یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تاریخ امتحانات پایانی دانش آموزان در زمان انتخابات و ماه مبارک رمضان تغییر نمی کند و مدارس ابتدایی تا 10 خرداد فعالیت دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۱    
یک کارشناس امنیتی در انگلیس امروز یکشنبه هشدار داد که یک حمله بزرگ سایبری ظرف 24 ساعت آینده رخ خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون هم گفتگو بین کاندیداها و جریانات سیاسی شروع شده که بتوانند با هم ائتلاف کنند و ما هم اگر به ائتلافی برسیم اعلام می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض از رهبران 17 کشور عربی و اسلامی دعوت به عمل آورده است تا در کشورش با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۰    
صابر ابر، بازیگر معروف سینما در اینستاگرام خود، پُست انتقادی خطاب به کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنند، نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۸    
به گفته وظیفه، طی سه روز آینده سواحل شرقی دریای عمان و روز دوشنبه سواحل شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۰    
نظام بانکی باید از رقابت ناسالم خودداری و به مصوبات شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی مقید و پایبند باشند و در این زمینه نیز بانک مرکزی با تمام توان در جهت سالم سازی رقابت بانک ها تلاش خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
بازرسان سازمان استاندارد در بازرسی خود از قنادی های شهر تهران در اردیبهشت ماه سال جاری، جعبه شیرینی های غیراستاندارد با نام تجارتی قائم و مرصاد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
اعزام زائران از روز 9 مردادماه آغاز شده و 86 هزار و 500 زائر ایرانی در قالب 600 کاروان به مراسم حج اعزام می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۱:۴۱    
یک مطالعه نشان می دهد فعالیت فیزیکی شدید و طولانی مدت که فشار زیادی را به بدن وارد می کند، می تواند باعث ابتلا به سندروم نشت روده و تغییر ترکیب باکتری های روده شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۱:۲۳    
یک شرکت استرالیایی سیستم جدیدی ساخته که شامل یک اتاقک خالی، دریچه ای برای ورود و خروج امواج و یک توربین است. این سیستم از انرژی امواج برق تولید می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۱:۰۲    
یک استارت آپ نیویورکی ماسک ضد آلودگی جدیدی ساخته که دارای حسگری با قابلیت جمع آوری اطلاعات مربوط به آلودگی هوا از سطح شهر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۴۳    
شرکت اپل قصد دارد سه مدل گوشی جدید در ماه سپتامبر روانه بازار کند که بهترین آنها یعنی آیفون8، هزار دلار قیمت خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۴۳    
در پی انتشار خبر جذب خلبان خارجی ، این بار آگهی جذب خلبان ایرانی در وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۲۲    
پژوهشگران هنگ کنگی موفق شدند با استفاده از نانوذرات طلا و پروتئین، نانوزیست حسگری بسازند که با استفاده از آن می توان ویروس آنفلوآنزا و ابولا را به راحتی شناسایی کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۶    
قانون - مدیرکل بحران خراسان شمالی گفت: تاکنون گزارشی از خسارتهای احتمالی زلزله ای که امشب رخ داد،نرسیده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۱    
دبیر شورای راهبری طرح جویشگر بومی از برنامه ریزی و سیاستگذاری برای ایجاد و بومی سازی مرورگر وب ایرانی در رده مرورگرهای بین المللی مانند فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و کروم خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۴۷    
دقایقی پیش زلزله ای به قدرت 5.7 ریشتر، بجنورد، مرکز خراسان شمالی را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
شرکت ابرآروان به عنوان ارائه دهنده CDN و لایه امنیتی به سایت کارانه محمد باقر قالیباف به فیلترینگ و اتفاقات رخ داده برای این سامانه واکنش نشان داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
محمدباقر قالیباف در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما برادر رئیس جمهوری و همچنین برادر معاون اول رئیس جمهوری را به فساد متهم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
طی مراسمی در روستای کاسگر محله از توابع شهرستان بابلسر با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به شماری از بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: چهارشنبه ای که پشت سر گذاشتیم آقای رحیمی معاون دادستان کل به تمام دادستان های مراکز استان ها نامه نوشتند که استفاده از عکس آقای خاتمی در داخل ستادها بلامانع است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۴    
معتاد بیماریست که می تواند جامعه را بیمار کند و هر معتاد می تواند در طول عمر خود 5 نفر را معتاد کند بنابراین هدف ستاد مبارزه با موادمخدر ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه است و این هدف زمانی محقق می شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان به تشریح جلسه هماهنگی این شورا با نمایندگان نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: کاش به برخی از نامزدها در مناظره ها دروغ سنج وصل می کردند چون بعضاً عمداً اشتباه می گفتند و بعضاً نیز اشتباه عمد می گفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ما به هیچ جریان سیاسی ، فرد و یا گروهی وابسته نیستیم و تنها وابستگی ما به فرماندهی معظم کل قوا ، رهبر و مرجع مان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۱    
