در مورد به کارگیری اقوام و قومیت ها در مدیریت شهرداری را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۸    
همزمان با برگزاری دومین دوره مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، وزارتخانه های امور خارجه، اقتصاد، علوم و فن آوری ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
مناظره دوم انتخاباتی امروز با موضوع سیاسی-فرهنگی بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۶    
دومین مناظره زنده تلویزیونی داوطلبان دوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شد که محمدباقر قالیباف در همان ابتدا حملاتی را به دولت آغاز کرد. حملاتی که با پاسخ تند روحانی مواجه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
مسئولان برگزاری هفتادمین جشنواره فیلم کن، امسال نیز اقدام به افزایش تدابیر امنیتی برای برگزاری این رویداد سینمایی کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام ناطق نوری طی سخنرانی در جمع فضلا و طلاب حوزه علمیه قم، دلایل حمایت خود از حسن روحانی را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
جهانگیری پیش از برگزاری مناظره دو انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد :تلاش من این است که در نهایت اخلاق و ادب و صداقت آنچه را که فکر می کنم برای کشور مفید است، مطرح کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
محمد باقر قالیباف پیش از برگزاری مناظره دوم انتخابات گفت: مناظره باید بیشتر جنبه ایجابی داشته باشد تا مردم با برنامه ها و تعهدات نامزدها آشنا شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۳    
براساس گزارش های منتشره، این چهار منطقه کاهش تنش در استان ادلب، منطقه شمالی شهر حمص، غوطه شرقی و جنوب سوریه ایجاد می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه اتوبان صدر و تهاتر آن با اراضی عباس آباد بین شهرداری و بانک انصار، صرفا به دنبال بلندپروازی های شهردار تهران اجرا شده است، گفت: شهردار تهران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یکی پس از دیگری در حال حضور در صداوسیما برای برگزاری مناظره هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
به اصولگرایان واقعی اعلام می کنم که قالیباف، اصولگرا نیست، دل به او نبندید، کما اینکه سه سال پیش در جمع اصولگرایان شورا هم این جمله را بیان کردم و گفتم که باید وی را مدیریت کنید تا این سه سال با ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
مانند آمریکا و شماری از کشورهای جهان، روسیه نیز اجرای نظام گرین کارت را از سال 2019 در دستور کار دارد که بر اساس آن اتباع خارجی می توانند برای کار و زندگی اجازه اقامت در این کشور را بدست آورند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
از میان 5 هزار و 389 شکایت ثبت شده نسبت به رد صلاحیت ها در انتخابات شوراها در کل کشور، دو هزار و 160 پرونده شکایت مورد رسیدگی مجدد قرار گرفتند که 692 مورد تایید صلاحیت و 609 مورد رد صلاحیت شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
وزیر بهداشت در یادداشتی خطاب به محمدباقر قالیباف از او خواست از ملت ایران و خادمان ملت حلالیت بطلبد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
برای ارائه خدمات بیمه ای از قبیل برقراری مستمری بازماندگان کارگران فوت شده، برقراری مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری برای مصدومین حادثه و سایر خدمات مورد نیاز کارگران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
باید به انسجام سیاسی در کشور اهمیت دهیم. ما به هر کجا که رسیده ایم با این مردم و از طریق وحدت و انسجام بر محور این ولایت فقیه حکومت فقه، عقل ، عدل و تقوا و حفظ موازین شرعی رسیده ایم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۴    
به هیچ وجه عنوان نه آقای صادقلو و نه من این موضوع را مطرح نکرده ایم فقط این سوال مطرح شد که آیا قضیه باتری به باتری کردن لوکوموتیو صحت دارد که ما گفتیم شنیده ایم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
داستان، پسربچه ای به نام تیم را روایت می کند که والدین مهربان و معرکه ای دارد که هیچ چیزی در دنیا را به اندازه او دوست ندارند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
در حالیکه دو فیلم تیک آف و نقطه کور به تازگی نمایش خود را آغاز کرده اند، آخرین وضعیت گیشه ی سینماها از سوی پخش کنندگان فیلم ها اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۴    
