یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
علاوه بر تعویض رایگان مودم های مشترکان از وایمکس به TD-LTE تحویل آن ها نیز رایگان خواهد بود. همینطور مبالغ موجود در حساب های وایمکسی که فعال بوده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
اوضاع هندبال بانوان ایران این روزها تعریفی ندارد. بیش از یکی دو سال است که اعزام های تیم های ملی هندبال ایران به یکی دو تورنمنت محدود شده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
رشد اقتصادی 11.6 درصدی، کاهش چشمگیر تورم در کنار افزایش درآمدهای مالیاتی و کاهش وابستگی بودجه به نفت، از جمله مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در زمینه اصلاح ساختار اقتصاد کلان کشور تلقی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی بالای هوای کلان شهرها و چند شهر در ابتدای دولت گفت: امروزه 30 میلیون نفر از هوای پاک و سالم استفاده می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
15 میلیارد تومان برای یک کاخ. مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز هم خبر را تأیید می کند که بنیاد مستضعفان کاخ رضاشاهی گچسر را به قیمتی ناچیز فروخته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شهرکرد گفت: رئیس جمهور باید فردی شجاع باشد، به بیگانه دل نبندد و تولید داخلی را رونق ببخشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۱    
شرکت آمازون با به روزکردن بلندگوهای هوشمند خود کاری کرده که آنها رفتارهایی بسیار مشابه با انسان داشته باشند و بتوانند از خود واکنش های عاطفی نشان دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
گروهی از محققان بین المللی روباتی ساخته اند که می تواند سبزی و میوه را بچیند و بر محصول نظارت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۷    
با افزایش تعداد رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای، موسسات فعال در این زمینه به دنبال یافتن روش های ابتکاری به منظور جلب رضایت مشتریان هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
محققان دانشگاه ام ای تی نخستین موتور موشک تمام پلاستیکی را با استفاده از چاپگر سه بعدی ساختند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۱    
دبیر ستاد توسعه مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بنا داریم برای توسعه بازار چاپگرهای سه بعدی به صادرات نیز بیندیشیم و بازار کشورهای خارجی را مورد هدف قرار دهیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۵    
بی تفاوتی به بازشناساندن زبان و ادبیات فارسی در شبه قاره از سوی ایران کار را به جایی رسانده که منابع معرفی ادبیات ایران در دانشگاه های هندوستان توسط محققان انگلیسی تالیف می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
مایک پنس گفت: با کشور چین درباره برنامه هسته ای کره شمالی همکاری می کنیم. رئیس جمهور ترامپ نیز گفته است که با همکاری چین باید به انزوای دیپلماتیک کره شمالی شدت بخشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
ستاد انتخاباتی روحانی در استان کرمانشاه شرایط جوی را دلیل لغو این سفر بیان کرده است ولی گفته می شود ناهماهنگی ها دلیل لغو این سفر بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۶    
شیوه جدید تا حدودی غیرمخرب است و ریزجلبک ها قادرند پس از پایان فرآیند استخراج، کلونی هایشان را بازسازی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
جعفری جوزانی با اشاره به ویژگی های این سالن ها در بهره برداری از تکنولوژی های روز اظهار داشت: در این مجموعه همچنین فضاهای فرهنگی از جمله شهر کتاب ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
در این حادثه دو نفر از توریست های آلمانی در دم جان باختند و 18 نفر مجروح شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۰    
دختر پنج ساله در مشهد به نام رقیه بر اثر ضرب و شتم ناپدری اش دچار مرگ مغزی شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
ترمینال سلام ویژه پروازهای حوزه حج وزیارت نیز انشاءالله در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
در شورای شهر برای کودکان تصمیم گرفته می شود اما آنان هیچ نماینده ای در این نهادها که برایشان تصمیم گیری می شوند ندارند و من می خواهم کودکان و زنان را نمایندگی کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۸    
هاشمی طرح این گونه مسایل را در جهت تخریب روحانی دانست و گفت: این گونه نبود که آیت الله 48 ساعت منتظر بمانند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۵    
بررسی های انجام شده نشان می دهد عنصر توهم یا خوش بینی بیش از اندازه در تصمیم فرد در به کارگیری تلفن همراه در حین رانندگی دخیل است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
وقتی دولت وقتی جایی سرمایه گذاری شده است و استعدادهایی مشغول فعالیت هستند نباید مانعی برای آن ایجاد کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
اردوغان در ادامه افزود، وی در صدد است از تمام اقدامات لازم برای توسعه روابط ترکیه با هند استفاده کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۴    