پسر دو ساله ای که بر اثر خوراندن داروی اشتباهی به همراه خواهر 10 ساله اش مسموم شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۸    
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: بر اثر سانحه تصادف در محور مشگین شهر پارس آباد 3 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۳    
ائتلاف بزرگ و سراسری جاحد متشکل از 114 ائتلاف استانی و سراسری، حمایت و پشتیبانی خود را بعد از مناظره آخر از محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۳    
تا لحظه مخابره این خبر، بیش از 200 قربانی آلوده به باج افزار در فضای سایبری کشور از سوی مرکز ماهر شناسایی و اقدام های لازم عملیاتی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۸    
خطرناک ترین مردان جهان از نگاه ایندیپندنتروزنامه ایندیپندنت امروز (شنبه) رئیس جمهوری آمریکا و وزیر دفاع عربستان را خطرناک ترین مردان جهان توصیف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۳    
ارتش آمریکا با استفاده از امواج مغزی تک تیراندازهای نخبه خود در صدد راه اندازی یک سامانه تیراندازی هوشمند است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
روزی روزگاری خرید گوشی های اندرویدی گوگل به معنی بی اهمیت بودن قدرت و سرعت عمل اسمارت فون ها بود. در واقع گوشی هاس سری نکسوس شرکت خیلی عملکرد چشم گیری نداشتند و توانایی رقابت با گوشی های قدرتمند دیگر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
همایش حامیان روحانی با حضور حدود 20 هزار نفر از هواداران دولت تدبیر و امید در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
مناظره های تلویزیونی اخته است و تلویزیون تحت تاثیر حرف های حسام الدین آشنا قرار گرفته و در مناظره ها اجازه نداد به کسی که می تواند مسلط حرف بزند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۲    
اگر دولتمردان و وزرا تسهیلات چند میلیارد تومانی نگرفته بودند بی شک با ارائه تسهیلات برای هزاران جوان اشتغال ایجاد می شد که متاسفانه دولت تنها به فکر خودش بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۹    
این کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه ای که هم اکنون از شبکه سوم سیما پخش می شود به سوالات جوانان در حوزه های مختلف پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
این حادثه منجزر به مصدوم شدن 20 نفر شد که 19 تن به بیمارستان (6مصدوم بیمارستان مرودشت و 13 مصدوم به بیمارستان های رجائی، نمازی و مسلمین ) شیراز اعزام شدند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
دستاوردهای این دولت به مثابه نو نهالی از نو است که سر از خاک برآورده
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۳    
ملت ما در روز جمعه این هفته میخواهد اعلام کند که آیا مسیر آرامش را ادامه می دهد یا میخواهد مسیر تنش را انتخاب کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۳    
مصطفی هاشمی طبا ، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعتی پیش در مصاحبه ای تاکید کرد که به حسن روحانی رای خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
اگر در مناظرات سیاسی با کشورهای همسایه فعال نباشیم ضربه آن به خود ما می خورد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
الیاس نادران در همایش نخبگان حامی ابراهیم رییسی از آمادگی خود برای دریافت مجوز کنسرت شهرام شب پره خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
پرسمان قرآنی برنامه ای بود که جایگزین برنامه چهره به چهره شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۴    
جهانگیری در این مناظره هم مانند دو مناظره قبلی برای روحانی در نقش گوگل ظاهر شد و اطلاعات روحانی را تکمیل کرد و نشان داد که یک معاون مقتدر و واقعی است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
اصلاحات می خواست در کشور یکپارچگی و وحدت باشد. با شرایطی که فراهم شده و با استمرار دولت تدبیر و امید از این موانعی که مورد نظر شماست عبور خواهیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۸    
اسحاق جهانگیری نیز حسن روحانی را در این همایش همراهی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۵    
هاشمی طبا گفت: قصدی برای انصراف از رقابت های انتخاباتی ندارم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۶    
مدتی قبل بود که در فضای مجازی شایعاتی درباره حمایت برخی از ورزشکاران از قالیباف منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۷    
بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال در همایش انتخاباتی حسن روحانی حاضر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حجت الاسلام حسن روحانی رای خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
معاون مدیر کل بحران استانداری گلستان می گوید دقایقی پیش پیکر آخرین کارگر معدنچی زمستان یورت از زیر آوار تونل شماره 1 خارج شد. وی در عین حال می گوید عملیات آوراربرداری همچنان ادامه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
