شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۴    
علت اصلی مسمومیت دانشجویان دانشگاه یزد استفاده از چرخ گوشت آلوده برای تهیه آب طالبی بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس کلانتری 141 شهرگ گلستان، گفت: مامورین انتظامی برای پایان بخشیدن به فرار پی در پی سارق، مجبور به شلیک گلوله به طرف او شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
آنتونیو باندراس و الک بالدوین در فیلمی زندگینامه ای، نقش دو رقیب مشهور عرصه اتوموبیل سازی یعنی لامبورگینی و فراری را ایفا می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
تسونی بازیگر یونانی فیلم نامزد جایزه اسکار دندان نیش در 30 سالگی از دنیا رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۱    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت : تا پایان امسال 3 خودرو جدید در صنایع خودروسازی کشور تولید و روانه بازار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
وزیر جهاد کشاورزی بخشودگی سود و جرائم بانکی کشاورزان بدهکاری که تا سقف یک میلیارد ریال وام داشتند را از حمایت های دولت یازدهم از کشاورزان اعلام کرد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
حضرت آیت الله العظمی مظاهری ه در خصوص هیچ یک از نامزدهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۰    
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از واریز شدن افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۳    
بعد از بسیجِ رأی دهندگان سنتی آرای رئیسی صعودی شده؛بعد از مناظره دوم ، آرای قالیباف سیر نزولی پیدا کرده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۵    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ 45 هزار تومانی که به عنوان یارانه به مردم داد می شود کمر اقتصاد کشور را خرد کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اشرافی ها در حالت توهم زندگی و فکر می کنند چون وضع زندگی خودشان خوب است پس وضع زندگی همه خوب است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۱    
وزیر امور خارجه با یادآوری اینکه ما زمانی هم قاچاق می کردیم و هم خام فروشی، بیان کرد: پول نفت خود را در اختیار برخی دلال ها می گذاشتیم که منابعی از این کشور را نابود کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۸    
ظهر دیروز افرادی ناشناس به ستاد حسن روحانی در اختیاریه حمله کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۸    
لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۵:۰۱    
امروزه با پیشرفت فناوری برای پی بردن به اینکه چه کسی پشت درب منزل ایستاده، نیازی به حضور در خانه ندارید و می توانید این کار را از هر نقطه از جهان انجام دهید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۳:۰۲    
محققان234 اپلیکیشن اندروید را شناسایی کرده اند که بدون اطلاع کاربر از او جاسوسی می کنند. این اپلیکیشن ها موقعیت مکانی کاربر را کشف می کنند یا به دستگاه های موبایل دیگر او متصل می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۲:۰۱    
یک شرکت نوپای چینی نرم افزار تشخیص پزشکی هوشمندی ساخته که با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق قابلیت بررسی تصاویر سی تی اسکن با سه برابر سرعت و دقت بیشتر را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۲۲    
ساکنان منازل به زودی برای مدیریت وسایل برقی خود می توانند از یک رایانه مجهز به ویندوز 10 استفاده کنند. بدین منظور قابلیتی موسوم به Home Hub به ویندوز 10 اضافه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۷    
کره جنوبی در حال ساخت شهری برای آزمایش فناوری های خودران است که در آن محیط ها و وضعیت های جاده ای مختلف در نظر گرفته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۲    
یک شرکت فناوری مشغول ساخت نرم افزاری است که میلیون ها کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ و تبلت دارای ویندوز را به یک هاب خانگی تبدیل می کند. به این ترتیب می توان همه چیز را در خانه کنترل کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۷    
محققان دانشگاه مینه سوتا با استفاده از چاپگرهای سه بعدی یک حسگر سیلیکونی برای نصب بر روی نوک انگشت ربات ها طراحی کرده اند که به آنها حس لامسه می بخشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۲    
محققان در پژوهشگاه رویان موفق شدند رابطه دیابت و آلزایمر را کشف کنند. این موضوع برای درمان آلزایمر به کار گرفته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به مواضع برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۶    
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه ای حسن روحانی را به عنوان نامزد مورد حمایت این مجمع در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۲    
حضور رقبای اصلی روحانی در دولت دوازدهم، معضلات اقتصادی کنونی کشور و نابرابری بین اغنیا و طبقات فرودست را تشدید خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
بخشی از جامعه بریتانیا علاقه ای به مباحث سیاسی و شنیدن اظهارات سیاستمداران ندارند. این گفتگو با هدف جذب این بخش از جامعه انجام شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