عربستان از 2 سال پیش و در رأس ائتلافی از کشورهای عربی پایگاه های شورشیان حوثی را در یمن بمباران می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
براساس گزارش آتش نشانی نیروهای آتش نشان و اورژانس برای امدادرسانی به این دانش آموزان اعزام شده و اقدامات لازم برای رهاسازی دانش آموزان را اجرا کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین هرگونه شایعه احیای وزارت بازرگانی سابق را رد و تاکید کرد: بخش های صنعت و تجارت در بسیاری کشورها یکپارچه شده و هیچ برنامه ای برای احیای وزارت بازرگانی وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۴    
پس از اعلام وقوع این حادثه نیروهای شرکت زغالسنگ البرز مرکزی مستقر در منطقه انجیل تنگه برای نجات کارگران اعزام شدند و آنان را به بیمارستان شهدای زیراب منتقل کردند .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: در عین حال برای گوشی هایی که به صورت قاچاق وارد بازار شده اند هم یک فرصت درنظر گرفته شده است که در صورت تمایل می توانند با پرداخت حقوق و عوارض در سامانه رجیستری ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
با افزایش تنش ها در کره شمالی گمانه زنی ها مبنی بر آزمایش هسته ای یا آزمایش یک موشک دوربرد توسط پیونگ یانگ قوت گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
اونیل در این خصوص نوشت: اسامه بن لادن نزدیک درب ورودی اتاق خواب ایستاده بود و از آنچه من فکر می کردم لاغرتر و موهایش سفیدتر شده بود. وی درکنار یک زن ایستاده بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۸    
براساس سرشماری های سال 95 حدود 25 درصد از جمعیت کشور در روستاها ساکن هستند که این بیانگر وجود عارضه اقتصادی در روستاهاست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
بهتر است موش ها و مارهای وعده های انتخاباتی را بشناسیم. برنامه کمک به گروه های با درآمد متوسط به پایین جامعه با افزایش یارانه های نقدی از آن جمله است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۵    
مسافران در این سفر قادر به تجربه چند دقیقه از جاذبه و تماشای هیبت زمین در برابر سیاهی فضا خواهند بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
تا امروز دو اقدام مهم در حوزه سلامت اتفاق افتاده است؛ اولی توجه به فرهنگ سازی در حوزه سلامت که مربوط به آحاد جامعه می شود و دومی واگذاری بسیاری از اقدامات فرهنگ ساز به انجمن های مردم نهاد بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۱    
وظیفه در پایان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز سه شنبه به تدریج ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران در اوایل شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با بیشینه و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۲    
بازارهای سهام همچنان به خاطر اظهارات ترامپ در مورد اصلاحات مالیاتی در شور و شوق خاصی بسر می برند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد که آنچه سایه جنگ را از سر کشور برمی دارد اقتدار جمهوری اسلامی با حضور ملت در صحنه و مجاهدت نیروهای مسلح نظیر سپاه و بسیج است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۹    
یازیجی پیش از آغاز نشست کمیته مرکزی این حزب به ریاست بینالی ییلدیریم، اعلام کرد در این نشست درباره دو موضوع مهم به گفتگو می پردازیم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شاید بتوان ادعا کرد رشد قربانی مهار تورم شده است که اگر چنین بود، اولا هنوز رکود در کشور داشتیم و دیگر اینکه سیاست های پولی انقباضی می شد، که هیچکدام اتفاق نیفتاد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۵    
نُه استان کشور در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
محمد کشتی آرای میزان کاهش قیمت انواع سکه را ناچیز و جزیی توصیف کرد و گفت: این تغییر بیش از آنکه به مسائلی چون انتخابات مرتبط باشد، از روند عرضه و تقاضا و قیمت های جهانی ناشی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
سفر مرکل به امارات در راستای سفر خارجه اش قبل از نشست گروه 20 است که خودش در شهر هامبورگ آلمان ریاست آن را برعهده دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
بنا بر اعلام اداره حمل و نقل ایالت میزوری تاکنون 150 جاده، اکثرا در جنوب این ایالت به دلیل جاری شدن سیل بسته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
مناظره در کشور ما باید مناظره اسلامی باشد و در آن تهمت و عوام فریبی و دروغ نباشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
خروجی صندوق های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری چه به نفع قالیباف باشد چه به نفع رئیسی، برای ستاد قالیباف به منزله پیروزی است و معتقدیم ادامه دولت فعلی خسران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
پلیس سوئد در حال بررسی علت این حادثه است. این آتش سوزی تلفات جانی نداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
پلیس لندن اعلام کرد که سه مظنون مذکور را در جریان یک عملیات ضدتروریستی و با شلیک چندگلوله بازداشت کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