به گزارش امور اوپک و روابط با مجامع انرژی وزارت نفت، نرخ نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 28 آوریل (8 اردیبهشت) کاهش یک دلار و 20 سنتی را نشان می دهد،
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
هواپیماهای مذکور توان چهار ساعت پرواز بدون وقفه را دارا بوده و می توانند علاوه بر شهرهای شمالغرب، پروازهای تهران و حتی استانبول و باکو را هم پوشش دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
در این ایام که در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستیم، عده ای ممکن است از جهت کم اطلاعی و یا اغراض سیاسی این افتخار بین المللی ملی حاصل شده
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
باشگاه الهلال عربستان به بازیکن العین امارات که فصل گذشته نیم فصل اول را برای تیم عربستانی بازی کرد به خاطر قهرمانی در لیگ پاداش داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
تاکنون 290 کیلومتر از این دیوارها در مرزهای استانهای جنوبی به پایان رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در خصوص باج افزار wannacrypt گفت: در روز 12 می 2017 (22 اردیبهشت 96) یک نمونه جدید از باج افزار به طور گسترده ای تعداد زیادی از ارگان ها و سازمان ها به ویژه در ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۹    
از این گروهک نفاق که دستش به خون هزاران نفر از مردم مظلوم و بی گناه کشور آغشته و مزدوری و جاسوسی آنها برای بیگانگان ادامه دارد، تجهیزات و اقلام انفجاری متنوع و متعددی کشف و ضبط گردید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
کارشناسان پلیس راه علت تصادف را لغزندگی جاده و تخطی از سرعت مطمئنه اتوبوس اعلام کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۷    
براساس بررسی ها در صورت عرضه گوشت گوساله به قیمت بیش از 400 هزار ریال(40 هزارتومان) باید قیمت هرکیلو دام زنده بیش از 220 هزار ریال(22 هزارتومان) باشد، که اینگونه نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مناظره ها تمام شده است اما هنوز سایر برنامه های تبلیغاتی نامزدها به پایان نرسیده است تا پایان این برنامه ها تصمیم جدیدی گرفته نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
دقایقی پیش و برای سومین بار انفجاری مهیب بازارچه مرزی پرویزخان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مواضع ضد زن فاطمه آلیا از اعضای جبهه پایداری گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
هدف محاکمه اعضای خاندان حاکم امارات این است که مشخص شود آیا آنها در مدت زمان اقامت خود در هتل لوکس کنراد در سال 2008 با خدمتکاران خود بدرفتاری کرده اند یا خیر.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
از ابتدای سال جاری در سطح استان فارس، 4 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 124 دستگاه خودرو توقیف و در این رابطه 2 هزار و 434 نفر متهم دستگیر شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
در این حادثه که صبح امروز به وقت محلی رخ داد، خودروی اداره آبرسانی بر اثر اتصال بمب مغناطیسی منفجر شد و دو نفر از کارمندان شرکت آب کابل کشته شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
گوهر خیراندیش باحضور در برنامه دورهمی از خاطرات روزهای ابتدایی فعالیت هنری اش گفت و درباره آشنایی اش با جمشید اسماعیل خانی توضیح داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۰    
در نقشه راه چین که در ماه آوریل منتشر شد، چین اعلام کرد میخواهد حداقل یک پنجم فروش سالانه 35 میلیون خودروی پیش بینی شده برای سال 2025 خود را خودروهای با سوخت سبز تشکیل دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۸    
رئیسی فرار رو به جلو داشت و همانطور که دیروز روحانی و جهانگیری به صراحت گفتند ما با رئیسی و قالیباف به عنوان شخص مناظره نمی کنیم بلکه به عنوان وارث هشت سال دولت آقای احمدی نژاد مناظره می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۸    
انتخاب جناب عالی به عنوان رییس جمهوری کره را صمیمانه تبریک می گویم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۵    
این حکم از سوی کارشناسان اقتصادی به عنوان سرکوبی کارگران خارجی در عربستان سعودی تلقی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
مناسبات روسیه و اوکراین دارای پیچیدگی هایی است که امیدواریم هرچه زودتر مرتفع شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ششم اردیبشت ماه در شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی آغاز شد و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
حضور بازیکنان فوتبال و ورزشکاران در سینما و تلویزیون همیشه برای هواداران آن ها جذاب بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهمان و اعتراف صریح آنها به سرقت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
روز گذشته در تماس مردمی با سازمان آتش نشانی تیم به محل اعزام شد که پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد که گودال توسط سازمان آب ایجاد شده و مشکل لوله کشی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک سوم مردم مشهد حاشیه نشین هستند، گفت: آستان قدس رضوی مالک اراضی حاشیه شهر است اما برای حاشیه نشین ها سند صادر نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۴    
