یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۷    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه رژیم جاده ای در دنیای امروز بر توسعه حمل و نقل زیرزمینی تمرکز دارد، گفت: ساخت اتوبان صدر اقدامی غیرعلمی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۲    
قاتل سریالی زنان گیلان، 20 فروردین امسال دستگیر شد. تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان که زیر نظر دادستان رشت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
اگر یارانه بخواهد 250 هزار تومان باشد تقریبا باید قیمت حامل های انرژی 6 برابر شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۱    
انتخاب این شهرها با توجه به شاخص های موجود و عوامل و عناصری که باید رعایت کنند روند بسیار دشواری است؛ از این رو، هر کشوری که موفق به ثبت یک شهر در این حوزه شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۴    
مهراب قاسم خانیمهراب قاسم خانی درباره انتخابات ریاست جمهوری و وعده یارانه ها پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
پس از آنکه اظهارات متفاوتی درباره وضعیت دفع زباله های شهر تهران و برنامه داشتن یا نداشتن برای مدیریت آن ها در روزهای اخیر مطرح شد..
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۰    
کمتر از 20روز به انتخابات همزمان شوراها و ریاست جمهوری مانده است. تبلیغات ریاست جمهوری از چند روز قبل کلید خورده و مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری هم شروع شده اما هنوز انتخابات شورا در حاشیه است و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: دولتی که در هتل درویشی مشهد مراسم مجلل و سمینار چند صد میلیاردی برگزار می کند قطعاً درد مردم حاشیه شهر در مناطق سیس آباد، اسماعیل آباد و غیره را درک نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۴:۰۲    
محققان دانشگاه یوتا مته روباتیکی ساخته اند که سبب می شود جراحی جمجمه را 50 بار سریعتر از روش کنونی انجام شود. علاوه بر آن از احتمال بروز عفونت و اشتباهات انسانی نیز می کاهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۳:۰۳    
آژانس فضانوردی آمریکا با بحران عجیب کمبود لباس فضانوردی روبرو شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۲:۰۱    
محققان سوئدی دوربینی ساخته اند که می تواند با سرعت 0.2 هزارمیلیاردم ثانیه وقایع را فیلمبرداری کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۴۶    
اگر چه تا به حال تنها در فیلم های علمی و تخیلی شاهد مسافرت از زمانی به زمان دیگر بوده ایم، اما دانشمندان می گویند این کار به مدد علم ریاضیات واقعا امکان پذیر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۳۲    
محققان آمریکایی متوجه شده اند با افزودن آب با لایه ای به ضخامت یک اتم به مواد سازنده باتری، قابلیت شارژ بهبود می یابد. این روند نوید بخش تولید باتری های باریکتر و سریعتر برای خودروها است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۷    
وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه از کشته شدن یک مستشار نظامی این کشور در سوریه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۶    
فرد مسلحی با تیراندازی در بازار باعث کشته و زخمی شدن یک مادر و دختر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۴۷    
یگان ویژه پلیس فرانسه روز سه شنبه از دستگیری پنج فرد مسلح در این کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۳۸    
علی مطهری در همایش حکمت مطهر که در دانشگاه صداوسیما برگزار شد، به صداوسیما هشدار داد توجه به فکر و اندیشه شهید مطهری در سال های اخیر در صداوسیما کم رنگ شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۸    
اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کل درآمد کشور در دوران جنگ تحمیلی گاهی به 7 میلیارد دلار می رسید ولی کشور خوب اداره می شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۲۸    
افزایش حمایتگرایی از تولید داخل از سوی آمریکا و بی ثباتی جهانی چالش هایی را برای منطقه آسیا ایجاد خواهد کرد و می تواند رشد اقتصادی این منطقه را در سال 2017 تا 1.2 درصد کاهش دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۹    
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی آدم ربای دو کودک ماهشهری ربوده شده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۳    
نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز در دانشگاه امام صادق حضور یافت و با دانشجویان این دانشگاه سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه از تلاش های پیگیرانه وزارت امور خارجه کشورمان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در کانادا و امریکا و استقرار صندوق های رای در این دو کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۸    
کرزی: از تماس های منظم و مکرر مقامات آمریکایی با افراد گروه طالبان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۵    
رضا هاکان تکین سفیر ترکیه در تهران در نشستی که عصر امروز (دوشنبه)با حضور علیرضا بیگدلی سفیر سابق ایران در آنکارا در سایت شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد به بررسی روابط دو کشور پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۲    
جانشین دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما با مقاومتی که برای سازش مقدمه چینی می کند و فلسطین را به دو دولت تقسیم می کند، نیستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