در عجله برای کسب قدرت تمسک به هر خلاف شرع و قانونی مجاز شناخته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
اتحادیه اروپا که زمانی متحد اصلی آمریکا در وضع و اجرای تحریم های مالی و اقتصادی علیه ایران بود، موضع خود را تغییر داده و بر برقراری و توسعه روابط بانکی اصرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: خوشبختانه در این ساختمان نه مصدومی داشتیم و نه محبوس شده. آتش در حال کنترل است و آتش نشان ها از سرایت آتش به ساختمان های اطراف جلوگیری کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
نایب ریس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که بحث یارانه ها برای کاندیداهای اصولگرا به مسابقه و مزایده تبدیل شده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۶    
هنوز درخواست آیت الله هاشمی و خانواده ایشان برای فرصت پاسخگویی به اتهاماتی که وی در مناظرات سال 88 زد، روی میز صداوسیماست و احتمالا هنوز در دست بررسی است!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان سال گذشته با 30 گروه تروریستی برخورد کردند، گفت: در یکی از این عملیات ها 108 بمب مغناطیسی و 15 جلیقه انتحاری کشف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
خداییان در رابطه با آخرین وضعیت لایحه جامع داوری گفت: این لایحه در مراحل نهایی جهت ارائه به ریاست قوه قضائیه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
رئیس مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار یادآور شد: متوسط بازدهی سالانه شاخص کل بورس تهران از ابتدای سال 92 تا انتهای سال 95 نیز 19 درصد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۶    
عملیات جستجوی کارگران محبوس در معدن "زمستان یورت" آزادشهر وارد سومین روز شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۰    
وجود قاب های فلزی در هم رفته بر اثر انفجار در داخل تونل یکی از مسائلی که فعالیت ما را با کندی همراه کرده که باید توسط تجهیزات این قاب ها بریده و از تونل خارج شود و با توجه به گازهای مشتعل این اقدام ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۴    
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: ریزش آوار منزل متروکه در منطقه اسماعیل آباد مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
با وجود اخبار متناقض درباره گادوین منشا، او فردا قرداد خود را با این تیم امضا می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اظهارات محمد بن سلمان معاون جانشین پادشاه عربستان را تهدیدی آشکار علیه ایران براساس بند 4 از ماده دوم منشور ملل متحد و اعتراف به همکاری های این رژیم با ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
مجلس نمایندگان آمریکا به طرحی رأی دادند که در صورت تصویب نهایی در کنگره، خطوط کشتیرانی کره شمالی و شرکت های خارجی طرف قرارداد این کشور را تحریم می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۶    
منابع اردنی شامگاه پنجشنبه اعلام کردند که انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در اطراف اردوگاه آوارگان سوری در مرز اردن و سوریه چهار کشته برجای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره حادثه معدن آزادشهر گفت: این حادثه به مربوط به نبود ایمنی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه استاندار گلستان عمدی بودن حادثه فرو ریختن معدن ذغال سنگ ازادشهر را تایید می کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
دولت کانادا در پیامی با خانواده های جان باختگان حادثه معدن آزادشهر استان گلستان اظهار همدردی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد که صداوسیما به جای آنکه در مناظرات نقش تماشاگر و کرنومتر داشته باشد، هدایت کننده کار باشند و اجازه ندهد که کاندیداها از بحث خارج شوند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس علوم پزشکی دانشگاه آزاد واحد تهران با صدور پیامی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه خداحافظی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۱    
ضرباهنگ موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در حالی هنوزهم شنیده می شود که به نظر می رسد این سپرده گذاران هستند که حیات آنها را تداوم می دهند؛اگرچه باید یکبار دیگر کارنامه نظارت ها را هم مرور کرد.