شهرداری تهران از یک شرکت چینی که حتی استاندارد سال 2006 را نیز نگرفته بود، دستگاه زباله سوز خریداری کرده است. نگرانی سازمان محیط زیست از تولیدگازهای سرطان زای این دستگاه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۱    
از میان حدود 600 رزومه ای که به شورای عالی اصلاح طلبان ارسال شد، نهایتا 150 نفر که شایستگی لازم را داشتند انتخاب شدند که از این میان با الحاق شاخص هایی همچون تخصص، کارآمدی، تجربه و .. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
با و جود گذشت بیش از ده روز از حادثه انجار معدن زمستان یورت غربی، هنوز آخرین جسد از زیر آوار خارج نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
ساختن ملت و ساختن کشور دو پروژه جدا از هم نیست. چاره کار توان بخشیدن به مردم است. ما بدون داشتن نیروی انسانی خوش قریحه و متخصص و خلاق ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۴    
برای کسانی که میخوان به آقایان رئیسی یا قالیباف رای بدن هم احترام قائل هستم چون درک میکنم که تعریفشون از زندگی بهتر با من فرق داره و آرامش و رفاه و آزادی رو در شکلی متفاوت از من میبینن و قابل درکه که ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۴    
آمارهای غیر رسمی از حضورهای بین المللی سینمای ایران در چند سال اخیر منتشر شده است، برای پیگیری و بدست آوردن آمار دقیق تر به سراغ محمد اطبایی رفتیم که حدود 30 سال است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
توجه یا بی توجهی به موسیقی یک سلیقه اجتماعی و منش فرهنگی نیست، یک نگرش است و می تواند بازگوکننده نوع نگاه فرد به طبیعت و انسان باشد؛ دو جزو اصلی زندگی که در کنار خود فرد می شوند همه زندگی...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
ملت و کشور ما اکنون در آستانه یک انتخاب مهم قرار دارند. مردم ایران یک بار دیگر در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری و معنادار خود نشان خواهند داد که خواهان پیشرفت و توسعه همه جانبه هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات مصطفی هاشمی طبا کاندیدای ریاست جمهوری در مناظره اخیرش واکنش جالبی نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
بعضی از شخصیت های سینمایی وقتی توسط فیلمنامه نویس و کارگردان خلق می شوند، در ذهن مخاطبان ماندگار هستند و در جهان معاصر نمی توان بیش از حد تعریف شده از آن ها بهره برد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
طراح صحنه و لباس سریال یوسف پیامبر گفت: پیش تولید سریال موسی(ع) از اواخر خرداد ماه آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
موضوع مداخله نظامی یک یا چند کشور در خاک یک کشور، مساله ای است که بارها در جامعه بین المللی رخ داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
بر اساس نظرسنجی انجام شده به وسیله ان. بی. سی 54 درصد از مردم آمریکا اخراج جیمز کومی از سوی ترامپ را اقدامی نادرست عنوان کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۸    
گودرزی در خصوص احتمال جاری شدن سیلاب در برخی از نقاط کشور گفت: با توجه به شدت بارش ها، پیش بینی می شود در 10 استانی که بارش باران را شاهد خواهیم بود شهروندان با سیلاب نیز مواجه شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۴    
اقدام یونان یک کار اشتباه بوده است. این تصمیم یونان سوالاتی را درباره روابط همسایگی و اتحاد ما با این کشور ایجاد کرده است. اکنون این مساله به یونان بستگی دارد که چگونه این سوالات را برطرف کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۸    
خروج ناشران از نمایشگاه شهر آفتاب از ساعت 8 صبح روز یکشنبه (24 اردیبهشت) آغاز خواهد شد. با هماهنگی های انجام شده با کمیته حراست، ناشران می توانند از روز یکشنبه نسبت به خروج کتاب های خود اقدام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم بزرگوار کشورمان بویژه شهروندان فهیم تهرانی و همراهی همه اصلاح طلبان شاهد انتخاباتی شکوهمند و خلق حماسه دیگری باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
عبدا... ناصری در گفت وگو با قانون : اگر تصمیم گیری خارج از اختیار این دو نفر صورت نگیرد یعنی جریانی از بیرون اعمال نظر نکند هر دو تا روز آخر در جریان رقابت باقی خواهند ماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
رهبر انقلاب اسلامی در این عیادت ضمن دعا برای آیت الله هاشمی شاهرودی، از اقدامات انجام شده برای معالجه ی ایشان مطلع شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۴    
اهل سنت در انتخابات ادوار مختلف در جمهوری اسلامی ایران به دلیل دیدگاه و راهبرد های مشترک با جریان اصلاح طلبی در کشور، همواره هم پیمان استراتژیک آن ها به حساب می آمدند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
امیدواریم جناب آقای رئیسی در همین مجال کوتاهی که باقی مانده است از گذشته خود بیشتر و بیشتر با مردم سخن بگویند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
رسانه های معاند با فضاسازی های تبلیغاتی که دارند به دنبال القای این هستند که سپاه پاسداران در انتخابات دخالت دارد.
  • ۱