در طیف اصولگرایی تاکنون توفیقی برای ایجاد یک سازمان مناسب با شرایط روز حاصل نشده است. آخرین آن کاری است که جمنا را درست کردند و سه کاندیدا بیرون آمده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۴    
رئیس جمهور روسیه و صدراعظم آلمان در دیدار با یکدیگر درباره راه حل مشکلات بین المللی از جمله اوضاع سوریه و اوکراین گفتگو کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
رییس جمهوری آمریکا تغییر نظام رای گیری در سنای این کشور به "اکثریت ساده" را خواستار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۰    
عضو هیئت مدیره و معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ 300 - 777 امارات در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۴    
منابع خبری گزارش دادند که کنسولگری ترکیه در شهر زوریخ سوئیس هدف حمله گروهی ناشناس قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
روزنامه کومسومولسکایا براودا چاپ روسیه به نقل از یک افسر سابق شوروی که مسئول حراست از شخصیت های خارجی عالی رتبه بود، جزئیاتی از پشت پرده سفر قذافی به شوروی در سال 1985 را بازگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد مجموع کسری بودجه 6 کشور عضو شواری همکاری خلیج فارس تا سال 2021 به حدود 240 میلیارد دلار برسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
رئیس مرکز آمار ایران با تأکید بر اینکه مرکز آمار ایران تنها اجزای متغیرهای آماری را عنوان می کند و درباره علل اظهار نظر نمی کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۰    
همزمان با قوت گرفتن احتمال عدم کسب رأی کافی برای تصویب لایحه بیمه درمانی مورد نظر ترامپ در سنای آمریکا، رئیس جمهور آمریکا در پیامی سنا را با 2 گزینه تهدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۶    
نماینده تجاری روسیه در آلمان، یوری استتسنکو، اذعان کرد: "روسیه و آلمان ممکن است در مقیاس وسیع و در زمینه تکنولوژی های سطح بالا همکاری کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۱    
بابک زنجانی مفسد اقتصادی که خود را بسیجی اقتصادی می خواند، در نامه ای به شهرداری تهران اشتباه فاحش و خنده داری را مرتکب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۵    
اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد نمایندگی رسمی هستند، به هیچ وجه مجاز به عرضه خودرو در قالب پیش فروش نیستند؛
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۱    
ساسان انصاری در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و پس از دریافت کارت قرمز با دست به سینه داور کوبید تا سه جلسه از همراهی این تیم محروم شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
چگونه است جنگل ها که ریه تنفسی مردم هستند یک سوم شان از دست رفته که این به دلیل سودجویی هایی است که افرادی برای ساخت ویلا یا کشت و زرع و یا برای تبدیل کردن به زمین های کشاورزی این کار را انجام دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
آقای گل لیگ یک فصل را با 24 گلی که وعده داده بود را به پایان رساند و عنوان خود را همانطور که قبل تر هم گفته بود به هادی نوروزی تقدیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۶    
حدود 2 هزار اسیر فلسطینی از روز 17 آوریل به مناسبت روز اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۳    
یونسکو در جلسه امروز خود درباره مسجد الاقصی با 22 رأی موافق در برابر 10 رأی مخالف قطعنامه ای تصویب کرد مبنی بر اینکه قدس اشغالی است و رژیم صهیونیستی نیز بر قدس حاکمیت ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۶    
از میان این پنج نامزد اینک سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در کنار سیدمصطفی میرسلیم عضو فهرست اولیه و 14 نفره جمنا در رقابت ها حضور دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۳    
مردم مطمئن باشند بنیاد مستضعفان حتی اگر مالکیت این کاخ را واگذار کرده باشد هم میراث فرهنگی اجازه تغییر کاربری این اثر تاریخی را نخواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۰    
نقدی که به دولت یازدهم می رود این است که شهرداری و شورای شهر را رها کرده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
آقای جهانگیری ساعت 10 امشب (سه شنبه شب) از شبکه اول سیما با مردم صحبت می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۴    
عربستان دومین صادرکننده بزرگ نفت به آمریکا محسوب می شود و پیش بینی می شود این قرارداد دست عربستان را در صادرات نفت به آمریکا بازتر کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
جایی که مردم با رهبر الهی هستند و با بصیرت حرکت می کنند رهبر الهی پیروز است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز در معرض تخریب رسانه های معاند و همچنین برخی رسانه های داخلی قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
مسئولیت اتصال بیش از یک میلیون پورت به فیبر نوری بر عهده شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۸    
ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی نامه ای به کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ادعاهای خلاف واقع و نادرست یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسما اعتراض کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۵    
بدنبال انتشار خبر بازداشت غلامحسین کرباسچی در برخی صفحات مجازی ، وی در گفتگو با خبرنگار قانون از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۹    
اردوغان در یک مراسم به مناسبت بازگشت خود به حزب عدالت و توسعه گفت: "از حالا انتخاب دیگری به جز گشایش فصل های جدید که ناگشوده باقی مانده اند وجود ندارد. اگر شما این اقدام را انجام ندهید، خدانگهدار."