برای آقای شجریان هم آرزوی سلامتی دارم و برای ایشان تلاش های زیادی صورت گرفت تا مردم از شنیدن صدایش بهره مند شوند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۸    
منابع آگاه در مصاحبه با الاخبار اعلام کردند، تعدادی از کارشناسان آمریکایی به محض اینکه به این جزیره رسیدند، تلاش کردند تا رادارها را نصب کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۰    
اصولگرایان پرشماری هستند که می خواهند ضمن حفظ هویت سیاسی خود، گزینه ای فراتر از رئیسی و قالیباف را انتخاب کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
کارگران با وجدان کاری باید ایران را به ایرانی شکست ناپذیر تبدیل کنند و اگر کار باکیفیت ارائه کنیم همه خریدار کالای ما خواهند بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان خبر داد: 447 میلیارد ریال اعتبار در قالب وام های با کارمزد چهار درصد بدون بهره برای اماکن و مسکن روستایی و شهرهای کوچک تصویب شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نسبت به مصوبه اخیر تخفیف مجازات قاچاقچیان واکنش نشان داد و گفت: پس از مطرح شدن این طرح آمار قاچاقچیان مبتدی موادمخدر افزایش داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
نجار گفت: یکی از موضوعات مهم بحث "بیمه حوادث" است که لایحه آن آماده شده اما چند بار برگشت خورده و در شورای نگهبان در حال پیگیری آن هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۱    
روبات های جنگنده از جنس تمام فولاد ساخته شده اند و دارای اسلحه های مختلفی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
رئیس جمهوری آلمان همچنین خاطر نشان کرد: نهادهای بین المللی باید در راستای بهبود وضعیت آزادی در سطوح مختلف اقدامات و راهکارهای لازم را بکار بگیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
در قانون پیش فروش ساختمان پیش سندی باید تنظیم شود و این مستلزم آن است که سند مالکیت و پروانه معتبر ساختمانی داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
پیکر این شهید بزرگوار تحویل شده و چند روز آینده مراسم تشییع باشکوهی در استان برگزار خواهد شد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
حریرچی با تاکید بر آنکه در نظام های سلامت باید حداکثر خدمات برای حداثر افراد تامین شود، افزود: در بسته پایه خدمات سلامت نیز باید میزان تاثیرگذاری آن، ایمن بودن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه مناظره انتخاباتی ما مانند آمریکایی ها و اروپایی ها که خطوط قرمز را قبول ندارند نیست، گفت: پرخاشگری، اهانت، دروغ و تهمت در این مناظره ها نباشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
این چنین نشست های زنجیره ای و سلسله وار، فرصت و شرایط مناسبی را مهیا می سازد تا سرمایه گذاران با آگاهی و اعتماد بیشتری در حوزه های مورد علاقه اقدام کنند و تعاملات تجاری و اقتصادی پایداری را رقم بزنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
جریانات مختلف اصلاح طلب همواره نشان داده اند که انسجام شان را حفظ می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۲    
19 نفر از مجروحان در بیمارستان بستری شده اند و مابقی مسافران کمک های اولیه دریافت و از ادامه روند درمان خودداری کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
"میانگین تفکیک پسماند تر و خشک در پایتخت 18.6 درصد است؛ به طوری که در بعضی مناطق این میزان بالای 24 درصد و در برخی دیگر نیز کمتر از 18 درصد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
سید مصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حکمی حسن مسجدی را به عنوان رئیس جدید ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی که امروزصبح در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود سرباز مجروح شده در عملیات تروریستی میرجاوه شهید شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
ستاد انتخاباتی رئیسی ممنوع السفری ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۲    
خانم شرفبافی مدیر آموزش منابع انسانی ، سرپرستی هما را برعهده گرفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۱    
لغو یک هزار میلیارد دلار قرارداد نفتی در دو سال گذشته
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
سیدمصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: برای وزارت نفت کارشکنی و تولید اتهام می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس ستاد اصولگرایان حامی حسن روحانی گفت که این ستاد عصر امروز رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای گرانی نان نداریم، اعلام کرد: تنها 14 درصد از کالاهای وارداتی به کشور مصرفی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
نقطه اوج این نمایش مضحک اما آنجا بود که درگیری منافع الیگارشی دم خروس داستان را برملا کرد و ژست 4-96ی قالیباف رسوایی دو جانبه الیگارشی را به بار آورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