بهنازجعفری، بهاره رهنما، لیلی رشیدی، امیر جعفری، ریما رامین فر و طناز طباطبایی به انتشار استیکرهای دروغین واکنش نشان دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
گواهینامه رانندگی ایران در 85 کشور دارای اعتبار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۷    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش داده اند دولت کوزوو بعد از گرفتن رأی عدم اعتماد از پارلمان سقوط کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۷    
منابع خبری از برپایی صندوق های رای گیری ریاست جمهوری ایران در آمریکا که سه مورد آن در شهر نیویورک است، خبر داده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به لاریجانی خواستار پاسخ گویی روحانی برای امضای سند 2030 شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، امروز چهارشنبه 20 فروردین برای چکاپ در بیمارستان آتیه بستری شد. او پیش از این هم به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۸    
وزارت کشور هرگونه دخالت بخشداران یا سایر مقامات محلی برای جهت دهی به آراء روستائیان را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۰    
معلم یکی از هنرستان های اردبیل به منظور تنبیه، چهار دانش آموز خود را با شلنگ آب کتک زد که در اثر آن دو نفر از دانش آموزان از ناحیه چشم و دست آسیب دیدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی درباره هزینه های حوزه درمان دولت یازدهم اطلاعیه ای منتشر و تاکید کرد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، گفت: گزارش معاونت اجرایی و نظارت بر انتخابات از روند نظارت بر امور مربوط به انتخابات در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات قرائت و گزارش تخلفات انتخاباتی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۱    
دونالد ترامپ در یک تصمیم بحث برانگیز، جیمز کامی، رئیس اف بی آی را به دلیل آنچه تحقیق و تفحص در ماجرای هک اسناد و اطلاعات کمیته ملی حزب دموکرات و همچنین ایمیل های هیلاری کلینتون خوانده شده، اخراج کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۵    
محسن تنابنده و احمد مهران فر با انتشار فیلمی، ضمن اعلام حضور در انتخابات ریاست جمهوری از حجت الاسلام حسن روحانی حمایت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
من بسیار متاسفم که رییس جمهور بیاید و مقابل مردم اظهارات دروغ بیان کند. ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم. دغدغه ما دغدغه مردم است و می گوییم نه ما نه کسی دیگر مخالف آنها نیست
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
با وجود آنکه سازمان دامپزشکی تا کنون موفق به دریافت مجوز صادرات برای 8 کارخانه لبنی شده ، از این رو انتظار می رود که در سال 96 با رشد صادرات محصولات لبنی به روسیه مواجه شویم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۰    
چند بند این سند مواردی را دارد که با دیدگاههای ما مطابقت ندارد. البته برخی از دوستان ما در مصاحبه های تلویزیونی حرفهایی زدند که واقعا در این سندها این حرفها نیست اماحرفهایی دارد که با مواضع ما ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، باوجود مخالفت های ترکیه، روز گذشته-سه شنبه- ارسال تسلیحات برای کُرد های سوریه را تایید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
علی کریمی در پستی تلگرامی از مردم خواست تا درباره اتفاقات روزهای اخیر قضاوت کنند، این پیام او یک روز پس از اظهارنظر سیاسی علی دایی منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۴    
ما به برکت خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران و حضور با بصیرت مردم در صحنه ها، امروز دارای عزت و اقتدار هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
مایلم صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان ابراز نمایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی کرملین پیش از این به خبرنگاران گفته بود که لاوروف در این دیدار مسائل مرتبط با همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم را مورد بحث خواهد گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد واجدان شرایط برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت امسال را، 56 میلیون و 410 هزار نفر برشمرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۲    
دفتر نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: مطالب مربوط به آیت الله نورمفیدی زمانی قابل استناد است که در پایگاه اطلاع رسانی ایشان به عنوان مرجع رسمی منتشر شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۱    
مردم ما عاقل تر از آنند که بگویند فرضا هنرمندان ناراضی اند پس ما هم ناراضی باشیم یا هنرمندان می خواهند به فلان کاندید رای بدهند پس ما هم همان کار را کنیم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۱    
باید احساس خطر کنیم که داستان تکرار نشود، پس از 38 سال از آغاز انقلاب این اولین بار است که اینگونه شمشیرها را از رو بستند تا دولتی که تورم را مهار کرده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۸    