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۳    
همایش روز جهانی آگاهی از مین و کمک به اقدام علیه آن با حضور مقامات کشوری و لشکری و سفیران و نظامیان ارشد کشورهای مختلف در محل مجتمع کوثر برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
وحیده مطهری از روزهایی می گوید که پدرش در خانه اش قصد هدایت جوان ها را داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
طی حکمی محمد وکیلی را به عنوان نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۲    
حضرت آیت الله هاشمی اعتقاد داشتند آقای روحانی در شرایط خیلی سخت کشور را از دولت قبل تحویل گرفتند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۲    
ما نیازمند تحکیم و ارتقاء همکاری ها به بالاترین سطح در زمینه ایمنی هسته ای هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۴    
قرار است امشب روسای جمهور روسیه و آمریکا بار دیگر تلفنی بایکدیگر گفتگو کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۷    
منطقه 22 ، بانک ارزشمندی از زمین برای تهران بود که می توانست با اجرای پروژه های فراشهری دیده شده در طرح تفصیلی، به یکی از منابع درآمد پایدار برای شهر تبدیل شود. اما ....
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
اردوغان در 14 اوت سال 2001 حزب عدالت و توسعه را تاسیس کرد. در سوم ماه نوامبر 2002 حزب عدالت و توسعه در انتخابات به پیروزی رسید اما رجب طیب اردوغان نتوانست وارد پارلمان شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
واقعیت اینکه بازار مسکن را دچار سوداگری کرده اند که آرام کردن آن یکی از کارهای اقتصادی مهم دولت یازدهم شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
در گزارش رسانه های چین تصریح شده است که ایران بتازگی نیز اعلام کرد که تثبیت بهای نفت در بازارهای بین المللی از سوی اوپک بزرگترین تولید کننده نفت جهان اقدامی بسیار مهم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
جامعه مدرسین: رئیسی اصلح است؛ از او حمایت می کنیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۱    
مشکل اصلی تر آنکه بسیاری از بزرگان و دلسوزان وقتی با این خبر مواجه شدند از سر شفقت و خیرخواهی و با شناختی که از این طلبه کوچک داشتند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس شامگاه دوشنبه (شب گذشته) در مراسم اعلام سند سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در دوحه قطر گفت: سند جدید سیاسی حماس به معنای به رسمیت شناختن اسرائیل نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
در حکم محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما بر جایگاه مهم پخش نه فقط به منزله آخرین حلقه از فرآیند تولید و عرضه برنامه ها که به مثابه متولی اصلی ارائه کیفی بسته های پیام از طریق ارزیابی هوشمندانه و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۶    
این تولید کننده محصولات الکترونیکی در کره جنوبی به تازگی آزمایش فناوری یادگیری عمیق برای اتومبیل های خودران در اتوبان ها را تایید کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
ترک آبادی از اردیبهشت 89 تا فروردین 93 سفیر جمهوری اسلامی ایران در سودان بود و سفیر ایران در بحرین و نیجریه و کاردار جمهوری اسلامی ایران در کویت نیز از دیگر سمت های وی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
اقدامات لازم جهت کاهش از خسارات احتمالی به عمل آید
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۶    
با به صحنه آمدن نخبگان مراکز علمی و حضور مدیران قوی و نخبه در دولت و عملیاتی شدن الزامات فوق الذکر می توان سالی یک میلیون شغل ایجاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
در این فیلم جمعی از بازیگران هندی کنار ستاره های سینمای ایران ایفای نقش می کنند. محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و دیامیرزا از بازیگران اصلی سلام بمبئی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
معایب و نقاط قوت در خصوص عملیات اربعین سال گذشته احصاء و بر اساس نیاز زائران، برنامه منظمی برای تامین حمل و نقل و امکانات رفاهی از سوی مسئولان تبیین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
براساس نظرکارشناسان تصادف راهور، علت این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه آن هم در جاده لغزنده بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
برای هر شهروند ایرانی یک کارپوشه الکترونیکی فراهم شده تا تمامی اطلاعات و اسناد مورد نیاز خود از دولت را از این مسیر دریافت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
کسانی که برنامه سازی می کنند باید بتوانند از سرچشمه زلال اندیشه این شهید بزرگوار در همه وظایفی که دارند استفاده کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۷    
سخنگوی دولت روسیه این ادعاهای ژنرال باراتنر را رد کرد و آنها را عجیب توصیف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