رییس فراکسیون امید با اشاره به انتخابات 94 عنوان کرد: در انتخابات دو سال پیش حتما به خاطر دارید که چه تهمت هایی به جریان اصلاحات زدند اما مردم پاسخ این تخریب و تهمت ها را پای صندوق های رای دادند و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای مختلف آغاز شده است و نامزدها برای ارایه برنامه های خود به شهرستان ها و استان های کشور می روند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
کارشناسان مسائل اقتصادی در همه دنیا بهترین منبع تأمین هزینه های دولت را مالیات می دانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۸    
تب کریمه کنگو در استان سیستان و بلوچستان 17 نفر را مبتلا کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
زمین خواری، تصرف زمین و به عبارت بهتر اراضی، چه دولتی و چه شخصی از سوی افراد، با استفاده از نفوذ و روابط در دستگاه های مختلف اداری است که با استفاده از خلا های قانونی یا جعل اسناد و مدارک صورت می ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۰    
دادستان کل کشور می گوید طبق اطلاعاتی که دارد، تعدادی از کسانی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأیید صلاحیت شدند، سابقه محکومیت موثر دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
بنابراین شعار 96درصد -4درصددر عین حال که مضحک است، یک تقلب آشکار و فریب قطعی افکار عمومی به شمار می رود و بیشتر از اینکه افرادی خارج از دایره نظام را در بر بگیرد، متوجه خودی ترین های نظام...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
شهردار منطقه ای در استانبول گفت که تحقیقات اولیه نشان می دهد که قتل مدیر شبکه جم احتمالاً به دلیل اختلافات مالی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
رییس جمهوری با اشاره به اقدامات دولت جهت افزایش رفاه کارگران اظهار کرد: دولت یازدهم در تمام سال های خود تلاش کرده تا افزایش حقوق کارگران بیشتر از نرخ تورم باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷    
هفت مرکز درمانی جدید تامین اجتماعی، همزمان با بزرگداشت "روز جهانی کارگر" با حضور رییس جمهور افتتاح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۱    
جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات گوناگونی ازجمله تاکید وزیر انرژی عربستان بر تمدید توافق اوپک، پیش بینی کاهش صادرات نفت امارات در ماه ژوئن( خرداد- تیر) ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
تنها چند روز پیش ابراهیم رییسی روحانی اصولگرای ایرانی مدعی اصلی رقابت با حسن روحانی رییس جمهور کنونی ایران در انتخابات پیش رو بود اما به ناگاه کاندیداتوری او با تردیدهایی همراه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
سرباز مفقود شده استان در عملیات تروریستی مرز میرجاوه به شهادت رسیده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران آخرین وضعیت لیست اطلاح طلبان شورای شهر تهران را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
قواعد مختلف در کشور متفاوت است و مردم این تفاوت ها را متوجه شده اند؛ بنابراین همان همراهی تلویحی با مردم قابل قبول است و بخشی از مردم را نیز خرسند خواهد کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
گزارشی به سفارت ایران در گرجستان درخصوص بی احترامی به زنان گردشگر ایرانی نرسیده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
ما معتقدیم با توجه به اینکه افراد رد صلاحیت شده پر رأی بودند مهندسی انتخاباتی صورت گرفته تا افراد رأی آور حذف شوند و رقیب صندلی شورا را به تصاحب در بیاورد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
مراسم روز جهانی کارگر با حضور هزاران نفر از جامعه کارگری کشور در حرم مطهر امام خمینی(س) در حال برگزاری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
سردار فتح ا... جعفری به مناسبت روز پاسداردر مصاحبه با قانون از شرایط نیروهای انسانی سپاه گفت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
پرواز شماره 3404 ایران ایر از نجف به تهران که پس 14 ساعت تاخیر، صبح امروز بالاخره انجام شد، دقایقی پیش به تهران رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: منصفانه نیست که عده ای جایزه گرفتن بابک زنجانی را تبدیل به پیراهن عثمان کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
قائم مقام ستاد رئیسی در خراسان رضوی گفت: رئیسی آمده که بماند و کنار نمی رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۵    
چهار نامزد ریاست جمهوری در ششمین روز از تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی، برنامه های خود را ارائه می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
فائزه هاشمی که برای حضور در مراسم گشایش ستاد روحانی در استان مرکزی رفته بود با رد حکم شورای تامین استان مرکزی برای سخنرانی نکردنش گفت که محکومیت قضایی ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۸    
روز شنبه بعد از مناظره که آقای روحانی به سفر استانی کرمان رفته بود،جمعیتی که برای استقبال از ایشان آمده بودند و بسیاری از آنان را دانش آموزان تشکیل داده بودند نیز به جای شعارهای مرسوم در اینگونه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷    
نشریه روسی نزاویسمایا گازتا نوشت: هدف مخالفان حسن روحانی، ممانعت از راه یافتن وی به دور دوم ریاست جمهوری است.