برپایه این اظهارات عملیات آوار برداری همچنان از دو جهت ادامه دارد اما به دلیل بالا بودن احتمال ریزش مجدد، روند آوار برداری در مسیر منتهی به محل قرار گرفتن پیکر آخرین معدنچی مدفون به کندی پیش می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۵    
هفته گذشته در دیدار میان محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران و نثار علی خان، وزیر کشور پاکستان برگزار شد دو طرف توافق کردند تا یک کمیسیون مشترک مرزی میان دو کشور تشکیل شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۲    
دولت روسیه بارها هرگونه دست داشتن در حملات سایبری و هکری علیه انتخابات فرانسه را رد کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۴    
بر اساس تحلیل انجام شده هر یک از خیران روزانه هشت تومان و ماهیانه 243 تومان صدقه پرداخت کرده اند .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۴    
علیرضا منصوریان چند روز پیش در واکنش به احتمال به خدمت گرفتن رامین رضاییان گفته بود که دغدغه او تمدید است و نه جذب بازیکنان جدید، اما به نظر می رسد او نیم نگاهی هم به جذب بازیکنان جدید دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
تهدیدهای ترامپ، بانک ها و سرمایه گذاران جهانی را ترسانده است. اما وی اطمینان دارد که طرف های دیگر توافق هسته ای در اروپا، روسیه و چین اجازه نخواهند داد که این توافق از هم بپاشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این باره گفت: تصمیم ترامپ در این باره یک موضوع داخلی است. این امر تصمیم مستقل رئیس جمهور آمریکا بوده، با روسیه ارتباط نداشته و نباید ارتباط داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
به دنبال افزایش دمای هوا در سواحل شمالی کشور از اواخر وقت روز آینده با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوا در این مناطق به طور محسوس کاهش خواهد یافت و انتظار داریم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
ایران در ابتدای راه مواجهه با سونامی سرطان است. کارشناسان این بیماری می گویند که آمار ابتلا به سرطان در ایران هنوز از میانگین جهانی کمتر است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در سال های آینده شاهد جهش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
نخستین ویژگی انتخابات ایران، رأی دادن به عنوان یک تکلیف شرعی مطرح است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
شورای عالی اصلاح طلبان باید در این خصوص پاسخگو باشد، اما معتقدم اصلاح طلبان باید تابع نظر نهایی این شورا باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
عضو بنیاد باران از احتمال انصراف اسحاق جهانگیری از انتخابات در روز جمعه خبر داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
در این طرح که هدف از آن افزایش جمعیت روسیه است، خانواده های روسی را تشویق می کند تا با داشتن سه فرزند از حمایتهای دولتی و معافیت از مالیات برخوردار شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
آمارها نشان می دهد در درگیری های سال 2016، تعداد کشته شدگان سوریه 50 هزار، مکزیک 23 هزار، عراق 17 هزار، افغانستان 16 هزار و یمن 7 هزار نفر بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در یک مصاحبه مطبوعاتی تایید کرد که از سران 17 کشور مسلمان برای دیدار با ترامپ در ریاض دعوت به عمل آمده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۴    
اگر من 20 سال از همسرم بزرگتر بودم، هیچ کس حتی برای یک لحظه به این فکر نمی کرد که آیا من می توانم همسر مناسبی باشم یا نه
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۴    
روابط با ایران حرام یا عیب نیست ایران کشور اسلامی بزرگی است و ما هیچ رابطه نظامی یا امنیتی و اقتصادی با آن نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
دو شکار پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۳    
در تحقیقات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، فردی با معرفی خود به عنوان فردی بانفوذ در ادارات و سازمان ها از اشخاص، اقدام به کلاهبرداری می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
در این حکم، مساجدی که در کنار بازارهای خرید و فروشگاه های بزرگ قرار دارند مجاز خواهند بود زمان میان اذان و اقامه را به 5 دقیقه کاهش دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
امانوئل مکرون بی آنکه (در مبارزات انتخاباتی خود) چندان به امور بین المللی بپردازد، به عنوان رئیس جمهور به کاخ الیزه راه یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
وزارت دفاع آمریکا، اعلام کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، دستور ارسال سلاح به نیروهای کُرد وابسته به حزب اتحاد دموکراتیک سوریه را صادر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
حقوق فروردین ماه کارکنان شهرداری تهران را نیز از بانک شهر وام گرفته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
نرخ رشد اقتصادی و نرخ تورم، دو شاخصی هستندکه می توان گفت در همه کشورها، دغدغه اصلی دولت ها محسوب می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۶    
اخراج کومی در بحبوحه تحقیقات اف بی آی درباره مداخله احتمالی مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و احتمال همکاری مقام های دولت انتقالی ترامپ با مقام های روسیه انجام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