به گفته قالیباف ساختار وزارت خارجه در ایران بگونه ای طراحی شده که فقط پاسخگوی نیازهای سیاسی و امنیت ملی بوده و این ساختار اجازه نمی دهد که دغدغه اصلی امروز ما که رونق اقتصاد است را پیگیری کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد باشگاه ها در صورت عدم تسویه بدهی های خود قادر به حضور در نقل و انتقالات نخواهند بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۳    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در دوران مبارزات انتخاباتی خود از برجام به عنوان بدترین قراردادی که تا کنون درباره آن مذاکره شده است نام برد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
هاشمی گفت: اولین مواجهه من با اصناف در زمان کودکی بود که پدرم در هیأت های مذهبی که به همت اصناف برگزار می شد، سخنرانی می کردند. من نیز گاهی اوقات همراه ایشان در این جلسات حضور می یافتم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
محققان می گویند که این دوربین فوق العاده سریع جدید قادر به ضبط فرآیندهای سریع در شیمی، فیزیک، زیست شناسی و زیست پزشکی است که تا کنون ثبت نشده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
جامعه شناسی سیاسی مدرن واصول پذیرفته شده دمکراسی گفتمانی،که در ملل مترقی به عمل سیاسی یا به سخن روشن تر کنش انتخاباتی ختم می شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۶    
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از اعلام حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سیدابراهیم رئیسی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: دلیل حمایت اصلاح طلبان از روحانی این است که آنچه وی می گوید و می خواهد، دقیقا همان چیزی است که مردم می خواهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
اولین خودورهای تولید دناپلاس که صبح امروز تولید انبوه آن با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید، به خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو تقدیم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
نایب رییس مجلس، تاکید کرد که منابع برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد، مگر اینکه قیمت حامل های انرژی به دو یا سه برابر افزایش یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقی که در حرم امام رخ داد نمی تواند خود جوش باشد، گفت: اگر این جریان از سوی جناح خاصی نباشد سران آن جناح این حرکت را باید محکوم کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در دو محل سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین رایزنی فرهنگی ایران در این کشور عربی برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
شرکت بوئینگ پیشرفت مستمری برای تکمیل شرایط فروش 80 فروند هواپیما به ایران ایر داشته و انتظار می رود نخستین فروند از این هواپیماها در سال آینده تحویل داده شود که نخستین صادرات هواپیما از سوی آمریکا به ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
رمزگشایی از همکاری های شهرداری تهران و بابک زنجانی بی تردید به حل بسیاری از ابهامات سال های اخیر کمک می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل پرونده برای غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به دلیل توهین به شهدای مدافع حرم خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
هیات ایرانی شرکت کننده درچهارمین دورمذاکرات صلح سوریه به سرپرستی جابری انصاری معاون عربی و افریقایی وزیر امورخارجه وارد شهر آستانه پایتخت قزاقستان محل برگزاری این اجلاس شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
رییس جمهور کشورمان اظهار کرد: برای اولین بار صنعت خودرو کشور وارد رقابت جهانی شده و 30 درصد خودروها به دنیا صادر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با نخستین مناظره انتخاباتی گفت: نباید به نحوی برخورد کرد که حرمت اشخاص نادیده گرفته شود و خدای ناکرده شاهد رفتارهای خارج از شئون و نزاکت باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
هم اکنون حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری وارد همدان شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه ستاد انتخاباتی کاندیداها نیست گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
مشاور فرهنگی رییس جمهور به ارایه توضیحاتی درباره علت عدم پخش یکی از برنامه های تبلیغاتی حسن روحانی در رسانه ملی و خبر منتشر شده مبنی بر اختصاص وقت از سوی کمیته تبلیغات برای روحانی جهت پاسخ دادن به ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۴    
معاون دادستان مشهد گفت: حکم محکومیت جاسوس یکی از کشورهای عربی تایید شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۴    
صبح روزی که قرار بود ویدئوی صحبت های باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سیما پخش شود، یکی از نزدیکان رسانه ای او در صفحه توییتر خود نوشت که ویدئوی قالیباف باید سانسور شود.
  • ۱