اگر قانون شکنی کنند، بداخلاقی کنند، اگر با حرف های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه انگیزه دوم نمایندگان حامی دولت تلاش برای ارائه عملکرد دولت است، گفت: لازم است برای مردم تبیین شود که ادامه راه دولت ضروری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن و 180 کیلوگرم سوسیس و کالباس غیر مجاز کشف شد، افزود: این مواد گوشتی بدون شرایط مجاز بهداشتی در حال حمل بودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
آن مرد می دانست که برای تحقق اهدافش باید با طریقی نتیجه گرا رویکردی عوام فریبانه در پیش گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
شبکه نمایش خانگی در ایران موضوعی نوپاست و ازاین رو همواره مشکلاتی برسر راه این صنعت در کشور به وجود آمده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
مراسم افتتاح ستاد وکلا و حقوقدانان دکتر حسن روحانی امروز (چهارشنبه 1396/2/20 ) برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۲    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال، 20 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال در کشور اتریش و همچنین دیدار تدارکاتی مقابل مونته نگرو دعوت کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۳    
چرا در کوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از جامعه مداحان خبری نیست؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۱    
با اعلام رئیس جلسه علنی، جلسه بعدی مجلس 2 خرداد 96 و پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مجلس تشکیل خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۲    
دو چهره اصلاح طلب در تذکری به کاندیداهای انتخابات آنها را به رعایت اخلاق دعوت کردند. گودرزی به کاندیداها اخطار داد که مردم می گویند برای قدرت به جان هم افتادند و کواکبیان هم گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۳    
غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات در مورد تاکید برخی کاندیداها مبنی بر وجود جامعه 96 درصدی و 4 درصدی گفت: بنده متوجه نشدم که چرا آقای قالیباف جامعه را تقسیم بندی می کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۸    
حسن بیادی نامزد انتخابات شورای شهر تهران گفت: لیست شورای اصولگرایان از طرف جمنا( جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) ارائه شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
سرمربی تیم نفت تهران از مسئولان باشگاه دلخور است و اعلام می کند هدفش قهرمانی در حذفی و سپس خداحافظی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۲    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مجلس گفت: عده ای به دنبال این هستند که بیان کنند دولت تمام تمرکز خود را روی برجام گذاشته بود این در حالی است که طرح چنین مسائلی منطبق بر واقعیت نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
در فصل انتخابات ضرورت نگاه به قوانین انتخابات شوراهای شهر و روستا به خصوص نقش هیات نظارت، امری لازم به نظر می رسد زیرا نباید فراموش کرد که انتخابات ریاست جمهوری با توجه به فراگیری و اهمیتی که دارد،
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
ایران باید مانند نگینی در منطقه و جهان بدرخشد زیرا لایق آن است. این مسیری سخت است که باید با یکدیگر آن را طی کنیم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۳    
تاریخ مملو از نمونه هایی است که در آن متنفذین، بزرگان و مدیران آن کشورها قادر نبودند در شرایط حساس، وحدت و انسجام میان خود را حفظ کنند و این، سرنوشت کشورها را به خطر می اندازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: من معتقد هستم انتخابات در دور اول با رای بالای 50 درصد برگزار خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی خطاب به یکی از کاندیداها مطرح کردچند روز پس از آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی به وعده های یکی از نامزدها واکنش نشان داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
نکته جالب در ادوار انتخابات ریاست جمهوری این است که تمام نامزدهای برگزیده انتخابات ،که برای اولین بار رییس جمهور شده اند تا قبل از پیروزی، سابقه کاندیداتوری نداشته اند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
هنوز خاطره درسا کوچولو را فراموش نکرده ایم. دختر 6 یا 7 ماهه ای که به دلیل تصادف پدرش در یک سفر کاری، با مشکلات بسیاری مواجه شده بود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
اسحاق جهانگیری با اشاره به آمادگی کاملش در مناظره سوم گفت: اگر دوستان در این مناظره بحث های توسعه ای و اصلی را مطرح کردند سخن می گویم و اگر به جاده خاکی زدند نیز پاسخشان را می دهیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
روحانی فرصت مناظره سوم را از دست ندهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
وزیر آموزش و پرورش استفاده دخترش از کارت بازرگانی یک روستایی را تکذیب کردو گفت: با وجود آنکه کارهای دخترم ربطی به من ندارد اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است چرا که ازکسی کارت ...
  • ۱